Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Opvolger Nuri Sahin?
Reageer op deze topic
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Poster
Topic: Opvolger Nuri Sahin? 
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 20 november 2007 om 16:56:19.     MSN: geen      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Denk je dat? Dat zijn niet bepaald de meest verwachte namen. ugh

Waarom zouden deze namen volgens jou geen optie's voor Feyenoord zijn?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 21 november 2007 om 13:59:04.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kralingen schreef:

Als vervanger van Sahin een terugkeer van Ghaly..?

Indien Ghaly die kronkel uit zijn kop kan krijgen, graag! Het is een fantastische voetballer. Het probleem is dat hij dat zelf ook vindt en daarbij zichzelf nog iets overschat. Maar hij heeft wel ongelofelijk veel kwaliteiten. Inzicht, sprongkracht, fysieke kracht, kopsterk, goede pass, conditie, voetballend vermogen, techniek...

Maar goed...die kronkel he?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 21 november 2007 om 15:30:32.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Indien Ghaly die kronkel uit zijn kop kan krijgen, graag! Het is een fantastische voetballer. Het probleem is dat hij dat zelf ook vindt en daarbij zichzelf nog iets overschat. Maar hij heeft wel ongelofelijk veel kwaliteiten. Inzicht, sprongkracht, fysieke kracht, kopsterk, goede pass, conditie, voetballend vermogen, techniek...

Optimistische (eind)uitslag Groningen - Feyenoord Ché???
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 21 november 2007 om 15:51:59.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

(...)

Optimistische (eind)uitslag Groningen - Feyenoord Ché???

Het is inderdaad een (geweldige) grote (eind) uitslag
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 21 november 2007 om 16:16:57.       MSN: chierri@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Alsjeblieft niet. Het is toch geen toeval dat hij bij Feyenoord zo makkelijk wegmocht, en de Spurs hem nu ook kwijtwillen?? Die jongen heeft misschien veel kwaliteiten, maar is psygisch niet helemaal in orde. Zoekt altijd de meest moeilijke oplossing en probeert alles veel te mooi te doen. Blijkbaar kan hij het maar niet leren, dus dan kan hij de top niet aan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 21 november 2007 om 16:26:36.     MSN: Ja dus?      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...)
Alsjeblieft niet. Het is toch geen toeval dat hij bij Feyenoord zo makkelijk wegmocht, en de Spurs hem nu ook kwijtwillen?? Die jongen heeft misschien veel kwaliteiten, maar is psygisch niet helemaal in orde. Zoekt altijd de meest moeilijke oplossing en probeert alles veel te mooi te doen. Blijkbaar kan hij het maar niet leren, dus dan kan hij de top niet aan.

Volgens mij geef ik dat allemaal aan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 21 november 2007 om 16:29:50.       MSN: remon_kroes@hotmail.com      Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Volgens mij geef ik dat allemaal aan.

Dat is er in deze groep spelers snel uit, dat kan ik je wel vertellen.

Ghaly zou een fantastische aanwinst zijn. Ik heb ook al een paar keer voor hem geopperd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 23 november 2007 om 15:49:23.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ghaky zal never nooit terugkeren. El Ahmadi wordt het! nogmaals: ik zal jullie verlaten op het forum als het niet zo is maar geloof me hij komt in de zomer naar Feyenoord. (kijk geruchtentopic)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoordfan 24
Regelmatige invaller

Uit: Gelderland
Reg.: 4 augustus 2004
Gepost op 23 november 2007 om 16:14:05.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Marwijk: 'Sahin gaat terug naar Dortmund'

Bert van Marwijk verwacht niet dat Nuri Sahin na de zomer van 2008 nog uitkomt voor Feyenoord. “Hij wil zelf heel graag blijven, maar we zijn afhankelijk van Borussia Dortmundâ€, aldus Van Marwijk.

Feyenoord. “Zijn contract bij Borussia Dortmund loopt in 2009 af, dus het wordt lastig om hem te behoudenâ€, weet Van Marwijk. “Dortmund zal hem waarschijnlijk óf verkopen óf terughalen. Als ze hem nog een jaartje aan ons zouden willen verhuren, zouden ze eerst zijn contract moeten openbreken.â€
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,4VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Gepost op 23 november 2007 om 16:40:25.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

Ghaky zal never nooit terugkeren. El Ahmadi wordt het! nogmaals: ik zal jullie verlaten op het forum als het niet zo is maar geloof me hij komt in de zomer naar Feyenoord. (kijk geruchtentopic)

Zelfs ik ben nu benieuwd of het waar is. Normaal heb ik de insiders op dit forum eigenlijk al lang afgezworen...

Ik ga er dan ook vanauit, dat Feyenoord Sahin (gewoon) koopt (zeker als Guzzie is verkocht) en dat Ahmadi blijft waar hij zit...

[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 23 november 2007 16:46:29).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 23 november 2007 om 16:46:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

Zelfs ik ben nu benieuwd of het waar is. Normaal heb ik de insiders op dit forum eigenlijk al lang afgezworen...

Maar we moeten jou wel geloven als het om Jol gaat!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
willem van Hanegem
Vedette

Gepost op 23 november 2007 om 16:49:03.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Maar we moeten jou wel geloven als het om Jol gaat!

Kijk, dat is toevallig een boezemvriend van hem is andere koek. Dat Anderlecht(van voetbalprimeur) gerucht is dus pure bullshit. Hij is net terug uit Brasil en gaat zondag lekker op skivakantie (hiuj moet toch ergens zijn geld aan opmaken )
 Help mods!
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 23 november 2007 om 17:04:12.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Sahin wordt gwoon aan Arsenal verkocht, niet aan Feyenoord. Sahin kan wel graag willen blijven. Maar als Arsenal zich meldt is hij gewoon richting Londen.
Dat geld komt dus beschikbaar voor El Ahmadi...al verwacht ik dat we daar concurentie van psv en ajax bij krijgen. Toch denk ik stiekem dat Feyenoord een eerste optie tot koop heeft bedongen vorige zomer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
19feyenoord08
Bankzitter

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 23 november 2007 om 17:09:29.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Feyenoordfan 24 schreef:

Van Marwijk: 'Sahin gaat terug naar Dortmund'

Bert van Marwijk verwacht niet dat Nuri Sahin na de zomer van 2008 nog uitkomt voor Feyenoord. “Hij wil zelf heel graag blijven, maar we zijn afhankelijk van Borussia Dortmundâ€, aldus Van Marwijk.

Feyenoord. “Zijn contract bij Borussia Dortmund loopt in 2009 af, dus het wordt lastig om hem te behoudenâ€, weet Van Marwijk. “Dortmund zal hem waarschijnlijk óf verkopen óf terughalen. Als ze hem nog een jaartje aan ons zouden willen verhuren, zouden ze eerst zijn contract moeten openbreken.â€

Als Bert de beker wint, kampioen wordt of CL haalt, wordt er weer geld in Feyenoord gestoken. Zal er dan niemand zo wijs zijn om Sahin te kopen. Maak je mij niet wijs. Volgens mij liggen er al plannen om spelers te financieren volgend seizoen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 23 november 2007 om 17:14:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:

(...)

Als Bert de beker wint, kampioen wordt of CL haalt, wordt er weer geld in Feyenoord gestoken. Zal er dan niemand zo wijs zijn om Sahin te kopen. Maak je mij niet wijs. Volgens mij liggen er al plannen om spelers te financieren volgend seizoen.

Nogmaals, Wenger heeft zichzelf allang en breed uitgesproken over Sahin. Dan kunnen ze nog zo financieren als ze willen, maar dan kiest hij gewoon voor Arsenal.
Bij El Ahmadi verwacht ik geen grote buitenlandse interesse en dus iets makkelijker binnen te halen...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
19feyenoord08
Bankzitter

Vak: Olympiatribune - Z2
Reg.: 29 juni 2007
Gepost op 23 november 2007 om 17:14:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
19feyenoord08 schreef:

(...)

Als Bert de beker wint, kampioen wordt of CL haalt, wordt er vast weer geld in Feyenoord gestoken. Zal er dan niemand zo wijs zijn om Sahin te kopen. Maak je mij niet wijs. Volgens mij liggen er al plannen om spelers te financieren volgend seizoen.

We moeten gewoon hopen dat we Sahin deze winter vast kunnen leggen. Er zal heus wel iemand zijn die hem MET feyenoord wil kopen.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Brutal
Basisspeler

Uit: rotterdam
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 30 november 2007 om 03:46:53.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)

??????????????????????????????ik denk het niet

Op de 1 of andere manier zie ik het echt in Lensky zitten.. En al helemaal na de Efes cup.. Jammer dat hij zo zwakjes is.. Want al hadden we niet zon boost van de zomer gekregen.. Zou Lensky onze bepalende middenvelder zijn..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Moon
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 20 augustus 2007
Gepost op 3 december 2007 om 00:40:51.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Van Bommel is de vervanger voor Sahin.

Add een aanvaller of 2 and ik sta alvast op de coolsingel
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
reactc
Basisspeler

Uit: Rijen
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 21 juli 2005
Gepost op 3 december 2007 om 07:41:48.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moon schreef:

Van Bommel is de vervanger voor Sahin.

Add een aanvaller of 2 and ik sta alvast op de coolsingel

Mischien Engelaar maar eens gaan polsen??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 3 december 2007 om 12:06:04.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Typisch dat veel mensen feyenoord een slecht beleid vinden voeren,maar als het dan over een opvolger van Sahin gaat men niet verder kijkt dan hun neus lang is.Feyenoord heeft de opvolger van Sahin namelijk al in huis.Hij debuteerde gisteren.Voor het middenveld moeten er geen nieuwe spelers bijkomen met Bruins,Wijnaldum,Fer heeft Feyenoord genoeg en kwalitatief prima spelers in huis.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Jonathan de Guzman
Nationale topspeler
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 15 juni 2005
Gepost op 3 december 2007 om 13:48:35.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

Typisch dat veel mensen feyenoord een slecht beleid vinden voeren,maar als het dan over een opvolger van Sahin gaat men niet verder kijkt dan hun neus lang is.Feyenoord heeft de opvolger van Sahin namelijk al in huis.Hij debuteerde gisteren.Voor het middenveld moeten er geen nieuwe spelers bijkomen met Bruins,Wijnaldum,Fer heeft Feyenoord genoeg en kwalitatief prima spelers in huis.

Ik ben het met je eens dan aankopen voor het middenveld zeker geen bittere noodzaak zijn. Mocht zich echter een buitenkansje als Van Bommel zich voordoen dan kun je die natuurlijk moeilijk laten lopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.431,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 3 december 2007 om 13:53:02.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
reactc schreef:

(...)

Mischien Engelaar maar eens gaan polsen??

Die zei een 2 maanden terug in een intervieuw nooit meer naar Feyenoord te willen gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 3 december 2007 om 14:16:45.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Die zei een 2 maanden terug in een intervieuw nooit meer naar Feyenoord te willen gaan.

Die is afgetest door Feyenoord.Is daar zo over in zijn wiek geschoten dat zelfs zijn vader op Varkenoord vervelend doet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
RikHermans
Veelbelovend talent

Uit: Brunssum
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 november 2007
Gepost op 3 december 2007 om 15:28:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Die is afgetest door Feyenoord.Is daar zo over in zijn wiek geschoten dat zelfs zijn vader op Varkenoord vervelend doet.

gewoon die andere gozer halen el ahmadi
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Gepost op 3 december 2007 om 15:54:07.           Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RikHermans schreef:

(...)

gewoon die andere gozer halen el ahmadi

in zoverre mee eens dat 6 miljoen eerder op andere plekken besteed kan worden, omdat inderdaad momenteel top(!) talenten in eigen huis heeft voor het middenveld.
 Help mods!

Deze topic is open.
Deze topic bestaat uit 15 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Reageer op deze topic

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk