Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Cruzeiro
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 23 september 2004
Gepost op 31 oktober 2007 om 10:47:21.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stivi schreef:

(...)

De vraag is wellicht nu nog: is Kargbo goed genoeg voor Feyenoord?
De vraag zal straks zijn: is Feyenoord nog wel goed genoeg voor Kargbo!

Hij zal heus wel talent hebben gehad, anders was ie niet op zo'n jonge leeftijd naar Nederland gehaald. Als ie toen zo jong was natuurlijk...kan me nog een gevalletje Chris Bart Williams herinneren (toevallig ook uit Sierra Leone) die als 16jarig super talent debuteerde in Engeland begin jaren 90, maar toen in werkelijkheid al een jaar of 25 was ofzo ...Ik heb bij Kargbo hetzelfde gevoel. Willem II is gewoon zijn top, die wordt echt niet meer beter.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Stivi
Bankzitter

Reg.: 27 mei 2005
Gepost op 31 oktober 2007 om 10:52:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

(...)

Hij zal heus wel talent hebben gehad, anders was ie niet op zo'n jonge leeftijd naar Nederland gehaald. Als ie toen zo jong was natuurlijk...kan me nog een gevalletje Chris Bart Williams herinneren (toevallig ook uit Sierra Leone) die als 16jarig super talent debuteerde in Engeland begin jaren 90, maar toen in werkelijkheid al een jaar of 25 was ofzo ...Ik heb bij Kargbo hetzelfde gevoel. Willem II is gewoon zijn top, die wordt echt niet meer beter.

Je kunt ook van alles verzinnen om de aandacht af te leiden van waar het om gaat...
Of zij doen zich jonger voor dan dat ze in werkelijkheid zijn of ze lijken allemaal op elkaar...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Cruzeiro
Bankzitter

Gepost op 31 oktober 2007 om 11:07:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stivi schreef:

(...)

Je kunt ook van alles verzinnen om de aandacht af te leiden van waar het om gaat...
Of zij doen zich jonger voor dan dat ze in werkelijkheid zijn of ze lijken allemaal op elkaar...

Waar leid ik de aandacht af? Jij denkt dat Kargbo later heel erg goed wordt, ik zeg van niet en probeer het te onderbouwen. Zou je ook eens moeten doen, dan kunnen we een echte discussie starten ipv gewoon wat te roepen.
On topic:
Toen ie bij Feyenoord in de jeugd speelde was ie een stuk volwassener dan de rest en zat ie tegen de A-selectie aan, maar daarna stokte zijn ontwikkeling waar zijn leeftijdsgenoten wel verder ontwikkelden. Toen vertrok ie naar RWDM en en later naar meer van dat soort obscure clubjes in de kelder van het Europese voetbal. Bij Willem II steekt ie er wel enigzins bovenuit, maar dat is niet zo heel moeilijk kijkende naar het belabberde niveau van die selectie. Geen 'Triple A' iig.
 Help mods!
Stivi
Bankzitter

Gepost op 31 oktober 2007 om 11:11:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

PSV staat 10 keer hoger op de lat dan ons. Dat ontken ik toch ook niet? Feit is dat sommige spelers / trainers hier niet horen. Erwin Koeman was de laatste, hoort hier niet, typische PSV - er, rustig aan, gezelligheid etc. Lurling ook niet. Etc. Zo zijn er genoeg voorbeelden.

Wil je deze gedachte volgen dan kun je niet anders dan vaststellen, dat topspelers als Van Nistelrooy, Robben en Van Bommel niet bij Feyenoord zouden passen. Dan heb ik het echt te doen met het niveau van clubs als Real Madrid en Bayern Munchen. javascript://
javascript:// Nog een wonder dat ze champions league en uefa cup voetbal mogen spelen.

Maar het ergste vind ik nog dat nu provinciaaltjes als Makaay en Hofland bij Feyenoord rondlopen, terwijl ze beiden vanwege hun achtergrond bij PSV thuishoren....javascript://
javascript://
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Stivi
Bankzitter

Gepost op 31 oktober 2007 om 11:31:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

(...)

Waar leid ik de aandacht af? Jij denkt dat Kargbo later heel erg goed wordt, ik zeg van niet en probeer het te onderbouwen. Zou je ook eens moeten doen, dan kunnen we een echte discussie starten ipv gewoon wat te roepen.
On topic:
Toen ie bij Feyenoord in de jeugd speelde was ie een stuk volwassener dan de rest en zat ie tegen de A-selectie aan, maar daarna stokte zijn ontwikkeling waar zijn leeftijdsgenoten wel verder ontwikkelden. Toen vertrok ie naar RWDM en en later naar meer van dat soort obscure clubjes in de kelder van het Europese voetbal. Bij Willem II steekt ie er wel enigzins bovenuit, maar dat is niet zo heel moeilijk kijkende naar het belabberde niveau van die selectie. Geen 'Triple A' iig.

Waar het om gaat is dat jij Kargbo niet goed genoeg voor Feyenoord vindt en ik dus wel...Da's een verschil van mening, dat moet geen punt zijn. Wat ik me van Kargbo kan herinneren toen hij bij Feyenoord speelde is dat kenners toen in hem een toekomstige moderne verdediger zag die absoluut het eerste van Feyenoord zou gaan halen. Helaas kon hij toen die belofte niet inlossen wegens allerlei blessures.

Maar uit je woorden leid ik af (misschien bedoel je dat niet zo ...) dat toen Kargbo nog in de jeugd van Feyenoord speelde hij eigenlijk al ouder was dan dat hij zich voordeed, omdat hij al volwassen oogt. En dan verwijs jij en passant ook naar ene Chris Bart Williams die destijds i.p.v. 16 al 25 jaar oud bleek te zijn. Het ene geval is het andere nog niet. En bovendien ook in Nederland lopen er uit de klei getrokken jongens rond die ouder lijken dan ze zijn. Omgekeerd zijn er ook volksstammen te noemen die jonger lijken dan ze in werkelijkheid zijn... En ga zo maar door...

Bovendien een voetballer van 25 jaar hoeft nog niet persé oud te zijn als hij zich nog in de top moet bewijzen. Kijk naar Alves en ook Koevermans die eigenlijk ook laatbloeiers zijn. Toch geen verkeerde spelers lijkt me voor een club als Feyenoord.
 Help mods!
Cruzeiro
Bankzitter

Gepost op 31 oktober 2007 om 11:43:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Stivi schreef:

(...)

Waar het om gaat is dat jij Kargbo niet goed genoeg voor Feyenoord vindt en ik dus wel...Da's een verschil van mening, dat moet geen punt zijn. Wat ik me van Kargbo kan herinneren toen hij bij Feyenoord speelde is dat kenners toen in hem een toekomstige moderne verdediger zag die absoluut het eerste van Feyenoord zou gaan halen. Helaas kon hij toen die belofte niet inlossen wegens allerlei blessures.

Maar uit je woorden leid ik af (misschien bedoel je dat niet zo ...) dat toen Kargbo nog in de jeugd van Feyenoord speelde hij eigenlijk al ouder was dan dat hij zich voordeed, omdat hij al volwassen oogt. En dan verwijs jij en passant ook naar ene Chris Bart Williams die destijds i.p.v. 16 al 25 jaar oud bleek te zijn. Het ene geval is het andere nog niet. En bovendien ook in Nederland lopen er uit de klei getrokken jongens rond die ouder lijken dan ze zijn. Omgekeerd zijn er ook volksstammen te noemen die jonger lijken dan ze in werkelijkheid zijn... En ga zo maar door...

Bovendien een voetballer van 25 jaar hoeft nog niet persé oud te zijn als hij zich nog in de top moet bewijzen. Kijk naar Alves en ook Koevermans die eigenlijk ook laatbloeiers zijn. Toch geen verkeerde spelers lijkt me voor een club als Feyenoord.

Dat Bart-Williams verhaal was een anecdote tussendoor (moest er aan denken omdat Kargbo ook uit SL komt en ik een parallel zag). Ik ben het wel met je eens dat er absoluut laatbloeiers zijn, zoals Koevermans en Alves, maar daar zie ik elk jaar die gasten een beetje beter worden. Kargbo is wel beter geworden, dan toen bij Feyenoord i/d jeugd, maar sinds ie bij Willem II speelt is ie niet echt vooruit meer gegaan. Ik vind hem vergelijkbaar met v/d Schaaf. Uitblinker bij Vitesse, maar voor een topclub te klein.
 Help mods!
Stivi
Bankzitter

Gepost op 31 oktober 2007 om 12:01:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

(...)

Dat Bart-Williams verhaal was een anecdote tussendoor (moest er aan denken omdat Kargbo ook uit SL komt en ik een parallel zag). Ik ben het wel met je eens dat er absoluut laatbloeiers zijn, zoals Koevermans en Alves, maar daar zie ik elk jaar die gasten een beetje beter worden. Kargbo is wel beter geworden, dan toen bij Feyenoord i/d jeugd, maar sinds ie bij Willem II speelt is ie niet echt vooruit meer gegaan. Ik vind hem vergelijkbaar met v/d Schaaf. Uitblinker bij Vitesse, maar voor een topclub te klein.

Oké hier kan ik me wel in vinden.
 Help mods!
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 31 oktober 2007 om 15:01:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik blijf pleiten voor El Ahmadi. Hopelijk heeft Feyenoord het lef om er wat geld tegenaan te gooien. El Ahmadi kan het niveau van de Eredivisie makkelijk aan, dat heeft hij wel laten zien. Ik zou zeggen, kijk eens naar Ajax, die haalt ook gewoon Suarez voor 8? miljoen. (Waardoor ze door velen voor gek werden verklaard) Maar je ziet nu al dat ze zo het dubbele er voor weer kunnen krijgen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 31 oktober 2007 om 15:43:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Ik blijf pleiten voor El Ahmadi. Hopelijk heeft Feyenoord het lef om er wat geld tegenaan te gooien. El Ahmadi kan het niveau van de Eredivisie makkelijk aan, dat heeft hij wel laten zien. Ik zou zeggen, kijk eens naar Ajax, die haalt ook gewoon Suarez voor 8? miljoen. (Waardoor ze door velen voor gek werden verklaard) Maar je ziet nu al dat ze zo het dubbele er voor weer kunnen krijgen.

Ik zou zeggen laten we onze fylantroop Boudewijn een maal lief aankijken
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 31 oktober 2007 om 17:27:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Natuurlijk ben ik ook beschikbaar voor de spits positie. Ikb en per slot van rekening een zeer balvaste spits en een magnifieke techniek, maar toch moet Feyenoord een andere counterspits aantrekken, die rond makaay kan spelen. Een Lasse Nilsson bijvoorbeeld.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 31 oktober 2007 om 17:41:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

(...)

Ik vraag me af hoe supporers die spelers van een andere klub hooguit 1 keer live en een paar minuten op tv per jaar zien spelen,weten hoe zon speler zich ontwikkeld.Heb jij Kargbo wel eens in de Feyenoordjeugd zien spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 31 oktober 2007 om 20:18:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Alles draait om het resultaat en klassering.
Als Feyenoord nog steeds meedoet om de prijzen dan komen ze wel, want ook de buitenlanders weten dat Feyenoord een sleeping-gigant is.
En als we CL spelen volgend jaar dan komen echt wel die groep onder de echte wereldtop !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 31 oktober 2007 om 21:19:42.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Ik blijf meedoen! Die gast is echt goed kan uitzonderlijk voetballen en knapt tevens veel vuil werk op!
Ik was aan het denken met wie hij vergelijkbaar is (waarom weet ik ook niet)...John Obi Mikel???

quote:
Bananensplit schreef:

Ik kwam tot ontdekking dat die Kargbo ook een Feyenoorder was (wist ik nog niet). De supporters hier zijn nu erg te spreken zijn verichtingen als verdedigende middenvelder.

Dit plaatste ik op 24 augustus...met 'de supporters hier' bedoel ik seizoenskaart houders van w2. "Hij houdt in zijn eentje heel W2 staande" werd er zelfs over gezegt.
Overigens stond in de VI dat ze in Tilburg na El Hamdaoui rekening houden met de volgende miljoenen verkoop. (doelende op Kargbo). En dat het destijds Bert was die hem niet terug hoefde omdat we toen Paultje hadden, daar waar Baan Kargbo wel graag terug wilde halen tijdens zijn huur periode.

[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 31 oktober 2007 21:30:50).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 1 november 2007 om 01:12:39.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

el Ahmadi heeft vandaag zijn contract bij Twente verlengd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
GreyHornet
Vedette

Uit: Enschede
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 12 januari 2005
Gepost op 1 november 2007 om 01:58:13.       MSN: remon_kroes@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Volgens mij liep zijn contract al tot 2011. Twente had namelijk een optie om te lichten. Maar hij zal wel een leuker loon hebben gekregen ofzoiets
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.401,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 1 november 2007 om 08:29:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Het maakt het er allemaal niet makkelijker op, Twente en El Ahmadi hebben in een paar maanden tijd twee keer het contract vernieuwd/verbeterd/verlengd. Dat is een teken van beide kanten dat het (in ieder geval momenteel) bevalt en voor Twente een behoorlijke garantie dat ze voor El Ahmadi een flinke prijs kunnen vragen...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Cruzeiro
Bankzitter

Gepost op 1 november 2007 om 09:06:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

(...)
Ik vraag me af hoe supporers die spelers van een andere klub hooguit 1 keer live en een paar minuten op tv per jaar zien spelen,weten hoe zon speler zich ontwikkeld.Heb jij Kargbo wel eens in de Feyenoordjeugd zien spelen.

Ja, toen ik nog studeerde kwam ik altijd kijken en dankzij tele2 kunnen we nu elke wedstrijd uitgebreid bekijken, dus ook Willem II.

[Dit bericht is veranderd door Cruzeiro (op 1 november 2007 09:08:51).]
 Help mods!
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 1 november 2007 om 09:30:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GreyHornet schreef:

(...)

Volgens mij liep zijn contract al tot 2011. Twente had namelijk een optie om te lichten. Maar hij zal wel een leuker loon hebben gekregen ofzoiets

Misschien met een nieuwe clausule dat hij voor een bepaald bedrag weg mag.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 1 november 2007 om 09:39:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ecuador schreef:

(...)

Denk dat hij nu een stukje meer moet kosten. Twente is niet gek. Ze kunnen nu een stuk meer vragen voor hem.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 1 november 2007 om 09:40:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ecuador schreef:

(...)

Ja, twente is gek.

Zet die el ahmadi maar uit je hoofd.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 1 november 2007 om 11:11:30.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

BVM wou op elke positie een versterking.
verd:?
midd:aisatti - jonge talent volle speler die mee kan met t niveau dat we willen/hebben.
aanv:marcus berg - jong talentvol kopsterk en balvast nadeel is dat je wel cker 8mil. gaat moeten neerleggen maar hij kan erg veel leren van makaay

[Dit bericht is veranderd door akuma (op 1 november 2007 11:14:14).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Thomassio
Vedette
Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Uit: Zwolle
Reg.: 2 juli 2004
Gepost op 1 november 2007 om 12:38:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Marcus Berg voor acht miljoen?

- Die gast heeft echt nog niets laten zien
- Bedrag ligt veel te hoog voor iemand die zo weinig heeft laten zien
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.498,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Cruzeiro
Bankzitter

Gepost op 1 november 2007 om 12:40:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

BVM wou op elke positie een versterking.
verd:?
midd:aisatti - jonge talent volle speler die mee kan met t niveau dat we willen/hebben.
aanv:marcus berg - jong talentvol kopsterk en balvast nadeel is dat je wel cker 8mil. gaat moeten neerleggen maar hij kan erg veel leren van makaay

Aisatti kunnen we echt niet betalen en Berg speelt pas 3 maanden bij Groningen, die gaat echt niet weg.
Podolski huren, dat lijkt me een veel leuker plan. Half jaartje huren....? Ik zie dat niet snel gebeuren, maar met de aanwezigheid van Makaay....?

[Dit bericht is veranderd door Cruzeiro (op 1 november 2007 12:43:38).]
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 1 november 2007 om 12:56:01.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

(...)

Aisatti kunnen we echt niet betalen en Berg speelt pas 3 maanden bij Groningen, die gaat echt niet weg.
Podolski huren, dat lijkt me een veel leuker plan. Half jaartje huren....? Ik zie dat niet snel gebeuren, maar met de aanwezigheid van Makaay....?

zoveel kennnen ze niet vragen ze contract loopt af er is "ruzie" hij moet verkocht worden.
die dingen tellen allemaal mee.
niemand zal als hij niet bijtekent over een paar maanden de hoofdprijs betalen.
dus hij gaat naar ajax of ons of tekent bij hij lijkt me niet iemand die nu al een europees avontuur gaat zoeken omdat geen top club zoals real of ac zal aankloppen.
en poldoski ken je veregeten. dus ken je beter met iets re'eels komen.
ik weet dat berg pas drie maanden daar is maar als de prijs goed is is iedereen te koop en hij zal zelf ook wel willen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
norbert
Geselecteerd voor Oranje

Uit: venray
Vak: Olympiatribune - NN
Reg.: 20 februari 2005
Gepost op 1 november 2007 om 13:13:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En Samaras?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.567,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk