| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Die grap over gekke henkie kennen we nu wel.
Niet aan de gang blijven.
Misschien wil Emerton weer terug komen.
Ik weet niet hoe het hem vergaat, maar hij wilde graag een plek op het middenveld.
En Bert is ook een bekende van hem.
Wat ik zeg. Steven Defour, 19 jaar jong, aanvoerder van Standaart Luik, veelzijdige middelvelder, technisch uitmuntend, groot loopvermogen en fysiek vind ik hem zelfs een stuk sterker dan Sahin.
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: HenkVos schreef:
(...)
Wat ik zeg. Steven Defour, 19 jaar jong, aanvoerder van Standaart Luik, veelzijdige middelvelder, technisch uitmuntend, groot loopvermogen en fysiek vind ik hem zelfs een stuk sterker dan Sahin.
Defour is echt een hele goede speler. Maar ja die zal wel onhaalbaar zijn en naar 020 vertrekken want daar heeft hij een paar keer openlijk zijn voorkeur voor uitgesproken. 
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Nogmaals, dat Arsenal interesse heeft uitgesproken in Sahin zegt nog niet zo bijster veel. Immers, als je het internet en de bladen moet geloven hebben clubs Arsenal, Real, Barça en Man Utd. (en meer clubs van dat kaliber) interesse in iedere speler die van talent wordt beticht.
Totdat Borussia zegt dat ze hem definitief willen houden, of dat een wereldclub echt met geld gaat smijten kunnen we altijd proberen om Sahin voor ons te behouden. Die jongen is 18/19 jaar en Nederland heeft een naam als een geweldig opleidingscentrum voor spelers, ik zie niet in waarom Sahin niet kan blijven als hij dat zelf ook graag wil.
Een eventuele opvolger hebben we niet nodig, we hebben genoeg middenvelders, we moeten voornamelijk kijken naar een nieuwe (jonge, talentvolle) spits naast Makaay en iemand voor het linkercentrum achterin. Zodra we een goede spits hebben om met Makaay samen te spelen hebben we geen 4-5-1 meer.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 24 oktober 2007 16:32:35).]
|
|
|
thoe Geselecteerd voor Oranje
Uit: Stede broec Vak: - Posts: 476 Reg.: 9 augustus 2002 | Posteer Luigi daar maar, ik denk nu al dat ie daar voor nog meer rendement kan zorgen dan Sahin. In de front is dan ook zo een plaatsje vrij voor Lee, en doe dan gelijk Slory maar voor Hofs.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | George Boateng. Dan heb je altijd Bruins nog die ook nog veel kan leren van het duo Boateng/V.Bronckhorst. Bruins is technisch al vele malen sterker dan Boateng, maar Boateng is een slimme speler die veel gaten dicht loopt. Ik vind hem een (veel) mindere versie van V.Bommel, maar een goed alternatief voor de Nederlandse competitie.
Ik twijfel toch een beetje, misschien dat we er beter gewoon Luigi Bruins neer kunnen zetten. Ik heb toch echt het volste vertrouwen in deze jongen, en hij heeft al eerder aangegeven het fijn te vinden als het spel voor hem ligt.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Op zich ben ik het wel met je eens, Van Bommel komt nooit hier.
Toch is zo'n type speler exact wat wij nodig hebben op het middenveld. Een zuiger, iemand met overzicht en iemand die uitstekend kan functioneren achter Makaay.
Daarom zou ik hem wel heel graag zien komen. Een bijkomend voordeel is natuurlijk dat hij in meerdere opzichten heel goed kan opschieten met onze huidige trainer.
vukojevic kan prima sahin vervangen!
|
|
|
bami Aanstormend talent
Uit: zevenhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 150 Reg.: 14 juli 2007 | Als DHR. Bert nou gewoon met kerst bij zijn dochter gaat eten en v. Bommel overtuigd... dan ben ik blij ook al is het altijd een l*l bij pisvee!!!! maar das nou juist wat wij nodig hebben een ettertje op dat middenveld en dan kan giovanni iets meer vooruit voetballen... En luigi Bruins een kans geven naast Makaay want dat deed ie in de finale van jong Oranje ook niet slecht.Was het wel voor een niet al te lange tijd!!!!!!!
|
|
|
El Conejito Regelmatige invaller
Uit: Hollanda Vak: - Posts: 254 Reg.: 30 augustus 2007 | Loopt bommels contract af aan het einde van het seizoen?
Die gozer kost anders nog zeker 5 a 10 miljoen.
|
|
|
ijsselmeervogel Talent
Uit: Bunschoten Vak: - Posts: 70 Reg.: 11 januari 2006 | Als het geld ervoor is dan graag karim el ahmadi en als er nog meer geld is dan liever nog demy de zeeuw. 2 uitstekende spelers. Als er geen geld is voor deze spelers zet dan luigi bruins maar op het middenveld.
|
|
|
arrow Vedette
Vak: - Posts: 4225 Reg.: 21 november 2003 | Opvolger ??? Ik wil helemaal geen opvolger ! Sahin moet blijven. Zeker gezien laatste berichten in Britse pers dat Man.United interesse heeft. Kom nu toch. Wéér een prima speler verkopen en dan de boel ineen laten zakken ???
|
|
|
Canadian Jeugdspeler
Vak: Olympiatribune - CC Posts: 57 Reg.: 17 januari 2007 | Ik vind Kivuvu van NEC ook een talent dat een deze winter voor een transfer naar Feyenoord in aanmerking komt. Je moet er tegenwoordig vroeg bij zijn want als hij straks naar Heerenveen gaat en daar dan schitterd is hij al niet meer te betalen..
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 | Bruins, EL Amhadi, Kivuvu of Roorda
|
|
|
big dipper Bankzitter
Vak: - Posts: 192 Reg.: 23 mei 2005 | Het is bijna zeker dat van Bommel komt dus hier hoeven we ons niet druk over te maken. Roorda, dat is toch een keeper?
|
|
|
Lowlife  Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 964 Reg.: 23 januari 2005 | @Big Dipper: Er zijn meer hondjes die Fikkie heten. Roorda is ook een talent bij Heerenveen.
|
|
|
bami Aanstormend talent
Uit: zevenhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 150 Reg.: 14 juli 2007 |
quote: big dipper schreef:
Het is bijna zeker dat van Bommel komt dus hier hoeven we ons niet druk over te maken. Roorda, dat is toch een keeper?
Bron:waar bazeer jij dit op op de schoonvader van V.Bommel of maak je slapende honden wakker maar als t waar is vind ik t geweldig
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
Het is bijna zeker dat van Bommel komt dus hier hoeven we ons niet druk over te maken. Roorda, dat is toch een keeper?
Daar issie weer hoor. Het is weer komkommertijd!
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
kansloos..... 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | |
|
weshoofd Nationale topspeler
Uit: toldijk Vak: Stadiontribune - TT Posts: 851 Reg.: 10 augustus 2005 | Heel simpel, er is in Nederland eigenlijk maar 1 geschikte opvolger voor Sahin: Karim ElAhmadi. Is een beetje hetzelfde type, bovenal een zeer goede voetballer die ook het verdedigende werk niet schuwt en op techniek (of hoe je het ook moet noemen) ballen afpakt. Een groot voordeel ten opzichte van Sahin is dat ElAhmadi rechtsbenig is.
Eigenlijk missen we een rechtsbenige controlerende middenvelder en een linksbenige aanvallende speler.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Wat gaat maduro doen?
Zelf denk ik dat hij nooit geaccepteert gaat worden bij ons, dus hij valt voor mij af.
Als hij bij Feyenoord zou gaan presteren, denk ik dat hij weldegelijk geaccepteerd zou worden. Want voetballen kan hij zeker.
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | Tja ik zou El Ahmadi ook een uitstekende opvolger vinden voor Sahin. Maar goed Twente wou hem van de zomer niet laten gaan en vroeg een hoge transfersom als ik het goed heb. Weet iemand hoeveel dit ook al weer was?
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Nu?? zes miljoen, denk ik....
|
|
|
Nul-Tien Casual Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 688 Reg.: 13 mei 2004 |
quote: GreyHornet schreef:
Ik twijfel toch een beetje, misschien dat we er beter gewoon Luigi Bruins neer kunnen zetten. Ik heb toch echt het volste vertrouwen in deze jongen, en hij heeft al eerder aangegeven het fijn te vinden als het spel voor hem ligt.
Helemaal mee eens. Mocht Sahin niet haalbaar zijn, dan moeten we Luigi Bruins naast Van Bronckhorst zetten. Die kan dat prima en je levert amper of geen kwaliteit in. El Ahmadi is een hele goede voetballer, maar waarom hem halen als je het probleem ook intern kunt oplossen...
|
|
|
donkeyshot22 Vedette
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 1318 Reg.: 26 januari 2003 | -- Greene ---- Vlaar - Hofland ------ De Cler --
------------ Van Bommel - Bronckhorst ----------
---- Slory -------- Bruins -------- Guzman ---
------------------- Makaay --------------------
Bank; Sahin, Lee, Lucius, Hofs, Bahia
Ondanks dat ik een tieveshekel aan die van Bommel had zou ik staan te juichen als ie hier zou spelen. Wetende dat er dan heel veel andere sup's in Nederland datzelfde gevoel zouden hebben, hehe.
|
|
|
HENK VOS FAN Aanstormend talent
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 121 Reg.: 23 januari 2004 | Danny Buijs 
|
|
|
|