| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: EOD schreef:
(...)
Heb je vanochtend dat artikel in het AD gelezen, over Feyenoord? Dat verhaal met Perez, echt jammer dat hij niet gekomen is.
Hoe blij ik ook ben met het huidige elftal, ik denk dat we met Perez écht onoverwinnelijk waren geweest 
Dat is idd wel sneu. Zeker als je leest dat ze er samen al uit waren.
ps: wel tegen de fifa-regels in 
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: DR schreef:
Nog even terugkomend op de salarisdiscussie (laatste keer ), zo zie je maar wat er in die landen wordt verdiend (Buakaw, MD.... )
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=3201
Ik was benieuwd totdat je met die site kwam....dat is dus duidelijk geen legitimie bron hé. 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Feyenoord heeft toch al belangstelling getoond voor El Ahmadi, denk dat er al lang wat afgesproken is over een overgang, Twente wilde hem alleen NU nog niet kwijt.
|
|
|
MD Vedette
quote: MD schreef:
(...)
bron
Ben overigens wel benieuwd hoeveel Makaay en Gio ingeleverd hebben aan salaris:
(salaris heel 2006)
3 (3) Roy Makaay (voetbal) 7.000.000
Voor de eerste keer sinds z’n entree bij Bayern München kwam er kritiek los op das Phantom. Hij was té onzichtbaar voor de goal. In de laatste maanden van 2006 snoerde Makaay met een paar goals voorzichtig de kritiek.
5 (7) Giovanni van Bronckhorst (voetbal) 5.600.000
Bij FC Barcelona zijn de basissalarissen gekrompen en de winstpremies verhoogd. Kwam dat even goed uit voor ‘Gio’ in een jaar waarin zijn club de Champions League won. Tekende in november bovendien een verbeterd contract.
en hoeveel Hofland erop vooruit is gegaan:
49 (51) Kevin Hofland (voetbal) 910.000
Zevenvoudig international is aan z’n derde seizoen bij VfL Wolfsburg bezig. Onbetwiste aanvoerder van de Duitse middenmoter. Hoofdsponsor Volkwagen betaalt niet lullig. Vraag maar aan Hoogendorp en Van der Leegte.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 4 september 2007 16:20:35).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Die bedragen kloppen voor geen meter, heb ik je al verteld. Je komt met een "bron" die er niks van weet kennelijk want ze zitten er 50% naast.
|
|
|
MD Vedette
quote: titan57nl schreef:
Feyenoord heeft toch al belangstelling getoond voor El Ahmadi, denk dat er al lang wat afgesproken is over een overgang, Twente wilde hem alleen NU nog niet kwijt.
En die heeft dus volgens het betrouwbare transfermarkt.de 2.300.000 gekost.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 4 september 2007 16:22:55).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Buakaw schreef:
(...)
Ik was benieuwd totdat je met die site kwam....dat is dus duidelijk geen legitimie bron hé. 
Ging mij alleen om de uitspraken van HTC. Ach geloof wat je wil geloven, wil je best in de waan houden dat Sneijder 2 mio verdient etc.
Maar neem nou maar van mij aan dat veel van de genoemde bedragen gewoon 50% naast de waarheid zitten.
|
|
|
MD Vedette
(...)
Ging mij alleen om de uitspraken van HTC. Ach geloof wat je wil geloven, wil je best in de waan houden dat Sneijder 2 mio verdient etc.
Maar neem nou maar van mij aan dat veel van de genoemde bedragen gewoon 50% naast de waarheid zitten.
2.3 miljoen verdiende hij bij Ajax.
Maar hij verdient nu niet 5x of 6x meer bij Real.
Dat zegt HTC. En ik zeg: dat is bullshit want HTC zit niet bij de salarisafspraken en weet daar dus niet zoveel vanaf. Sneider verdient geen 15.000.000 bij real.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 4 september 2007 16:25:38).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
(...)
2.3 miljoen verdiende hij bij Ajax.
Maar hij verdient nu niet 5x of 6x meer bij Real.
Dat zegt HTC. En ik zeg: dat is bullshit want HTC zit niet bij de salarisafspraken en weet daar dus niet zoveel vanaf. Sneider verdient geen 15.000.000 bij real.
Hij verdiende dat helemaal niet, laat die 2,3 mio nou gaan. En hij verdient daar 6 keer zoveel netto als in NL. Melde ik al eerder en HTC nu ook. Die verschillen tussen de landen zijn zo groot.
|
|
|
MD Vedette
(...)
Hij verdiende dat helemaal niet, laat die 2,3 mio nou gaan. En hij verdient daar 6 keer zoveel netto als in NL. Melde ik al eerder en HTC nu ook. Die verschillen tussen de landen zijn zo groot.
Hij verdiende dat wel.
Welke bron heb jij? Ik heb als bron een salarisonderzoek dat ieder jaar door Sportweek gehouden wordt onder alle nederlandse sporters.
Ik heb geen bewijs gezien dat Sneider geen 2.3m ontving aan salaris; hij was ajax beste speler.
ps: omdat HTC iets zegt wat jij zei, bewijst niks en heet een drogreden (of cirkelredenering, wat je wilt )
[Dit bericht is veranderd door MD (op 4 september 2007 16:45:57).]
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Tja, dan lullen die voetballers ook uit hun nek. Onzin van die sportweek, die weten dan kennelijk ook niks. Misschien dat Sneijder ooit zelf erop terugkomt. Anders geloof je lekker Sportweek.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Feyenoord heeft toch al belangstelling getoond voor El Ahmadi, denk dat er al lang wat afgesproken is over een overgang, Twente wilde hem alleen NU nog niet kwijt.
Het zou mij juist niets verbazen, of AZ gaat op termijn met el Ahmadi er vandoor.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
Raar als ze rond zouden zijn, dat El Ahmadi dan zijn contract heeft verlengd...
|
|
|
MD Vedette
Tja, dan lullen die voetballers ook uit hun nek. Onzin van die sportweek, die weten dan kennelijk ook niks. Misschien dat Sneijder ooit zelf erop terugkomt. Anders geloof je lekker Sportweek.
Zelfs ajaxonline gebruikt de gegevens van Sportweek.
Ik vertrouw in dit geval het jaarlijks terugkerende onderzoek van Sportweek m.b.t. salarissen van de nederlandse sporter.
Aangezien jij met niets anders komt dan: "anders geloof je lekker Sportweek".
Dan heeft zo'n onderzoek van Sportweek (dat ook gebruikt wordt door anderen) voor mij meer waarde.
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
Raar als ze rond zouden zijn, dat El Ahmadi dan zijn contract heeft verlengd...
Twente heeft toch alleen maar de (eenzijdige) optie gelicht? Dat stond al in het contract.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 4 september 2007 18:43:03).]
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
(...)
Twente heeft toch alleen maar de (eenzijdige) optie gelicht? Dat stond al in het contract.
Ook dat heeft dan toch geen zin?
|
|
|
berg1f Internationale topspeler
Uit: Oldenzaal Vak: - Posts: 923 Reg.: 24 september 2004 |
(...)
Ben overigens wel benieuwd hoeveel Makaay en Gio ingeleverd hebben aan salaris:
(salaris heel 2006)
3 (3) Roy Makaay (voetbal) 7.000.000
Voor de eerste keer sinds z’n entree bij Bayern München kwam er kritiek los op das Phantom. Hij was té onzichtbaar voor de goal. In de laatste maanden van 2006 snoerde Makaay met een paar goals voorzichtig de kritiek.
5 (7) Giovanni van Bronckhorst (voetbal) 5.600.000
Bij FC Barcelona zijn de basissalarissen gekrompen en de winstpremies verhoogd. Kwam dat even goed uit voor ‘Gio’ in een jaar waarin zijn club de Champions League won. Tekende in november bovendien een verbeterd contract.
en hoeveel Hofland erop vooruit is gegaan:
49 (51) Kevin Hofland (voetbal) 910.000
Zevenvoudig international is aan z’n derde seizoen bij VfL Wolfsburg bezig. Onbetwiste aanvoerder van de Duitse middenmoter. Hoofdsponsor Volkwagen betaalt niet lullig. Vraag maar aan Hoogendorp en Van der Leegte.
Ik ben helemaal niet benieuwd wat deze spelers verdienen, van mij mogen ze een topsalaris krijgen zolang ze maar hun best doen en dat zoen ze zondermeer. De salarissen moeten ze nooit bekend maken. Dit in tegenstelling tot de transfersom die moet vanaf nu openbaar worden, bij alle clubs. 
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | El Ahmadi vind ik in tegenstelling to Koevermans en Pelle wel een speler om te inversteren. Als die speelt verkoop je hem voor het 3 dubbele.
Wat die Amrabat betreft...meteen vastleggen. Nu kost hij nog amper iets en kan mooi nog even door ontwikkelen bij VVV.
|
|
|
goudkuipje Nationale topspeler
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 893 Reg.: 30 maart 2005 | Kalou aast op vertrekDoor LEON VOSKAMP Dinsdag, 04 september 2007, 20:46
Bonaventura Kalou wil vertrekken bij Lens. De Ivoriaan werd afgelopen zomer gehaald door Guy Roux, maar die stapte eind augustus op bij de Franse club. Hij werd opgevolgd door oud-international Jean-Pierre Papin.
Op de clubsite meldt Lens dat Kalou na het vertrek van Roux ook wil vertrekken. Het is nog onduidelijk waar hij zijn loopbaan wil gaan voortzetten
|
|
|
1992 oudbeijerland Regelmatige invaller
Uit: oud beijerland Vak: - Posts: 299 Reg.: 16 december 2006 |
quote: goudkuipje schreef:
Kalou aast op vertrekDoor LEON VOSKAMP Dinsdag, 04 september 2007, 20:46
Bonaventura Kalou wil vertrekken bij Lens. De Ivoriaan werd afgelopen zomer gehaald door Guy Roux, maar die stapte eind augustus op bij de Franse club. Hij werd opgevolgd door oud-international Jean-Pierre Papin.
Op de clubsite meldt Lens dat Kalou na het vertrek van Roux ook wil vertrekken. Het is nog onduidelijk waar hij zijn loopbaan wil gaan voortzetten
kan nu alleen naar het midden oosten omdat de transferperiode afgelopen is hij had iets eerder moeten zijn
|
|
|
MiguelBain Geselecteerd voor Oranje
Uit: Delft Vak: Stadiontribune - S Posts: 520 Reg.: 10 augustus 2005 | en als hij nou 'ontslagen' word zeg maar, kan hij dan niet naar feyenoord, aangezien hij dan clubloos is.
|
|
|
advendo57 Vaste waarde in elftal
Uit: ederveen Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 429 Reg.: 7 januari 2005 |
quote: goudkuipje schreef:
Kalou aast op vertrekDoor LEON VOSKAMP Dinsdag, 04 september 2007, 20:46
http://www.rclens.fr/infos_2007/09/04_depart_kalou/
Mijn frans is niet zo goed, maar staat hier nu dat hij naar het midden oosten is vertrokken??
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Alves kan je straks voor de helft ophalen 
(...)
Vanaf het seizoen 2006-2007 treedt deze linksvoetige middenvelder aan voor VfL Wolfsburg. (wiki)
en in zijn topic staat dat het om een aanvallende middenvelder gaat.
(niet dat het verder veel uitmaakt)
Feyenoord wilde hem halen als vervanger voor Drenthe. Dat zegt mij eigenlij genoeg dat het een speler is voor de linkervleugel.
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 | http://www.fcupdate.nl/nieuws/2007/09/04/bouaouzan-was-medisch-gekeurd-bij-feyenoord/
Bouaouzan was medisch gekeurd bij Feyenoord
04 september 2007
Rachid Bouaouzan was deze zomer dicht bij een overgang van Sparta naar Feyenoord. De 23-jarige aanvaller onderging zelfs een medische keuring bij de Kuipbewoners. Hij ondertekende uiteindelijk een contract bij Wigan Athletic, de club van Mario Melchiot en Denny Landzaat.
De vleugelspeler werd een maand geleden op de hoogte gesteld van de interesse van Wigan. "Ze hebben een wedstrijd gezien en waren onder de indruk", aldus Bouaouzan in The Wigan Evening Post. "Bolton zat ook op het vinkentouw, net als FC Utrecht en Feyenoord. Ik ben zelfs medisch gekeurd bij Feyenoord, maar na die tijd heb ik niets meer gehoord."
"Daarna besloot ik voor een andere club te kiezen en Wigan stond bovenaan. Mijn zaakwaarnemer heeft nog gesproken met Bolton, maar ik niet. Mario en Denny waren zeer positief over Wigan, dat heeft een belangrijke rol gespeeld. We hebben alledrie dezelfde zaakwaarnemer en toen ik op het vliegveld arriveerde, kwamen ze me welkom heten. Het Engelse voetbal is fantastisch en de Premier League is één van de sterkste competities in de wereld", besluit de aanvaller.
Vreemd 
|
|
|
GeertHelden Veelbelovend talent
Uit: Helden Vak: - Posts: 118 Reg.: 7 maart 2005 | Ik kan het niet vaak genoeg zeggen.. Feyenoord moet zich nú al bezig houden met de koop van Lucian Sanmartean. Smaakmaker van Utrecht die ontzettend veel potentie heeft, zo meldt ook http://www.vi.nl
'Sanmartean hoort helemaal niet in de Eredivisie'
04/09/2007 23:30
FC Utrecht deed met Kevin Vandenbergh deze zomer slechts één aankoop. De grootste aanwinst bleek echter al deel uit te maken van de selectie. Na een half jaar vol blessureleed is Lucian Sanmartean in het nieuwe seizoen uitgegroeid tot publiekslieveling.
'Ik ben geen ster, mensen moeten me zien als één van de elf', zegt Sanmartean in de nieuwe Voetbal International. De 27-jarige Roemeen blijkt de bescheidenheid zelve, want door anderen wordt de kleine dribbelaar de hemel in geprezen.
'Een geweldenaar, echt, hij is met niemand vergelijkbaar', zegt Nordin Wooter, die met Sanmartean samenspeelde bij Panathinaikos en FC Utrecht attent maakte op de Roemeen. 'Eigenlijk hoort hij helemaal niet in de Eredivisie', had Alje Schut al snel gezien, 'want ook bij PSV en Ajax zou hij er in mijn ogen bovenuit steken.'
Coach Willem van Hanegem waakt voor euforie, maar steekt tegelijkertijd de loftrompet. 'We moeten niet met z'n allen meteen te lyrisch doen. Maar voetbaltechnisch kan hij met de grote spelers mee en mentaal heeft hij zéker alles om te slagen.'
Nu al mee flirten en in de winterstop een bod doen om hem volgend seizoen op te pikken voor het te laat is zou ik zeggen! 
|
|
|
MD Vedette
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Feyenoord wilde hem halen als vervanger voor Drenthe. Dat zegt mij eigenlij genoeg dat het een speler is voor de linkervleugel.
Maar het blijft een (aanvallende) middenvelder. Dat staat overal te lezen. Dat zegt voor mij genoeg.
quote: Heineken schreef:
(...)
Ook dat heeft dan toch geen zin?
Waarom niet? Welke speler dient tegenwoordig nog z'n contract uit? (is financieel ook niet verstandig)
De optie zat al in z'n contract (wel of niet al gelicht)
Daarvoor had Feyenoord sowieso al voor moeten betalen.
Dus qua prijs maakt het niet veel uit.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 5 september 2007 09:09:26).]
|
|
|
|