Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 93 94 95 96 97 98 99 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 1 januari 2008 om 14:05:30.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Rood wit Maastricht schreef:

(...)

Als ik die namen zo voorbij zie komen (Mast-jorovic, Ruk-avina) dan weet ik het allemaal zo net nog niet waar dat naartoe moet

Gezien het feit dat jou hersenen jouw wijzen op 'mast' en 'ruk' zal je het waarschijnlijk zeer plezierig vinden. Maakt niet uit hoor. Iedereen wordt wel ergens opgewonden van.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 1 januari 2008 om 14:13:35.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kurupti schreef:

(...)

En hoevaak heb jij Loovens zien spelen de afgelopen jaren..? 0 keer..

Hoe was Elmander of Van Persie een paar jaar terug..? Dat is toch niet te vergelijken ? Maar zelfs in die tijd was Loovens een betrouwbare speler en het grootste verdedigende talent. Hij had gewoon pech dat Kees van Wonderen voor hem stond.

Jij bent hier aan het pleiten voor Glenn Loovens?? Alsjeblieft zeg, iedereen heeft goed genoeg kunnen zien hoe beperkt hij was (is). Dat hij het nu bij een 2de klasser ergens in Engeland goed doet is leuk voor hem, maar wees nou eens reël. Dat voetbal is puur fysiek, je hoeft daar echt geen geweldige voetballer te zijn om mee te komen. In de eredivisie moet je als verdediger naast verdedigen ook nog eens goed kunnen mee spelen en opbouwen. Loovens heeft zn kansen bij ons gehad, laten we nou niet zo stom zijn om hem weer terug te halen. We zijn 020 toch niet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 1 januari 2008 om 15:15:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...)
Jij bent hier aan het pleiten voor Glenn Loovens?? Alsjeblieft zeg, iedereen heeft goed genoeg kunnen zien hoe beperkt hij was (is). Dat hij het nu bij een 2de klasser ergens in Engeland goed doet is leuk voor hem, maar wees nou eens reël. Dat voetbal is puur fysiek, je hoeft daar echt geen geweldige voetballer te zijn om mee te komen. In de eredivisie moet je als verdediger naast verdedigen ook nog eens goed kunnen mee spelen en opbouwen. Loovens heeft zn kansen bij ons gehad, laten we nou niet zo stom zijn om hem weer terug te halen. We zijn 020 toch niet.

Ach Ricardo'tje ricardo'tje...

Zulke standaard/achterhaalde praat die je uitslaat. Verdedigers moeten verdedigen en verder niks. Waarom heeft iedereen kritiek op Bahia en Hofland..?? Omdat ze steken laten vallen en makkelijke goals weggeven....(met name in duels en concentratie)

Na 50 jaar is het toch wel duidelijk dat de perfecte verdediger (nog) niet bestaat in de wereld. Eentje die geweldig kan verdedigen en opbouwen.

Verder maak jij ook weer dezelfde domme opmerking als jouw voorganger. Jij baseert je mening over een JONGE speler van 4/5 jaar terug. Ik zeg tegen jouw hetzelfde...Hoe was Elmander/Van Persie in die tijd..? Is toch ook totaal niet te vergelijken...

Glenn Loovens is nu 24 jaar en heeft de afgelopen 2,5 jaar uitstekend gepresteerd bij Cardiff en heeft zich ook fantastisch ontwikkeld. Heeft de fysiek en verdedigende kwaliteiten van Bahia en Hofland bij mekaar , Is Nederlands , Feyenoord jeugd en hoeft ook niet veel te kosten door de financiele situatie van Cardiff.

[Dit bericht is veranderd door Kurupti (op 1 januari 2008 15:16:33).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
weshoofd
Nationale topspeler

Uit: toldijk
Vak: Stadiontribune - TT
Reg.: 10 augustus 2005
Gepost op 1 januari 2008 om 15:31:39.       MSN: weshoofd@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

ik mis je menig over van dijk

Oja, ik had al zo'n gevoel iemand vergeten te zijn. Tja, van Dijk is zeker fysiek sterk en verdedigend goed, aardig schot, maar het probleem is dat die gozer niet kan voetballen. Passing is zeer zwak, balaanname idem. Vergelijkbaar met Boateng vind ik. Voetballend gewoon veel te zwak voor de top. Pak 'm beet Buijs is zeker niet minder. En je kunt ook niet zeggen dat hij nog veel kan groeien, want hij is geloof ik ook al weer 26/27. Dan gaat dus nog steeds de voorkeur uit naar categorie Kivuvu/Sno.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,9 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Biseswar
Vedette

Vak: -
Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 1 januari 2008 om 15:33:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In Servische media verschijnen geruchten dat Feyenoord concrete belangstelling zou hebben voor Antonio Rukavina.

Rukavina is een 23-jarige rechtsback die speelt voor Partizan Belgrado waar hij ook aanvoerder is. Hij is tevens ook international van het nationale elftal van Servië.

Meteen na het gerucht weer de reacties waarom Feyenoord dan niet kijkt op de Nederlandse velden (De Fauw, De Roover of een Bruno Silva).

Mensen trekken conclusies als ze een speler niet eens hebben zien spelen. Ik heb deze 23-jarige rechtsback ook nog nooit zien spelen, maar meneer speelt wel voor een topclub in Servië en is daar ook nog eens aanvoerder.

Nu schreeuwt iedereen wel dat Feyenoord Bruno Silva moet halen, maar deze back kwam 2,5 jaar geleden van een club uit Uruguay.

Als Feyenoord 2,5 jaar geleden interesse in deze back had, riep iedereen weer waarom kijken we niet op de Nederlandse velden?

Servische spelers doen het over het algemeen goed buiten Servië. De meeste internationals van Servië spelen in de topcompetities van europa.

Dus geen conclusies trekken als je een speler nog nooit hebt zien spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 1 januari 2008 om 17:16:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind het stom dat allerlei sites melden dat het 'zo goed als rond is'. Met andere woorden: het is nog niet rond.

Ik hoop dat deze speler een aanwinst is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 1 januari 2008 om 17:42:32.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou graag Engelhaar (terug) zien in de Kuip, want zo'n fysiek sterke LM die de gehele linkerkant bestrijkt mistdit Feyenoord
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
FR_1908
Vedette

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 1 januari 2008 om 18:02:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

Ik zou graag Engelhaar (terug) zien in de Kuip, want zo'n fysiek sterke LM die de gehele linkerkant bestrijkt mistdit Feyenoord

helemaal mee eens. Maar ik denk niet dat hij graag (terug) komt naar de kuip. Ik hoop van wel natuurlijk!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
frankyboy
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 26 februari 2003
Gepost op 1 januari 2008 om 18:27:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FR_1908 schreef:

(...)

helemaal mee eens. Maar ik denk niet dat hij graag (terug) komt naar de kuip. Ik hoop van wel natuurlijk!

Engelaar heeft onlangs nog aangegeven in VI naar de top 3 te willen, waarbij Feyenoord een streepje voor heeft. Is gewoon zijn club. Ik denk eerder dat Bosz er moeite mee zal hebben om alsnog Engelaar te halen. Domme uitspraak van hem destijds. Engelaar heeft zich dit en verleden seizoen tot een hele goede middenvelder ontwikkeld.

[Dit bericht is veranderd door frankyboy (op 1 januari 2008 18:29:54).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
goudkuipje
Nationale topspeler

Uit: Haarlem
Reg.: 30 maart 2005
Gepost op 1 januari 2008 om 18:29:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Bij Blackburn zit zo iemand op de bank.Waarom hij op de bank zit geen id maar de keren dat ik hem heb zien spelen zag het er heel sterk uit. Sergio Peter.

En ook de beste wensen voor het nieuwe jaar allemaal

[Dit bericht is veranderd door goudkuipje (op 1 januari 2008 18:31:01).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.460,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Kenji
Basisspeler

Uit: Zevenaar
Reg.: 15 augustus 2007
Gepost op 1 januari 2008 om 21:41:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord moet gewoon Landzaat halen. Is een perfecte verdedigende middenvelder met loopvermogen en een goede eindpass.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 1 januari 2008 om 22:11:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kenji schreef:

Feyenoord moet gewoon Landzaat halen. Is een perfecte verdedigende middenvelder met loopvermogen en een goede eindpass.

wie weet????
 Help mods!
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 1 januari 2008 om 22:13:37.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb zo'n gevoel dat Feyenoord lekker alles op een verkeerd spoor aan het zetten is en dat Landzaat en Ooijer deze maand nog de Kuip binnen wandelen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 1 januari 2008 om 22:15:04.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

Ik heb zo'n gevoel dat Feyenoord lekker alles op een verkeerd spoor aan het zetten is en dat Landzaat en Ooijer deze maand nog de Kuip binnen wandelen

Hoop het niet. No offence richting beide spelers; kunnen allebei voetballen en kunnen zeker wat toevoegen, maar met Landzaat en Ooijer gaan we wel de lange termijn uit het oog verliezen. En deze jongens kosten ook nog eens een bak salaris én een transfersom die je niet meer terugziet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 1 januari 2008 om 22:26:46.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

(...)

Hoop het niet. No offence richting beide spelers; kunnen allebei voetballen en kunnen zeker wat toevoegen, maar met Landzaat en Ooijer gaan we wel de lange termijn uit het oog verliezen. En deze jongens kosten ook nog eens een bak salaris én een transfersom die je niet meer terugziet.

Ik zou het wel kunnen begrijpen. Momenteel wil Feyenoord toch graag kampioen worden. Als er genoeg geld beschikbaar is om volgende zomer dan te kunnen investeren in talent (Dat graag CL wil spelen) kan ik de beslissing zeker weten begrijpen. Ook aangezien de opbrengsten in de CL veel opleveren. Maar we moeten de lange termijn niet te ver uit het oog verliezen, daar ben ik het volledig mee eens.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kaaskop
Basisspeler

Uit: Middelburg
Reg.: 4 augustus 2006
Gepost op 2 januari 2008 om 10:56:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Makaay zei laatst ergens dat hij dit Feyenoord helemaal nog niet zo oud vond.. Volgens mij in de Sportweek ofzo.. En ergens heeft hij wel gelijk vind ik.. Iemand als Landzaat mag van mij zo komen! Ooijer hoeft voor mij niet zo, maar daar zou ik ook geen problemen mee hebben hoor!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,0VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 2 januari 2008 om 11:04:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kenji schreef:

Ik vind Landzaat toch beter als hij creatief is en dus aanvallend speelt (dat was nl ook zo bij AZ).
Als verdedigende middenvelder ben ik niet weg van hem.

ps: waar speelt Ono tegenwoordig eigenlijk?

quote:

Ja, dat zou een goede zijn.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 2 januari 2008 11:05:46).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
wijnaldum
Jeugdspeler

Reg.: 25 mei 2007
Gepost op 2 januari 2008 om 11:21:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De Zeeuw
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
ribruijn
Vedette
Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen

Uit: Hoorn
Reg.: 2 augustus 2005
Gepost op 2 januari 2008 om 11:26:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
wijnaldum schreef:

De Zeeuw

Huh? Ik begrijp je gedachten heel goed maar Peter van Vossen is nu toch echt te oud hoor!
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 2 januari 2008 om 11:27:02.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

(...)

Huh? Ik begrijp je gedachten heel goed maar Peter van Vossen is nu toch echt te oud hoor!

Hij bedoeld de gebroeders De Nooijer! Of Danny Blind?
 Help mods!
ribruijn
Vedette

Gepost op 2 januari 2008 om 11:30:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, niet de De Nooijers. Anders had hij wel "De Zeeuwen" in plaats van "De Zeeuw" geschreven. Het kan i.m.h.o. alleen maar om Van Vossen gaan...
 Help mods!
Ché Cliché
Vedette

Gepost op 2 januari 2008 om 11:31:14.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

Nee, niet de De Nooijers. Anders had hij wel "De Zeeuwen" in plaats van "De Zeeuw" geschreven. Het kan i.m.h.o. alleen maar om Van Vossen gaan...

Wat denk je van onze Willem van Hanegem? Van oorsprong ook een Zeeuw!
 Help mods!
ribruijn
Vedette

Gepost op 2 januari 2008 om 11:33:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou wijnaldum een nieuwe trainer willen, een Zeeuw? dat zou natuurlijk ook kunnen?

OK, on-topic maar weer. Ik hoop nog altijd op Goran Slavkovski. Jong, groot, veelbelovend. Zou ideaal naast Makaay kunnen spelen en het stokje over 2/3 jaar kunnen overnemen.
 Help mods!
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 2 januari 2008 om 11:45:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
ribruijn schreef:

OK, on-topic maar weer. Ik hoop nog altijd op Goran Slavkovski. Jong, groot, veelbelovend. Zou ideaal naast Makaay kunnen spelen en het stokje over 2/3 jaar kunnen overnemen.

Als Slavkovski echt zo goed is als men zegt en Feyenoord hem weet te contracteren (ik acht een huur-constructie waarschijnlijker) dan denk ik dat Feyenoord hem na 2/3 jaar niet nog eens een jaar of wat weet te behouden. Die speelt binnen die termijn dan weer in bij een grote club in een topcompetitie. Wat dan wel weer een financieel klappertje oplevert natuurlijk. Van mij mag hij het komen proberen...

Ook de berichten van die Servische klinken veelbelovend, in mijn ogen is dat toch de positie die bij Feyenoord niet alleen in de breedte te zwak bezet is.

Als we deze twee spelers komen doet Feyenoord goede zaken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ribruijn
Vedette

Gepost op 2 januari 2008 om 11:53:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Ook de berichten van die Servische klinken veelbelovend,

Oh, komt er ook een dame mee? Daar had ik nog niets van gelezen, leuk!
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk