| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: ribruijn schreef:
(...)
Oh, komt er ook een dame mee? Daar had ik nog niets van gelezen, leuk! 
Klik hier om de spoiler te bekijken Ik hou van komende dames
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: ribruijn schreef:
(...)
Oh, komt er ook een dame mee? Daar had ik nog niets van gelezen, leuk! 
Servische rechtsback bedoelde ik...
|
|
|
mercat43 Basisspeler
Vak: - Posts: 305 Reg.: 29 augustus 2004 | Ik vind dat feyenoord een bod moet doen op koevermans want dat is een grote misser geweest om hem naar psv te laten gaan.
Vraag wat hij moet kosten en of hij zelf interesse heeft. 
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: mercat43 schreef:
Ik vind dat feyenoord een bod moet doen op koevermans want dat is een grote misser geweest om hem naar psv te laten gaan.
Vraag wat hij moet kosten en of hij zelf interesse heeft. 
Die vond ik toen al te duur. Wat was het, zes miljoen? Vind ik nog steeds teveel en bovendien zal PSV hem zelfs voor dat bedrag niet wegdoen.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Heineken schreef:
(...)
Die vond ik toen al te duur. Wat was het, zes miljoen? Vind ik nog steeds teveel en bovendien zal PSV hem zelfs voor dat bedrag niet wegdoen.
Inderdaad. En nog steeds niet nodig ook. We hebben andere types nodig.
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Als Alves naar AZ vertrekt wordt daar toch één voorhoede-speler overbodig? Vijf spelers voor 2 posities is wat veel, lijkt me...
Pelle - te slecht.
El Hamdaoui - zou transfervrij (of tegen een minimale vergoeding) wellicht een aardige aankoop zijn voor Feyenoord. In mijn ogen nog steeds een potentiele topper.
Ari - zullen ze niet zo snel laten gaan, en ik denk ook niet dat hij van het niveau is dat Feyenoord na moet streven.
Dembele - in mijn ogen de ideale aanvalspartner van Alves maar als Feyenoord een kans heeft, mogen ze hem van mij halen...
|
|
|
quote: Middenveldert schreef:
Als Alves naar AZ vertrekt wordt daar toch één voorhoede-speler overbodig? Vijf spelers voor 2 posities is wat veel, lijkt me...
Pelle - te slecht.
El Hamdaoui - zou transfervrij (of tegen een minimale vergoeding) wellicht een aardige aankoop zijn voor Feyenoord. In mijn ogen nog steeds een potentiele topper.
Ari - zullen ze niet zo snel laten gaan, en ik denk ook niet dat hij van het niveau is dat Feyenoord na moet streven.
Dembele - in mijn ogen de ideale aanvalspartner van Alves maar als Feyenoord een kans heeft, mogen ze hem van mij halen...
Tuurlijk, dus AZ betaalt eerst 7 mio voor Hamdaoui en die mag nu voor niks weg?
Ari is van een beduidend hoger niveau dan Hamdaoui als je het mij vraagt.
Demvele compleet onhaalbaar helaas.
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: DR schreef:
(...)
Tuurlijk, dus AZ betaalt eerst 7 mio voor Hamdaoui en die mag nu voor niks weg?
Ari is van een beduidend hoger niveau dan Hamdaoui als je het mij vraagt.
Dembele compleet onhaalbaar helaas.
Acj, ik droomde ook maar wat...
Volgens VI.nl was Pelle met 5 miljoen nog steeds de duurste aankoop, dus hoeveel El Hamdaoui nou echt heeft gekost vraag ik me nog steeds af. Ik verwacht ook niet dat hij transfervrij zal komen, maar echt veel kunnen ze voor een vijfde spits niet vragen toch?!?
In Ari zie ik het persoonlijk gewoon niet zitten, na zijn eerste wedstrijd tegen VVV al niet. En Dembele zal inderdaad onhaalbaar zijn...
|
|
|
feyjo Aanstormend talent
Uit: breda Vak: - Posts: 147 Reg.: 21 augustus 2006 | van mag van deze vijf spelers eigenlijk alleen dembele maar komen, maar die zullen ze vast niet kunnen krijgen.
De andere vier zijn namelijk niet van het nivo waar feyenoord beter van zal worden.
dus nogmaals denk niet dat een van deze vijf zal komen
|
|
|
quote: feyjo schreef:
van mag van deze vijf spelers eigenlijk alleen dembele maar komen, maar die zullen ze vast niet kunnen krijgen.
De andere vier zijn namelijk niet van het nivo waar feyenoord beter van zal worden.
dus nogmaals denk niet dat een van deze vijf zal komen
Tuurlijk komen die niet. Moet Feyenoord ook helemaal niet doen, net zoals ze ook Koevermans terecht niet namen. Laat AZ dit maar regelen en deze gasten lappen. Niet je concurrenten helpen door hun bankzitters op te pikken.
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 | Waarom halen ze Boateng niet gewoon terug, voor 1 1/2 jaartje.
Die voldoet m.i. wel aan het type 'Viera' wat men zoekt, heeft ervaring, is Nederlander een heeft (als het goed is) een Feyenoord hart.
|
|
|
quote: EOD schreef:
Waarom halen ze Boateng niet gewoon terug, voor 1 1/2 jaartje.
Die voldoet m.i. wel aan het type 'Viera' wat men zoekt, heeft ervaring, is Nederlander een heeft (als het goed is) een Feyenoord hart.
Hij heeft dezelfde zonnebank, de enige overeenkomst.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: EOD schreef:
Waarom halen ze Boateng niet gewoon terug, voor 1 1/2 jaartje.
Dat wordt ook al heel vaak gezegd aan het eind-begin van een nieuwe competitie dat Boateng moet/zal/kan/wil komen evenals Cruz, maar Boateng doet het prima in Engeland. Hij is zelfs de belangrijkste man in het team en is captain, dus ik zie hem niet verhuurd/verkocht worden aan Feyenoord, helaas 
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
Uit: Blaricum Vak: Olympiatribune - OO Posts: 162 Reg.: 27 juni 2007 | Bruno Silva beste rechtsback van Eredivisie
02 Januari 2008 17:55: Frank Andringa
Bruno Silva is halverwege dit seizoen de beste rechtsback van de Eredivisie. Dat vinden de bezoekers van de site Goal.com. De rechtsback, die nog steeds in de belangstelling staat van Fiorentina, kreeg met 39 procent veruit de meeste stemmen. Op de tweede plek eindigde Gianni Zuiverloon (Heerenveen), derde werd Gretar Steinson van AZ. Beiden kregen twintig procent van de stemmen.
hij heeft maar voor 1 seizoen getekent bij Groningen , niet iets voor ?
|
|
|
goudkuipje Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 893 Reg.: 30 maart 2005 |
quote: robinfaber schreef:
Bruno Silva beste rechtsback van Eredivisie
02 Januari 2008 17:55: Frank Andringa
Bruno Silva is halverwege dit seizoen de beste rechtsback van de Eredivisie. Dat vinden de bezoekers van de site Goal.com. De rechtsback, die nog steeds in de belangstelling staat van Fiorentina, kreeg met 39 procent veruit de meeste stemmen. Op de tweede plek eindigde Gianni Zuiverloon (Heerenveen), derde werd Gretar Steinson van AZ. Beiden kregen twintig procent van de stemmen.
hij heeft maar voor 1 seizoen getekent bij Groningen , niet iets voor ?
In de wedstrijd tegen Feyenoord was hij ook de beste rechtsbuiten van Nederland 
|
|
|
Robertoow Meervoudig international
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 713 Reg.: 16 mei 2003 | Inderdaad, lijkt mij ook een goede speler. Zal dan ook goedkoper zijn dan die Rakuvina..
Hij staat ook hoog in het voetballer van het jaar klassement. Al zeg dat de laatste tijd niet veel, geen één speler van de top 3 in de top 20 
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | [Droommodus aan] Als verdediger wil ik graag dat Boulahrouz komt. Als VM wil ik graag Van Bommel en als spits wil ik graag dat Cruz terugkomt. [Droommodus uit]
|
|
|
PIAIR-nr9 Vedette
Vak: Stadiontribune - T Posts: 1381 Reg.: 9 januari 2005 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
[Droommodus aan] Als verdediger wil ik graag dat Boulahrouz komt. Als VM wil ik graag Van Bommel en als spits wil ik graag dat Cruz terugkomt. [Droommodus uit]
Met een van die drie zou ik ook al heel gelukkig zijn!
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Boulahrouz kun je op je buik schrijven. Die trekt helaas naar 020
|
|
|
Helder Postiga Lid 2e elftal
Uit: Lisboa Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 155 Reg.: 20 juni 2005 |
quote: HenkVos schreef:
Boulahrouz kun je op je buik schrijven. Die trekt helaas naar 020
Volgens mij is dat nog helemaal niet zeker? Denk dat als Feyenoord zich zou melden ze veel meer kans maken.
Het is hier eindelijk rustig rond de club terwijl in Amsterdam de bom binnen korte tijd gaat barsten.
Daarnaast zijn wij stijgende en Ajax is hard op weg in een dalletje te belanden, en ziet onze toekomst er een stuk rooskleuriger uit.
En dan even een klein droompje, volgens mij zou Maniche het Feyenoord shirt heel mooi staan. Zeer intelligente speler, verdedigend sterk, aanvallend erg dreigend.
[Dit bericht is veranderd door Helder Postiga (op 2 januari 2008 20:50:32).]
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: Helder Postiga schreef:
(...)
Volgens mij is dat nog helemaal niet zeker? Denk dat als Feyenoord zich zou melden ze veel meer kans maken.
Het is hier eindelijk rustig rond de club terwijl in Amsterdam de bom binnen korte tijd gaat barsten.
Daarnaast zijn wij stijgende en Ajax is hard op weg in een dalletje te belanden, en ziet onze toekomst er een stuk rooskleuriger uit.
En dan even een klein droompje, volgens mij zou Maniche het Feyenoord shirt heel mooi staan. Zeer intelligente speler, verdedigend sterk, aanvallend erg dreigend.
Maniche is een geweldige speler. Die komt echt niet in Nederland ballen hoor. Was het maar waar.
|
|
|
Helder Postiga Lid 2e elftal
Uit: Lisboa Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 155 Reg.: 20 juni 2005 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
(...)
Maniche is een geweldige speler. Die komt echt niet in Nederland ballen hoor. Was het maar waar.
Ik weet het, helaas, maar las net dat hij mag vertrekken bij Atletico. Achja, af en toe dagdromen kan geen kwaad.
|
|
|
Brutal Basisspeler
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 332 Reg.: 27 juni 2007 | Feyenoord heeft interesse in Kivuvu. Inmiddels blijkt er al gesproken te zijn over een eventuele transfer van deze speler. NEC heeft hier wel oren naar, omdat het hard op zoek is naar leidende spelers die inzet hebben. Feyenoord heeft er hier nog wel eentje van zitten (Buijs), een ruil wordt dan ook niet uitgesloten.
Bron: Feyenoordtime.nl
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Brutal schreef:
Feyenoord heeft interesse in Kivuvu. Inmiddels blijkt er al gesproken te zijn over een eventuele transfer van deze speler. NEC heeft hier wel oren naar, omdat het hard op zoek is naar leidende spelers die inzet hebben. Feyenoord heeft er hier nog wel eentje van zitten (Buijs), een ruil wordt dan ook niet uitgesloten.
Bron: Feyenoordtime.nl
Koop dan niets. Op een dergelijke naam zit ik niet te wachten 
|
|
|
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Koop dan niets. Op een dergelijke naam zit ik niet te wachten 
Kivuvu is een goed talent, maar op dit moment is hij zeker geen directe versterking.
|
|
|
|