| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: Hotschaap87 schreef:
Waarom komt iedereen met aankopen? Ik denk dat Sahin gehaald is om de talenten die we al hebben rustig te kunnen brengen. Volgend jaar kan wellicht Wijnaldum of Bruins op deze positie staan. Zoiezo zal de terugkomst van Slory ten koste gaan van zijn maatje Bruins en ipv Hofs zal Lee gaan spelen dus zullen Bruins en Sahin nu al gaan strijden om een speelplaats en volgend seizoen dus Bruins en Wijnaldum.
Ben het in ieder geval met je eens dat we bij het vertrek van Sahin geen vervanger hoeven te halen. Of Lee en Slory allebei gelijk in de basis komen te staan als ze fit zijn, waag ik overigens te betwijfelen.
|
|
|
Hotschaap87 Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 10 juli 2004 |
Dat zal inderdaad misschien niet direct gebeuren maar op de lange termijn zullen Slory en Lee in de basis komen denk ik
|
|
|
arrow1 Vedette
Vak: - Posts: 1143 Reg.: 26 juli 2005 | Ik begreep de houding van Sahin wel. Op vraag of hij aan het eind van het seizoen weg is zegt-ie " Waarom wil iedereen mij weg hebben ? Ik vind Feyenoord een mooie club en ik zal over een half jaar wel zien hoe het is ". Kennelijk is het gros van de supporters bezig met een cursus " Hoe jaag ik de beste spelers weg ". 
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 |
quote: arrow1 schreef:
Ik begreep de houding van Sahin wel. Op vraag of hij aan het eind van het seizoen weg is zegt-ie " Waarom wil iedereen mij weg hebben ? Ik vind Feyenoord een mooie club en ik zal over een half jaar wel zien hoe het is ". Kennelijk is het gros van de supporters bezig met een cursus " Hoe jaag ik de beste spelers weg ". 
Het is toch logisch dat iedereen er vanuit gaat dat een supertalent die één jaar gehuurd wordt, ook echt maar één jaar gehuurd wordt. Volgens mij is elke Feyenoordfan van mening dat het fantastisch zou zijn als hij langer zou blijven. Voor mijn part leggen we 6 miljoen neer om hem definitief over te nemen. Dit is zo'n speler met 100 % winstgarantie. Hij gaat sowieso voor een goed bedrag de deur uit over een paar jaar..
|
|
|
experia Veelbelovend talent
Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 108 Reg.: 11 november 2006 | ehl ahamdi meer hoef ik niet te zeggen
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: experia schreef:
ehl ahamdi meer hoef ik niet te zeggen
El Ahmadi viel begin vorig jaar al op met goed spel, toen vond niemand het wat. Na een jaar vind iedereen het een topper en is hij onbetaalbaar. Een speler als hem moet je niet halen voor 7 of 8 mio, krankzinnige bedragen. Het gaat erom, net als Twente, de talenten te zien van iemand voor hij zo duur is. Gelukkig hebben we een fantastisch scoutingapparaat, dus mogen we wel verwachten dat ze met een onverwachte naam zullen aankomen die zal uitgroeien tit een goede speler, zoals iedere club dat doet met een fatsoenlijke scouting.
En ja, dit is sarcasme.
|
|
|
RompeSlomp Veelbelovend talent
Vak: Olympiatribune - N Posts: 95 Reg.: 20 maart 2007 | Nu al? Eerst die 15 miljoen.
(P.S. Bedankt Blaauw voor het sluiten van mijn toppic ,)
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Sahin heeft zelf al meermalen aangegeven helemaal niet zo nodig weg te willen bij Feyenoord. Ook Bertje heeft al indirect aangegeven dat ze voorbereidingen aan het treffen zijn om Sahin te behouden.
Wat zou dat geweldig zijn!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: DR schreef:
Denk dat de Zeeuw een heel stukkie duurder is dan Aissatti.
Zou graag een wat fysieker iemand daar zien staan.
Een type Bosvelt ontbreekt inderdaad. In dat licht is het jammer dat Feyenoord Tymoschuk niet heeft weten te strikken.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Een type Bosvelt ontbreekt inderdaad. In dat licht is het jammer dat Feyenoord Tymoschuk niet heeft weten te strikken.
idd, middenveld met Tymoschuk van bronckhorst en sahin zou echt top zijn.
de Zeeuw zou ik ook graag zien, maar die zal wel meer dan 14 miljoen kosten. de Zeeuw is echt een speler die wat extra brengt.
Maar ik heb er wel vertrouwen in dat Feyenoord een goeie vervanger vind voor sahin mits hij vertrekt natuurlijk.
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 | Net een reportage over El Ahmadi bij RTL Voetbal. Volgens mij heeft hij wel oren naar Feyenoord. Althans, dat merkte ik op uit zijn reactie op de opmerking dat het weinig had gescheeld of hij had nu bij Feyenoord gespeeld.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: Rotterdam Subway schreef:
Net een reportage over El Ahmadi bij RTL Voetbal. Volgens mij heeft hij wel oren naar Feyenoord. Althans, dat merkte ik op uit zijn reactie op de opmerking dat het weinig had gescheeld of hij had nu bij Feyenoord gespeeld.
Helaas niet kunnen horen wat hij te vertellen had...probeer het nog terug te zoeken. Ben benieuwd naar zijn woorden in het geheel.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Net een reportage over El Ahmadi bij RTL Voetbal. Volgens mij heeft hij wel oren naar Feyenoord. Althans, dat merkte ik op uit zijn reactie op de opmerking dat het weinig had gescheeld of hij had nu bij Feyenoord gespeeld.
Twente schijnt interesse te hebben in Swerts, en toevallig speelt Swerts op dezelfde positie als die van el Ahmadi. Misschien houd Twente al serieus rekening met een vertrek van El Ahmadi komende winterstop.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Twente schijnt interesse te hebben in Swerts, en toevallig speelt Swerts op dezelfde positie als die van el Ahmadi. Misschien houd Twente al serieus rekening met een vertrek van El Ahmadi komende winterstop.
Toen hem werd gevraagd of hij een contract voor het leven had getekend nu hij tot 2011 heeft verlengd, liet hij weten graag voor de top drie te willen spelen. Hij noemde daarbij geen namen van clubs, maar ik denk dat de kans groot is dat hij in de zomer vertrekt. Hopelijk is dat naar Feyenoord.
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
(...)
Toen hem werd gevraagd of hij een contract voor het leven had getekend nu hij tot 2011 heeft verlengd, liet hij weten graag voor de top drie te willen spelen. Hij noemde daarbij geen namen van clubs, maar ik denk dat de kans groot is dat hij in de zomer vertrekt. Hopelijk is dat naar Feyenoord.
Hij wilde naar "een club in de top-3". Zo'n houding bevalt me niet echt: Alsof je én voor Feyenoord én voor 020 wilt spelen... Maargoed, hij zal niet gratis zijn.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: twice schreef:
(...)
Hij wilde naar "een club in de top-3". Zo'n houding bevalt me niet echt: Alsof je én voor Feyenoord én voor 020 wilt spelen... Maargoed, hij zal niet gratis zijn.
Tja er zijn weinig spelers die aangeven alleen maar voor Feyenoord te willen spelen. Voor zover ik weet heeft El Ahmadi geen connecties met de stad of club whatsoever, dus hij wil z'n kansen om hogerop te komen zoveel mogelijk vergroten.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 | Trouwens, wat Sahin betreft. Is er geen constructie mogelijk met BvB net zoals die er was inzake Smolarek? M.a.w. wij nemen Sahin definitief over en bij een eventuele verkoop krijgt Borussia zo'n 40% van de transfersom. Na dit seizoen heeft hij immers nog een eenjarig contract.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 | Ik denk dat Sahin zelf liever in Rotterdam blijft dan terug te gaan naar BVB dat weer een dramatisch seizoen beleeft. Een en ander zal ook afhangen van interesse uit het buitenland. Als Arsenal of een andere topclub komt zal het bij Sahin ook gaan kriebelen. Maar goed, als Sahin perse bij Feyenoord wil blijven zal BVB gezien het 1 jarige contract dat overblijft deze zomer, serieus moeten gaan luisteren naar Feyenoord.
|
|
|
DirkieKuyt Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 116 Reg.: 11 juli 2007 | De opvolger van Nuri Sahin is Nuri Sahin zelf, wie zegt dat hij weggaat. Hij heeft zelf diverse malen laten doorschemeren het naar zijn zin te hebben echter begrijp niet dat er nu al zo druk wordt gespeculeerd over Sahin, het seizoen is pas begonnen. Laten we eerst eens afwachten of hij de goede lijn kan doorzetten en vertrouw erop dat Feyenoord deze jongen zeker kort volgt
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: DirkieKuyt schreef:
De opvolger van Nuri Sahin is Nuri Sahin zelf, wie zegt dat hij weggaat. Hij heeft zelf diverse malen laten doorschemeren het naar zijn zin te hebben echter begrijp niet dat er nu al zo druk wordt gespeculeerd over Sahin, het seizoen is pas begonnen. Laten we eerst eens afwachten of hij de goede lijn kan doorzetten en vertrouw erop dat Feyenoord deze jongen zeker kort volgt
Ik ga er niet vanuit dat hij na dit seizoen alsnog bij Feyenoord blijft, ik hoop het natuurlijk wel, maar ik denk dat hij of terug naar Dortmund gaat of misschien wel naar een 'top' club in het buitenland.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
Hij heeft niet zozeer zijn contract bij Twente verlengd, maar Twente heeft een optie die hi in zijn contract had gelicht.
|
|
|
feyenoord_kampioen_2008 Talent
Uit: Apeldoorn Vak: - Posts: 82 Reg.: 17 april 2007 |
(...)
Tja er zijn weinig spelers die aangeven alleen maar voor Feyenoord te willen spelen. Voor zover ik weet heeft El Ahmadi geen connecties met de stad of club whatsoever, dus hij wil z'n kansen om hogerop te komen zoveel mogelijk vergroten.
Nadeel is wel dat als PSV hem zou willen, er wel wat vriendjes van hem spelen daar. Ik heb namelijk sterk de indruk dat afellay na dit seizoen vertrekt daar. Tenminste als hij beetje blessurevrij blijft de rest van het seizoen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: feyenoord_kampioen_2008 schreef:
(...)
Nadeel is wel dat als PSV hem zou willen, er wel wat vriendjes van hem spelen daar. Ik heb namelijk sterk de indruk dat afellay na dit seizoen vertrekt daar. Tenminste als hij beetje blessurevrij blijft de rest van het seizoen.
Affelay is nog helemaal niet rijp voor de stap naar het buitenland vind ik. Hij kan beter voor zijn ontwikkeling nog zeker twee jaar bij PSV blijven.
|
|
|
gab Ballenjongen
Vak: - Posts: 10 Reg.: 30 juni 2007 | Nuri moet blijven en feyenoord moet er alles aan doen om hem vast te leggen.
Als sahin niet blijft is el ahmadi een goede optie
|
|
|
Jroen_F Talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 75 Reg.: 24 mei 2007 |
(...)
Er zijn idd weinig spelers die aangeven alleen voor Feyenoord te willen spelen, de enigste die ik van afgelopen jaren weet, is Danny Koevermans: en die is nu ook fijn naar psv vertrokken...
|
|
|
|