Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Royston Drenthe
Aanstormend talent

Uit: Maastricht/Beek
Vak: -
Reg.: 19 juni 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 23:45:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-Danijel Pranjic
-Mounir El Hamdaoui
-Afonso Alves
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
GuardianAngel
International

Reg.: 20 juli 2005
Gepost op 30 augustus 2007 om 23:46:42.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Royston Drenthe schreef:

-Danijel Pranjic
-Mounir El Hamdaoui
-Afonso Alves

Totaal prijs?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Dijonnie
Basisspeler

Uit: Delft
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 23:57:24.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

7 voor Pranjic
14 voor Alves
Miljoen of 2/3 voor El Hamdaoui

Houd het op een miljoen of 22 a 23
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
GuardianAngel
International

Reg.: 20 juli 2005
Gepost op 31 augustus 2007 om 00:01:03.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dijonnie schreef:

7 voor Pranjic
14 voor Alves
Miljoen of 2/3 voor El Hamdaoui

Houd het op een miljoen of 22 a 23

Zal wel een boompje planten, kijken of er iets aan gaat groeien
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
JdR
Lid 2e elftal

Uit: Mssl
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 28 mei 2006
Gepost op 31 augustus 2007 om 06:42:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GuardianAngel schreef:

(...)

Zal wel een boompje planten, kijken of er iets aan gaat groeien

we kunnen natuurlijk ook even wachten tot 5 dec en kijken wat er in de zak van sinterklaas zit

[Dit bericht is veranderd door JdR (op 31 augustus 2007 06:42:34).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.490,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 31 augustus 2007 om 06:45:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hoop op el hamdoui, voorin overal inzetbaar en op versterking van linkerkant! De pool het liefst!
Hoop dat bosz me verrast!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 31 augustus 2007 om 09:34:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Javier Mascherano schreef:

Hoop op el hamdoui, voorin overal inzetbaar en op versterking van linkerkant! De pool het liefst!
Hoop dat bosz me verrast!

ik hoop op een versterking aan de linkerkant, zal lastig worden.

die koreaan vergroot in elk geval de aanvalsmogelijkheden EN bewijst dat van marwijk gewoon zijn huidige systeem met veel middenvelders wil handhaven.

overigens ECHT STOM dat feyenoord niet 7miljoen heeft neergelegd voor koef. de concurrent is nu sterker (kijk maar naar rendement) en koevermans is honkvast, die had je zeker 4-5jaar kunnen houden, dat betekent dat je de 7miljoen afschrijft over een langere periode.

maar goed....zoals al eerder gezegd, als ze echt interesse in bouaozan (whatever) gehad hebben, is het een godswonder dat we een kwalitatief goede selectie hebben.

maar we hebben nog even
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Robertoow
Meervoudig international

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 16 mei 2003
Gepost op 31 augustus 2007 om 11:23:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pranjic had de beste aankoop geweest voor feyenoord. Een man mét een actie én een goeie trap, de perfecte vervanger voor Drenthe. Maarja die Friezen vragen er natuurlijk weer te veel voor
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,8VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Conejito
Regelmatige invaller

Uit: Hollanda
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 31 augustus 2007 om 13:05:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We hebben al 1 extra aanvaller binnen nu hopen op die Hamadoui dan zijn we klaar tot de winterstop.
Daarna kunnen we nog kijken voor een Pranjic of een extra spits.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kiprichofs
Vedette

Reg.: 14 december 2004
Gepost op 31 augustus 2007 om 13:49:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Eindconclusie:

Alfred Schreuder - Giovanni van Bronckhorst
Ali Boussaboun - Chun-Soo Lee
Angelos Charisteas - Roy Makaay
Joonas Kolkka - Diego Biseswar
Patrick Lodewijks - Erwin Mulder
Mark Otten - Kevin Hofland
Pierre van Hooijdonk - Michael Mols
Romeo Castelen - Andwele Slory
Royston Drenthe - Tim de Cler
Stein Huysegems - Luigi Bruins
Timothy Derijck - Nuri Sahin

Behalve Mols voor Pierre zie ik alleen maar dikke verbeteringen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 31 augustus 2007 om 15:42:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

die koreaan vergroot in elk geval de aanvalsmogelijkheden EN bewijst dat van marwijk gewoon zijn huidige systeem met veel middenvelders wil handhaven.

overigens ECHT STOM dat feyenoord niet 7miljoen heeft neergelegd voor koef. de concurrent is nu sterker (kijk maar naar rendement) en koevermans is honkvast, die had je zeker 4-5jaar kunnen houden, dat betekent dat je de 7miljoen afschrijft over een langere periode.

maar goed....zoals al eerder gezegd, als ze echt interesse in bouaozan (whatever) gehad hebben, is het een godswonder dat we een kwalitatief goede selectie hebben.

maar we hebben nog even

Pisvee heeft méér dan 6.9 miljoen betaald:

quote:

Vrijdag 31 augustus 2007 - VOETBAL - Danny Koevermans voetbalt de komende vier seizoenen bij PSV. De aanvaller van AZ tekent vandaag een contract in Eindhoven. Beide clubs kwamen gistermiddag tot een akkoord over een transfer. PSV zou aanzienlijk meer hebben betaald dan de 6,9 miljoen euro die AZ aanvankelijk bedong.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Feyenoorder020
Jeugdspeler

Reg.: 28 juni 2007
Gepost op 31 augustus 2007 om 16:50:06.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kiprichofs schreef:

Eindconclusie:

Helemaal mee eens, en nu dus niet meer zeuren als er niets meer bij komt! Sowieso !! Komt er nog iets bij, dan !!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
sahinfan
Jeugdspeler

Uit: Papendrecht
Reg.: 29 juli 2007
Gepost op 31 augustus 2007 om 16:55:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kiprichofs schreef:

Eindconclusie:

Mols voor de Pierre van vorig jaar vind ik anders ook als voetballer en zeker als figuur in het team en hele dikke verbetering!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.541,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
drenthe-24
Bankzitter

Vak: Marathontribune - J
Reg.: 14 februari 2006
Gepost op 31 augustus 2007 om 16:55:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou Ronaldinho wel willen zien komen, maar die wil waarschijnlijk niet
Dan maar Koller, Alves of El Hamdoui
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.485,2VoVo: -Opstelling: incompleet
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 31 augustus 2007 om 16:59:42.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kiprichofs schreef:

Eindconclusie:

Nou ja, Biseswar en Lee zijn beiden grote vraagtekens, voor hetzelfde geld zijn ze nog slechter dan Kolkka.

Castelen is beter dan Slory, en Mulder is weliswaar een talent maar of ie nu al beter is dan Lodewijks betwijfel ik. Van Hooijdonk was vorig jaar dikke drama dus ik denk niet dat Mols een achteruitgang is, ook al is ie 67.

Verder moet je natuurlijk De Cler aan Leonard koppelen en Drenthe aan Lee. Zonder Lee's kunsten te kennen denk ik dat Drenthe toch een stukkie beter zou zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
johnrox57
Talent

Uit: den bosch
Reg.: 5 juli 2007
Gepost op 31 augustus 2007 om 17:02:30.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

willem 2 vraagt 9 miljoen voor hamdoui dus dat kunnen we vergeten en de vraagprijs voor alvares ligt nog een stuk hoger dus ook die komt niet.
denk dat we het hier mee moeten doen en dat is toch een beetje jammer want aanvallend houdt het nog niet over.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Olympus
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 1 juli 2004
Gepost op 31 augustus 2007 om 17:08:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mwah, punt van Kolkka was ook nog dat je wist met zijn leeftijd dat er geen enkele verbetering vanuit zou gaan.

En moet zeggen dat ik Biseswar en Lee echt wel hoger inschat. Vooral die Lee.

Denk wel dat een voorhoede Lee- Makaay- Slory gaat werken (veel beweging, lekker snel, scorend vermogen), maar wanneer Makaay wegvalt is het gelijk drie keer niks. Dat weet iedereen.

Kortom, een hoop hangt af van die Lee, of die een beetje inzetbaar is als spits en het uberhaupt goed doet. En dan maar hopen dat Makaay of De Cler niks oplopen. Maar dan nog; Gio, De Cler, Makaay, Sahin en Hofland betekenen zo'n grote structurele kwaliteitsimpuls (je zou maar Colin, Delorge en Ursaiz voorgeschoteld krijgen) dat je echt niet meer terugvalt naar het afschuwelijke niveau van vorig seizoen.

Nou maar hopen dat het overgebleven geld niet weer zomaar verdwijnt...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Imeeltje
Aanstormend talent

Uit: Utrecht
Reg.: 31 augustus 2005
Gepost op 31 augustus 2007 om 17:09:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

....ik zou zeggen een of andere leuk damesprof.....die komen wel lekker
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 31 augustus 2007 om 19:20:30.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
drenthe-24 schreef:

Ik zou Ronaldinho wel willen zien komen, maar die wil waarschijnlijk niet

Dat zou juist de grootste miskoop van Feyenoord zijn.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
geraldo di basta
Nationale topspeler

Uit: krimpen aan den ijssel
Vak: Olympiatribune - DD
Reg.: 15 februari 2003
Gepost op 31 augustus 2007 om 19:42:49.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een aanvaller , die stand in voor Mackaay een goalgetter !
Wie maakt me niet uit, alleen heb ik een wrang gevoel over de laatste weken en het mediabeleid van Bosz en Vogelenzang.
Nu ze niks meer halen zie je ze ook niet !
En dan precies vandaag laten lekken dat vd Herik niks te maken had met aankopen , dat is gewoon sluiergordijn voor het missen van die gewenste aanvaller !

Zielig hoor !
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 31 augustus 2007 om 19:43:54.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

maar we hebben nog even

Koevermans is bij alnge na geen 7 miljoen euro waard man. 3,5 miljoen is hij maximaal waard vind ik.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jigger
Regelmatige invaller

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 1 februari 2000
Gepost op 31 augustus 2007 om 20:59:10.       ICQ: 62227866  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

in de jeugd loopt ook echt wel wat rond die een liefkoosnaampje als de Koef enzo kan krijgen.....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.476,3VoVo: -Opstelling: incompleet
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 31 augustus 2007 om 21:14:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik hoop nog een beetje op die pool. Maar dat zal ijdele hoop zijn.

Hopen op een blessuurvrije run tot en met de winterstop.

quote:
Kiprichofs schreef:

Eindconclusie:

Dat betwist volgens mij ook niemand.
Het gaat om de breedte.
De aanwezige kwaliteit is flinterdun.

[Dit bericht is veranderd door MD (op 31 augustus 2007 21:15:13).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
bloedzweetentranen
Basisspeler

Vak: Maastribune - W2
Reg.: 5 januari 2005
Gepost op 31 augustus 2007 om 21:15:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

ik heb het gehad, ik hoop alleen nog maar op de WC
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 31 augustus 2007 om 21:15:19.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
MD schreef:

Met de mogelijke komst van Lee komt er denk ik geen speler smeer voor de vleugel op korte termijn.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk