| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Met de mogelijke komst van Lee komt er denk ik geen speler smeer voor de vleugel op korte termijn.
Die pool is toch geen aanvaller?
|
|
|
fr-fotopage Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 770 Reg.: 2 maart 2004 |
quote: MD schreef:
(...)
tja een spits he
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
the game Jeugdspeler
Uit: leiden Vak: - Posts: 39 Reg.: 28 juli 2007 | Voetbal
vr 31 aug 2007, 21:12 | 0 reacties
El Hamdaoui: vijf jaar AZ
door onze Telesportredactie
ALKMAAR - Niet Afonso Alves, maar Mounir el Hamdaoui (23) versterkt de gelederen van AZ. De Marokkaanse aanvaller van Willem II zette zijn handtekening onder een contract voor vijf jaar, gelijk nadat de transfer van Alves afketste.
AZ wedde op twee paarden tegelijk en dat bleek een goede strategie. El Hamdaoui – eerder actief voor Excelsior, Tottenham Hotspur en Derby County – baarde vorig seizoen opzien, maar liep een zware knieblessure op. Daarvan is hij inmiddels hersteld. Willem II incasseert bijna drie miljoen euro voor de Rotterdammer.
|
|
|
MD Vedette
quote: fr-fotopage schreef:
(...)
tja een spits he
Dat is geen spits hoor....
aanvallende middenvelder.
quote: the game schreef:
Voetbal
vr 31 aug 2007, 21:12 | 0 reacties
El Hamdaoui: vijf jaar AZ
Willem II incasseert bijna drie miljoen euro voor de Rotterdammer.
Heheehe, de prijs hadden de meesten in ieder geval wel goed hier op het forum ;)
[Dit bericht is veranderd door MD (op 31 augustus 2007 21:50:36).]
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 770 Reg.: 2 maart 2004 | |
|
El Conejito Regelmatige invaller
Uit: Hollanda Vak: - Posts: 254 Reg.: 30 augustus 2007 | Nou nog ff snel een spitsje toveren dan wordt het Coolsingel 
|
|
|
riklammerink Meervoudig international
Uit: Reutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 654 Reg.: 19 juni 2003 | Ik denk dat het goed is dat Feyenoord niet overhaast een nieuwe spits heeft aangetrokken. In de winterstop moet die nieuwe spits er wel komen vind ik. Misschien is Alves dan wel zo stuk goedkoper dat hij haalbaar is!
|
|
|
MD Vedette
quote: riklammerink schreef:
Ik denk dat het goed is dat Feyenoord niet overhaast een nieuwe spits heeft aangetrokken. In de winterstop moet die nieuwe spits er wel komen vind ik. Misschien is Alves dan wel zo stuk goedkoper dat hij haalbaar is!
Ik hoop dat de markt dan wat minder overspannen is 
|
|
|
1peter2mary Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 | De markt is nu toch gesloten dus er valt weinig te halen.
Nu je ogen open zetten en hopen dat het Feyenoord financieel voor de wind gaat en dan in de winterstop verder kijken.
Kan je ook na een half seizoen echt zien waar de versterkingen het eerste nodig zijn.
Een goed seizoen allemaal! 
[Dit bericht is veranderd door 1peter2mary (op 1 september 2007 12:35:16).]
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: riklammerink schreef:
Ik denk dat het goed is dat Feyenoord niet overhaast een nieuwe spits heeft aangetrokken. In de winterstop moet die nieuwe spits er wel komen vind ik.
Tot zover ben ik het volkomen met je eens.
Als El hamdaoui en Koevermans 7 moeten kosten laat ze dan maar weg blijven. Luque meer salaris betalen dan de echte helden gaat me ook te ver.
Gewoon hopen dat Makaay niet geblesseerd raakt (of Gio) en schet erbij halen!!!
Dan in de zomer maar El Ahmadiof Meeuwis en Tchite halen van het geld wat die Koreaan opgeleverd heeft door het media gebeuren rondom Aziaten. 
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 1 september 2007 22:55:25).]
|
|
|
Royston Drenthe Aanstormend talent
Uit: Maastricht/Beek Vak: - Posts: 127 Reg.: 19 juni 2007 | In de winterstop kan Feyenoord wellicht pogen Ernesto Chevanton aan zich te binden.
Hij speelt bij Sevilla na dekomstvan Kone nu in het tweede elftal.
|
|
|
buffel2001 Nationale topspeler
Vak: - Posts: 786 Reg.: 8 augustus 2004 | Hou nog toch is op met spitsen te noemen die bij spaanse engelse of italiaanse clubs even op 2e plan zijn beland te noemen bij ons.
Zn spits van sevilla gaat never nooit niet in nederland spelen, die vult zn zakken dan nog liever in turkeije bij een topclub of gaat lekker een trapje lager ballen in spanje.
Luque is een uitzonder geweest, die kon nergends meer heen, iedereen kotste hem uit, en zn salaris was boven modaal voor zn prestaties de afgelopen 3,5 jaar.
Tja dat newcastle daar in trapte, en nu 020 die hebben beide egt neusjes voor talenten de afgelopen jaren, een enkeling uitzonderd zoals huntelaar en suares.
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: Royston Drenthe schreef:
In de winterstop kan Feyenoord wellicht pogen Ernesto Chevanton aan zich te binden.
Hij speelt bij Sevilla na dekomstvan Kone nu in het tweede elftal.
Overschatte speler
|
|
|
DM1973 Veelbelovend talent
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 116 Reg.: 23 mei 2003 | Let op Ibrahim Kargbo van Willem II. In een ver verleden nog een Feyenoorder. Die jongen speelde vanavond weer een erg sterke partij op het middenveld. Afgelopen seizoen de beste speler van Willem II. Het zal dit seizoen niet anders zijn...
|
|
|
quote: DM1973 schreef:
Let op Ibrahim Kargbo van Willem II. In een ver verleden nog een Feyenoorder. Die jongen speelde vanavond weer een erg sterke partij op het middenveld. Afgelopen seizoen de beste speler van Willem II. Het zal dit seizoen niet anders zijn...
Heb ik al eerder aangegeven in een het topic oud-Feyenoord spelers. Hier in de omgeving zijn ze daar inderdaad heel erg over te spreken. Laat hem toch maar daar blijven.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: Bananensplit schreef:
(...)
Heb ik al eerder aangegeven in een het topic oud-Feyenoord spelers. Hier in de omgeving zijn ze daar inderdaad heel erg over te spreken. Laat hem toch maar daar blijven.
vond hem niet bijzonder...
wat feyenoord moet doen is in argentinië scouten voor een goede AM!
bijvoorbeeld riverplate 
ben benieuwd hoe het tegen psv gaat!
|
|
|
quote: hodie schreef:
bijvoorbeeld riverplate 
Ik weet niet hoe hij speelde ik gaf alleen aan dat ze hier in de omgeving zeggen dat hij het goed doet bij w2.
Hoeven ze niet. We hebben Hofs, Bruins, Wijnaldum, Sahin en zelfs De Guzman die dat zouden kunnen.
Laten we eerst Roda uit maar nemen, ook een lastige.
|
|
|
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Ik zou dit seizoen maar eens goed die Willem 2 spits Rydel Poepon in de gaten houden. Het is een groot talent en gister vond ik hem ook erg sterk. Fysiek sterk, moeilijk van de bal te krijgen, goeie techniek en kan uit alle standen de goal vinden. Een erg doelgerichte speler dus. Het is een speler om te blijven volgen.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: HenkVos schreef:
Ik zou dit seizoen maar eens goed die Willem 2 spits Rydel Poepon in de gaten houden. Het is een groot talent en gister vond ik hem ook erg sterk. Fysiek sterk, moeilijk van de bal te krijgen, goeie techniek en kan uit alle standen de goal vinden. Een erg doelgerichte speler dus. Het is een speler om te blijven volgen.
= van 020 en scoort nooit
|
|
|
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 770 Reg.: 2 maart 2004 | Trouwens die verdediger van Willem II de aanvoerder. Dat gaat wel een goede worden. Zou Feyenoord moeten overkopen van Willem II. Die gozer raakt niet in paniek. Dolde zelfs even Makaay achterin.
Tegen Heerenveen was die ook al goed. 23 jaar oud.
Heb het over Swinkels. Echte jeugdspeler van Willem II
|
|
|
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
= van 020 en scoort nooit
Dembele scoort ook weinig en het is ook een klasbak. Poepon zou je een beetje met hem kunnen vergelijken. Maar helaas is hij idd van 020.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: MD schreef:
(...)
Hij speelt op de linkervleugel.
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Poepon?! Leggen we lat nu al laag jongens?
Die jongen mag best wat techniek hebben, maar van timing en spelritme heeft hij nooit gehoord. Hij weet niet wanneer hij moet beginnen met sprinten om een voorzet aan te nemen en erin te knallen. Daarnaast scoort hij niet en is hij een rasechte 020'er. Ook is hij niet sterk in balaanname en de bal vasthouden.
Laat maar wegblijven.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 2 september 2007 16:36:41).]
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: hodie schreef:
(...)
bijvoorbeeld riverplate 
Van River Plate kunnen we natuurlijk makkelijk hun basisspelers kopen. Die gaan nooit naar grote clubs in Spanje, Italië of Engeland.
|
|
|
|