Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Opvolger Nuri Sahin?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 15 »

Poster
Topic: Opvolger Nuri Sahin? 
JimmyFloyd
Vedette

Vak: -
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 27 oktober 2007 om 17:14:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Jroen_F schreef:

(...)

Er zijn idd weinig spelers die aangeven alleen voor Feyenoord te willen spelen, de enigste die ik van afgelopen jaren weet, is Danny Koevermans: en die is nu ook fijn naar psv vertrokken...

Wat een flauwekul! Zijn er dan wel spelers die hun voorkeur voor PSV of Ajax uitspreken? Spelers gaan zich toch niet in hun eigen voet schieten door zulke 'domme' uitspraken te doen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 27 oktober 2007 om 17:31:54.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR_1908 schreef:

(...)

Ik ga er niet vanuit dat hij na dit seizoen alsnog bij Feyenoord blijft, ik hoop het natuurlijk wel, maar ik denk dat hij of terug naar Dortmund gaat of misschien wel naar een 'top' club in het buitenland.

Arsene Wenger schijnt bijzonder gecharmeerd van hem te zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 27 oktober 2007 om 17:41:38.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Arsene Wenger schijnt bijzonder gecharmeerd van hem te zijn.

Is pas een paar jaar bekend en al vijf miljoen keer geroepen. Maar goed, normaal trap je nooit een open deur in toch Dick?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Flofeyenoord2005 Gele kaart: waarschuwing
Vedette

Vak: Stadiontribune - X2
Reg.: 30 juni 2005
Gepost op 27 oktober 2007 om 18:31:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De enige waardige vervanger van Sahin die op de nederlandse velden rondloopt is Karim El Ahmadi. Stiekem hoop ik toch dat Feyenoord het voor elkaar krijgt om Sahin langer aan zich te binden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.451,6VoVo: -Opstelling: -
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 27 oktober 2007 om 19:13:15.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bert gaf over winteraankopen aan, dat ze in elke linie nog een speler kunnen gebruiken. Dit in de periode dat Sahin er ook nog voetbald. Dus doe ze dan alletwee maar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
norbert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: venray
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 20 februari 2005
Gepost op 28 oktober 2007 om 22:19:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Schaars? Ik weet het ,op dit moment geblesseerd.Maar het zou geen verkeerde zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.567,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 28 oktober 2007 om 23:20:17.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
norbert schreef:

Schaars? Ik weet het ,op dit moment geblesseerd.Maar het zou geen verkeerde zijn.

Er bestaat een redelijk grote kans dat Schaars moet stoppen met voetballen. De blessure met zijn enkel blijkt toch erger te zijn dan eerst bleek.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sebastian
International

Reg.: 4 augustus 2002
Gepost op 29 oktober 2007 om 18:07:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

wat dachten jullie van

Nuri zelf !!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,5VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 30 oktober 2007 om 09:24:34.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Er bestaat een redelijk grote kans dat Schaars moet stoppen met voetballen. De blessure met zijn enkel blijkt toch erger te zijn dan eerst bleek.

Sluit dezer dagen toch alweer aan bij de selectie?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 30 oktober 2007 om 11:11:52.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

- Sahin (BDO) zelf: hij wekt de indruk dat hij het naar zijn zin heeft bij Feyenoord en dat hij een verstandige jongen is. Ik denk dat hij bij Feyenoord nog genoeg kan leren en men hem wellicht kunnen laten inzien dat een jaar of 2/3 bij Feyenoord alleen maar goed is voor hem.
- El Ahmadi (TWE): zal duur zijn maar ik denk dat hij het aankan en daarnaast nog extra capiciteiten bezit die de huidige selectie momenteel ontbeert.
- Kivuvu (NEC): is er nog (lang) niet maar kan de positie van Sahin op den duur wellicht invullen. Fysiek gezien fantastisch.
- Julian de Guzman (DEP): weet niet of hij haalbaar is, en wel wil komen maar het zou wellicht mooi zijn om hem met zijn kleine broertje samen te zien spelen.
- George Boateng (MID): een heel ander type, maar wel iemand die Feyenoord nodig heeft. Is wel al wat oud(er), met alle risico's vandien.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 30 oktober 2007 om 13:17:39.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Sluit dezer dagen toch alweer aan bij de selectie?

En haakt dan waarschijnlijk weer af omdat er iets heel erg fout zit in zijn enkel.

Ik heb dit alleen van horen zeggen van een fanatieke AZ-Supporter die nog wel eens wat weet in de club.

Schaars' enkel blijft elke keer maar weer dik worden als hij een bal aanraakt of een oefenwedstrijdje speelt..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 30 oktober 2007 om 19:04:06.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In de nieuwe editie van de sportweek (Willem's "lievelings" blad )staat dat el Ahmadi nog steeds een van de peilers is van Feyenoord. Hij moet SAhin op termijn gaan opvolgen mocht Feyenoord er niet in slagen om Sahin te behouden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 30 oktober 2007 om 19:26:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

In de nieuwe editie van de sportweek (Willem's "lievelings" blad )staat dat el Ahmadi nog steeds een van de peilers is van Feyenoord. Hij moet SAhin op termijn gaan opvolgen mocht Feyenoord er niet in slagen om Sahin te behouden.

Ik las vandaag in de Telegraaf dat het niet veel had gescheeld of El Ahmadi had bij Feyenoord gezeten. Maar hij vond het niet echt een grote teleurstelling dat het niet door was gegaan. Hij zei wel dat hij in de toekomst de stap natuurlijk wel wil maken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 30 oktober 2007 om 19:39:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

feyenoord zal eerst sahin moeten proberen te behouden en als dat niet lukt zullen ze zeker weten el ahmadi proberen aan te trekken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 30 oktober 2007 om 19:43:19.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

feyenoord zal eerst sahin moeten proberen te behouden en als dat niet lukt zullen ze zeker weten el ahmadi proberen aan te trekken.

Van de zomer wilde Feyenoord el Ahmadi halen nadat ze Sahin hadden gehaald. Feyenoord wilde hem dus hebben met Sahin erbij. Misschien staat de mogelijke komst van el Ahmadi los van een langere verblijf van Sahin.
 Help mods!
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 30 oktober 2007 om 20:59:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Van de zomer wilde Feyenoord el Ahmadi halen nadat ze Sahin hadden gehaald. Feyenoord wilde hem dus hebben met Sahin erbij. Misschien staat de mogelijke komst van el Ahmadi los van een langere verblijf van Sahin.
Beide lijkt mij financieel niet mogelijk,vandaar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 30 oktober 2007 om 21:04:17.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

(...)

Beide lijkt mij financieel niet mogelijk,vandaar

Dat zou wel helemaal mooi zijn Wat een voetballers zijn dat toch.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 31 oktober 2007 om 08:30:13.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
‘PSV zit met Aissati in de maag’

Als Ismail Aissati zijn contract bij PSV, dat nog loopt tot de zomer van 2009, dit seizoen niet verlengt, zal de landskampioen hem aan het einde van dit seizoen proberen te verkopen. Dat meldt het Algemeen Dagblad in haar editie van woensdag.

De negentienjarige jeugdinternational wil eerst weten hoe zijn toekomst bij de Eindhovense club er uit ziet. Aissati kwam vorig seizoen bij PSV weinig aan de bak, waarna hij in de tweede seizoenshelft namens FC Twente wel volop aan spelen toe kwam én indruk maakte.

Aissati komt momenteel in Eindhoven echter veel minder aan spelen toe dan hij had gehoopt en verwacht. Het talent wil het liefst bij PSV doorbreken, maar wacht af hoe zijn sportieve situatie zich de komende tijd ontwikkelt. “Het is hier geen FC Twente, het is niet makkelijk om een basisplaats te veroverenâ€, vertelt Aissati. “De concurrentie is hier moordend. Het liefst laat ik het zien bij PSV, maar als dat niet kan, dan moet het maar ergens anders.’’

Aissati kwam tot dusver tien wedstrijden (incl. Champions League) in actie, waarin hij 505 minuten verzamelde. In vijf duels stond hij in de basis en vijfmaal betrad hij het speelveld als invaller. Slechts driemaal speelde de middenvelder een wedstrijd uit. Namens Jong Oranje kwam hij tegen Macedonië en Noorwegen wel de gehele negentig minuten in actief, maar bondscoach Foppe de Haan liet hem onlangs links liggen.

“Een voetballer die niet speelt, is niet blijâ€, verklaart zijn zaakwaarnemer Rodger Linse. “Natuurlijk is Ismail wat ongeduldig. Het zou ongezond zijn als dat niet zo was. Het moet alleen niet ten koste gaan van je inzet en discipline. En dat is bij hem niet het geval.’’

Koeman
“Ismail moet belangrijk zijn in de laatste fase van het veldâ€, vertelt Koeman. “Ik heb niks aan een Aissati die op de middenlijn een bal breed legt. Hij moet meer rendement krijgen. Op het moment dat je iemand terughaalt, heb je het idee dat hij meer aan spelen toekomt. Maar ook toen hij vorig jaar bij FC Twente speelde, zagen we de dingen die we nu ook zien. Dat geeft ook niet, want waar hebben we het over? Ismail is 19 jaar, laten we geduld hebben en in alle rust verder werken. Hij moet een stap maken, dat weet hij zelf ook.’’

Mochten de Eindhovenaren besluiten om Aissati niet van de hand te doen, loopt de club het risico dat de middenvelder over anderhalf jaar voor niets de deur uitloopt. “Dat kunnen wij ons niet veroorloven’’ zegt algemeen-directeur Jan Reker. “Wat mij betreft blijft hij hier. Ismail is een jongen die bij ons zou moeten doorbreken. Het is wel zo: Mocht hij blijven weigeren om zijn contract te verlengen, kan hij niet bij ons blijven. PSV kan het zich niet veroorloven om spelers in wie we hebben geïnvesteerd uiteindelijk gratis te laten vertrekken.’’

Dit zou ik een gave actie vinden! Misschien niet zozeer als opvolger van Sahin, maar Aissati is in mijn ogen een nog groter talent dan bijvoorbeeld de Guzman. En dat je daarnaast dan pvc te kakken zet is ook nooit verkeerd natuurlijk!
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 31 oktober 2007 om 08:56:50.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

- Sahin (BDO) zelf: hij wekt de indruk dat hij het naar zijn zin heeft bij Feyenoord en dat hij een verstandige jongen is. Ik denk dat hij bij Feyenoord nog genoeg kan leren en men hem wellicht kunnen laten inzien dat een jaar of 2/3 bij Feyenoord alleen maar goed is voor hem.
- El Ahmadi (TWE): zal duur zijn maar ik denk dat hij het aankan en daarnaast nog extra capiciteiten bezit die de huidige selectie momenteel ontbeert.
- Kivuvu (NEC): is er nog (lang) niet maar kan de positie van Sahin op den duur wellicht invullen. Fysiek gezien fantastisch.
- Julian de Guzman (DEP): weet niet of hij haalbaar is, en wel wil komen maar het zou wellicht mooi zijn om hem met zijn kleine broertje samen te zien spelen.
- George Boateng (MID): een heel ander type, maar wel iemand die Feyenoord nodig heeft. Is wel al wat oud(er), met alle risico's vandien.

Weet je wat jij moet doen? Even naar de Kamer van Koophandel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 31 oktober 2007 om 09:18:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Weet je wat jij moet doen? Even naar de Kamer van Koophandel.

Ben ik al geweest, ik vond het er erg tegenvallen. Erg ongezellig...
 Help mods!
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 31 oktober 2007 om 13:58:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Dit zou ik een gave actie vinden! Misschien niet zozeer als opvolger van Sahin, maar Aissati is in mijn ogen een nog groter talent dan bijvoorbeeld de Guzman. En dat je daarnaast dan pvc te kakken zet is ook nooit verkeerd natuurlijk!

Niet om het een of ander hoor, maar ik vind De Guzman wel een klasse beter dan Aissati. Laatstgenoemde is fysiek niet geschikt voor topvoetbal ben ik bang, in plaats van vet kan hij beter wat spierkracht kweken want ik vind hem altijd wat onafgetraind ogen (tegen het pafferige aan).
Daarnaast kan Aissati natuurlijk nooit de opvolger van Sahin zijn, je kunt moeilijk een controlerende middenvelder vervangen voor een aanvallende middenvelder.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.709,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 31 oktober 2007 om 14:34:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RoelofLuinge schreef:

(...)

Niet om het een of ander hoor, maar ik vind De Guzman wel een klasse beter dan Aissati. Laatstgenoemde is fysiek niet geschikt voor topvoetbal ben ik bang, in plaats van vet kan hij beter wat spierkracht kweken want ik vind hem altijd wat onafgetraind ogen (tegen het pafferige aan).
Daarnaast kan Aissati natuurlijk nooit de opvolger van Sahin zijn, je kunt moeilijk een controlerende middenvelder vervangen voor een aanvallende middenvelder.

Neemt niet weg dat als de kans zich voordoet, je zo'n talent niet moet laten lopen.
de Guzman en Bruins blijven niet eeuwig bij Feyenoord en met Aisatti heb je gelijk hun opvolger.
 Help mods!
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 31 oktober 2007 om 15:29:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Neemt niet weg dat als de kans zich voordoet, je zo'n talent niet moet laten lopen.
de Guzman en Bruins blijven niet eeuwig bij Feyenoord en met Aisatti heb je gelijk hun opvolger.

deguzman absoluut niet in de as zetten.

aisatti kan je wel op nr10 zetten!

bruins kan veel beter naast gio terecht!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 31 oktober 2007 om 15:38:38.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

deguzman absoluut niet in de as zetten.

aisatti kan je wel op nr10 zetten!

bruins kan veel beter naast gio terecht!

Volgens VI (blad) wil 020 hem in de winterstop, maar Aisatti wil niet naar 020, maar via PSV naar het buitenland (ik neem aan dat dan ook geen optie is )
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 31 oktober 2007 om 21:29:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zeg Leroy Fer/Georginio Wijnaldum
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk