| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Decker Administrator
Vak: - Posts: 1233 Reg.: 16 augustus 2006 | Vervolg van deel 4. Laatste posts aldaar:
quote: Kalouless schreef:
quote: st0ere2006 schreef:
Er zijn wel geldschieters doch het gezonde wantrouwen tegen Bosz belemmert veel.
(...)
Niet te geloven, je blijft azijnzeiken. De club haalt deze zomer voor nog geen 11 miljoen euro Slory, Bruins, De Cler, Van Bronckhorst, Makaay en Hofland. Het is het beste transferbeleid van een Nederlandse club in de afgelopen 10, 12 jaar, en nog steeds zit je te klagen als een klein kind.
Als een geldschieter ooit zou willen instappen, zou ie het nu willen doen. Feyenoord heeft recent vier toptalenten afgeleverd bij de grootste clubs ter wereld en staat daarmee weer volop in the picture als kweekvijver, en met het huidige elftal is de kans dat een investering rendeert bovendien groter dan ooit.
Als jij dan gaat zitten miepen dat Bosz de schuld is dat geldschieters wegblijven, snap je d'r bitter weinig van. Geldschieters willen rendement, en wie TD is zal ze aan hun reet roesten zo lang het huidige transferbeleid maar voortgezet wordt.
Bovendien ga je er doodleuk aan voorbij dat geldschieters gewoon zakenmensen zijn. Ze doen echt geen schenkingen aan de club. Ze willen ofwel een aandeel in de club (en Feyenoord wil daar - terecht - niet aan), ofwel het gaat gewoon om een lening. En dan zit je als club dus gewoon weer schuld op te bouwen. Als je weer onder curatele wilt staan moet je het vooral op die manier aanpakken.
quote: Javier Mascherano schreef:
Mounir el Hamdoui en Samaras graag!
Twee talentvolle aanvallers die zowel in de spits of vleugels in actie kunnen komen. Beiden hebben een goede actie en kunnen hun mannetje passeren, en juist dat soort figuren hebben we na het vertrek van royston niet meer! En met deze aankopen is de aanval misschien gelijk wel de sterkste linie, daarnaast zijn het beide jonge talentvolle jongens waar groei inzit en die je over een paar jaar voor minstens het tweedubbele kan verkopen (goede investering)! Ik ben alleen bang dat het moeilijk zal zijn om samaras (ondanks dat hij op een dwaalspoor zit) aan te trekken gezien het salaris en interesse van andere clubs maar voor deze jongen moeten ze gewoon betalen.
Samaras 5-6 miljoen schat ik, en dat is die waard
El hamdoui 1,5-2 miljoen
Dan ben je voor maximaal 8 miljoen klaar en ben je klaar voor de strijd. En dan een bloemetje richting madrid om Royston om hem te bedanken! Ik verwacht niet dat ze beide komen maar vanuit mijn oogpunt zouden dit de ideale aankopen zijn voor dit feyenoord! Daarnaast zou ik met een type pranjic en één van deze twee ook kunnen leven maar voor pranjic niet meer dan 5 betalen! Laten we het hopen, eind deze week weten we meer, ik volg het allemaal op de voet vanuit brazil!

quote: Biseswar schreef:
(...)
1 speler is ook goed Feyenoord moet geld overlaten om straks Nuri Sahin proberen over te kopen 
quote: Javier Mascherano schreef:
(...)
Ja kan ik ook meeleven, maar met deze twee erbij en sahin dit jaar ga je voor de CL en met die opbrengsten halen we dan Sahin, want die wil CL spelen en de kans daarop is met deze twee erbij veel groter! Of is dit nou koffiedik kijken, haha! Anyway we zien het wel, we mogen al niet klagen als we zien wat er loopt!
Leuk verschijnsel dat tijdsverschil, ik zit hier half 2 snachts en daar maken mensen zich klaar om te gaan werken! 
quote: berg1f schreef:
(...)
Het klink misschien raar maar ik denk dat Feyenoord nog steeds weinig geld heeft te besteden, ze hebben deze zomer hun nek al uitgestoken. De verkopen hebben weer een beetje lucht gegeven meer ook niet.
quote: Vakkie W schreef:
we hebben nog 3 dagen, 16 uur en 50 minuten en dan zien we wel of er iemand bij is en zo ja wie. Hoop nog op minimaal 1 speler. Ik wacht het gewoon af.
|
|
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 | Het zal weer tegen het zere been zijn, maar El H. hoeft van mij niet te komen. Bij zijn blessuregevoeligheid, mentaliteit en niveau (niet goed genoeg) zet ik vraagtekens.
Samaras bakt er weinig van in Engeland maar speelde 1 seizoen lang voortreffelijk voor Heerenveen. Dat is geen garantie, maar ik vind hem een betere optie.
Het zal voor Feyenoord lastig worden nog iemand te halen, clubs staan niet te springen nu nog spelers te laten vertrekken.Alleen clubs met een overschot aan spelers op bepaalde posities of financiele problemen zullen meewerken.
Feyenoord wil daarentegen niet de hoofdprijs betalen, hetgeen logisch is.
Gezien het feit dat Feyenoord eerder 3 miljoen voor Koef geboden heeft en de transfer van Smolarek ook voor cash opleverde kun je concluderen dat ze toch over minimaal 4 a 5 miljoen beschikken.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Poseidon schreef:
Het zal weer tegen het zere been zijn, maar El H. hoeft van mij niet te komen. Bij zijn blessuregevoeligheid, mentaliteit en niveau (niet goed genoeg) zet ik vraagtekens.
Samaras bakt er weinig van in Engeland maar speelde 1 seizoen lang voortreffelijk voor Heerenveen. Dat is geen garantie, maar ik vind hem een betere optie.
Het zal voor Feyenoord lastig worden nog iemand te halen, clubs staan niet te springen nu nog spelers te laten vertrekken.Alleen clubs met een overschot aan spelers op bepaalde posities of financiele problemen zullen meewerken.
Feyenoord wil daarentegen niet de hoofdprijs betalen, hetgeen logisch is.
Gezien het feit dat Feyenoord eerder 3 miljoen voor Koef geboden heeft en de transfer van Smolarek ook voor cash opleverde kun je concluderen dat ze toch over minimaal 4 a 5 miljoen beschikken.
Ik zou ook graag Samaras zien, maar die gozer wilde zo graag uit Nederland weg... Tevens verdiend hij een aardig salaris bij Man City. Ik vraag mij af of hij terug wil naar Nederland.
Het is wel een speler met veel creativiteit. Dat kunnen we wel gebruiken.
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
Het zal weer tegen het zere been zijn, maar El H. hoeft van mij niet te komen. Bij zijn blessuregevoeligheid, mentaliteit en niveau (niet goed genoeg) zet ik vraagtekens.
Wat betreft El H. ben ik het volledig met je eens. Samaras heeft ook in zijn Heerenveentijd niet veel laten zien, misschien een paar wesdtrijden, maar lijkt me alsnog een veel beter optie dan El H.
|
|
|
Manolo Veelbelovend talent
Uit: Spijkenisse Vak: - Posts: 90 Reg.: 26 juni 2007 | El Hamdaoui
Tim Janssen
Lijkt me tot de winterstop wel even voldoende! Dan in de winterstop kijken waar je nog versterking nodig hebt of indien je iemand goedkoop kan halen.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Op het gebied van mentaliteit heb ik ook mijn twijfels. Hij is toch 'een soort van Persie' volgens mij en dat was geen succes in combinatie met Bert v. Marwijk. Is dat echt zo? Ik kan me herinneren dat ik laatst gelezen heb dat de problemen van Robin van Persie niet met BVM waren maar met andere personen binnen de club. En daarnaast denk ik dat BVM ook wel wat heeft opgestoken tijdens zijn tropenjaren in Duitsland. Op het gebied van niveau blijft een aankoop van een niet-topclub altijd een soort gok. Of een speler kan aanhaken bij het hogere niveau is altijd de vraag. Blessure-gevoeligheid valt in mijn ogen echt wel mee...
Van mij mag de gok genomen worden en moeten ze El Hamdaoui gewoon halen. Voor een niet te hoog bedrag, dat dan weer wel...
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Decker schreef:
Vervolg van deel 4. Laatste posts aldaar:
(...)
Kijk beste Kalouless ,ik heb een eigen mening en ben kritisch en het zal mij een worst zijn, dat jij daar een eigen verhaal met conclusies van maakt.
Ik kom al meer dan 25 jaar in de Kuip vanaf me prille jeugd en ik pretendeer eg nie de waarheid in pacht te hebben. En als ik iets onjuist heb beoordeeld, dan voel ik me ook nooit te groot omdat toe te geven.
Kom in het vervolg gerust op mijn posts terug, maar dan wel graag met een verhaal waarin feiten zijn vermeld, waar ik nog nooit bij stil heb gestaan. En waar ik wat mee kan doen. 
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 28 augustus 2007 09:48:35).]
|
|
|
rv Regelmatige invaller
Vak: Olympiatribune - OO Posts: 264 Reg.: 29 december 2004 | als je ff even leest zie je dat decker als admin alleen even een nieuw topic hiervoor geopend heeft en de laatste posts uit het gesloten topic hier neer heeft geplant. De reactie op je post kwam van kalouless 
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: rv schreef:
als je ff even leest zie je dat decker als admin alleen even een nieuw topic hiervoor geopend heeft en de laatste posts uit het gesloten topic hier neer heeft geplant. De reactie op je post kwam van kalouless 
Dankjewel ik verander het klasse !
|
|
|
Seldon Vedette Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008
Vak: - Posts: 1822 Reg.: 1 juli 2005 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Ik zou ook graag Samaras zien, maar die gozer wilde zo graag uit Nederland weg... Tevens verdiend hij een aardig salaris bij Man City. Ik vraag mij af of hij terug wil naar Nederland.
Het is wel een speler met veel creativiteit. Dat kunnen we wel gebruiken.
Liever geen Samaras of dergelijke Griekse verrassing. Dat voelt gewoon aan als een tweede Charisteas. Kijk maar naar de statistieken:
2002/03 SC Heerenveen 15 4 Eredivisie
2003/04 SC Heerenveen 27 4 Eredivisie
2004/05 SC Heerenveen 31 11 Eredivisie
2005/06 SC Heerenveen 15 6 Eredivisie
2005/06 Manchester City 14 4 Premiership
2006/07 Manchester City 36 4 Premiership
Totaal 138 33
Deze jongen moet eerst maar eens leren scoren.
El Hamdaoui scoort trouwens ook vrij weinig, als hij voor de linkeraanvaller positie wordt gehaald is het voor mij geen probleem maar als spits lijkt het mij geen sterke aanwinst.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Seldon schreef:
(...)
Liever geen Samaras of dergelijke Griekse verrassing. Dat voelt gewoon aan als een tweede Charisteas. Kijk maar naar de statistieken:
Totaal 138 33
El Hamdaoui scoort trouwens ook vrij weinig, als hij voor de linkeraanvaller positie wordt gehaald is het voor mij geen probleem maar als spits lijkt het mij geen sterke aanwinst.
Statistieken zeggen ook niet alles. En tevens vind ik zijn cijfers bij Heerenveen voor iemand die linksbuiten speelde beste indrukwekkend. Hoe zit het trouwens met assists?
|
|
|
Fabio C. Vaste waarde in elftal
Vak: Maastribune - W1 Posts: 440 Reg.: 6 januari 2006 |
quote: Seldon schreef:
(...)
Totaal 138 33
Het ziet er zo uit alsof hij alles speelde voor zijn clubs, maar het laatste jaar bij City was zo'n beetje de helft van de wedstrijden als pinchhitter, net zoals de eerste 2 a 2,5 seizoenen bij Heerenveen. Pas in de laatste helft van 2004/2005 en in 2005/2006 was hij basisspeler en dan vaak nog vanaf links omdat ze haas-jan ook voorin hadden lopen.
De vergelijking met Charisteas gaat los van de cijfers al helemaal niet op. Samaras is nog jong, is geen statische spits (kan ook op links) en heeft een actie in huis waar hij een wedstrijd mee kan beslissen (bv dat doelpunt tegen groningen, in de wedstrijd dat Bosvelt vanaf de middellijn scoorde). Al deze dingen zijn niet van toepassing op onze held van vorig jaar 
|
|
|
akuma Geselecteerd voor Oranje
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 1175 Reg.: 28 februari 2007 | |
|
peetmargarita Geselecteerd voor Oranje
Uit: Isla Margarita Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 533 Reg.: 30 april 2006 |
quote: akuma schreef:
als we geen besluit kunnen nemen over wie t word waarom niet dit.
http://www.voetbalprimeur.nl/index.php?t=news&id=57921&c=7
Die Adrian is volgens mij de zoon van Michel. Het is geloof ik een linkermiddenvelder.
De la Red zal Schuster toch echt bij de selectie houden, denk ik. Is een hele goede voetballer.
Die andere 2 ken ik niet.
|
|
|
Opoku Vedette
Uit: Ankum Vak: Stadiontribune - U Posts: 1121 Reg.: 18 mei 2004 | Op het psv forum een leuk bericht over het toptalent Achenteh die doodleuk door Eindhoven loopt in ons FEYENOORD-shirt...kijk dat noem ik lef hebben
Kom maar mooi in Jong-Feyenoord spelen!
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Herkeuring voor Vitesse-speler Michael Jansen
dinsdag 28 augustus 2007 16:30
(Novum) - Michael Jansen is in afwachting van een herkeuring. De 23-jarige verdediger van Vitesse staat al geruime tijd buitenspel vanwege hartritmestoornissen. Omdat de Nijmegenaar twee jaar niet heeft kunnen werken, volgt automatisch een afkeuringsprocedure. 'De wettelijke vervolgstap is dan een herkeuring door een onafhankelijke arts', verklaart algemeen directeur Paul van der Kraan woensdag op de website van de Arnhemse club.
Volgens Van der Kraan is mede op verzoek van Jansen lange tijd geen nieuws over de verdediger naar buiten gekomen. 'In de media wordt gesuggereerd dat Vitesse Michael niet wil laten trainen, maar het ligt wat gecompliceerder. Ook wij willen niets liever dan dat Michael weer op het trainingsveld komt', zegt de directeur in afwachting van de herkeuring.
De problemen van Jansen kwamen aan het licht toen hij op 15 mei 2005 het bewustzijn verloor na een botsing met Steven Pienaar in het thuisduel met Ajax.
Jansen debuteerde in het seizoen 2002/2003 voor de Gelderlanders. Hij speelde tot nu toe 59 competitiewedstrijden, waarin hij vijf keer scoorde.
|
Ché Cliché Vedette
quote: DR schreef:
Herkeuring voor Vitesse-speler Michael Jansen
dinsdag 28 augustus 2007 16:30
(Novum) - Michael Jansen is in afwachting van een herkeuring. De 23-jarige verdediger van Vitesse staat al geruime tijd buitenspel vanwege hartritmestoornissen. Omdat de Nijmegenaar twee jaar niet heeft kunnen werken, volgt automatisch een afkeuringsprocedure. 'De wettelijke vervolgstap is dan een herkeuring door een onafhankelijke arts', verklaart algemeen directeur Paul van der Kraan woensdag op de website van de Arnhemse club.
Volgens Van der Kraan is mede op verzoek van Jansen lange tijd geen nieuws over de verdediger naar buiten gekomen. 'In de media wordt gesuggereerd dat Vitesse Michael niet wil laten trainen, maar het ligt wat gecompliceerder. Ook wij willen niets liever dan dat Michael weer op het trainingsveld komt', zegt de directeur in afwachting van de herkeuring.
De problemen van Jansen kwamen aan het licht toen hij op 15 mei 2005 het bewustzijn verloor na een botsing met Steven Pienaar in het thuisduel met Ajax.
Jansen debuteerde in het seizoen 2002/2003 voor de Gelderlanders. Hij speelde tot nu toe 59 competitiewedstrijden, waarin hij vijf keer scoorde.
|
|
Wiseguy Vedette
Vak: - Posts: 1878 Reg.: 19 augustus 2004 |
Het ligt er gewoon aan wat je voor El Hamdaoui moet betalen he. Eventuele blessuregevoeligheid neem je mee in de prijs die je over hebt voor die speler.
Ik denk wel dat ie goed genoeg is en ik zie niet in waarom ik twijfels moet hebben bij zijn mentaliteit.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
(...)
Als ik zou dat verhaal lees van die speler van Sevilla zou ik als M. Jansen nog maar eens twee keer nadenken...
Het gekke is dat die speler van Sevilla probleemloos door de keuring kwam. Evenals Di Thomasso. Jansen werd afgekeurd. Is dit een kwestie van strenger keuren of verborgen hartkwalen?
Ik denk dat laatste. Gek is ook dat je voor hartritmestoornissen wordt afgekeurd, terwijl mijn dokter me verzekerde dat ik er alles mee mocht doen.
|
|
|
MikeObiku Aanstormend talent
Uit: Den Bosch Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 142 Reg.: 6 juli 2007 |
quote: JimmyFloyd schreef:
(...)
Het gekke is dat die speler van Sevilla probleemloos door de keuring kwam. Evenals Di Thomasso. Jansen werd afgekeurd. Is dit een kwestie van strenger keuren of verborgen hartkwalen?
Ik denk dat laatste. Gek is ook dat je voor hartritmestoornissen wordt afgekeurd, terwijl mijn dokter me verzekerde dat ik er alles mee mocht doen.
Tsja, Foé en Feher mankeerden ook niets. Blijkbaar kan het zomaar gebeuren dat je hart er mee stopt op een voetbalveld 
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: MikeObiku schreef:
(...)
Tsja, Foé en Feher mankeerden ook niets. Blijkbaar kan het zomaar gebeuren dat je hart er mee stopt op een voetbalveld 
quote: Er is een tijdje geleden een documentaire op televisie geweest waarbij onderzocht werd wat de oorzaak zou kunnen zijn. Het gebruik van bepaalde pijnstillers, ik dacht paracetamol, speelde in haast alle gevallen een rol bij de overleden spelers.
Het was een Deense documentaire. Er was een dokter van een club die eerst wel mee wilde werken maar later nam hij afstand en wilde niets er mee te maken hebben.
Ik weet niet of Puerta ook met pijnstillers speelde.
Bron: forumlid Lowlife.
Aliendwurf wist nog te melden dat het juist géén paracetamol maar de ibuprofen-achtigen waren er waarschijnlijk de oorzaak van.
|
|
|
1peter2mary Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
(...) Bron: forumlid Lowlife.
Aliendwurf wist nog te melden dat het juist géén paracetamol maar de ibuprofen-achtigen waren er waarschijnlijk de oorzaak van.
Dat klopt, ook wel als diclofenacnatrium op de markt.
Is tegen erge pijn en werkt onsteking remmend en dat middel is kwalijk vor je hart.
[Dit bericht is veranderd door 1peter2mary (op 28 augustus 2007 19:31:25).]
|
|
|
Serginho Greene Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Feyenoord zou er goed aan doen om Steven Defour te halen. Kan zowel op 10, linkshalf als linksbuiten spelen. Daarbij beschikt hij over een groot loopvermogen, 2-benig en een goeie techniek. Helaas zou er toch een hoog prijskaartje aanvast zitten.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
quote: Serginho Greene schreef:
Feyenoord zou er goed aan doen om Steven Defour te halen. Kan zowel op 10, linkshalf als linksbuiten spelen. Daarbij beschikt hij over een groot loopvermogen, 2-benig en een goeie techniek. Helaas zou er toch een hoog prijskaartje aanvast zitten.
Tevens wil die nu niet weg bij Standard en volgend jaar naar ajax.
|
|
|
Kalouless Vedette
Vak: - Posts: 1862 Reg.: 19 mei 2000 |
quote: st0ere2006 schreef:
Kom in het vervolg gerust op mijn posts terug, maar dan wel graag met een verhaal waarin feiten zijn vermeld, waar ik nog nooit bij stil heb gestaan. En waar ik wat mee kan doen. 
Of je al 25 seconden in de Kuip komt of 25 jaar, dat interesseert me niet. Maar ga nou niet over feiten beginnen. Jij komt zonder enige onderbouwing met het "feit" dat geldschieters wegblijven vanwege de aanwezigheid van Bosz. Ik stel dat dat onzin is en stel daar hele valide argumenten tegenover. Dat je daar niet op in gaat en sterker nog, zegt dat je er niks mee kan doen, prima, maar dan kan ik je niet echt serieus meer nemen in discussies.
|
|
|
|