Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Opvolger Nuri Sahin?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 15 »

Poster
Topic: Opvolger Nuri Sahin? 
Michael_Jordan
Nationale topspeler

Uit: Amsterdam
Vak: -
Reg.: 20 juni 2006
Gepost op 25 oktober 2007 om 11:23:19.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

Welke speler zou na dit sezioen Nuri Sahin moeten gaan vervangen?

Mocht hij vertrekken dan zou ik gaan voor Maroune Fellaini. Een grote, atletisch potentiële topspeler.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.450,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Lucas Z
Aanstormend talent

Reg.: 16 maart 2007
Gepost op 25 oktober 2007 om 11:39:02.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Michael_Jordan schreef:

(...)

Mocht hij vertrekken dan zou ik gaan voor Maroune Fellaini. Een grote, atletisch potentiële topspeler.

Standard weigerde afgelopen zomer een bod van 7.5 miljoen uit Duitsland. Of die dan nog haalbaar is voor Feyenoord. De eredivisie is sowieso niet zo aantrekkelijk voor Waalse spelers zo blijkt uit hun keuzes.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 25 oktober 2007 om 13:03:12.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
big dipper schreef:

Het is bijna zeker dat van Bommel komt dus hier hoeven we ons niet druk over te maken.
Ik hou je hier dan maar aan. En owee dit niet klopt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rotterdam Subway
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 juli 2006
Gepost op 25 oktober 2007 om 14:53:43.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

Tja ik zou El Ahmadi ook een uitstekende opvolger vinden voor Sahin. Maar goed Twente wou hem van de zomer niet laten gaan en vroeg een hoge transfersom als ik het goed heb. Weet iemand hoeveel dit ook al weer was?

In diezelfde zomer is Huysegems naar Twente gegaan. Het zou mij niets verbazen als Feyenoord al een soort van deal met Twente heeft gesloten inzake El Ahmadi. Wellicht zijn ze reeds een transfersom overeengekomen, en hebben ze Karim louter laten bijtekenen om andere clubs bij het tonen van interesse te kunnen afschrikken door de hoofdprijs te vragen.

Misschien vergezocht, maar de beleidsbepalers (inclusief ex-interim-directeur Vogelzang) hebben me dit jaar al vaker positief verrast.
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 25 oktober 2007 om 14:57:10.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rotterdam Subway schreef:

(...)

In diezelfde zomer is Huysegems naar Twente gegaan. Het zou mij niets verbazen als Feyenoord al een soort van deal met Twente heeft gesloten inzake El Ahmadi. Wellicht zijn ze reeds een transfersom overeengekomen, en hebben ze Karim louter laten bijtekenen om andere clubs bij het tonen van interesse te kunnen afschrikken door de hoofdprijs te vragen.

Misschien vergezocht, maar de beleidsbepalers (inclusief ex-interim-directeur Vogelzang) hebben me dit jaar al vaker positief verrast.

Het positivisme begint ziekelijke vormen aan te nemen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 25 oktober 2007 om 14:59:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Zelfs als ik doodziek ben loop ik nog niet zo te ijlen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Montezuma
Vedette

Uit: Amsterdam
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 16 september 1999
Gepost op 25 oktober 2007 om 15:03:43.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dan heb ik liever die oud-Feyenoorder die Van Bommel meermalen uit de wedstrijd heeft gepeeld.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Rotterdam Subway
Nationale topspeler

Gepost op 25 oktober 2007 om 15:08:36.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)

Ach, na een seizoen waarin het negativisme hoogtij vierde moet dat best kunnen.
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 25 oktober 2007 om 16:56:41.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Montezuma schreef:

Dan heb ik liever die oud-Feyenoorder die Van Bommel meermalen uit de wedstrijd heeft gepeeld.

Ono??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 25 oktober 2007 om 16:57:21.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HENK VOS FAN schreef:

Danny Buijs

Spelers van dit niveau horen niet thuis in de basis bij Feyenoord. Danny Buijs mag al blij zijn dat hij de bank warm mag houden bij Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 25 oktober 2007 om 19:43:28.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
weshoofd schreef:

Heel simpel, er is in Nederland eigenlijk maar 1 geschikte opvolger voor Sahin: Karim ElAhmadi. Is een beetje hetzelfde type, bovenal een zeer goede voetballer die ook het verdedigende werk niet schuwt en op techniek (of hoe je het ook moet noemen) ballen afpakt.

quote:
m_tijn schreef:

Ik kom eigenlijk maar tot 2 namen El Ahmadi die vind ik zeer goed en hij is ook nog vrij jong daar zou ik wel in durven investeren.
Sluit ik me bij aan! Geweldige speler.
Voor wat het waard is die scoort ook elke week (het) hoog(st) in de vi bij zijn club!
Kan ballen afpakken en kan uitstekend voetballen.

Voor verdedigende middenvelder vind ik nog altijd Meeuwis een prima optie. Een Simons achtige speler.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 25 oktober 2007 om 19:57:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ismael Aisatti. Heeft het niet naar z'n zin bij Psv en krijgt geen vetrouwen van Koeman. De ideale opvolger voor Sahin.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 25 oktober 2007 om 20:08:57.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Denk ook dat die deal al rond is.....maar Twente wilde hem dit seizoen nog niet kwijt.

Help mods!
buffel2001
Nationale topspeler

Reg.: 8 augustus 2004
Gepost op 25 oktober 2007 om 21:52:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

letten jullie nou niet op of hoe zit het

Karim heeft zn contact verlengt bij twente,moest al minimaal 6 miljoen opbrengen , dat zal nu minstens het dubbele zijn. Voor ons 100% onhaalbaar
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.469,3VoVo: -Opstelling: incompleet
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 25 oktober 2007 om 22:21:23.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

(...)

Spelers van dit niveau horen niet thuis in de basis bij Feyenoord. Danny Buijs mag al blij zijn dat hij de bank warm mag houden bij Feyenoord.

Je neemt iemand met de naam Henk Vos fan toch niet serieus?

Nee, ik ga voor Mark v Bommel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Rotterdam Subway
Nationale topspeler

Gepost op 25 oktober 2007 om 22:52:56.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

quote:

(...)

Denk ook dat die deal al rond is.....maar Twente wilde hem dit seizoen nog niet kwijt.

We shall see, ik zou er niet raar van opkijken in ieder geval.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 25 oktober 2007 om 23:53:34.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
buffel2001 schreef:

letten jullie nou niet op of hoe zit het

Karim heeft zn contact verlengt bij twente,moest al minimaal 6 miljoen opbrengen , dat zal nu minstens het dubbele zijn. Voor ons 100% onhaalbaar

Sterker nog, ik las eind vorig seizoen in de VI dat Twente een bod van Feyenoord ten waarde van 6 miljoen euro zelfs had afgewezen. Twente wilde dus meer dan dat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
peetmargarita
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Isla Margarita
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 30 april 2006
Gepost op 26 oktober 2007 om 00:19:44.         MSN: imss1982@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat mij betreft blijft Sahin. Ik zou niemand weten die dezelfde kwaliteiten heeft en betaalbaar is. Dat houdt natturlijk niet in dat er geen vervanger voor hem is maar je zult op een iets andere manier moeten gaan spelen. Als Nuri weggaat kan Bruins daar prima spelen en Aisatti mag van mij ook zo komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.414,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 26 oktober 2007 om 00:29:48.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Ismael Aisatti. Heeft het niet naar z'n zin bij Psv en krijgt geen vetrouwen van Koeman. De ideale opvolger voor Sahin.

Ik vind het onbegrijpelijk dat zo'n toptalent als hij bij PSV nawelijks aan spelen toekomt. Aan de andere kant zegt dat natuurlijk iets over de sterke PSV selectie.
 Help mods!
st0ere2006
Meervoudig international

Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 26 oktober 2006
Gepost op 26 oktober 2007 om 11:20:27.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het ronduit belachelijk dat er nu al over een opvolger van Nuri wordt gepost terwijl het seizoen net is gestart. Graag een slotje.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 26 oktober 2007 om 11:31:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
st0ere2006 schreef:

Ik vind het ronduit belachelijk dat er nu al over een opvolger van Nuri wordt gepost terwijl het seizoen net is gestart. Graag een slotje.

Waarom? Sahin is gehuurd en kan in de winterstop al weer opgeeist worden door zijn huidige werkgever Borussia Dortmund.
Ik vind het dus wel zinnig dat deze topic bestaat. Sahin bewijst nu al wekelijks zijn waarde voor ons en het zou echt een verlies betekenen als hij weg zou gaan.

Overigens hoop ik dat hij zelf zijn 'opvolger' zal zijn omdat Feyenoord hem een langdurig contract aanbiedt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 26 oktober 2007 om 12:09:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

helemaal mee eens , is toch een intressante discussie wat Sahin betreft. Denk dat Demy De Zeeuw een hele goede opvolger is en haalbaar is. El Achmadi en Aisatti zijn denk ik onhaalbaar!
Al hoop ik ook dat Dortmund ons Sahin nog een jaartje gunt
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 26 oktober 2007 om 12:36:20.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

helemaal mee eens , is toch een intressante discussie wat Sahin betreft. Denk dat Demy De Zeeuw een hele goede opvolger is en haalbaar is. El Achmadi en Aisatti zijn denk ik onhaalbaar!
Al hoop ik ook dat Dortmund ons Sahin nog een jaartje gunt

El Ahmadi en Aisatti onhaalbaar vinden, maar vervolgens wel met de zeeuw aankomen

Yeah right
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 26 oktober 2007 om 12:51:19.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Denk dat de Zeeuw een heel stukkie duurder is dan Aissatti.
Zou graag een wat fysieker iemand daar zien staan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Hotschaap87
Aanstormend talent

Reg.: 10 juli 2004
Gepost op 26 oktober 2007 om 13:59:23.       MSN: hotschaap87@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom komt iedereen met aankopen? Ik denk dat Sahin gehaald is om de talenten die we al hebben rustig te kunnen brengen. Volgend jaar kan wellicht Wijnaldum of Bruins op deze positie staan. Zoiezo zal de terugkomst van Slory ten koste gaan van zijn maatje Bruins en ipv Hofs zal Lee gaan spelen dus zullen Bruins en Sahin nu al gaan strijden om een speelplaats en volgend seizoen dus Bruins en Wijnaldum.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk