Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Opvolger Nuri Sahin?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 9 10 11 12 13 14 15 »

Poster
Topic: Opvolger Nuri Sahin? 
Moon
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 5 januari 2008 om 15:44:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En Gio dan? Links half? Met 2 spitsen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 5 januari 2008 om 15:48:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

En Gio dan? Links half? Met 2 spitsen?

Centraal achterin.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kaloutje
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 9 augustus 2006
Gepost op 8 januari 2008 om 22:25:56.     MSN: T.jeerd@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Met Leroy Fer heb je een goede CM in huis, maar nog te onervaren. Wat ik ook een potentiële topspeler vind is die gast van Heerenveen, Roorda?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RTB1987
Jeugdspeler

Uit: Dinxperlo
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 8 januari 2008 om 22:28:39.     MSN: robintebeest@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

jaah roorda is in potentie een goeie voetballer, maar talenten hebben we genoeg op dit moment.
Ik denk dat Fer beter is dan Roorda, dus als je er dan toch een onervaren iemand wil neerzetten, dan kun je beter Fer een kans geven.
Kost geen geld en is Feyenoorder!
maar ik pleit voor een 25,26,27 jarige ervaren kracht.
 Help mods!
Jonathan de Guzman
Nationale topspeler
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 15 juni 2005
Gepost op 9 januari 2008 om 11:08:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RTB1987 schreef:

jaah roorda is in potentie een goeie voetballer, maar talenten hebben we genoeg op dit moment.
Ik denk dat Fer beter is dan Roorda, dus als je er dan toch een onervaren iemand wil neerzetten, dan kun je beter Fer een kans geven.
Kost geen geld en is Feyenoorder!
maar ik pleit voor een 25,26,27 jarige ervaren kracht.

Ik die leeftijdsklasse heeft Feyenoord momenteel nog geen enkele (basis-)speler. Voor de continuiteit van de club zou een speler in die leeftijdsklasse dan ook geen slechte zaak zijn. Probleem is echter dat dergelijke spelers vaak voor het groet geld in het buitenland kiezen. Ze zitten immers in hun 'piekperiode' (hun beste jaren).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.431,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RTB1987
Jeugdspeler

Uit: Dinxperlo
Reg.: 8 januari 2008
Gepost op 10 januari 2008 om 18:52:31.     MSN: robintebeest@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Jha, dan kun je als feyenoord zijnde dus maar 1 ding doen, of een hele goede scout aantrekken, of gewoon veel betalen voor een speler.
Alhoewel dit 2de dus eigenlijk onmogelijk is.
 Help mods!
Kaloutje
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 9 augustus 2006
Gepost op 14 januari 2008 om 11:39:13.     MSN: T.jeerd@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RTB1987 schreef:

Jha, dan kun je als feyenoord zijnde dus maar 1 ding doen, of een hele goede scout aantrekken, of gewoon veel betalen voor een speler.
Alhoewel dit 2de dus eigenlijk onmogelijk is.

Volgens mij hebben we genoeg scouts lopen die wel wat verstand van voetbal hebben
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 6 februari 2008 om 08:31:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kaloutje schreef:

Met Leroy Fer heb je een goede CM in huis, maar nog te onervaren. Wat ik ook een potentiële topspeler vind is die gast van Heerenveen, Roorda?

Ik weet niet of het waar is, maar dit las ik laatst op Wikipedia:

"..Vele blessures in zijn nog jonge loopbaan (bovenbeen, enkel, heup en beide knieën), waarvan de zwaarste een afgescheurde knieband was die hem tien maanden aan de kant hield, hebben hem het WK (met Oranje -18) gekost.."

Blessure-gevoelig wellicht?

Feyenoord heeft een verdedigende middenvelder nodig die kan poetsen en bikkelen, wanneer de wedstrijd daarom vraagt. Iemand die het 'vuur' kan brengen in de ploeg. Boateng? Fellaini? Meeuwis? Die zie ik alledrie daar meer toe in staat...

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 6 februari 2008 08:35:18).]
 Help mods!
Sjonnie
Meervoudig international

Uit: Meppel
Reg.: 22 mei 2000
Gepost op 6 februari 2008 om 08:51:26.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meeuwis zou perfect passen in dit feyenoord. Een echte bikkelaar. En ze zijn er al mee bezig geweest dus wie weet kom hij in de zomer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,1VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 6 februari 2008 om 12:01:32.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjonnie schreef:

Meeuwis zou perfect passen in dit feyenoord. Een echte bikkelaar. En ze zijn er al mee bezig geweest dus wie weet kom hij in de zomer.

Fellaini zou veel beter zijn, al schat ik die al onhaalbaar in. Veel jonger, dus veel en veel meer restwaarde. Op jongens als Meeuwis ga je nooit meer verdienen en daar ligt het probleem; daar hebben we er al een hoop van.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 6 februari 2008 om 16:09:10.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjonnie schreef:

Nee dat klopt niet helemaal. In de nieuwe editie van de sportweek stond dat Feyenoord hem vorig jaar zomer wilde halen, voordat ze toen Landzaat hadden gepolst. Nu Landzaat alsnog naar Feyenoord is gekomen, denk ik niet dat Meeuwis nog een optie is voor Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 6 februari 2008 om 16:26:01.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sjonnie schreef:

Meeuwis is helemaal geen bikkelaar. Half lang haar, bezwete kop en je bent kennelijk ineens een bikkelaar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 8 februari 2008 om 09:32:39.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Meeuwis is helemaal geen bikkelaar. Half lang haar, bezwete kop en je bent kennelijk ineens een bikkelaar.

wie zegt dat sahin weggaat?

en opvolger/ CM zou ik gregoor van dijk halen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Lucas Z
Aanstormend talent

Reg.: 16 maart 2007
Gepost op 8 februari 2008 om 15:16:24.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Fellaini zou veel beter zijn, al schat ik die al onhaalbaar in. Veel jonger, dus veel en veel meer restwaarde. Op jongens als Meeuwis ga je nooit meer verdienen en daar ligt het probleem; daar hebben we er al een hoop van.

Betrapt!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 8 februari 2008 om 15:17:09.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Nou ik vind Meeuwis juist wel een bikkelaar. Hij gaat altijd voorop in de strijd en is fysiek sterk.

Ik vind Fer de ideale opvolger van Sahin!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 8 februari 2008 om 15:17:18.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meeuwis is en blijft een talent dat zich te weinig heeft ontwikkeld om de top te halen. Ik vind hem bij de juiste club zitten voor hem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 8 februari 2008 om 17:03:25.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja, ik zie Feyenoord geen CL afdwingen meer dit seizoen, dus ik vrees dat onze beste Sahin hem zal smeren naar een club die wel CL speelt.

Op zich hebben we genoeg middenvelders, zeker als we 4-3-3 gaan spelen. Dat hangt dus af van de trainer, blijft Van Marwijk?. Ik gok ook op een vertrek van De Guzman na dit seizoen, die wil ook Europees voetballen, die zou dan opgevangen moeten worden. Wijnaldum en Fer zijn nog jong, maar ik zou het niet verkeerd vinden als ze volgend jaar toch flink wat minuten gaan maken.

Ik zou kiezen voor een 4-4-2 als De Guzman blijft, met de aantekening dat er een spits moet worden aangetrokken met een individuele actie en snelheid. Eigenlijk een type Suarez, die je in alle standen kan aanspelen en iets kan creeeren:

---------Spits-Makaay-----

----------De Guzman-------

Bronckhorst---------Bruins

----------Landzaat--------

De Cler-Hofland-Vlaar-Lucius

Maar ik zou ook wel eens een 4-3-3 willen zien met een Landzaat achterin als opbouwer:

Sulejmani-Makaay-Slory

Gio--De Guzman--Bruins

------Landzaat--------
De Cler--Hofland-Vlaar
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 8 februari 2008 om 19:08:43.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Meeuwis is en blijft een talent dat zich te weinig heeft ontwikkeld om de top te halen. Ik vind hem bij de juiste club zitten voor hem.

Dat ben ik niet met je eens. Meeuwis is typisch een geval van een laatbloeier. Ik denk juist wel dat hij op Feyenoordniveau meekan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 8 februari 2008 om 20:06:15.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Dat ben ik niet met je eens. Meeuwis is typisch een geval van een laatbloeier. Ik denk juist wel dat hij op Feyenoordniveau meekan.

Hier sluit ik mij voorledig bij aan. Meeuwis is net als bosvelt een laat bloeier. En hoop dat Feyenoord in de zomer weer een poging gaat doen voor Meeuwis.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 8 februari 2008 om 23:35:52.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tito Ortiz schreef:

(...)

Hier sluit ik mij voorledig bij aan. Meeuwis is net als bosvelt een laat bloeier. En hoop dat Feyenoord in de zomer weer een poging gaat doen voor Meeuwis.

Dat lijkt me weer stug omdat Landzaat al is aangetrokken voor de positie waar Meeuwis uit de voeten kan.
 Help mods!
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 9 februari 2008 om 13:03:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Dat lijkt me weer stug omdat Landzaat al is aangetrokken voor de positie waar Meeuwis uit de voeten kan.

Ik zou Landzaat wel willen zien voor de verdediging. Zeker als we tegen 2 spitsen spelen.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 9 februari 2008 om 15:55:39.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
marrtijn schreef:

(...)

Ik zou Landzaat wel willen zien voor de verdediging. Zeker als we tegen 2 spitsen spelen.

Ik vind niet dat je Landaat op die manier moet gebruiken. Landzaat is toch een controlerende middenvelder die vanuit het middenveld diepgang heeft om in de zestienmetergebied van de tegenpartij te kunnen komen. Ik vind hem een pure rechtermiddenvelder.
 Help mods!
santon
Bankzitter

Reg.: 1 juni 2005
Gepost op 10 februari 2008 om 01:36:12.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

opvolger voor Sahin hebben we niet nodig, Fer is (vooralsnog)opgestaan, controlerend is Sahin toch niet zo sterk, dus ik zie hem niet als controlerende middenvelder, dat was hij de eerste competitie helft(vandaar dat Landzaad is gehaald), en tegen de graafschap eigenlijk noodgedwongen.
Hij moet met DeGuzman concureren voor de rechtermiddenveld plaats, en ook Bruins kan daar (misschien nog wel beter)bij verkoop in de zomer van DeGuzman uit de voeten, zou ik wel een linker aanvallende middenvelder halen , dus pranjic , en om het evenwicht op het middenveld te herstellen een bikkelaar, denk dat Boateng hiervoor favoriet is, maar Meeuwis zou ook een welkome versterking zijn.
 Help mods!
tufo
Vedette

Uit: RIDDERKERK
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 10 februari 2008 om 10:39:42.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind die Lass Schöne van de Graafschap wel een speler om in de gaten te houden.
Jonge speler met mogelijkheden.
Een goede speler voor op de plaats van Sahin.
Kan mooi in één van die talentpools!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,8VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Patrick73
Vedette

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 14 mei 2005
Gepost op 10 februari 2008 om 10:40:07.     MSN: heb ik      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk ook dat we geen speler voor deze plek moeten kopen, want we hebben namelijk al in de selectie rondlopen.
Fer is de man die die plek in gaat vullen als Sahin weggaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.545,3 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk