| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
Satisfied Vedette
Uit: 020 Vak: Maastribune - VV Posts: 1145 Reg.: 23 december 2000 |
quote: Thomassio schreef:
Ik zeg Leroy Fer/Georginio Wijnaldum
Ik zeg: Graag!
|
|
|
chillekasper International
Uit: diemen Vak: - Posts: 566 Reg.: 8 december 2006 | Karim El Ahmadi die moeten we heben het is echt een goeie speler, alleen ben ik bang dat hij volgend jaar al naar het buitenland gaat. 
|
|
|
Dijonnie Basisspeler
Uit: Delft Vak: - Posts: 340 Reg.: 14 juli 2007 | Contract verlengt dacht ik? Dan helemaal onbetaalbaar!
|
|
|
kees1969 Vaste waarde in elftal
Uit: Katwijk Vak: - Posts: 364 Reg.: 20 juli 2004 | Kargbo van Willem II, een blok beton, goeie verdedigende
middenvelder, we hebben wel een beetje extra karakter nodig.
Vind Gio en Sahin erg veel op elkaar lijken als voetballer misschien is het goed dat er wat meer strijdlust op het middenveld komt.
(zie psv en twente uit)
|
|
|
FR-Schiedam International
Uit: Schiedam Vak: Stadiontribune - S Posts: 550 Reg.: 5 augustus 2004 | We willen echte versterkingen . Naar mijn mening heeft kargbo niet genoeg kwaliteit om Feyenoord een niveau hoger te brengen
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | Hoewel ik hem eerder naar het buitenland zie vertrekken, vind ik dat Feyenoord een poging moet gaan wagen om Maduro bij Ajax weg te halen. Mocht Sahin op termijn vertrekken, dan zie ik in Maduro een waardige opvolger.
|
|
|
Scrummie Vedette
Uit: Vroomshoop Vak: Stadiontribune - T Posts: 2777 Reg.: 5 augustus 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
Hoewel ik hem eerder naar het buitenland zie vertrekken, vind ik dat Feyenoord een poging moet gaan wagen om Maduro bij Ajax weg te halen. Mocht Sahin op termijn vertrekken, dan zie ik in Maduro een waardige opvolger.
...... Geen woorden voor.. wel een daad, maar dat mag ik hier niet zeggen.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
Hoewel ik hem eerder naar het buitenland zie vertrekken, vind ik dat Feyenoord een poging moet gaan wagen om Maduro bij Ajax weg te halen. Mocht Sahin op termijn vertrekken, dan zie ik in Maduro een waardige opvolger.
Nee, alsjebieft zeg. Als het nou een super talent was geweest had je het nog kunnen overwegen. Maar Maduro is gewoon een beperkte speler, die af -en toe zn dag heeft. Je ziet dat hij bezwijkt als hij onder druk komt, en dat zn handelingssnelheid veel en veel te laag ligt. Geef dan gewoon je eigen jeugd de kans, of scout op een beter alternatief. Maduro hoef ik echt niet meer te horen hier.
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Posts: 797 Reg.: 27 juli 2007 | Als je een waardige opvolger wil hebben zul je naar het buitenland moeten of nar de jeugd kijken.In de Nederlandse Eredivisie loopt er weinig goeds rond dat een versterking zou zijn.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: fr -fan schreef:
Als je een waardige opvolger wil hebben zul je naar het buitenland moeten of nar de jeugd kijken.In de Nederlandse Eredivisie loopt er weinig goeds rond dat een versterking zou zijn.
Wellicht onbetaalbaar, maar het loopt hier weldegelijk rond. El Ahmadi om maar (het enige) voorbeeld te noemen.
|
|
|
m_tijn Talent
Uit: Maasland Vak: Stadiontribune - Q Posts: 83 Reg.: 3 augustus 2005 | Ik vind wel dat we een rechtsbenige controlerende middenvelder moeten hebben ik heb 3 spelers die bij mijn idee daarvoor in aanmerking komen en alle 3 nog vrij jong
Karim El Ahmadi - De voetballend controlerend zeer goed is misschien wel de belangrijkste middenvelder van Fc Twente.
Geert Arend Roorda - 19 jaar laat bij Sc Heeerenveen zien goed geconcentreerd te kunnen spelen en speelt ook makkelijk naar voren toe ik zie hem wel zitten.
Demy De Zeeuw - Misschien niet haalbaar maar ik vind hem met afstand de beste speler van Az en ik zou hem DE perfecte man vinden controlerend op rechts!
Als De Zeeuw haalbaar is meteen doen al vind ik El Ahmadi en Roorda 2 hele goede en grote talenten die ik graag naar de zie komen om bij te spelen en daar kunnen we met een lekker in ons hand goed van genieten ze kunnen veel leren van spelers als Gio,Hofland,Makaay (qua positie vooral gio maar verdedigend meer van Hofland en hoe een spits en bal ingespeeld wil krijgen Makaay)
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: m_tijn schreef:
Ik vind wel dat we een rechtsbenige controlerende middenvelder moeten hebben ik heb 3 spelers die bij mijn idee daarvoor in aanmerking komen en alle 3 nog vrij jong
Karim El Ahmadi - De voetballend controlerend zeer goed is misschien wel de belangrijkste middenvelder van Fc Twente.
Geert Arend Roorda - 19 jaar laat bij Sc Heeerenveen zien goed geconcentreerd te kunnen spelen en speelt ook makkelijk naar voren toe ik zie hem wel zitten.
Demy De Zeeuw - Misschien niet haalbaar maar ik vind hem met afstand de beste speler van Az en ik zou hem DE perfecte man vinden controlerend op rechts!
Als De Zeeuw haalbaar is meteen doen al vind ik El Ahmadi en Roorda 2 hele goede en grote talenten die ik graag naar de zie komen om bij te spelen en daar kunnen we met een lekker in ons hand goed van genieten ze kunnen veel leren van spelers als Gio,Hofland,Makaay (qua positie vooral gio maar verdedigend meer van Hofland en hoe een spits en bal ingespeeld wil krijgen Makaay)
de zeeuw is een zeeeer goede voetballler, zal niet meer naar feyenoord gaan denk ik. heel misschien als gio etc het probeert en feyenoord volgend jaar CL kan spelen.
roorda is een leuk talent, maar niet meer dan dat. wel iemand om in de gaten te houden
el ahmadi is net als sahin voetballend goed, fysiek minder.
kijk naar het oostblok daar zitten zat goede RCVM!!!
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 |
quote: kijk naar het oostblok daar zitten zat goede RCVM!!!
Niet alleen op RCVM, het hele voormalige oostblok is een goudmijn aan spotgoedkope talenten. Als Feyenoord daar nou eens een echt goed netwerk zou opzetten zoals ze bijv. in Ghana hebben en daarnaast eentje in Argentinië (PSV heeft Brazilië al en Scandinavië is bezet door Heerenveen en Groningen, Ojoaks is nu met China bezig).
Ik denk dat je dan zo een aantal goede talenten voor weinig geld kan overnemen, vooral in Tsjechië en Servië lopen erg veel goede jonge spelers rond. Ik denk dat ze die tent in Ghana maar moeten sluiten, daar is maar zelden wat goeds uitgekomen.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 4 november 2007 11:15:32).]
|
|
|
Jroen_F Talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 75 Reg.: 24 mei 2007 |
quote: m_tijn schreef:
Ik vind wel dat we een rechtsbenige controlerende middenvelder moeten hebben ik heb 3 spelers die bij mijn idee daarvoor in aanmerking komen en alle 3 nog vrij jong
Van El Ahmadi ben ik al een hele tijd fan, en ik denk zeker dat hij een versterking zou zijn voor Feyenoord, hij heeft alleen net een nieuw contract getekend bij Twente, en ik twijfel dus aan zijn haalbaarheid.
Roorda speelt tot nu toe goed bij Heereveen, maar ik zou nog een jaartje willen wachten met hem aan te trekken om zijn ontwikkeling te kunnen zien.
Demy de Zeeuw ben ik zelf niet zo kapot van. Hij is dan wel een van de meest controlerende spelers van Az, maar wij hebben op zijn positie De Guzman, die ik toch beter vind. Ook weet ik bijna zeker dat hij financieel onhaalbaar is...
|
|
|
Sjonnie Meervoudig international
Uit: Meppel Vak: - Posts: 717 Reg.: 22 mei 2000 | De guzman beter !! nou nou nou die jongen speelt toch nie echt geweldig dit seizoen. De ene helft goed de ander bar slecht. Gisteren was 't de eerste helft weer drama, veel balverlies, slecht in de eindpass en in de omschakeling. Hij is nog jong maar zal nu toch eindelijk eens een stap moeten maken. De 2e helft speelt ie dan wel weer een stuk beter maar moet toch echt constanter worden. Demy de Zeeuw zou de perfecte speler voor ons zijn maar ben bang dat hij niet haalbaar is.
|
|
|
fritessaus Vaste waarde in elftal
Uit: Oss Vak: Stadiontribune - TT Posts: 426 Reg.: 29 december 2002 | Ja inderdaad de eerste helft gisteren was een goede graadmeter toen iedereen kut speelde...
De Guzman is echt niet aan een slecht seizoen bezig, ik vind hem zelfs toch wel tot de betere Feyenoorders dit seizoen behoren.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
quote: fritessaus schreef:
Ja inderdaad de eerste helft gisteren was een goede graadmeter toen iedereen kut speelde...
De Guzman is echt niet aan een slecht seizoen bezig, ik vind hem zelfs toch wel tot de betere Feyenoorders dit seizoen behoren.
Hey mayo, ben ik helemaal met je eens.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: Jroen_F schreef:
(...)
Van El Ahmadi ben ik al een hele tijd fan, en ik denk zeker dat hij een versterking zou zijn voor Feyenoord, hij heeft alleen net een nieuw contract getekend bij Twente, en ik twijfel dus aan zijn haalbaarheid.
Roorda speelt tot nu toe goed bij Heereveen, maar ik zou nog een jaartje willen wachten met hem aan te trekken om zijn ontwikkeling te kunnen zien.
Demy de Zeeuw ben ik zelf niet zo kapot van. Hij is dan wel een van de meest controlerende spelers van Az, maar wij hebben op zijn positie De Guzman, die ik toch beter vind. Ook weet ik bijna zeker dat hij financieel onhaalbaar is...
Hier sluit ik me volledig bij aan. Mijn eerste keus gaat nog steeds naar El Ahmadi, die mag van mij best wat kosten.
Roorda komt momenteel inderdaad goed over, maar of hij dat volhoud is de vraag inderdaad. Ik moet er wel bij zeggen, dat als je een jaar wacht op die Roorda dan kost hij tegen die tijd ook 10 miljoen (bij wijze van), die friesse vrienden zijn er namelijk (terecht) ook niet vies van om meer dan de hoofdprijs te vragen.
Overigens zal hij voor sommige hier al niet meer welkom zijn, aangezien hij aangaf fan te zijn van Ajax in de jaren 90.
Ik heb afgelopen zondag nog eens goed op De Guzman gelet. Die speelde zeker niet slecht. Oogde op mij overdreven ijverig, liep ontzettend veel en was contstant aanspeelbaar. Daarbij zoekt hij weleens een moeilijke oplossing maar hij kiest net zo vaak voor rust in de ploeg en balbezit. Tegen Groningen gaf hij de openings assist en nu scoorde hij de openings goal.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Jroen_F schreef:
(...)
[/QUOT
de Guzman heeft dit seozoen niet als kontrolerende speler op het veld gestaan.Voor de Hofs blesure als buitenste middenvelder en na de Hofs blessure als meest anvallende speler.
|
|
|
Feyenoord3124 Jeugdspeler
Vak: - Posts: 42 Reg.: 5 november 2007 | Ik denk dat Wijnaldum de opvolger van Sahin gaat worden. Maargoed de kans is uiteraard aanwezig dat Nuri gewoon blijft, hij heeft het hier naar zijn zin heeft een goede band met Bert, en hij wil erg graag Europees spelen een ook dit jaar gaat dat bij Dortmund niet lukken. Maar hij heeft nog een contract voor 1 jaar bij Dortmund, dus als die nog wat aan hem willen verdienen moeten ze hem verkopen aan Feyenoord. Ik denk dat zelfs een club als Feyenoord nog genoeg geld heeft om iemand met een nog 1-jarig lopend conract te contracteren. En al zou dat niet lukken denk ik dan Wijnaldum de nieuwe Sahin (of beter wordt) Het zegt als genoeg als je op 16 jarige leeftid een van de besten van het veld bent tegen Grunn thuis waar best wel veel druk op stond. Opvolger zie ik ook wel wat in voor El Ahmadi, maar ik denk dat El Ahmadi meer aanvallend ingesteld is dan Sahin, dat is een verdedigende middenvelder. Maar hij is gewoon welkom, je kunt ook iemand anders op de rold van Verdedigende middenvelder zetten.
|
|
|
Jonathan de Guzman Nationale topspeler Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: - Posts: 724 Reg.: 15 juni 2005 |
quote: Feyenoord3124 schreef:
Ik denk dat Wijnaldum de opvolger van Sahin gaat worden. Maargoed de kans is uiteraard aanwezig dat Nuri gewoon blijft, hij heeft het hier naar zijn zin heeft een goede band met Bert, en hij wil erg graag Europees spelen een ook dit jaar gaat dat bij Dortmund niet lukken. Maar hij heeft nog een contract voor 1 jaar bij Dortmund, dus als die nog wat aan hem willen verdienen moeten ze hem verkopen aan Feyenoord. Ik denk dat zelfs een club als Feyenoord nog genoeg geld heeft om iemand met een nog 1-jarig lopend conract te contracteren. En al zou dat niet lukken denk ik dan Wijnaldum de nieuwe Sahin (of beter wordt) Het zegt als genoeg als je op 16 jarige leeftid een van de besten van het veld bent tegen Grunn thuis waar best wel veel druk op stond. Opvolger zie ik ook wel wat in voor El Ahmadi, maar ik denk dat El Ahmadi meer aanvallend ingesteld is dan Sahin, dat is een verdedigende middenvelder. Maar hij is gewoon welkom, je kunt ook iemand anders op de rold van Verdedigende middenvelder zetten.
De wedstrijden die Wijnaldum dit jaar heeft gespeeld, is hij inderdaad telkens ingevallen voor Sahin en heeft hij diens plek ingevuld. Je kunt je echter afvragen of hij al zo ver is om volgend jaar een volledig seizoen op die plek te spelen.
Als back-up achter Sahin of een andere speler (bijvoorbeeld El Ahmadi) lijkt mij Wijnaldum echter zeker geschikt.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Jonathan de Guzman schreef:
(...)
De wedstrijden die Wijnaldum dit jaar heeft gespeeld, is hij inderdaad telkens ingevallen voor Sahin en heeft hij diens plek ingevuld. Je kunt je echter afvragen of hij al zo ver is om volgend jaar een volledig seizoen op die plek te spelen.
Als back-up achter Sahin of een andere speler (bijvoorbeeld El Ahmadi) lijkt mij Wijnaldum echter zeker geschikt.
Principieel vind ik dat een verkeerde gedachte.Als je voor die positie een nieuwe spelerhaalt blokkeer je de ontwikkeling van Wijnaldum.
[Dit bericht is veranderd door varkenoord (op 8 november 2007 17:32:22).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | 9/11/2007 - Dortmund wil Sahin niet laten gaan
(Gepost door K)
Onlangs liet Peter Bosz al weten dat Feyenoord Nuri Sahin graag langer zou willen vastleggen en daar binnenkort contact over zou opnemen met Borussia Dortmund. Bij de Duitse club heeft men al laten weten de Turkse talentvolle middenvelder niet te willen verkopen. Feyenoord staat ook open voor een langere huurperiode. Dat zou echter op problemen stuiten aangezien het contract van Sahin bij Borussia Dortmund in 2009 afloopt. Hij zou dan na de verhuurperiode gratis weg kunnen. Volgens Dortmund heeft Feyenoord zich overigens nog niet gemeld.
|
|
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 |
9/11/2007 - Dortmund wil Sahin niet laten gaan
(Gepost door K)
Onlangs liet Peter Bosz al weten dat Feyenoord Nuri Sahin graag langer zou willen vastleggen en daar binnenkort contact over zou opnemen met Borussia Dortmund. Bij de Duitse club heeft men al laten weten de Turkse talentvolle middenvelder niet te willen verkopen. Feyenoord staat ook open voor een langere huurperiode. Dat zou echter op problemen stuiten aangezien het contract van Sahin bij Borussia Dortmund in 2009 afloopt. Hij zou dan na de verhuurperiode gratis weg kunnen. Volgens Dortmund heeft Feyenoord zich overigens nog niet gemeld.
Part of the game, Dortmund laat hem vanzelfsprekend niet voor een appel en een ei gaan. Indien Feyenoord hem wil kopen dienen ze een zak geld mee te nemen. Als hij zijn contract niet verlengd verkoopt Dortmund hem aan de hoogste bieder, dat zal Feyenoord niet zijn.
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: Poseidon schreef:
(...)
Part of the game, Dortmund laat hem vanzelfsprekend niet voor een appel en een ei gaan. Indien Feyenoord hem wil kopen dienen ze een zak geld mee te nemen. Als hij zijn contract niet verlengd verkoopt Dortmund hem aan de hoogste bieder, dat zal Feyenoord niet zijn.
Nope Nuri is na dit seizoen weg bij Feyenoord. Ik denk dat Feyenoord echt is moet gaan proberen El Ahmadi te halen. Die blinkt wekelijks uit bij FC Twente.
|
|
|
|