| Poster | | Topic: Opvolger Nuri Sahin? |  |
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | |
|
Feyenoordfan 24 Regelmatige invaller
Uit: Gelderland Vak: - Posts: 293 Reg.: 4 augustus 2004 | George Boateng is niet gelukkig in Engeland en zou wel eens terug kunnen komen als Gio hem overhaalt. Zou de ideale opvolger kunnen zijn voor Sahin al vind ik De Zeeuw net iets beter.
|
|
|
norbert Geselecteerd voor Oranje
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 532 Reg.: 20 februari 2005 |
quote: Feyenoordfan 24 schreef:
George Boateng is niet gelukkig in Engeland en zou wel eens terug kunnen komen als Gio hem overhaalt. Zou de ideale opvolger kunnen zijn voor Sahin al vind ik De Zeeuw net iets beter.
Ideale opvolger???Dan liever El ahmadi!Kost wat meer dan geldwolfBoateng maar zal zijn transfersom nog terug verdienen,omdat je El ahmadi in de toekomst nog kunt verkopen.Met Boateng heb je ook nog een golf aan gele kaarten te verwachten.Ik ben het wel met je eens dat v.Bronckorst hem wel eens zou kunnen overhalen.....maaar of v.Marwijk op Boateng zit te wachten?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: norbert schreef:
(...)
Ideale opvolger???Dan liever El ahmadi!Kost wat meer dan geldwolfBoateng maar zal zijn transfersom nog terug verdienen,omdat je El ahmadi in de toekomst nog kunt verkopen.Met Boateng heb je ook nog een golf aan gele kaarten te verwachten.Ik ben het wel met je eens dat v.Bronckorst hem wel eens zou kunnen overhalen.....maaar of v.Marwijk op Boateng zit te wachten?
Boateng is nu wel de schakel die Feyenoord momenteel mist. Op het middenveld ontbreekt het namelijk aan fysieke kracht.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Boateng is nu wel de schakel die Feyenoord momenteel mist. Op het middenveld ontbreekt het namelijk aan fysieke kracht.
Dan liever iemand die fysiek sterk is én ook nog eens kan voetballen. Boateng zal in plaats van de tegenstander ons eigen spel ontregelen. Slechts een paar wedstrijden per seizoen te gebruiken.
|
|
|
fey 90 Veelbelovend talent
Vak: - Posts: 112 Reg.: 28 november 2007 | niet george boateng zou de nieuwe opvolger moeten zijn maar die andere boateng
kevin boateng van tottenham
alleen misschien niet haalbaar?
weet iemand hoeveel hij zou moeten kosten?
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: fey 90 schreef:
niet george boateng zou de nieuwe opvolger moeten zijn maar die andere boateng
kevin boateng van tottenham
alleen misschien niet haalbaar?
weet iemand hoeveel hij zou moeten kosten?
Die is is deze zomer net naar Tottenham vertrokken, volgens mij voor zo'n 7 miljoen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Bananensplit schreef:
(...)
Die is is deze zomer net naar Tottenham vertrokken, volgens mij voor zo'n 7 miljoen.
Klopt en ook deze speler kwam niet it de koker van Jol (maar van die Fransman die de plaats van Arnesen innam)
|
|
|
lighthammer Basisspeler
Uit: rotterdam Vak: Olympiatribune - B Posts: 351 Reg.: 29 mei 2004 | Na gisteravond wederom bevestigd: El Ahmadi, of Engelaar
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: lighthammer schreef:
Na gisteravond wederom bevestigd: El Ahmadi, of Engelaar
Engelaar vond ik niet zo heel overtuigend spelen maar normaal gesproken is hij inderdaad een toegevoegde waarde. Evenals El Ahmadi die nu al enorm constant speelt op een vrij hoog niveau.
|
|
|
Royce Jeugdspeler
Uit: Apeldoorn Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 43 Reg.: 8 juni 2004 | Leroy Fer! Lijkt me duidelijk!
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4818 Reg.: 15 oktober 2003 |
quote: Royce schreef:
Leroy Fer! Lijkt me duidelijk!
Na 35 minuten...........
|
|
|
Royce Jeugdspeler
Uit: Apeldoorn Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 43 Reg.: 8 juni 2004 |
quote: Jordy_FR schreef:
(...)
Na 35 minuten...........
Ook al was het maar 35 min. deze jonge heeft potentie!
Altijd eerst in de jeugd kijken voordat we weer rare aankopen gaan doen. Laat hem zn minuutjes maar pakken
|
|
|
Jordy_FR Vedette
quote: Royce schreef:
(...)
Ook al was het maar 35 min. deze jonge heeft potentie!
Altijd eerst in de jeugd kijken voordat we weer rare aankopen gaan doen. Laat hem zn minuutjes maar pakken
Eens, hij heeft op zeker wel potentie, maar om nu al te stellen dat hij 'duidelijk' de opvolger van Sahin is vind ik te vroeg. Over een paar maanden kan je kijken hoe hij zich verder heeft ontwikkeld. Nu traint hij dagelijks mee met de eerste selectie dus nu zal hij stappen moeten gaan maken. Maar ik heb ook wel vertrouwen in hem.
|
|
|
Royce Jeugdspeler
Uit: Apeldoorn Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 43 Reg.: 8 juni 2004 |
(...)
Eens, hij heeft op zeker wel potentie, maar om nu al te stellen dat hij 'duidelijk' de opvolger van Sahin is vind ik te vroeg. Over een paar maanden kan je kijken hoe hij zich verder heeft ontwikkeld. Nu traint hij dagelijks mee met de eerste selectie dus nu zal hij stappen moeten gaan maken. Maar ik heb ook wel vertrouwen in hem.
Precies! Ik was misschien een tikkie te voorbarig met "duidelijk". Komt doordat Fer het enige postieve was aan vandaag.
|
|
|
woekeraar Internationale topspeler Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007
Uit: Zoetermeer Vak: Olympiatribune - Z3 Posts: 1051 Reg.: 5 juni 2005 | Leroy Fer is ook voor mij wel duidelijk.
Ooit in een grijs verleden heb ik voorspeld bij vrienden en collegas, v Bronkhorst en Kalou, dacht zo dat dat wel is uitgekomen, Drenthe bv heb ik nooit als talent voorspeld, was ook geen talent heeft ons slechts 15 miljoen opgeleverd.
Leroy Fer is nu de ideale man om op het middenveld te gaan gebruiken, trouwens er loopt in de jeugd nog zon kanjer ene Janotta een poolse aanvallende middenvelder,
lijkt mij wel duidelijk er is behoefte prioriteit met name gelet op het behalen van Europees voetbal, toe aan een tweede spits, liefst een ervaren type die in de buurt van het niveau Makaay kan tippen. Ooier er nog bij en voorlopig moeten we het daar maar mee doen me dunkt.
Middenvelders als Boateng en Landzaat zijn gelet op de huidige selectie absoluut niet aan de orde dan zijn we weer terug naar af. Dwz onbalans in de selectie als het gaat om een dubbele bezetting met tripple AAA.
|
|
|
Rockplaza Ballenjongen
Uit: Ammerzoden Vak: Olympiatribune - DD Posts: 1 Reg.: 18 januari 2006 | Het Volgende stond (over PSV) in het AD van 10-12:
Na het vertrek van Ronald Koeman is Perez onder interim-trainer Jan Wouters op een zijspoor geraakt. In een persoonlijk gesprek liet de oefenmeester de Deen vorige week weten dat hij onder hem niet op heel veel speeltijd hoeft te rekenen. Wouters kiest voor meer dynamische middenvelders als Otman Bakkal of Ibrahim Afellay.
Misschien losweken in de winterstop?
|
|
|
mokummer Regelmatige invaller
quote: Rockplaza schreef:
Het Volgende stond (over PSV) in het AD van 10-12:
Na het vertrek van Ronald Koeman is Perez onder interim-trainer Jan Wouters op een zijspoor geraakt. In een persoonlijk gesprek liet de oefenmeester de Deen vorige week weten dat hij onder hem niet op heel veel speeltijd hoeft te rekenen. Wouters kiest voor meer dynamische middenvelders als Otman Bakkal of Ibrahim Afellay.
ja goed plan, kan hij na 020 en 040 bij ons de stemming komen verzieken... 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Rockplaza schreef:
Het Volgende stond (over PSV) in het AD van 10-12:
Afgelopen zomer heeft hij al de kans gehad om voor Feyenoord te komen spelen. En aangezien hij daar nee tegen heeft gezagd mag hij van mij part lekker wegblijven. Feyenoord is een unieke club om voor te spelen. Het is graag of niet.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Perez mag van mij wegrotten daar op de bank in Eindhoven. De redenen hierboven zouden wat dat betreft moeten volstaan. Daarnaast zou het teveel eer voor hem zijn als hij genoemd mag worden in hetzelfde rijtje als Ruud Geels en Ronald Koeman...
|
|
|
Jordy_FR Vedette
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Afgelopen zomer heeft hij al de kans gehad om voor Feyenoord te komen spelen. En aangezien hij daar nee tegen heeft gezagd mag hij van mij part lekker wegblijven. Feyenoord is een unieke club om voor te spelen. Het is graag of niet.
En Drenthe is wel welkom bij jou?
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
(...)
En Drenthe is wel welkom bij jou?
De situatie van Drenthe kent een aantal overeenkomsten maar ook essentiële verschillen met die van Perez. Drenthe kreeg een 'once-in-a-lifetime'-opportunity; bij een club van wereldformaat, in een veel grotere competitie dan de Nederlandse. Hij heeft zijn eerste seizoen, waarin hij alles voor Feyenoord heeft gegeven wat hij in zich had, ten gelde gemaakt en daar zijn beide partijen beter van geworden.
Zijn eventuele terugkomst vind ik tot een bepaalde hoogte overbodig, aangezien er op zijn positie voldoende talentvolle alternatieven bij Feyenoord onder contract staan (Wijnaldum en Bruins). Mocht hij toch komen, dan onder bepaalde voorwaarden. Geen huur én voor een realistische prijs (nog niet de helft van het bedrag waarvoor hij is gegaan).
Perez vond PSV een betere optie dan Feyenoord en dat is zijn goed recht. Zelfde competitie en momenteel op de ranglijst maar één punt verschil. Daarnaast is hij voor zijn voormalige werkgevers nimmer 'goed' geweest, hij heeft overal problemen veroorzaakt en/of is met een hoop gezeik vertrokken.
Ik vind dat Feyenoord zich sowieso beter kan richten op versterkingen die in aanmerking komen voor andere posities op het veld, maar als één van de twee dan toch gehaald wordt; liever Drenthe...
Trouwens, per 1 januari traint Vergoossen PSV en die heeft Perez toendertijd naar Nederland (MVV) gehaald. Perez wacht gewoon lekker af, als-tie slim is...
|
|
|
FRANCESCOLI International
Vak: - Posts: 617 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Zijn eventuele terugkomst vind ik tot een bepaalde hoogte overbodig, aangezien er op zijn positie voldoende talentvolle alternatieven bij Feyenoord onder contract staan (Wijnaldum en Bruins). Mocht hij toch komen, dan onder bepaalde voorwaarden. Geen huur én voor een realistische prijs (nog niet de helft van het bedrag waarvoor hij is gegaan).
Perez vond PSV een betere optie dan Feyenoord en dat is zijn goed recht. Zelfde competitie en momenteel op de ranglijst maar één punt verschil. Daarnaast is hij voor zijn voormalige werkgevers nimmer 'goed' geweest, hij heeft overal problemen veroorzaakt en/of is met een hoop gezeik vertrokken.
Ik vind dat Feyenoord zich sowieso beter kan richten op versterkingen die in aanmerking komen voor andere posities op het veld, maar als één van de twee dan toch gehaald wordt; liever Drenthe...
Trouwens, per 1 januari traint Vergoossen PSV en die heeft Perez toendertijd naar Nederland (MVV) gehaald. Perez wacht gewoon lekker af, als-tie slim is...
Alleen zijn Bruins en Wijnaldum geen linkshalf/linksbuiten in principe. Dat ze dat goed invullen zegt wat over hun talent maar wijnaldum is in principe een centrale middenvelder en datzelfde geldt voor Bruins (hoewel hij net zo goed rechtshalf kan spelen, zie Excelsior). Ze hebben dan qua linkspoten weinig mensen die op die positie kunnen spelen. Van bronckhorst kan dat natuurlijk maar wordt in het centrum gebruikt en Sahin ook (is duidelijk geen loper). Drenthe zou zeker geen slecht alternatief zijn voor weinig. Begrijp niet dat iemand hem kwalijk kan nemen dat ie die stap gemaakt heeft. Één van de grootste clubs ter wereld!!!! Kans krijg je misschien nooit meer.
p.s. reken Fer natuurlijk even niet mee, pikkie is 17 en moet zich nog ontwikkelen.
[Dit bericht is veranderd door FRANCESCOLI (op 11 december 2007 15:08:57).]
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: FRANCESCOLI schreef:
(...)
Alleen zijn Bruins en Wijnaldum geen linkshalf/linksbuiten in principe. Dat ze dat goed invullen zegt wat over hun talent maar wijnaldum is in principe een centrale middenvelder en datzelfde geldt voor Bruins (hoewel hij net zo goed rechtshalf kan spelen, zie Excelsior). Ze hebben dan qua linkspoten weinig mensen die op die positie kunnen spelen. Van bronckhorst kan dat natuurlijk maar wordt in het centrum gebruikt en Sahin ook (is duidelijk geen loper). Drenthe zou zeker geen slecht alternatief zijn voor weinig. Begrijp niet dat iemand hem kwalijk kan nemen dat ie die stap gemaakt heeft. Één van de grootste clubs ter wereld!!!! Kans krijg je misschien nooit meer.
p.s. reken Fer natuurlijk even niet mee, pikkie is 17 en moet zich nog ontwikkelen.
Ik geef toch juist aan dat ik daarom veel meer begrip kan opbrengen voor zijn vertrek dan voor de actie van Perez afgelopen zomer?!?
|
|
|
FRANCESCOLI International
Vak: - Posts: 617 Reg.: 29 juni 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Ik geef toch juist aan dat ik daarom veel meer begrip kan opbrengen voor zijn vertrek dan voor de actie van Perez afgelopen zomer?!?
je hebt gelijk, was eigenlijk bedoeld voor vele andere mensen op dit forum! 
|
|
|
|