Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Opvolger Nuri Sahin?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Poster
Topic: Opvolger Nuri Sahin? 
Administrator
Administrator

Vak: -
Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 22 december 2007 om 20:07:54.             Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 23 december 2007 om 02:17:53.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

El Ahmadi wordt het heeft al gesproken met Bosz!!! die komt gewoon.

Dit is al de tweede keer dat je dit vermeld. Ik houd je ernaa.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 23 december 2007 02:40:35).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
m_tijn
Talent

Uit: Maasland
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 3 augustus 2005
Gepost op 23 december 2007 om 09:12:35.       MSN: martijn_feyenoord_fan_4_ever@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom niet Leroy Fer als opvolger Nuri Sahin?

Van Marwijk gaf al aan dat Leroy Fer en wat we hebben gezien op die positie uitstekend uit de voeten kan. Hij wint de belangrijke duels loopt veel gaten dicht en sluit ook nog eens vrij goed aan bij de aanval.

Er was ook aangegeven dat de transfers in de "A categorie" niet haalbaar zijn waardoor ze naar een "B categorie" speler gaan kijken. Misschien ligt het aan mij maar waarom zet je zo'n Fer volgend jaar niet gewoon naast van Bronckhorst op de controlerende plek als hij zo getalenteerd is kan hij veel van Gio opsteken en dit is misschien wel de effectiefste manier om een speler klaar te krijgen voor het hoogste niveau om hem voor "de leeuwen te gooien".

Uit het verleden kan ik en dan gaat het niet om hoeveel ze gekost hadden of zo maar puur om het talent geen kans geven Alfred Schreuder werd teruggehaald waardoor de controlerende middenveld positie meer dan dubbel bezet was met spelers die allemaal op hun retour waren en wie werd daar de dupe van juist ja de talentvolle Sno hij kreeg geen kans. We hoeven maar de naam Kolkka te horren en denken wat heeft hij in vredesnaam ooit bij Feyenoord te zoeken en des te meer als je kijkt dat een Biseswar die niets minder is verhuurd werd maar hij kreeg dus geen kans in het 1e.

Kijkend naar dat soort dingen komt bij mij de vraag bovendrijven waarom niet Fer volgend jaar op die plek in plaats van een speler halen wat je alleen maar geld kost en zeker omdat je niet weet of die wel geschikt is voor het niveau. Geef dan liever je eigen jeugd een kans inplaats van te investeren in iemand waar je het niet zeker van weet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 23 december 2007 om 09:49:51.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denkd at Fer, Bruins en Wijnaldum geleidelijk basisspeler (gaan) worden (als ze dat al niet zijn).
De pijn ligt:

- rechts centraal achterin
- rechtervleugelverdediger (al wil Bert dan niet (in) zien)
- (linker)spits positie (Makaay staat nu (te) veel op een eiland)

[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 23 december 2007 21:23:49).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
kees1969
Vaste waarde in elftal

Uit: Katwijk
Reg.: 20 juli 2004
Gepost op 23 december 2007 om 20:53:44.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Precies, een opvolger van Sahin hoeven we echt niet aan te trekken, Bruins en Fer kunnen perfect op die plek spelen.
Ik zou gaan voor:
George (Utrecht)
Klavan (Heracles) (als backup voor de Cler)
Larsson (Helsingborg)
Manchester wordt ook genoemd, verschil met vorig jaar is
dat ze nu Tevez, Rooney, Manucho (Angolees), Saha hebben lopen, vorige keer hadden ze veel blessures en kon Larsson
redelijk veel wedstrijdjes meepikken.
Hij gaat daar echt niet naar toe om op de bank te zitten.
Heeft ie bij ons veel meer kans op speeltijd.
In die wedstrijden tegen Heerenveen was ie nog erg goed.
En daarna op zoek gaan naar een goeie braziliaanse/argentijnse spits.

En een goeie rechter centrale verdediger?, Ik zou het echt niet weten, in Nederland loopt ie in ieder geval niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Makaay_Feyenoord
Ballenjongen

Reg.: 23 september 2007
Gepost op 26 december 2007 om 18:24:28.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Leroy Fer als opvolger.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 27 december 2007 om 22:17:00.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

el ahmadi liet maduro weer even alle hoeken van t veld zien.HEERLIJK
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
Moon
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 27 december 2007 om 22:17:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

El Ahmadi speelde net weer een puike wedstrijd tegen Ajax zeg. Mag meteen komen van mij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moon
Basisspeler

Gepost op 27 december 2007 om 22:34:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

el ahmadi liet maduro weer even alle hoeken van t veld zien.HEERLIJK

Maduro speelde niet, was geschorst
 Help mods!
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 27 december 2007 om 22:36:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 27 december 2007 om 23:46:54.     MSN: marlonelshot@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ik heb nu een paar wedstrijden gezien van twente op rij.
mijn keus was 1st el ahmadi maar op 1 of andere reden zie ik elke keer dat engelaar de beste man aan hun kant is.
door de rust die hij uitstraalt en heeft in ze spel en t goede fysieke gesteldheid en positie spel met name de 1keer aanraak situaties.
met 1 van de 2 zou ik blij zijn t zal bij aan de prijs gaan ligge
 Help mods!
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 28 december 2007 om 11:22:31.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

ik heb nu een paar wedstrijden gezien van twente op rij.
mijn keus was 1st el ahmadi maar op 1 of andere reden zie ik elke keer dat engelaar de beste man aan hun kant is.
door de rust die hij uitstraalt en heeft in ze spel en t goede fysieke gesteldheid en positie spel met name de 1keer aanraak situaties.
met 1 van de 2 zou ik blij zijn t zal bij aan de prijs gaan ligge

Ik zou el Ahmadi halen, volgens mij is hij de p[erfecte vervanger voor Sahin. Engelaar zit ook alweer richting de dertig en we hebben Leroy Fer en Wijnaldum ook nog. Als ik anders voor een fysiek sterke speler zou gaan, dan zou ik voor een verdeiger gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 28 december 2007 om 13:05:57.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

(...)

Ik zou el Ahmadi halen, volgens mij is hij de p[erfecte vervanger voor Sahin. Engelaar zit ook alweer richting de dertig en we hebben Leroy Fer en Wijnaldum ook nog. Als ik anders voor een fysiek sterke speler zou gaan, dan zou ik voor een verdeiger gaan.

Wijnaldum is meer een aanvallend ingestelde middenvelder. Hem moet je dus niet naast Gio op het middenveld neerzetten. En wat je over Engelaar zegt ben ik niet met je eens. Er zijn namelijk zat voorbeelden van spelers die op late leeftijd de stap naar de top maken, al is het natuurlijk duidelijk dat Engelaar niet naar Feyenoord zal komen na de uitspraken van Bosz over hem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moon
Basisspeler

Gepost op 28 december 2007 om 13:07:54.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bruins, El Ahmadi, Fer.

Al zijn dit natuurlijk geen echte brekers ala Van Bommel

[Dit bericht is veranderd door Moon (op 28 december 2007 13:08:15).]
 Help mods!
norbert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: venray
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 20 februari 2005
Gepost op 28 december 2007 om 18:06:14.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

Bruins, El Ahmadi, Fer.

Al zijn dit natuurlijk geen echte brekers ala Van Bommel

Juist,daarom kom ik ook steeds vaker uit bij v.Dijk.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.567,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 28 december 2007 om 19:04:29.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
norbert schreef:

(...)

Juist,daarom kom ik ook steeds vaker uit bij v.Dijk.

Van Van Bommel naar Van Dijk is van een onhaalbare 10 genoegen nemen met een 4...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Makaay_Feyenoord
Ballenjongen

Reg.: 23 september 2007
Gepost op 29 december 2007 om 10:51:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Bommel gaat toch terug naar Eindhoven.
 Help mods!
weshoofd
Nationale topspeler

Uit: toldijk
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 29 december 2007 om 20:03:09.       MSN: weshoofd@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Makaay_Feyenoord schreef:

Van Bommel gaat toch terug naar Eindhoven.

Om Oud en Nieuw te vieren ja.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
W.M.J.M
Jeugdspeler

Uit: Baexem
Reg.: 9 juli 2007
Gepost op 29 december 2007 om 20:52:32.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zolang van Marwijk blijft hebben we een kans om hem te halen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 30 december 2007 om 00:04:55.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Van Van Bommel naar Van Dijk is van een onhaalbare 10 genoegen nemen met een 4...

Echt 'onhaalbaar' is die 10 toch echt niet. Van Bommel heeft zich toch al meerdere keren uitgelaten over het feit dat hij het best ziet zitten in Rotterdam nadat hij bij Bayern weg is.
En als zijn 'vriend' bassie die kant op gaat kan zoiets sneller gaan dan je denkt. Ik heb nog steeds een heel stille hoop dat Mark in het seizoen 2008/9 bij ons speelt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
vincent_007
Talent

Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 30 december 2007 om 00:27:41.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Echt 'onhaalbaar' is die 10 toch echt niet. Van Bommel heeft zich toch al meerdere keren uitgelaten over het feit dat hij het best ziet zitten in Rotterdam nadat hij bij Bayern weg is.
En als zijn 'vriend' bassie die kant op gaat kan zoiets sneller gaan dan je denkt. Ik heb nog steeds een heel stille hoop dat Mark in het seizoen 2008/9 bij ons speelt.

alleen als V.Marwijk hier nog is. van bommel zei dat hij graag met zijn schoonvader wou samenwerken. en ik denk als V.Marwijk weggaat hij niet meer komt.

[Dit bericht is veranderd door vincent_007 (op 30 december 2007 00:28:23).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.482,6VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 30 december 2007 om 00:35:08.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
vincent_007 schreef:

(...)

alleen als V.Marwijk hier nog is. van bommel zei dat hij graag met zijn schoonvader wou samenwerken. en ik denk als V.Marwijk weggaat hij niet meer komt.

Ik ben daar niet zo heilig van overtuigd. Als Van Marwijk de bondscoach is zal hij waarschijnlijk het enige juiste advies neerleggen bij zijn schoonzoon. En dat is spelen bij Feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moon
Basisspeler

Gepost op 30 december 2007 om 00:58:11.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
W.M.J.M schreef:

Zolang van Marwijk blijft hebben we een kans om hem te halen.

Ook jongens als Makaay die die natuurlijk goed kent. Laatst op de website van Bayern nog gezegt dat die een goede gast was etc.

Hofland heeft die mee gespeeld.

Gio heeft die mee gespeeld, wil die misschien wel het hart van het middenveld mee vormen, wie weet.

Evt. Ooijer die er nog bij komt.

En het legioen en de Kuip! Mooiste en warmste stadion van Nederland......

Niet zo onhaalbaar als de meeste van jullie denken. Kan me best voorstellen dat die gewoon lekker in Nederland wil ballen en dan kiest die natuurlijk gewoon voor Feyenoord! Ze contract loopt binnenkort af en is nog steeds niet verlengd geloof ik. Hangt volledig af van het salaris denk ik.

[Dit bericht is veranderd door Moon (op 30 december 2007 01:01:37).]
 Help mods!
DuvelDuvel
Vedette

Uit: 020
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 12 juli 2003
Gepost op 30 december 2007 om 01:01:50.     MSN: frankilla666@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

(...)

Ook jongens als Makaay die die natuurlijk goed kent. Laatst op de website van Bayern nog gezegt dat die een goede gast was etc.

Hofland heeft die mee gespeeld.

Gio heeft die mee gespeeld, wil die misschien wel het hart van het middenveld mee vormen, wie weet.

Evt. Ooijer die er nog bij komt.

En het legioen en de Kuip! Mooiste en warmste stadion van Nederland......

En met Lucius. Misschien komt Vogel of Larsson nog wel en daar heeft hij ook mee samen gespeeld! Klein wereldje, dat profvoetbal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.477,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 5 januari 2008 om 15:36:42.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bruins zou perfect op de positie van Sahin kunnen spelen, maar dan met een echte bikkelaar naast zich. Zeg maar een type Bosvelt.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk