| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: HenkVos schreef:
Een collega van mij, heeft connecties binnen enschedé en die wist mij gister te melden in het stadion dat zowel Feyenoord, Psv, Az als 020 hem komende zomer graag in willen lijven. Toen ik de om de vraagprijs vroeg, toen ging ik twijfelen of hij wel echt haalbaar zou zijn: 8 miljoen 
Sowieso verklaar ik el Ahmadi voor gek als hij voor AZ kiest, als hij ook de optie heeft om naar Ajax, Feyenoord of PSV te gaan.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 | Als Karim moet kiezen tussen de topclubs wordt het denk ik psv. Daar spelen zijn mede Twente-Marokkaantjes Bakkal en Aisatti ook, en dat gaat de doorslag geven denk ik.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Sowieso verklaar ik el Ahmadi voor gek als hij voor AZ kiest, als hij ook de optie heeft om naar Ajax, Feyenoord of PSV te gaan.
Zal hij ook never nooit doen. Toen ze hem voor de wedstrijd tegen Feyenoord vroegen wat hij een mooie streven zou vinden, sprak hij heel voorzichtig uit dat hij de top 3 wel mooi zou vinden. Terwijl toch iedereen kan zien dat hij ook een stap naar het buitenland aan zou kunnen in de toekomst (volgens Engelaar nou al).
Zou het een geweldige aankoop vinden.
|
|
|
1992 oudbeijerland Regelmatige invaller
Uit: oud beijerland Vak: - Posts: 299 Reg.: 16 december 2006 |
quote: Thomassio schreef:
Als Karim moet kiezen tussen de topclubs wordt het denk ik psv. Daar spelen zijn mede Twente-Marokkaantjes Bakkal en Aisatti ook, en dat gaat de doorslag geven denk ik.
en affelay maar denk dat hij zal kiezen tussen en daarin speelt de een grote rol en psv waar zijn mede Marokkaantjes spelen.
[Dit bericht is veranderd door 1992 oudbeijerland (op 12 november 2007 19:13:46).]
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: 1992 oudbeijerland schreef:
(...)
en affelay maar denk dat hij zal kiezen tussen en daarin speelt de een grote rol en psv waar zijn mede Marokkaantjes spelen.
Ik denk niet voor lang......
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Klopt, Aisatti schijnt volgens verschillende Psv-supporters rond te zijn met 020. Lijkt me sterk, dat ze hun grootste talent naar de concurrent laten vertrekken, maar goed. Misschien moet Feyenoord is een hengeltje uitgooien naar deze speler. Niet geschoten is altijd mis. Anders ben ik nog wel beschikbaar, en ik zou persoonlijk zelf een tranfer wel zien zitten, maar laten we maar niet op de zaken vooruit gaan lopen 
|
|
|
Noordelijke Alliantie Meervoudig international
Vak: - Posts: 647 Reg.: 14 maart 2005 | Ik hoor de naam van Bommel wel eens, ik denk niet dat hij zal komen maar v. Marwijk heeft wel es gezegd dat hij een geweldige VM zou zijn. Dit zei hij tijdens het wk, toen hij te gast was bij Jack.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: HenkVos schreef:
Klopt, Aisatti schijnt volgens verschillende Psv-supporters rond te zijn met 020. Lijkt me sterk, dat ze hun grootste talent naar de concurrent laten vertrekken, maar goed. Misschien moet Feyenoord is een hengeltje uitgooien naar deze speler. Niet geschoten is altijd mis. Anders ben ik nog wel beschikbaar, en ik zou persoonlijk zelf een tranfer wel zien zitten, maar laten we maar niet op de zaken vooruit gaan lopen 
Feyenoord heeft in eigen Keuken betere spelers ja spelers dan Aisatti.Wijnaldum en Fer.Mocht er een speler ,de Guzman in de winterstop vertrekken,wat ik niet verwacht,dan moet er iemand komen die onmiddelijk inzetbaar is.Dan komt El H in beeld.
|
|
|
quote: varkenoord schreef:
(...)
Feyenoord heeft in eigen Keuken betere spelers ja spelers dan Aisatti.Wijnaldum en Fer.Mocht er een speler ,de Guzman in de winterstop vertrekken,wat ik niet verwacht,dan moet er iemand komen die onmiddelijk inzetbaar is.Dan komt El aHmadi? in beeld.

|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Bananensplit schreef:
(...)
Zal hij ook never nooit doen. Toen ze hem voor de wedstrijd tegen Feyenoord vroegen wat hij een mooie streven zou vinden, sprak hij heel voorzichtig uit dat hij de top 3 wel mooi zou vinden. Terwijl toch iedereen kan zien dat hij ook een stap naar het buitenland aan zou kunnen in de toekomst (volgens Engelaar nou al).
Zou het een geweldige aankoop vinden.
Ik las een paar weken gelden in de sportweek dat El Ahmadi de geleidelijke weg naar de europese top wil gaan nemen. Met andere woorden, hij wil eerst naar een nederlandse topclub voordat hij de stap naar het buitenland gaat nemen.
|
|
|
arrow Vedette
Vak: - Posts: 4225 Reg.: 21 november 2003 | 1) Volgens mij heeft El Ahmadi bijgetekent !
2) Sahin moet echt wel blijven.
3) Ik zie Sahin jammer genoeg niet blijven.
4) Ik zie van Bronckhorst ook geen jaaaaren meer blijven.
5) Blijft De Guzman ?? Ook een vraag.
Conclusie : Bruins, Lensky, Wijnaldum zéker als middenveldtrio vormen. Daarnaast kijken voor middenvelders rond 25 jr leeftijd met toch flink wat ervaring.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: arrow schreef:
1) Volgens mij heeft El Ahmadi bijgetekent !
2) Sahin moet echt wel blijven.
3) Ik zie Sahin jammer genoeg niet blijven.
4) Ik zie van Bronckhorst ook geen jaaaaren meer blijven.
5) Blijft De Guzman ?? Ook een vraag.
Conclusie : Bruins, Lensky, Wijnaldum zéker als middenveldtrio vormen. Daarnaast kijken voor middenvelders rond 25 jr leeftijd met toch flink wat ervaring.
??????????????????????????????ik denk het niet 
|
|
|
quote: arrow schreef:
1) Volgens mij heeft El Ahmadi bijgetekent !
verbeterd contract getekend, niet verlengt dat was deze zomer...
als Feyenoord Sahin wil behouden, hebben ze daar vast een reeel bedrag voor klaar liggen...Als onze duitse vrienden hem niet willen verkopen of we krijgen concurrentie van buitenlandse clubs kan dat geld mooi aan El Ahmadi worden besteed.
|
|
|
shooven Jeugdspeler
Uit: Etten-Leur Posts: 54 Reg.: 20 februari 2003 | Ik vind El Ahmadi beter dan Sahin, dus als ze toch investeren zal ik het daarin doen.
De Guzman verkopen en daar Pranjic en El Ahmadi voor halen.. Bruins centraal, waar hij veel beter tot zijn recht komt en verdedigend niet veel verantwoordelijkheden heeft met Gio en El A. achter zich.
Wie is er geschikt voor rechsthalf?
|
|
|
Dijonnie Basisspeler
Uit: Delft Vak: - Posts: 340 Reg.: 14 juli 2007 | De Guzman zie ik vertrekken het aankomende seizoen voor een flink bedrag. Dat geld kan je spenderen aan Sahin, dan hoeft er over een opvolger niet meer gepraat worden lijkt mij.
En ik ben van mening dat Sahin en El Ahmadi twee verschillende spelers zijn. Ik denk dat Sahin ook uitstekend op de plek waar nu Bruins voetbalt kan spelen. Hij heeft techniek en een geweldige trap. Dan kan je naast Van Bronckhorst een
|
|
|
quote: shooven schreef:
Ik vind El Ahmadi beter dan Sahin, dus als ze toch investeren zal ik het daarin doen.
De Guzman verkopen en daar Pranjic en El Ahmadi voor halen.. Bruins centraal, waar hij veel beter tot zijn recht komt en verdedigend niet veel verantwoordelijkheden heeft met Gio en El A. achter zich.
Wie is er geschikt voor rechsthalf?
Eens, Pranjic is niet nodig. Dan liever Sahin proberen en anders hebben we volgens de jeugdkenner nog een aantal nieuwe Guzmannetjes. Wijnaldum is er een voorbeeld van die we allen al kennen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
Eens, Pranjic is niet nodig. Dan liever Sahin proberen en anders hebben we volgens de jeugdkenner nog een aantal nieuwe Guzmannetjes. Wijnaldum is er een voorbeeld van die we allen al kennen.
Pranjic heeft zelfs zijn contract bij Heerenveen verlengd.
|
|
|
ijsselmeervogel Talent
Uit: Bunschoten Vak: - Posts: 70 Reg.: 11 januari 2006 | el ahmadi, ooijer en nog een goede spits dan is het geld op maar heb je wel een wereldteam
-------timmer--------
ooijer---vlaar--hofland---de cler
el ahmadi-------------gio----
----------de guzman-------
slory-------makaay-----Bruins
Als sahin haalbaar is gewoon sahin behouden. Is sahin niet haalbaar dan el ahmdadi binnen halen. Misschien voor de linksvoor/linkshalf positie drenthe een halfjaartje huren?
Spits: gudjohnsen, klasnic, podolski(verhuur), braziliaanse/Argentijnse verrassing?
Wijnaldum is misschien ook wel in staat om sahin te vervangen. Leroy fer is ook een veel gehoorde naam binnen feyenoord en ook op het psv netwerk gaat het over hem.
|
|
|
quote: ijsselmeervogel schreef:
el ahmadi, ooijer en nog een goede spits dan is het geld op maar heb je wel een wereldteam
-------timmer--------
ooijer---vlaar--hofland---de cler
el ahmadi-------------gio----
----------de guzman-------
slory-------makaay-----Bruins
Als sahin haalbaar is gewoon sahin behouden. Is sahin niet haalbaar dan el ahmdadi binnen halen. Misschien voor de linksvoor/linkshalf positie drenthe een halfjaartje huren?
Spits: gudjohnsen, klasnic, podolski(verhuur), braziliaanse/Argentijnse verrassing, omotoyossi (vond ik een mooie suggestie van iemand hier), Kuyt (een balletje opgooien kan altijd )?
Wijnaldum is misschien ook wel in staat om sahin te vervangen. Leroy fer is ook een veel gehoorde naam binnen feyenoord en ook op het psv netwerk gaat het over hem.
Hier kan ik me geheel in vinden. Uiteraard is voor van Bommel atijd een plekje vrij als hij met zijn schoonpapa will spelen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | In de VI staat er een intervieuw te lezen met el Ahmadi. Bij de eerste vraag zegt el Ahmadi tussen de regels door als antwoord dat hij met Twente de afspraak heeft dat Twente geen absurde bedragen voor hem zal vragen als er aan het eind van dit seizoen een mooie nederlande topclub zich voor hem meld.
|
|
|
In de VI staat er een intervieuw te lezen met el Ahmadi. Bij de eerste vraag zegt el Ahmadi tussen de regels door als antwoord dat hij met Twente de afspraak heeft dat Twente geen absurde bedragen voor hem zal vragen als er aan het eind van dit seizoen een mooie nederlande topclub zich voor hem meld.
Zoals ik al zei.
(...)
Hij zegt het dan in overweging te nemen, of hij klaar is voor die stap of niet. Lijkt me duidelijk dat hij dat wel degelijk is.
Overigens doet zijn allereerste antwoord sterk vermoeden dat hij een optie in zijn contract heeft staan.
Al denk ik dus dat er al een bedrag is afgesporken, anders had hij best aan kunnen geven dat er niks in het contract opgenomen is.
|
|
|
Mario Been Vedette
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 1501 Reg.: 1 juni 2003 |
In de VI staat er een intervieuw te lezen met el Ahmadi. Bij de eerste vraag zegt el Ahmadi tussen de regels door als antwoord dat hij met Twente de afspraak heeft dat Twente geen absurde bedragen voor hem zal vragen als er aan het eind van dit seizoen een mooie nederlande topclub zich voor hem meld.
ik herinner me nog een suggestief stukje in de Sportweek waarin de verslaggever meldde dat na afloop van Twente-Feyenoord El Ahmadi Bosz de hand schudde en een praatje maakte, waaruit (volgende sportweek) zou blijken dat er al een en ander rond zou zijn.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Roda JC troeft met vastleggen Meeuwis Ajax af
16/11/2007 09:06
Steunpilaar Marcel Meeuwis heeft zijn contract bij Roda JC tussentijds verlengd tot 2012. De Kerkraadse club troefde daarmee een aantal clubs, waaronder naar verluidt ook Ajax, af.
Meeuwis kwam in 2006 over van VVV-Venlo en groeide in korte tijd uit het boegbeeld van Roda JC. Algemeen directeur Huub Narinx was vorige week al lovend in Voetbal International: 'Niet alleen op het veld manifesteert hij zich prima, ook daarbuiten is hij in korte tijd belangrijk geworden voor Roda.'
'Hij voetbalt met passie in zijn lijf', aldus Narinx, 'en belichaamt op die manier de koempelmentaliteit waar we met z'n allen naar streven.'
Meeuwis' contract liep nog door tot medio 2009, maar om te voorkomen dat hij Roda dan mogelijk transfervrij zou kunnen verlaten werd zijn contract nu al opengebroken. Een maand geleden nam de 27-jarige middenvelder de aanvoerdersband over van Jan-Paul Saeijs.
Meeuwis doorliep de jeugdopleiding van Willem II, maar een doorbraak in Tilburg bleef uit. Bij VVV-Venlo, waarvoor hij vier seizoenen speelde, verdiende hij anderhalf jaar geleden een transfer naar Roda JC.
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: DR schreef:
Bij deze:
Meeuwis
|
|
|
Yor1987 Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 164 Reg.: 5 mei 2006 | |
|