| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: Patrick73 schreef:
Ik denk ook dat we geen speler voor deze plek moeten kopen, want we hebben namelijk al in de selectie rondlopen.
Fer is de man die die plek in gaat vullen als Sahin weggaat.
Lijkt me duidelijk dat de aandacht uit moet gaan naar (centrale) verdedigers en snelle creative buitenspelers. Als dat plaatje compleet is wellicht nog een sterke targetman.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | De Guzman verkopen en Bradley halen!!
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Denk je dat Jol iets in Bradley zou zien?
|
|
|
Elphinstone International
Vak: - Posts: 633 Reg.: 23 april 2005 |
quote: tufo schreef:
Ik vind die Lass Schöne van de Graafschap wel een speler om in de gaten te houden.
Jonge speler met mogelijkheden.
Een goede speler voor op de plaats van Sahin.
Kan mooi in één van die talentpools!
(plaatje)
Schöne is zeker een talent om in de gaten te houden, het is echter meer een aanvallende middenvelder dan een controleur. Mocht De Guzman vertrekken zou Schöne zeker een kandidaat zijn.
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: willem van Hanegem schreef:
De Guzman verkopen en Bradley halen!!
Nee, de Guzman weten te raken, zodat eruit komt wat erin zit. Wat we vooral nodig hebben is een links- en rechtsbuiten die een man kunnen passeren (en natuurlijk een voorzet geven).
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
De Guzman verkopen en Bradley halen!!
Wat heeft dit met de opvolging van Sahin te maken? Sahin speelt bij Feyenoord controlerend, terwijl de Guzman in een meer offensieve rol speelt.
|
|
|
Jroen_F Talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 75 Reg.: 24 mei 2007 | Ik ben nog steeds een groot fan van Meeuwis..
Ik was vandaag bij de wedstrijd Roda JC - Ajax (2-1 ) en hij speelde (weer) fantastisch..
Hij is mss niet de jongste meer, maar wel echt een zeer goede en controlerende middenvelder. Hij kan zonder twijfel mee op ons niveau!!
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Jroen_F schreef:
Ik ben nog steeds een groot fan van Meeuwis..
Ik was vandaag bij de wedstrijd Roda JC - Ajax (2-1 ) en hij speelde (weer) fantastisch..
Hij is mss niet de jongste meer, maar wel echt een zeer goede en controlerende middenvelder. Hij kan zonder twijfel mee op ons niveau!!
Hij zou inderdaad mee kunnen komen. Maar Feyenoord moet spelers halen die het niveau omhoog krikken en dat is Meeuwis niet.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
Meeuwis is geen breker, ik vind hem niks meer dan een fer bv, die ik op basis van enkele wedstrijden moet beoordelen dan. Meeuwis is geen slechte voetballer die wel wat rust in zijn spel heeft maar het alleen brengt als anderen het fysieke werk doen voor hem.
|
|
|
wimpiejansen Vedette
Vak: - Posts: 1184 Reg.: 26 februari 2004 |
Feyenoord moet of De Zeeuw of Meeuwis halen. Allebei prima controlerende middenvelders, goeie techniek en spelinzicht.
Persoonlijk ben ik het meest gecharmeerd van Meeuwis, maar natuurlijk is Demi de Zeeuw ook uiterst welkom.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: DR schreef:
(...)
Meeuwis is geen breker, ik vind hem niks meer dan een fer bv, die ik op basis van enkele wedstrijden moet beoordelen dan. Meeuwis is geen slechte voetballer die wel wat rust in zijn spel heeft maar het alleen brengt als anderen het fysieke werk doen voor hem.
Dat ben ik niet met je eens. Roda speelt meestal met een viermans middenveld, waarvan drie offensief ingesteld zijn. In zo'n geval moet die ene defensieve middenvelder (Meeuwis bij deze) wel een breker zijn die het vuile werk voor die andere middenvelder opknapt. Je ziet juist aan zijn spel ook dat hij een breker is.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Demy de Zeeuw is bij AZ niet onomstreden meer. Volgens van Gaal is hij hulpeloos uit vorm, maar bij Oranje speelde hij woensdag een sterke wedstrijd. Het zou best eens kunnen dat de kritiek die hij afgelopen weekend heeft geuit bij van Gaal in het verkeerde keelgat schiet en dan kan hij zomaar eraf liggen.
Zolang dat niet gebeurd denk ik dat de Zeeuw voor Feyenoord onhaalbaar is, maar als van Gaal in al zijn wijsheid z'n eigen trots weer eens laat prefereren boven het clubbelang zou Feyenoord de Zeeuw weleens voor een prettig bedrag kunnen ophalen in Alkmaar. In dat geval moeten ze dat zeker doen...
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 | opvolger is Fer:
heeft een goeie paas is fysiek ook nog sterk voetballend vermoge.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Middenveldert schreef:
Demy de Zeeuw is bij AZ niet onomstreden meer. Volgens van Gaal is hij hulpeloos uit vorm, maar bij Oranje speelde hij woensdag een sterke wedstrijd. Het zou best eens kunnen dat de kritiek die hij afgelopen weekend heeft geuit bij van Gaal in het verkeerde keelgat schiet en dan kan hij zomaar eraf liggen.
Zolang dat niet gebeurd denk ik dat de Zeeuw voor Feyenoord onhaalbaar is, maar als van Gaal in al zijn wijsheid z'n eigen trots weer eens laat prefereren boven het clubbelang zou Feyenoord de Zeeuw weleens voor een prettig bedrag kunnen ophalen in Alkmaar. In dat geval moeten ze dat zeker doen...
In de nieuwe editie van de sportweek geeft van Gaal toe dat hij achteraf erg veel spijt heeft dat hij Koevermans heeft laten gaan. Hij geeft dus uiteindelijk toe dat ook hij fouten kan maken. Je zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat van Gaal vanaf nu toch even twee keer nadenkt voordat hij weer in de fout gaat. M.a.w. Ik zie van Gaal een speler als de Zeeuw nu niet voor een appel en een ei de deur uitzetten.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 | De Zeeuw is toch niet geschikt, zeg. Je ziet wat er dit seizoen mankeert bij Feyenoord: er is in principe kwaliteit genoeg, maar mentaal wordt gewoon tekort geschoten. Nou, dan moet je De Zeeuw dus niet hebben. Er zijn weinig spelers bij AZ die zó meegaan in de malaise als Mr. Demy. Hij neemt niemand op sleeptouw, hij moet zelf op sleeptouw genomen worden. Laat hem dus maar lekker in Alkmaar blijven.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Ik heb geen idee wie in plaats van Sahin bij ons op de bank komt te zitten.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 | Ik hoop nog steeds dat Nuri Sahin volgend seizoen definitief bij ons komt spelen. Hij heeft gewoon een dipje. Maar een Schele ziet nog dat ie goed kan voetballen. Ik denk ook dat ie zo slecht speeld omdat ie voor volgend seizoen nog geen zekerheid heeft. Terug naar Borussia en dan weer op de bank terechtkomen?
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: Buakaw schreef:
Ik hoop nog steeds dat Nuri Sahin volgend seizoen definitief bij ons komt spelen. Hij heeft gewoon een dipje. Maar een Schele ziet nog dat ie goed kan voetballen. Ik denk ook dat ie zo slecht speeld omdat ie voor volgend seizoen nog geen zekerheid heeft. Terug naar Borussia en dan weer op de bank terechtkomen?
hij rendeert beter als hij een aanvallende rol op een flank krijgt....
ik hoop dat we hem defintief kunnen overnemen
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
In de nieuwe editie van de sportweek geeft van Gaal toe dat hij achteraf erg veel spijt heeft dat hij Koevermans heeft laten gaan. Hij geeft dus uiteindelijk toe dat ook hij fouten kan maken.
Nee, dat doet hij niet. Hij baalt ervan dat Koevermans niet meer voor AZ speelt, maar dat hij is vertrokken is hem natuurlijk niet te verwijten. “Koevermans had voor mij niet weg gehoeven. Maar hij wilde zelf weg. Hij kreeg niet de garantie dat hij basisspeler zou zijn, maar die geef ik niemand. Een andere rol wilde hij niet, dat probleem heeft hij nu ook bij PSV.†De lezing van Koevermans is toch heel anders en ik ben persoonlijk eerder geneigd om hém te geloven. Hij heeft naar eigen zeggen nooit iets geëist, behalve een eerlijke kans. Zelfs dat wilde van Gaal hem niet geven...
Je zou dus eigenlijk kunnen zeggen dat van Gaal vanaf nu toch even twee keer nadenkt voordat hij weer in de fout gaat. M.a.w. Ik zie van Gaal een speler als de Zeeuw nu niet voor een appel en een ei de deur uitzetten.
Denk je dat echt?!? Dat vind ik een beetje naïef van je. Louis van Gaal leert niet van zijn fouten, want in zijn ogen maakt hij er nooit één.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
Denk je dat echt?!? Dat vind ik een beetje naïef van je. Louis van Gaal leert niet van zijn fouten, want in zijn ogen maakt hij er nooit één.
Tuurlijk zie ook ik dat hij in de media overkomt als hij eem god is die geen fouten kan maken. Extern gezien komt hij over alsof het schandalig is om fouten te maken. maar intern zal hij denk ik de volgende keer beter nadenken voordat hij iets beslist.
|
|
|
(...)
We zullen zien. Als Koevermans nu weer begint te emmeren over zijn plek op de bank, zal hij dat vorig jaar ook wel gedaan hebben. En als hij gewoon zijn werk blijft doen en niet in de zomer weer alles op alles zet om weg te mogen, zal hij dat vorige keer ook wel gedaan hebben. Wat denk jij?
Wedden dat hij straks weer jankverhalen loopt op te hangen dat hij wil spelen op zijn leeftijd. Ik hoef hem hier niet.
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Ik ook niet. Het gaat mij ook niet zozeer om Koevermans als wel om het idee dat Louis van Gaal van zichzelf vindt dat hij in al ongekende grootheid niet in staat is tot het maken van fouten en het verkeerd inschatten van bepaalde situaties. In mijn ogen bewijst hij momenteel iedere week dat zijn eigen ego in de weg staat van het oplossen van de situatie waarin AZ verkeerd...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 14 februari 2008 14:07:18).]
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Kalouless schreef:
De Zeeuw is toch niet geschikt, zeg. Je ziet wat er dit seizoen mankeert bij Feyenoord: er is in principe kwaliteit genoeg, maar mentaal wordt gewoon tekort geschoten. Nou, dan moet je De Zeeuw dus niet hebben. Er zijn weinig spelers bij AZ die zó meegaan in de malaise als Mr. Demy. Hij neemt niemand op sleeptouw, hij moet zelf op sleeptouw genomen worden. Laat hem dus maar lekker in Alkmaar blijven.
Nou ik zou hem er zeer graag bij hebben! Want de Zeeuw is een uitstekende speler met doorgroei mogelijkheden. Ook Stijn Schaars zou ik graag zien. Alleen is wel blessure gevoelig. En de Zeeuw is een echte vechter op het middenveld en dat missen we verschikkelijk!
|
|
|
quote: Tito Ortiz schreef:
(...)
Nou ik zou hem er zeer graag bij hebben! Want de Zeeuw is een uitstekende speler met doorgroei mogelijkheden. Ook Stijn Schaars zou ik graag zien. Alleen is wel blessure gevoelig. En de Zeeuw is een echte vechter op het middenveld en dat missen we verschikkelijk!
Tuurlijk is de Zeeuw geen vechter, net zo min als een Meeuwis dat niet is. Het lijkt wel als je op een bepaalde plek staat op het veld je ineens allerlei kwaliteiten krijgt toegedicht. De Zeeuw is een mooie speler, opbouwend kan hij veel doen, ik denk dat hij een goede speler is maar heeft het juist erg moeilijk als hij een directe tegenstander heeft, dat is al het hele jaar gebleken.
Ik had hem zeker gezien in de Landzaat - rol bijvoorbeeld maar nu zie ik weinig plek voor hem.
|
|
|
dj Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 1362 Reg.: 11 juli 2003 |
(...)
Dat ben ik niet met je eens. Roda speelt meestal met een viermans middenveld, waarvan drie offensief ingesteld zijn. In zo'n geval moet die ene defensieve middenvelder (Meeuwis bij deze) wel een breker zijn die het vuile werk voor die andere middenvelder opknapt. Je ziet juist aan zijn spel ook dat hij een breker is.
Vind ik ook, kan wel genieten van zulke spelers... al is altijd de vraag of ze een niveau hoger aankunnen en is hij niet meer de jongste....
Maar in hem zie ik een speler ala Bosvelt... voorop in de strijd, overal op het veld te vinden en die was ook niet de jongste meer toen hij naar ons kwam!
|
|
|
|