Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 1 november 2007 om 14:38:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
norbert schreef:

En Samaras?

Volgens de geruchten gaat Samaras betrokken worden in de transfer van Alves naar Manchester City. Hoe hij dan uiteindelijk in de Kuip gaat belanden is mij een raadsel...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 1 november 2007 om 16:31:11.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ecuador schreef:

(...)

Misschien met een nieuwe clausule dat hij voor een bepaald bedrag weg mag.

Hij is veruit de beste speler van Twente. Ik kan me niet voorstellen dat Twente dan zo gek is om een clausule in zijn contract te accepteren.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 1 november 2007 om 18:49:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgend seizoen:

---------------Timmer-------------------
Zuiverloon---Vlaar--Hofland--------de Cler
-----Boateng----------Gio---------------
Bruins--------Guzman--------------Pranjic
--------------Makaay---------------------

Bank:

Lucius, Greene, Tiendalli, Lee, Klavan, Bahia, Vincken en Vos

Aankopen:

-Zuiverloon(3 miljoen)
-Boateng(2 miljoen)
-Pranjic(5 miljoen)
-Vos(transfervrij, de ideale targetman)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 1 november 2007 om 18:54:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zullen we meteen Francesco Totti en Gianluigi Buffon voor 9 miljoen per stuk ophalen Henk Vos..?

Ik denk dat als je de prijzen van Zuiverloon en Pranjic verdubbeld en Boateng verdrievoudigd dat je dan een stuk dichter bij realiteit komt

Dan doe ik mijn bedrag wel x4..
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Persie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: hengelo
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 1 november 2007 om 18:59:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zuiverloon? hahaha.. Lucius is niet best maar hij is geen haar beter, doe mij maar die rover van Spangen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 1 november 2007 om 23:44:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou dat zijn nou net 4 namen die totaal niets toevoegen, we zullen het echt hoger moeten zoeken.
Dit team heeft echt toppers nodig, dus Feyenoord koop van die 12 miljoen een kanjer.....daar hebben we veel meer aan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 2 november 2007 om 00:15:32.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Volgend seizoen:

---------------Timmer-------------------
Zuiverloon---Vlaar--Hofland--------de Cler
-----Boateng----------Gio---------------
Bruins--------Guzman--------------Pranjic
--------------Makaay---------------------

Bank:

Lucius, Greene, Tiendalli, Lee, Klavan, Bahia, Vincken en Vos

Aankopen:

-Zuiverloon(3 miljoen)
-Boateng(2 miljoen)
-Pranjic(5 miljoen)

De huidige beleidsbepalers zijn degene geweest die Zuiverloon hebben verkocht. Ik denk dus niet dat ze terug gaan halen naar Feyenoord. Om maar over Henk Vos te zwijgen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sebastian
International

Reg.: 4 augustus 2002
Gepost op 2 november 2007 om 08:11:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roorda

Heereveen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,5VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 2 november 2007 om 08:54:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Persie schreef:

Zuiverloon? hahaha.. Lucius is niet best maar hij is geen haar beter, doe mij maar die rover van Spangen

Inderdaad, geen stap beter geworden in Heerenveen. Nog steeds niet goed genoeg. Laat Ajax hem maar kopen. Hij is wel beter dan Collin.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 2 november 2007 om 09:06:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Emerton en de Zeeuw.
Koste wat kost.
We moeten niet te veel vol gevreten vedettes krijgen die al weten wat het is om een prijs te winnen, maar ook een paar gasten die nog willen vechten voor een prijs.

----------Timmer---------
Emerton Vlaar Hofland Cler
-Zeeuw Bruins Bronkhorst--
----------Hofs------------
------Slory Makaay--------
 Help mods!
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 2 november 2007 om 09:12:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als Emerton al gehaald kan worden, gaat hij zeker niet als rechtsback staan ballen. Daar is hij te goed voor, en daar heeft ook nooit zijn ambitie gelegen...
 Help mods!
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 2 november 2007 om 09:14:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Als Emerton al gehaald kan worden, gaat hij zeker niet als rechtsback staan ballen. Daar is hij te goed voor, en daar heeft ook nooit zijn ambitie gelegen...

In zijn nationale 11-tal speelt hij ook vaak rechtsback dacht ik.
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 2 november 2007 om 09:17:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

Emerton en de Zeeuw.
Koste wat kost.
We moeten niet te veel vol gevreten vedettes krijgen die al weten wat het is om een prijs te winnen, maar ook een paar gasten die nog willen vechten voor een prijs.

----------Timmer---------
Emerton Vlaar Hofland Cler
-Zeeuw Bruins Bronkhorst--
----------Hofs------------
------Slory Makaay--------

Als we toch gaan kopen, knal die Hofs er dan ook gelijk uit.

Altijd wat met die knul. Ik vind het geen topper, leuk voor de breedte. Maar bovendien altijd wat aan de hand. Heeft nog nooit 30 competitiewedstrijden in een jaar gespeeld. 1 jaar 27 keer, 4 jaar geleden. Alle andere jaren < 20 wedstrijden in de competitie.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 2 november 2007 om 09:23:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Altijd wat met die knul. Ik vind het geen topper, leuk voor de breedte. Maar bovendien altijd wat aan de hand. Heeft nog nooit 30 competitiewedstrijden in een jaar gespeeld. 1 jaar 27 keer, 4 jaar geleden. Alle andere jaren < 20 wedstrijden in de competitie.

Met de Guzman hebben we een leuke back-up
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 2 november 2007 om 10:12:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Ik ben het gewoon met je eens. Ik vind het zorgwekkend dat Hofs zo vaak geblesseerd is. Nu ook weer voor een week of 6. Want na een knie-operatie ben je echt niet gegarandeerd na 4 weken al terug als men ons doet geloven.
Juist in een wedstrijd tegen Ajax heb je zo iemand nodig en is hij er niet. Een cruciale speler zoals Hofs nu in dit elftal is dient er gewoon altijd te staan.

Topspeler zijn is meer dan het etaleren van voetbalkwaliteiten. Dat is ook meer dan 90% van de beschikbare wedstrijden topfit en speelklaar zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Gepost op 2 november 2007 om 10:22:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Ik ben het gewoon met je eens. Ik vind het zorgwekkend dat Hofs zo vaak geblesseerd is. Nu ook weer voor een week of 6. Want na een knie-operatie ben je echt niet gegarandeerd na 4 weken al terug als men ons doet geloven.
Juist in een wedstrijd tegen Ajax heb je zo iemand nodig en is hij er niet. Een cruciale speler zoals Hofs nu in dit elftal is dient er gewoon altijd te staan.

Topspeler zijn is meer dan het etaleren van voetbalkwaliteiten. Dat is ook meer dan 90% van de beschikbare wedstrijden topfit en speelklaar zijn.

Is ook wel zo.
Ik heb Hofs erin gezet, omdat ik er van uit gaat dat Feyenoord niet op 3 plekken miljoenen aankopen kan doen.
Op dit moment vind ik de rechtsback plaats veruit het zwakste gedeelte in onze selectie.
Een goede speler kost nu eenmaal veel geld.
Ik zie liever onze miljoenen gaan naar geariveerde spelers.
Dan kan je maar op 1 a 2 plekken versterken.
 Help mods!
Sebastian
International

Reg.: 4 augustus 2002
Gepost op 2 november 2007 om 11:19:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Roorda

Heereveen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.487,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 2 november 2007 om 11:22:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

Juist in een wedstrijd tegen ajaks geeft Hofs niet thuis. Hij kan van grote waarde zijn in 28 van de 34 competitiewedstrijden maar tegen de top-teams is het niveau net iets te hoog voor hem. Dan speelt hij in voetballend opzicht onzichtbaar en verzandt hij al gauw in balverlies en het maken van domme overtredingen.
 Help mods!
KarimSaidi
Vedette

Uit: Noord-Holland
Vak: Marathontribune - EE
Reg.: 13 november 2003
Gepost op 2 november 2007 om 11:32:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
HenkVos schreef:

Voetbalt Henk Vos nog dan?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 2 november 2007 om 11:33:41.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Juist in een wedstrijd tegen ajaks geeft Hofs niet thuis. Hij kan van grote waarde zijn in 28 van de 34 competitiewedstrijden maar tegen de top-teams is het niveau net iets te hoog voor hem. Dan speelt hij in voetballend opzicht onzichtbaar en verzandt hij al gauw in balverlies en het maken van domme overtredingen.

Dat is dan meestal ook nog eens een keertje het geval. Een reden te meer om nog steeds te twijfelen aan Hofs. Hij is zeker geen onaardige speler maar duidelijk niet goed genoeg voor de top.
Wel is hij in dit team een belangrijke speler. Ik betreur het dan ook dat hij weer eens voor een lange tijd aan de kant staat.
Maar voor de toekomstplannen zie ik geen plaats voor Hofs. Wil je in de echte top plaatsnemen heb je beter materiaal nodig.

Maar daar heb ik het volgens mij al eens uitgebreid over gehad.

quote:
KarimSaidi schreef:

(...)

Voetbalt Henk Vos nog dan? :huh :cool

In de toto-divisie :) Bij het altijd sterke RBC :D

Heb je een paar weken geleden die schitterende omhaal van hem gemist?

'Henk Vos' zal je waarschijnlijk met veel plezier smakelijk over willen vertellen. :B

[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 2 november 2007 11:39:00).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 2 november 2007 om 12:44:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
KarimSaidi schreef:

(...)

Voetbalt Henk Vos nog dan?

Uiteraard heeft hij z'n schoenen nog lang niet aan de wilgen gehangen, en wat wil je dan? hij is 39 jaar, zit nog in de bloei van z'n leven en beschikt over fysieke stootkracht, waarmee hij oorlog kan maken in het strafschopgebied. Daarbij heeft hij ook een erg goed doelgemiddelde waar Michael Mols jaloers op zou kunnen zijn. Kort om, de ideale targetman.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dijonnie
Basisspeler

Uit: Delft
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 2 november 2007 om 12:52:26.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bruno Silva in de winterstop halen. Dan heb je Greene (en zelfs eventueel bij gebruik aan beter achter Jordy Buijs ook nog The Lucius als back up). Bahia en Hofland mogen het uitvechten voor LCV(waarbij ik moet zeggen, Bahia doet op dit moment niet onder ) Klavan halen als back up voor De Cler (eventueel pas in de zomerstop. Dan is hij gratis (toch?) en zal het risico op een miskoop een stuk minder zijn) Eventueel zal je in de zomerstop ook nog aan Kruiswijk kunnen denken, maar voorlopig lijkt hij niet nodig.

Op het middenveld mag er wel een breker/ ontregelaar bij. Iemand die de controle houdt en die een speler uit de wedstrijd kan spelen. De Zeeuw zou ideaal zijn, maar die is onhaalbaar. Ik heb nog geen idee wie daar nog meer zou kunnen spelen.

Dan kan Sahin doorschuiven naar een positie wat meer vooruitgeschoven en kan Hofs (te blessuregevoelig) op de bank plaats nemen. Hofs doet het goed, maar is geen topper. Helaas.

------Timmer----
Silva-Greene-Hofland-De Cler
----???----Van Bronckhorst--
Bruins--Guzman---Sahin-----
-------Makaay--------

Dan kan je ook nog denken aan een Slory ipv bijvoorbeeld Bruins, zodat je meer diepgang krijgt. Lee heeft mij helaas nog niet kunnen overtuigen, maar krijgt het voordeel van de twijfel en mag zich in invalbeurten bewijzen in Feyenoord 1.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 2 november 2007 om 13:58:46.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Spits:

Nicolae Dica. Speler van Steaua Boekarest, dat echt voor geen meter draait deze competitie. Het elftal is veel te lang bij elkaar en loopt niet meer. Misschien nu aan te trekken. Roemeens international, fysiek sterk, kan koppen, heeft oog voor medespelers en gigantisch goed en hard geplaatst schot. Ideaal om met Makaay te spelen.

Beelden:

Nicolae Dica
http://www.youtube.com/watch?v=YIe5CrHJWOg

Top 10 of Nicolae Dica
http://www.youtube.com/watch?v=AscyacSMT5c

Dica vs. Ronaldinho
http://www.youtube.com/watch?v=1MHbrMaO1Ks

Nicolae Dica Reloaded
http://www.youtube.com/watch?v=_BcqioGqTn0

Verdedigende middenvelder:

Ibrahim Kargbo. Speelt weer geweldig bij Willem 2 als één van de weinigen. Had hem eerder al geopperd, nu nog maar eens. Hoeft ook geen tientallen miljoenen te kosten.

Voornaam : Ibrahim
Achternaam: Kargbo
Geboortedatum: 10-04-1982
Geboorteplaats: Freetown, Sierra Leone
Huidige club: Willem II
Nationaliteit: Sierra Leone
Lengte: 1,78 m.

Gewicht: 78 kg.
Functie: Middenvelder

Seizoen Club Land Competitie Niveau W D
1999/2000 RWDM BEL Tweede Klasse 2 32 0
2000/2001 RWDM BEL Tweede Klasse 2 26 0
2001/2002 RWDM BEL Jupiler League 1 30 0
2002/2003 Charleroi BEL Jupiler League 1 27 1
2003/2004 Charleroi BEL Jupiler League 1 28 0
2004/2005 Charleroi BEL Jupiler League 1 24 0
2005/2006 Malatyaspor TUR Turkcell Süper Lig 1 1 0
2005/2006 FC Brussels BEL Jupiler League 1 26 1
2006/2007 Willem II NED Eredivisie 1 32 1

Goaltje van Kargbo:
http://www.youtube.com/watch?v=jLjPrO_htnc

Centrale verdediger

Marius Constantin
Huidige club: Rapid Boekarest
Geboortedatum: 25 okt 1984
Nationaliteit: Roemenië
Lengte: 1,85 m
Gewicht: 80 kg
Positie: Verdediger

Spijker en spijkerhard. Met die drie spelers zou je fysiek behoorlijk versterkt worden, terwijl vooral Dica ook voetballend een aanwinst is. Kargbo kan ook heel aardig voetballen en Constantin is tja, een goede verdediger .

Natuurlijk zie ik ook graag jongens als El Alhmadi, De Zeeuw, etc komen, maar die lijken mij simpelweg om verschillende redenen onhaalbaar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sportclub
Vedette

Uit: Gouda
Reg.: 12 mei 2000
Gepost op 2 november 2007 om 14:46:45.       MSN: firstwaldorf@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ché Cliché schreef:

Spits:

Nicolae Dica.

Hij wordt in een van die filmpjes vergeleken met Ronaldinho, maar hij doet alles na als hij ook maar even de mogelijkheid heeft. Is hij nu ook hopeloos uit vorm en veelvuldig te vinden in de kroeg? Ik zou deze man trouwens niet graag willen zien de samba dansend op tafels...

Verder ben ik niet echt onder de indruk...

Mijn optie is nog steeds Ruben van Deportivo la Coruna te halen, een speler die daar nooit een eerlijke kans heeft gekregen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Seldon
Vedette
Winnaar Interlands Klassement Soccer Netwerk VoVo 2007/2008

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 2 november 2007 om 15:19:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Francesco Coco lijkt toch nog een toekomst in het voetbal te hebben. De verdediger heeft een aanbieding van Queens Park Rangers in beraad, nadat hij in de zomer had aangekondigd met voetbal te stoppen om aan een loopbaan als acteur te werken.

QPR kwam de back op het spoor via de nieuwe coach Luigi De Canio en eigenaar Flavio Briatore, die beiden uit Italië komen. Briatore wil de Londense club namelijk voorzien van de nodige Italiaanse spelers.
Zou dit nou niet een goede verdediger zijn die wat Italiaanse meedogenloosheid erin brengt.Volgens mij relatief goedkoop op te halen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.439,6VoVo: -Opstelling: 3-5-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk