| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
quote: Feyenoordfan 24 schreef:
Welke speler zou na dit sezioen Nuri Sahin moeten gaan vervangen?
Mocht hij vertrekken dan zou ik gaan voor Maroune Fellaini. Een grote, atletisch potentiële topspeler.
|
|
|
Lucas Z Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 16 maart 2007 |
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
Mocht hij vertrekken dan zou ik gaan voor Maroune Fellaini. Een grote, atletisch potentiële topspeler.
Standard weigerde afgelopen zomer een bod van 7.5 miljoen uit Duitsland. Of die dan nog haalbaar is voor Feyenoord. De eredivisie is sowieso niet zo aantrekkelijk voor Waalse spelers zo blijkt uit hun keuzes.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: big dipper schreef:
Het is bijna zeker dat van Bommel komt dus hier hoeven we ons niet druk over te maken.
Ik hou je hier dan maar aan. En owee dit niet klopt. 
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
Tja ik zou El Ahmadi ook een uitstekende opvolger vinden voor Sahin. Maar goed Twente wou hem van de zomer niet laten gaan en vroeg een hoge transfersom als ik het goed heb. Weet iemand hoeveel dit ook al weer was?
In diezelfde zomer is Huysegems naar Twente gegaan. Het zou mij niets verbazen als Feyenoord al een soort van deal met Twente heeft gesloten inzake El Ahmadi. Wellicht zijn ze reeds een transfersom overeengekomen, en hebben ze Karim louter laten bijtekenen om andere clubs bij het tonen van interesse te kunnen afschrikken door de hoofdprijs te vragen.
Misschien vergezocht, maar de beleidsbepalers (inclusief ex-interim-directeur Vogelzang) hebben me dit jaar al vaker positief verrast.
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
quote: Rotterdam Subway schreef:
(...)
In diezelfde zomer is Huysegems naar Twente gegaan. Het zou mij niets verbazen als Feyenoord al een soort van deal met Twente heeft gesloten inzake El Ahmadi. Wellicht zijn ze reeds een transfersom overeengekomen, en hebben ze Karim louter laten bijtekenen om andere clubs bij het tonen van interesse te kunnen afschrikken door de hoofdprijs te vragen.
Misschien vergezocht, maar de beleidsbepalers (inclusief ex-interim-directeur Vogelzang) hebben me dit jaar al vaker positief verrast.
Het positivisme begint ziekelijke vormen aan te nemen.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: varkenoord schreef:
(...)
Zelfs als ik doodziek ben loop ik nog niet zo te ijlen. 
|
|
|
Montezuma Vedette
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - N Posts: 2085 Reg.: 16 september 1999 | Dan heb ik liever die oud-Feyenoorder die Van Bommel meermalen uit de wedstrijd heeft gepeeld.
|
|
|
quote: varkenoord schreef:
(...)
Ach, na een seizoen waarin het negativisme hoogtij vierde moet dat best kunnen. 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Montezuma schreef:
Dan heb ik liever die oud-Feyenoorder die Van Bommel meermalen uit de wedstrijd heeft gepeeld.
Ono?? 
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: HENK VOS FAN schreef:
Danny Buijs 
Spelers van dit niveau horen niet thuis in de basis bij Feyenoord. Danny Buijs mag al blij zijn dat hij de bank warm mag houden bij Feyenoord.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: weshoofd schreef:
Heel simpel, er is in Nederland eigenlijk maar 1 geschikte opvolger voor Sahin: Karim ElAhmadi. Is een beetje hetzelfde type, bovenal een zeer goede voetballer die ook het verdedigende werk niet schuwt en op techniek (of hoe je het ook moet noemen) ballen afpakt.
quote: m_tijn schreef:
Ik kom eigenlijk maar tot 2 namen El Ahmadi die vind ik zeer goed en hij is ook nog vrij jong daar zou ik wel in durven investeren.
Sluit ik me bij aan! Geweldige speler.
Voor wat het waard is die scoort ook elke week (het) hoog(st) in de vi bij zijn club!
Kan ballen afpakken en kan uitstekend voetballen.
Voor verdedigende middenvelder vind ik nog altijd Meeuwis een prima optie. Een Simons achtige speler.
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Ismael Aisatti. Heeft het niet naar z'n zin bij Psv en krijgt geen vetrouwen van Koeman. De ideale opvolger voor Sahin.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 |
(...)
Denk ook dat die deal al rond is.....maar Twente wilde hem dit seizoen nog niet kwijt.
|
|
|
buffel2001 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 786 Reg.: 8 augustus 2004 | letten jullie nou niet op of hoe zit het
Karim heeft zn contact verlengt bij twente,moest al minimaal 6 miljoen opbrengen , dat zal nu minstens het dubbele zijn. Voor ons 100% onhaalbaar
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
(...)
Spelers van dit niveau horen niet thuis in de basis bij Feyenoord. Danny Buijs mag al blij zijn dat hij de bank warm mag houden bij Feyenoord.
Je neemt iemand met de naam Henk Vos fan toch niet serieus?
Nee, ik ga voor Mark v Bommel. 
|
|
|
quote: titan57nl schreef:
(...)
Denk ook dat die deal al rond is.....maar Twente wilde hem dit seizoen nog niet kwijt.
We shall see, ik zou er niet raar van opkijken in ieder geval.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: buffel2001 schreef:
letten jullie nou niet op of hoe zit het
Karim heeft zn contact verlengt bij twente,moest al minimaal 6 miljoen opbrengen , dat zal nu minstens het dubbele zijn. Voor ons 100% onhaalbaar
Sterker nog, ik las eind vorig seizoen in de VI dat Twente een bod van Feyenoord ten waarde van 6 miljoen euro zelfs had afgewezen. Twente wilde dus meer dan dat.
|
|
|
peetmargarita Geselecteerd voor Oranje
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 533 Reg.: 30 april 2006 | Wat mij betreft blijft Sahin. Ik zou niemand weten die dezelfde kwaliteiten heeft en betaalbaar is. Dat houdt natturlijk niet in dat er geen vervanger voor hem is maar je zult op een iets andere manier moeten gaan spelen. Als Nuri weggaat kan Bruins daar prima spelen en Aisatti mag van mij ook zo komen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: HenkVos schreef:
Ismael Aisatti. Heeft het niet naar z'n zin bij Psv en krijgt geen vetrouwen van Koeman. De ideale opvolger voor Sahin.
Ik vind het onbegrijpelijk dat zo'n toptalent als hij bij PSV nawelijks aan spelen toekomt. Aan de andere kant zegt dat natuurlijk iets over de sterke PSV selectie.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 | Ik vind het ronduit belachelijk dat er nu al over een opvolger van Nuri wordt gepost terwijl het seizoen net is gestart. Graag een slotje.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: st0ere2006 schreef:
Ik vind het ronduit belachelijk dat er nu al over een opvolger van Nuri wordt gepost terwijl het seizoen net is gestart. Graag een slotje.
Waarom? Sahin is gehuurd en kan in de winterstop al weer opgeeist worden door zijn huidige werkgever Borussia Dortmund.
Ik vind het dus wel zinnig dat deze topic bestaat. Sahin bewijst nu al wekelijks zijn waarde voor ons en het zou echt een verlies betekenen als hij weg zou gaan.
Overigens hoop ik dat hij zelf zijn 'opvolger' zal zijn omdat Feyenoord hem een langdurig contract aanbiedt.
|
|
|
Feyenoordfan 24 Regelmatige invaller
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 | helemaal mee eens , is toch een intressante discussie wat Sahin betreft. Denk dat Demy De Zeeuw een hele goede opvolger is en haalbaar is. El Achmadi en Aisatti zijn denk ik onhaalbaar!
Al hoop ik ook dat Dortmund ons Sahin nog een jaartje gunt
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: Feyenoordfan 24 schreef:
helemaal mee eens , is toch een intressante discussie wat Sahin betreft. Denk dat Demy De Zeeuw een hele goede opvolger is en haalbaar is. El Achmadi en Aisatti zijn denk ik onhaalbaar!
Al hoop ik ook dat Dortmund ons Sahin nog een jaartje gunt
El Ahmadi en Aisatti onhaalbaar vinden, maar vervolgens wel met de zeeuw aankomen
Yeah right
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Denk dat de Zeeuw een heel stukkie duurder is dan Aissatti.
Zou graag een wat fysieker iemand daar zien staan.
|
|
|
Hotschaap87 Aanstormend talent
Vak: - Posts: 130 Reg.: 10 juli 2004 | Waarom komt iedereen met aankopen? Ik denk dat Sahin gehaald is om de talenten die we al hebben rustig te kunnen brengen. Volgend jaar kan wellicht Wijnaldum of Bruins op deze positie staan. Zoiezo zal de terugkomst van Slory ten koste gaan van zijn maatje Bruins en ipv Hofs zal Lee gaan spelen dus zullen Bruins en Sahin nu al gaan strijden om een speelplaats en volgend seizoen dus Bruins en Wijnaldum.
|
|
|
|