Feyenoord Netwerk
maandag 24 april 2017 - 03:27                      favorieten | nieuwsbrief | RSS RSS
Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Feyenoord Forums » Scouting en mogelijke aankopen » Wie zou jij willen zien komen (deel V)

HR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 100 »

HR

De Sigaar Rode kaart: waarschuwing
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002

Helaas zijn contracten in de voetballerij er voor om gebroken te worden, middels de bekende afkoopsom. Vitesse zal Velthuizen best een aardig aanbod kunnen doen maar ik verwacht dat Feyenoord en ook PSV met wat beters voor hem kunnen komen. Vooral in de sportieve en de salarissfeer zal Vitesse achter moeten blijven. De vraag rest dan wat de bijbehorende transferprijs en eventuele afkoopsom zal zijn.
Het klinkt hard maar zo gaat het nu eenmaal in deze wereld. Het kan volgens mij in ieder geval geen kwaad als Bosz deze zaak met argusogen volgt en op het juiste moment toeslaat.
HR
HR

Kurupti
Vedette

Uit: Hilversum
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004

Gewoon 4 miljoen geven aan die sloeberclub uit Arnheim en dan nemen wij Pieter gewoon over.

Met zijn lage salaris en het altijd in geldnoodzittende Vitesse is 4 miljoen zeer redelijk :B

[Dit bericht is veranderd door Kurupti (op 6 november 2007 15:04:49).]
HR
HR

mokummer
Regelmatige invaller

Reg.: 30 september 2002

Ook Afellay overweegt vertrek
Uitgegeven: 6 november 2007 08:58

AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is teleurgesteld in de handelwijze van PSV. De club en de middenvelder zijn al enkele maanden in onderhandeling over het openbreken van het contract. Volgens Afellay is er echter een gebrek aan vertrouwen aan de kant van de landskampioen.

Afellay is vanwege een blessure niet afgereisd naar Istanbul voor het Champions League treffen van PSV tegen Fenerbache woensdag. Bij terugkomst uit Turkije zal algemeen directeur Jan Reker met de middenvelder om de tafel gaan zitten. Het zijn sowieso drukke tijden voor Reker. Ook Ismael Aissati twijfelt over zijn toekomst in Eindhoven.
HR
HR

Cruzeiro
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 23 september 2004

quote:HR
mokummer schreef:

Ook Afellay overweegt vertrek
Uitgegeven: 6 november 2007 08:58

AMSTERDAM - Ibrahim Afellay is teleurgesteld in de handelwijze van PSV. De club en de middenvelder zijn al enkele maanden in onderhandeling over het openbreken van het contract. Volgens Afellay is er echter een gebrek aan vertrouwen aan de kant van de landskampioen.

Afellay is vanwege een blessure niet afgereisd naar Istanbul voor het Champions League treffen van PSV tegen Fenerbache woensdag. Bij terugkomst uit Turkije zal algemeen directeur Jan Reker met de middenvelder om de tafel gaan zitten. Het zijn sowieso drukke tijden voor Reker. Ook Ismael Aissati twijfelt over zijn toekomst in Eindhoven.
HR
Dat je dit hier plaatst, betekent dat dat je Affligem bij ons wilt zien?...Van mij hoeft het niet. Voor elke belangrijke wedstrijd schiet ie in de stress en issie geblesseerd. Echt een typische mooi weer voetballer.
HR
HR

pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005

Ik vind het wel een talentvolle speler.
Van mij mag zo'n speler zo het Feyenoordshirt aantrekken.
HR
HR

willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003

Zit Ekramy in de talentenpool?
Enne...Affligem zie ik naar Valencia verhuizen....
HR
HR

Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004

De Sigaar schreef:

Helaas zijn contracten in de voetballerij er voor om gebroken te worden.HR
Fan van Peter Bonthuis?
HR
HR

Vedette

Dick v/d Polder schreef:

(...)

Fan van Peter Bonthuis?
HR
Niet bepaald. Maar je weet zelf wel dat een contract meer gebroken wordt dan uitgediend in de voetballerij. Zeker bij jongere spelers die hogerop gaan zoals Piet Velthuizen.
HR
HR

Frankenoord
International

Uit: Amersfoort
Reg.: 12 december 2003

Cruzeiro schreef:

(...)

Dat je dit hier plaatst, betekent dat dat je Affligem bij ons wilt zien?...Van mij hoeft het niet. Voor elke belangrijke wedstrijd schiet ie in de stress en issie geblesseerd. Echt een typische mooi weer voetballer.
HR
Hij is in elk geval beter dan Aissati, waar hier op het forum ook over gepraat wordt. Als hij echt weg wil, zou ik echt aanraden te proberen hem te halen.
HR
HR

Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005

Cruzeiro schreef:

(...)

HR
Dit meen je toch niet. Afellay is een geweldige speler. Heeft gewoon pech dat hij de laatste tijd zoveel last heeft van blessures, maar is zondermeer een echte versterking voor elke club. Het gemak waarmee die jongen voetbalt is echt klasse voor iemand van zijn leeftijd. Dat wordt echt nog wel een hele grote, heeft afgelopen jaren aangetoond een waardige basiskracht te zijn, ook tegen topploegen als Milan, Lyon, Arsenal enz. in de Champions Leage. Als je een kans hebt die te halen, gelijk pakken!
HR
HR

Dick v/d Polder
Vedette

Misschien dat Feyenoord een poging gaat ondernemen om Farnerud bij Sporting weg te halen. Hij komt daar nauwelijks aan spelen toe, en hij was in het verleden al eens bijna Feyenoorder geworden. Verder kan Feyenoord wel zo'n type speler als hem nu goed gebruiken.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 6 november 2007 17:04:42).]
HR
HR

Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005

Dick v/d Polder schreef:

Misschien dat Feyenoord een poging gaat ondernemen om Farnerud bij Sporting weg te halen. Hij komt daar nauwelijks aan spelen toe, en hij was in het verleden al eens bijna Feyenoorder geworden. Verder kan Feyenoord wel zo'n type speler als hem nu goed gebruiken.
HR
Wat voor speler is dat dan? Kan je dat ons vertellen Dick?
HR
HR

Dick v/d Polder
Vedette

Buakaw schreef:

(...)

Wat voor speler is dat dan? Kan je dat ons vertellen Dick?
HR
Hij is fysiek sterk, heeft een groot loopvermogen en is speelt puur in dienst van het elftal.
HRHR
HR

Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Dick v/d Polder schreef:

HR
Nee, dat is erg slecht idee. Farnerud is daar compleet door de mand gevallen. Laat op de trainingen weinig tot niets zien, heeft al meerdere keren problemen gehad vanwege zijn gebrek aan inzet. Daarnaast is het een bijzonder middelmatige speler. Feyenoord zoekt alleen naar echte versterkingen dus dan moet je kijken naar topspelers die wekelijks aan spelen toe komen en echt het niveau van onze club omhoog brengen.
HR
HR

Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005

Dick v/d Polder schreef:

(...)

Hij is fysiek sterk, heeft een groot loopvermogen en is speelt puur in dienst van het elftal.
HR
Klinkt als een doetje, daar lekker laten dus.
HR
HR

Cruzeiro
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Reg.: 23 september 2004

Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...)
Dit meen je toch niet. Afellay is een geweldige speler. Heeft gewoon pech dat hij de laatste tijd zoveel last heeft van blessures, maar is zondermeer een echte versterking voor elke club. Het gemak waarmee die jongen voetbalt is echt klasse voor iemand van zijn leeftijd. Dat wordt echt nog wel een hele grote, heeft afgelopen jaren aangetoond een waardige basiskracht te zijn, ook tegen topploegen als Milan, Lyon, Arsenal enz. in de Champions Leage. Als je een kans hebt die te halen, gelijk pakken!
HR
Een tijdje terug kreeg ie het verwijt niet hard genoeg te zijn. Daarna ging het een tijdje goed en stond ie na een schop(je) toch maar op en verbeet ie de pijn. Vlak voor z'n blessure was het weer het oude verhaal. Begrijp me niet verkeerd, die jongen kan echt heel goed voetballen, maar ik vind'em te slap voor de top. Ook die blessure die hij weer opliep. Zo'n onschuldige overtreding en dan gewoon gelijk wat breken...ongelooflijk!

Het kan allemaal pech zijn, maar ik denk dat het een combinatie is van weinig mentale weerbaarheid en een fragiel lichaam.
Wij hebben zelf ook zo iemand in de selectie: Vinken.
Van hetzelfde laken en pak...helaas.
HR
HR

Dick v/d Polder
Vedette

Happel schreef:

(...) Met één goede wedstrijd kom je niet bovenaan in dat Telegraafklassement. Velthuizen heeft een aflopend contract en verdient heel weinig bij Vitesse, waardoor de transfersom niet hoog kan zijn. Eventueel kun je hem tot volgend seizoen bij Vitesse laten spelen.
HR
Als het klopt dat hij een aflopende contract heeft is hij zelfs transfervrij, tenzij er clubs zijn die hem in de winterstop willen halen.
HR
HR

Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Die Velthuizen doet het inderdaad uitstekend tot nu toe. En met het oog op het feit dat Timmer ook niet meer de jongste is, zou het geen verkeerd idee hem al vast te leggen en vervolgens verhuren aan Vitesse zodat hij ervaring opdoet. Daarentegen vind ik Ekramy ook een goeie keeper, het is jammer dat hij zo weinig heeft gespeeld nog.
HR
HR

Moosie
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007

Is Ekramy beloofd dat hij de eerste keeper wordt in 2008?HR
Voor zover ik weet niet, maar ik zie Timmer hooguit volgend jaar nog doorgaan, helemaal indien we de CL weten te bereiken.

Het zou inderdaad zonde zijn, met het oog op de tijd en het geld dat in Ekramy geïnvesteerd is. Maar hij is nu 24 (voor een doelman misschien pas, maar toch) en ik krijg niet de indruk dat hij verschrikkelijk hard aan de poort loopt te rammelen. Ekramy heeft kennelijk niet de kwaliteiten om Bert van Marwijk te doen laten twijfelen aan zijn keuze voor Timmer (een goede betrouwbare doelman maar ondanks dat niet één van absolute wereldklasse).

Timmer staat tot dusver beregoed te keepen dit jaar, de ontwikkeling van Ekramy is echter moeilijk om te beoordelen, gezien het feit dat we slechts enkele wedstrijden van hem gezien hebben. Maar een keeper die veel geblesseerd is, dat kan je niet gebruiken.

Piet Velthuizen heeft zijn kans gegrepen toen Harald Wapenaar geblesseerd raakte en won daarna uiteindelijk de concurrentiestrijd van zowel hem als de aangetrokken Vladimir Stojković wél. Hij zou die strijd van Timmer denk ik ook winnen als dit seizoen bij Feyenoord had gespeeld. Wat dat betreft is hij denk ik nu al verder dan Ekramy terwijl hij 3 jaar jonger is.

Volmondig eens.

Als Feyenoord de kans krijgt om zo'n groot keeperstalent als Velthuizen aan te trekken en die laten schieten, omdat er in Ekramy 'zoveel geïnvesteerd' is zou ik dat pas verraderlijk vinden...
Verradelijk ten opzichte van wie? De supporters? Het gaat er mij ook absoluut niet om dat Ekramy per sé het doel in moet dit óf volgend jaar. Waar het mij om gaat is dat Ekramy dit jaar bij bijv. Excelsior had moeten keepen, zodat we zijn prestaties met Velthuizen konden vergelijken, nu heb je nauwelijks een referentiekader tussen die twee.

De beste doelman van de eredivisie is altijd welkom in het doel van ons Feyenoord, maar nu is dat moeilijk te zeggen. We weten tot dusver alleen hoe goed Velthuizen het doet, maar niet wat Ekramy heeft te bieden. Stel nou dat we Velthuizen overnemen van Vitesse en we laten een gedesïllusioneerde Ekramy naar een andere club gaan, wat nou als hij zich ontpopt tot een nog betere keeper? Dan zit je mooi met de gebakken peren lijkt me zo.

Wat als Timmer ondanks dat we ons wellicht plaatsen voor de CL toch besluit te stoppen (lijkt me heel sterk, maar toch)? Dan kom je daar met Ekramy die nauwelijks competitie-ervaring heeft, laat staan dat hij klaar is voor de CL. Dat is toch geen beleid?

[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 6 november 2007 19:37:17).]
HR
HR

Dick v/d Polder
Vedette

Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...)
Hoorde dat hij naar Heerenveen gaat, maakt deel uit van de transfer Alves->Man.City.
HR
Maar dat betekent niet dat Feyenoord er geen stokje voor kan steken. Mocht het zo zijn dat Feyenoord concrete belangstelling in Samaras gaat tonen, dan is Heerenveen gezien denk ik.
HR
HR

Bronco
Talent

Reg.: 28 februari 2006

verdediging: de roover voor rechtsback, kargbo/sankoh

middenveld: pranjic

qua aanval heb ik echt geen idee.

[Dit bericht is veranderd door Bronco (op 6 november 2007 21:03:41).]
HR
HR

Dick v/d Polder
Vedette

Happel schreef:

Lukas Podolski is niet goed genoeg voor Feyenoord. Uit een arikel in het AD van gisteren.

HR
Podolski niet goed genoeg voor Feyenoord? :D :D :D :D
Neem er nog een. :pul
HR
HR

Kurupti
Vedette

Uit: Hilversum
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004

Dick v/d Polder schreef:

(...)

Maar dat betekent niet dat Feyenoord er geen stokje voor kan steken. Mocht het zo zijn dat Feyenoord concrete belangstelling in Samaras gaat tonen, dan is Heerenveen gezien denk ik.
HR
Ten 1e is Samaras verre weg niet goed genoeg voor Feyenoord en ten 2e veel te duur.

Samaras gaat ook echt never nooit niet terug naar Fryslan. Verdient nu zo rond de 2 mil per jaar en gaat echt niet weer voor 600.000 Euro voetballen hoor... :D

Die gaat straks lekker naar M'Boro , Derby ofzo.
HR
HR

Vedette

Dick v/d Polder schreef:

(...)

Podolski niet goed genoeg voor Feyenoord? :D :D :D :D
Neem er nog een. :pul
HR
Podolski mag van mij morgen al komen als dat mogelijk zou zijn. Die kunnen wij zeer goed gebruiken. Een ideale spits die met Makaay kan samenwerken.
HR
HR

HenkVos
Vedette

Reg.: 29 april 2006

Kijk de kans dat Podolski naar Feyenoord komt is net zo groot als de kans dat Henk Vos z'n rentree gaat maken bij Feyenoord, op 0,0001%

Alhoewel Vos wel de ideale spits is, die Feyenoord zoekt, moet Feyenoord toch maar opzoek gaan naar een spits die assists kan geven aan Makaay. Vos is toch meer een aanspeelpunt.
HRHR

Deze topic is gesloten en bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »

Ga naar de vorige topic Ga naar de volgende topic

Omdat de topic niet open is, kan je niet reageren.

Feyenoord Forums » A - Feyenoord Forums » Scouting en mogelijke aankopen » Wie zou jij willen zien komen (deel V)

Bookmark and Share

HR
clubgevoel
HR
HR

Man van de Wedstrijd

Kies de Man van de Wedstrijd

HR

Battle tegen deze posters

HR

Pool-klassement pagina

HR

VoVo-klassement pagina

HR

Favoriete opstellingen

HR

Feyenoord Chatbox

Ga nu naar de chatbox om met andere fans van gedachten te wisselen over de club!

HR

Feyenoord Poll

Moet Feyenoord het contract van Kuyt verlengen als hij dat wil?

Ja
Nee
Weet niet

HR

VoVo

Van de Feyenoord-fans denkt 16,4% dat FC Groningen wint van PSV. Wat denk jij?

HR

Ideeënbus

We zijn op zoek naar jouw ideeën om Feyenoord Netwerk nog beter te maken.

HR

Pool

De posters op deze pagina hebben nog geen voorspellingen ingestuurd voor Excelsior-Feyenoord.

HR

Oranje Netwerk

Ga nu kijken wat er op Oranje Netwerk te doen is!