Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 94 95 96 97 98 99 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 2 januari 2008 om 11:54:39.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

(...)

Oh, komt er ook een dame mee? Daar had ik nog niets van gelezen, leuk!

Klik hier om de spoiler te bekijken

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 2 januari 2008 om 13:37:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

(...)

Oh, komt er ook een dame mee? Daar had ik nog niets van gelezen, leuk!

Servische rechtsback bedoelde ik...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
mercat43
Basisspeler

Vak: -
Reg.: 29 augustus 2004
Gepost op 2 januari 2008 om 13:44:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind dat feyenoord een bod moet doen op koevermans want dat is een grote misser geweest om hem naar psv te laten gaan.
Vraag wat hij moet kosten en of hij zelf interesse heeft.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.481,9VoVo: -Opstelling: incompleet
Heineken
Vedette
Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Harderwijk
Reg.: 9 december 2001
Gepost op 2 januari 2008 om 13:47:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mercat43 schreef:

Ik vind dat feyenoord een bod moet doen op koevermans want dat is een grote misser geweest om hem naar psv te laten gaan.
Vraag wat hij moet kosten en of hij zelf interesse heeft.

Die vond ik toen al te duur. Wat was het, zes miljoen? Vind ik nog steeds teveel en bovendien zal PSV hem zelfs voor dat bedrag niet wegdoen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.483,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 2 januari 2008 om 13:53:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Heineken schreef:

(...)

Die vond ik toen al te duur. Wat was het, zes miljoen? Vind ik nog steeds teveel en bovendien zal PSV hem zelfs voor dat bedrag niet wegdoen.

Inderdaad. En nog steeds niet nodig ook. We hebben andere types nodig.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 2 januari 2008 om 14:00:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Alves naar AZ vertrekt wordt daar toch één voorhoede-speler overbodig? Vijf spelers voor 2 posities is wat veel, lijkt me...

Pelle - te slecht.
El Hamdaoui - zou transfervrij (of tegen een minimale vergoeding) wellicht een aardige aankoop zijn voor Feyenoord. In mijn ogen nog steeds een potentiele topper.
Ari - zullen ze niet zo snel laten gaan, en ik denk ook niet dat hij van het niveau is dat Feyenoord na moet streven.
Dembele - in mijn ogen de ideale aanvalspartner van Alves maar als Feyenoord een kans heeft, mogen ze hem van mij halen...
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Gepost op 2 januari 2008 om 14:03:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Als Alves naar AZ vertrekt wordt daar toch één voorhoede-speler overbodig? Vijf spelers voor 2 posities is wat veel, lijkt me...

Pelle - te slecht.
El Hamdaoui - zou transfervrij (of tegen een minimale vergoeding) wellicht een aardige aankoop zijn voor Feyenoord. In mijn ogen nog steeds een potentiele topper.
Ari - zullen ze niet zo snel laten gaan, en ik denk ook niet dat hij van het niveau is dat Feyenoord na moet streven.
Dembele - in mijn ogen de ideale aanvalspartner van Alves maar als Feyenoord een kans heeft, mogen ze hem van mij halen...

Tuurlijk, dus AZ betaalt eerst 7 mio voor Hamdaoui en die mag nu voor niks weg?

Ari is van een beduidend hoger niveau dan Hamdaoui als je het mij vraagt.

Demvele compleet onhaalbaar helaas.
 Help mods!
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 2 januari 2008 om 14:17:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Tuurlijk, dus AZ betaalt eerst 7 mio voor Hamdaoui en die mag nu voor niks weg?

Ari is van een beduidend hoger niveau dan Hamdaoui als je het mij vraagt.

Dembele compleet onhaalbaar helaas.

Acj, ik droomde ook maar wat...

Volgens VI.nl was Pelle met 5 miljoen nog steeds de duurste aankoop, dus hoeveel El Hamdaoui nou echt heeft gekost vraag ik me nog steeds af. Ik verwacht ook niet dat hij transfervrij zal komen, maar echt veel kunnen ze voor een vijfde spits niet vragen toch?!?

In Ari zie ik het persoonlijk gewoon niet zitten, na zijn eerste wedstrijd tegen VVV al niet. En Dembele zal inderdaad onhaalbaar zijn...
 Help mods!
feyjo
Aanstormend talent

Uit: breda
Reg.: 21 augustus 2006
Gepost op 2 januari 2008 om 15:16:25.       MSN: joostvv2@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

van mag van deze vijf spelers eigenlijk alleen dembele maar komen, maar die zullen ze vast niet kunnen krijgen.

De andere vier zijn namelijk niet van het nivo waar feyenoord beter van zal worden.

dus nogmaals denk niet dat een van deze vijf zal komen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DR
Internationale topspeler

Gepost op 2 januari 2008 om 15:17:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
feyjo schreef:

van mag van deze vijf spelers eigenlijk alleen dembele maar komen, maar die zullen ze vast niet kunnen krijgen.

De andere vier zijn namelijk niet van het nivo waar feyenoord beter van zal worden.

dus nogmaals denk niet dat een van deze vijf zal komen

Tuurlijk komen die niet. Moet Feyenoord ook helemaal niet doen, net zoals ze ook Koevermans terecht niet namen. Laat AZ dit maar regelen en deze gasten lappen. Niet je concurrenten helpen door hun bankzitters op te pikken.
 Help mods!
EOD
Nationale topspeler

Reg.: 2 maart 2006
Gepost op 2 januari 2008 om 17:54:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Waarom halen ze Boateng niet gewoon terug, voor 1 1/2 jaartje.
Die voldoet m.i. wel aan het type 'Viera' wat men zoekt, heeft ervaring, is Nederlander een heeft (als het goed is) een Feyenoord hart.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
DR
Internationale topspeler

Gepost op 2 januari 2008 om 18:32:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
EOD schreef:

Die voldoet m.i. wel aan het type 'Viera' wat men zoekt, heeft ervaring, is Nederlander een heeft (als het goed is) een Feyenoord hart.

Hij heeft dezelfde zonnebank, de enige overeenkomst.
 Help mods!
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 2 januari 2008 om 18:41:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
EOD schreef:

Dat wordt ook al heel vaak gezegd aan het eind-begin van een nieuwe competitie dat Boateng moet/zal/kan/wil komen evenals Cruz, maar Boateng doet het prima in Engeland. Hij is zelfs de belangrijkste man in het team en is captain, dus ik zie hem niet verhuurd/verkocht worden aan Feyenoord, helaas
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
robinfaber
Lid 2e elftal

Uit: Blaricum
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 2 januari 2008 om 18:50:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bruno Silva beste rechtsback van Eredivisie

02 Januari 2008 17:55: Frank Andringa

Bruno Silva is halverwege dit seizoen de beste rechtsback van de Eredivisie. Dat vinden de bezoekers van de site Goal.com. De rechtsback, die nog steeds in de belangstelling staat van Fiorentina, kreeg met 39 procent veruit de meeste stemmen. Op de tweede plek eindigde Gianni Zuiverloon (Heerenveen), derde werd Gretar Steinson van AZ. Beiden kregen twintig procent van de stemmen.

hij heeft maar voor 1 seizoen getekent bij Groningen , niet iets voor ?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 2 januari 2008 om 18:53:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
robinfaber schreef:

Bruno Silva beste rechtsback van Eredivisie

02 Januari 2008 17:55: Frank Andringa

Bruno Silva is halverwege dit seizoen de beste rechtsback van de Eredivisie. Dat vinden de bezoekers van de site Goal.com. De rechtsback, die nog steeds in de belangstelling staat van Fiorentina, kreeg met 39 procent veruit de meeste stemmen. Op de tweede plek eindigde Gianni Zuiverloon (Heerenveen), derde werd Gretar Steinson van AZ. Beiden kregen twintig procent van de stemmen.

hij heeft maar voor 1 seizoen getekent bij Groningen , niet iets voor ?

In de wedstrijd tegen Feyenoord was hij ook de beste rechtsbuiten van Nederland
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Robertoow
Meervoudig international

Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 2 januari 2008 om 19:12:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Inderdaad, lijkt mij ook een goede speler. Zal dan ook goedkoper zijn dan die Rakuvina..

Hij staat ook hoog in het voetballer van het jaar klassement. Al zeg dat de laatste tijd niet veel, geen één speler van de top 3 in de top 20
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 2 januari 2008 om 19:46:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[Droommodus aan] Als verdediger wil ik graag dat Boulahrouz komt. Als VM wil ik graag Van Bommel en als spits wil ik graag dat Cruz terugkomt. [Droommodus uit]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
PIAIR-nr9
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 9 januari 2005
Gepost op 2 januari 2008 om 19:57:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

[Droommodus aan] Als verdediger wil ik graag dat Boulahrouz komt. Als VM wil ik graag Van Bommel en als spits wil ik graag dat Cruz terugkomt. [Droommodus uit]

Met een van die drie zou ik ook al heel gelukkig zijn!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.480,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 2 januari 2008 om 20:36:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boulahrouz kun je op je buik schrijven. Die trekt helaas naar 020
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Helder Postiga
Lid 2e elftal

Uit: Lisboa
Reg.: 20 juni 2005
Gepost op 2 januari 2008 om 20:49:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Boulahrouz kun je op je buik schrijven. Die trekt helaas naar 020

Volgens mij is dat nog helemaal niet zeker? Denk dat als Feyenoord zich zou melden ze veel meer kans maken.

Het is hier eindelijk rustig rond de club terwijl in Amsterdam de bom binnen korte tijd gaat barsten.
Daarnaast zijn wij stijgende en Ajax is hard op weg in een dalletje te belanden, en ziet onze toekomst er een stuk rooskleuriger uit.

En dan even een klein droompje, volgens mij zou Maniche het Feyenoord shirt heel mooi staan. Zeer intelligente speler, verdedigend sterk, aanvallend erg dreigend.

[Dit bericht is veranderd door Helder Postiga (op 2 januari 2008 20:50:32).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Gepost op 2 januari 2008 om 20:55:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Helder Postiga schreef:

(...)

Volgens mij is dat nog helemaal niet zeker? Denk dat als Feyenoord zich zou melden ze veel meer kans maken.

Het is hier eindelijk rustig rond de club terwijl in Amsterdam de bom binnen korte tijd gaat barsten.
Daarnaast zijn wij stijgende en Ajax is hard op weg in een dalletje te belanden, en ziet onze toekomst er een stuk rooskleuriger uit.

En dan even een klein droompje, volgens mij zou Maniche het Feyenoord shirt heel mooi staan. Zeer intelligente speler, verdedigend sterk, aanvallend erg dreigend.

Maniche is een geweldige speler. Die komt echt niet in Nederland ballen hoor. Was het maar waar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Helder Postiga
Lid 2e elftal

Uit: Lisboa
Reg.: 20 juni 2005
Gepost op 2 januari 2008 om 21:05:59.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

(...)

Maniche is een geweldige speler. Die komt echt niet in Nederland ballen hoor. Was het maar waar.

Ik weet het, helaas, maar las net dat hij mag vertrekken bij Atletico. Achja, af en toe dagdromen kan geen kwaad.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Brutal
Basisspeler

Uit: rotterdam
Reg.: 27 juni 2007
Gepost op 2 januari 2008 om 21:23:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord heeft interesse in Kivuvu. Inmiddels blijkt er al gesproken te zijn over een eventuele transfer van deze speler. NEC heeft hier wel oren naar, omdat het hard op zoek is naar leidende spelers die inzet hebben. Feyenoord heeft er hier nog wel eentje van zitten (Buijs), een ruil wordt dan ook niet uitgesloten.

Bron: Feyenoordtime.nl
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.478,2 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 2 januari 2008 om 21:28:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Brutal schreef:

Feyenoord heeft interesse in Kivuvu. Inmiddels blijkt er al gesproken te zijn over een eventuele transfer van deze speler. NEC heeft hier wel oren naar, omdat het hard op zoek is naar leidende spelers die inzet hebben. Feyenoord heeft er hier nog wel eentje van zitten (Buijs), een ruil wordt dan ook niet uitgesloten.

Bron: Feyenoordtime.nl

Koop dan niets. Op een dergelijke naam zit ik niet te wachten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Gepost op 2 januari 2008 om 21:29:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Koop dan niets. Op een dergelijke naam zit ik niet te wachten

Kivuvu is een goed talent, maar op dit moment is hij zeker geen directe versterking.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk