| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
quote: marrtijn schreef:
Jongens, dit gaat toch pas eind van volgend seizoen eventueel spelen, dus over ANDERHALF jaar. En in zo'n tijdsbestek kan een hele hoop gebeuren, dus speculeren heeft weinig zin nu.
Dromen mag toch wel 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: marrtijn schreef:
Jongens, dit gaat toch pas eind van volgend seizoen eventueel spelen, dus over ANDERHALF jaar. En in zo'n tijdsbestek kan een hele hoop gebeuren, dus speculeren heeft weinig zin nu.
Waarom denk je dat? Ik hoop toch echt dat er van de zomer al een dergelijke speler aangekocht wordt. Is het niet Van Bommel dan wel een soortgelijke speler.
Zeker als je Europees balt en met name als je de kans hebt CL te spelen.
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Waarom denk je dat? Ik hoop toch echt dat er van de zomer al een dergelijke speler aangekocht wordt. Is het niet Van Bommel dan wel een soortgelijke speler.
Zeker als je Europees balt en met name als je de kans hebt CL te spelen.
Een andere speler met dezelfde kwaliteiten OK, maar Van Bommel staat nog anderhalf jaar onder contract bij Bayern. Na dit jaar gaat hij met Bayern de CL in. Hij is 1 van de dragende spelers en wordt in Bayern zeer gewaardeerd en verzekerd van een basisplaats. Dus dat laatste contractjaar dient hij echt wel uit, als hij deze lente al niet bijtekent. Na afloop van zijn huidige contract is hij pas 32 (eind seizoen 2008/2009). Pas dan gaat hij eventueel een keuze maken: op dit niveau verder, of afbouwen in NL. Deze speler brandt nog van de ambitie en heeft altijd op het hoogste niveau willen spelen. Dus waarom nu al weer terug?
Wat zou jij doen? op je 31ste met een topteam (wat Bayern nu is) en een basisplaats op je favoriete positie de CL in, of terug naar Nederland? Dit is pas het derde jaar dat Van Bommel in het buitenland speelt, dus van heimwee zal hij voorlopig geen last hebben lijkt me.
Van Bommel: op z'n vroegst eind seizoen 2008/2009 weer naar Nederland.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Ik zou sowieso naar een 4 mans middenveld toegaan, wat mij toch goed lijkt met de huidige opstelling.
----------------Timmer-----------------
--Greene----Bahia----Vlaar----De Cler--
---------------------------------------
---------Bruins----V.Bronckhorst-------
--Guzman------------------------Sahin--
-------------Slory---Makaay------------
In plaats van Slory kan altijd Hofs of Lee nog spelen. En in de winterstop zie ik graag een fysiek sterke speler die wel degelijk kan voetballen op de plaats van Bruins. Nog een spits erbij zou ook fijn zijn, dan doel ik op een balvaste spits. Ook natuurlijk nog een vervanger voor Bahia.
RCV :
Niemeyer
V.Buyten
Breno (Sao Paulo : 20 miljoen dollar )
Bouhlarouz (volgend jaar huren van Chelsea)
Donk (Gooi maar een zak geld neer bij dsb)
Wielaert (Speelde tegen ons ook een perfecte wedstrijd)
RCVM :
El Ahmadi
Boateng (Minste voetballer van deze 4 dus laatste keus)
Lucas (Huren van Liverpool?)
Marcel Meeuwis
Lucas Biglia (Anderlecht)
Spits :
Marcus Berg (Ik heb grote verwachtingen van deze jongen)
Blaise N'Kufo (Zou een goed koppel vormen met Makaay)
Een ander talent waar ik zo 1-2-3 niet op kan komen
Als breedte aankoop zou ik er Garcia-Garcia van Heerenveen bijhalen. En misschien nog Marcel de Jong van Roda JC.
Sommige namen zullen wat onrealistisch zijn, maar ik probeer hier alleen een beetje creatief te zijn 
En het belangrijkste is natuurlijk om goede spelers te halen en geen halve spelers. Alles wat niet veel beter is dan Bahia, Jordi Buijs of Jeffrey Altheer (die dit seizoen op mij een aardig goede indruk maakt bij Excelsior) moet absoluut niet gehaald worden. Dus geen Zomer, Dickoh of Kruiswijk halen als je in potentie betere spelers hoogstwaarschijnlijk al in huis hebt.
[Dit bericht is veranderd door GreyHornet (op 30 oktober 2007 16:13:02).]
|
|
|
Canadian Jeugdspeler
Vak: Olympiatribune - CC Posts: 57 Reg.: 17 januari 2007 | Nilsson! Halen die vent... Perfecte 10 om Makaay heen. Hoeft ook niet veel te kosten aangezien hij totaal niet meer aan de bak komt.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: DR schreef:
Pfff mooi is dat. Een toptrainer als Adriaanse wordt door sommigen uitgejouwd en worden er namen als WVH genoemd of Been of all names. En Van Bommel, de uber - PSV-er is weer welkom. Ik snap er helemaal niks van. Net zoals Gio hier hoort, hoort Bommel in Eindhoven.
Als Feyenoord er in kan slagen om van Bommel vast te leggen, moeten ze dat meteen doen vind ik.
|
|
|
feyenoordknul Ballenjongen
Posts: 24 Reg.: 20 juli 2006 | Het is wel een oud 020er maar ik vind trabelsi wel een goeie versterking voor ons vooral in zijn 020tijd was ie sterk
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: GreyHornet schreef:
Ik zou sowieso naar een 4 mans middenveld toegaan, wat mij toch goed lijkt met de huidige opstelling.
In plaats van Slory kan altijd Hofs of Lee nog spelen. En in de winterstop zie ik graag een fysiek sterke speler die wel degelijk kan voetballen op de plaats van Bruins. Nog een spits erbij zou ook fijn zijn, dan doel ik op een balvaste spits. Ook natuurlijk nog een vervanger voor Bahia.
RCV :
Niemeyer
V.Buyten
RCVM :
El Ahmadi
Marcel Meeuwis
Spits :
Als breedte aankoop zou ik er Garcia-Garcia van Heerenveen bijhalen. En misschien nog Marcel de Jong van Roda JC.
Sommige namen zullen wat onrealistisch zijn, maar ik probeer hier alleen een beetje creatief te zijn 
En het belangrijkste is natuurlijk om goede spelers te halen en geen halve spelers. Alles wat niet veel beter is dan Bahia, Jordi Buijs of Jeffrey Altheer (die dit seizoen op mij een aardig goede indruk maakt bij Excelsior) moet absoluut niet gehaald worden. Dus geen Zomer, Dickoh of Kruiswijk halen als je in potentie betere spelers hoogstwaarschijnlijk al in huis hebt.
Ik denk niet dat Biglia en van Buyten haalbaar zijn voor Feyenoord. Die kunnen zo bij andere clubs aan de slag die financieel aantrekkelijker zijn dan Feyenoord.
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ik denk niet dat Biglia en van Buyten haalbaar zijn voor Feyenoord. Die kunnen zo bij andere clubs aan de slag die financieel aantrekkelijker zijn dan Feyenoord.
Biglia is helaas niet haalbaar. Die staat bijvoorbeeld al op verlanglijstjes van Italiaanse topclubs. Van Buyten heeft aangegeven bij Bayern te willen blijven.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: De Sigaar schreef:
Maar dit verhaal komt van het altijd 'betrouwbare' Sportweek.
Nee, zei hij bij de wedstrijd van afgelopen weekend op tv voor de camera's van RTL. Al zei hij het wel glimlachend en komt hij voorlopig nog niet terug...hij bedoelde het meer als grapje. Die sluit als hij het niveau aan kan gewoon in Duitsland af.
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 30 oktober 2007 21:01:38).]
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 | Engelaar of El Ahmadi zijn twee spelers die ik graag zie komen. En in de klasse daarboven uiteraard Alves, van Bommel en Bouhlarouz.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 | Ik vind Kargbo van Willem 2 wel een goede versterking als breker op het middenveld. Goedkoper dan Boateng, kan ook nog eens voetballen en is van voor en achter te vinden op het veld ala Paul Bosvelt. Was tegen ons in de kuip ook de beste man in het veld in mijn ogen. Goeie speler.
|
|
|
Memo Gonzalez Talent
Uit: Katwijk aan zee Vak: Maastribune - M Posts: 87 Reg.: 29 december 2004 | Ik volg al enkele weken het belgische voetbal en daar valt de spits van anderlecht, frutos, wel op. Hij is erg sterk in de lucht en kan ook technisch mee in het positiespel. Ik weet niet of hij haalbaar is want hij heeft volgens mij een nieuw contract getekent, maar ik vind het wel een goeie.
|
|
|
Stivi Bankzitter
quote: Ché Cliché schreef:
Ik vind Kargbo van Willem 2 wel een goede versterking als breker op het middenveld. Goedkoper dan Boateng, kan ook nog eens voetballen en is van voor en achter te vinden op het veld ala Paul Bosvelt. Was tegen ons in de kuip ook de beste man in het veld in mijn ogen. Goeie speler.
Wat Kargbo betreft ben ik er helemaal mee eens. Verder lijkt Berg wel een spits om goed in de gaten te houden de rest van de competitie. Verder zijn m.i. interessante spelers, Everton en Amrabat.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Willem 2 heeft deze zomer een achterlijk bedrag voor El Hamdaoui gevraagd én gekregen. De technische mensen daar leven nu in een droomwereld en zijn in de trieste veronderstelling dat ook Kargbo zoveel gaat opleveren. Ik heb toch nog steeds mijn twijfels bij deze jongen.
Ik vrees persoonlijk dat Feyenoord ook met Berg de hoofdprijs zal gaan betalen. Groningen heeft ajaks deze zomer op de knieën gekregen met betrekking de zaak ik-nader-de-16-laat-ik-maar-alvast-vallen-Suarez en die zullen dus ook wel de smaak te pakken hebben gekregen als het om op hol geslagen transfersommen gaat...
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Altijd jammer dat stel Feyenoord koopt deze Berg, dat er dan nooit commentaar wordt geleverd op het feit dat een andere club altijd net wat eerder is en wij de hoofdprijs moeten betalen waardoor die andere club in 1 klap 10 jaar scouting in dat land terugverdiend heeft.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Middenveldert schreef:
Willem 2 heeft deze zomer een achterlijk bedrag voor El Hamdaoui gevraagd én gekregen. De technische mensen daar leven nu in een droomwereld en zijn in de trieste veronderstelling dat ook Kargbo zoveel gaat opleveren. Ik heb toch nog steeds mijn twijfels bij deze jongen.
Ik vrees persoonlijk dat Feyenoord ook met Berg de hoofdprijs zal gaan betalen. Groningen heeft ajaks deze zomer op de knieën gekregen met betrekking de zaak ik-nader-de-16-laat-ik-maar-alvast-vallen-Suarez en die zullen dus ook wel de smaak te pakken hebben gekregen als het om op hol geslagen transfersommen gaat...
ajaks durft wel die bedragen te betalen en hebben met suarez gewoon een hele goede spits.
Ook voor huntelaar betalen ze de hoofdprijs, maar ook dat is gewoon een goede aankoop.
psv betaalt de hoofdprijs voor koevermans, maar hebben daarmee ook een doelpunten machine.
Feyenoord durft die bedragen niet te betalen en komen met Lee, die nu nog steeds niet fit is.
Met andere woorden.
Betaal nu maar eens de hoofdprijs voor een speler.
Soms is dat nodig om vooruit te komen.
Wat moet de zeeuw kosten, of alves?
Tik maar af die bedragen.
Dat hebben we wel verdiend na jarenlange gokjes.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
ajaks durft wel die bedragen te betalen en hebben met suarez gewoon een hele goede spits.
Ook voor huntelaar betalen ze de hoofdprijs, maar ook dat is gewoon een goede aankoop.
psv betaalt de hoofdprijs voor koevermans, maar hebben daarmee ook een doelpunten machine.
Feyenoord durft die bedragen niet te betalen en komen met Lee, die nu nog steeds niet fit is.
Met andere woorden.
Betaal nu maar eens de hoofdprijs voor een speler.
Soms is dat nodig om vooruit te komen.
Wat moet de zeeuw kosten, of alves?
Tik maar af die bedragen.
Dat hebben we wel verdiend na jarenlange gokjes.
Mee eens, zolang de afweging met betrekking tot de prijs/kwaliteit-verhouding maar gemaakt blijft worden. Er zijn van de zomer voor een aantal spelers bedragen op tafel gelegd die iedere vorm van realiteitszin te boven gaan. Dan denk ik vooral aan El Hamdaoui (8 miljoen volgens VI) en Koevermans (ik weet niet precies voor hoeveel hij naar pvc is gegaan maar volgens mij is het uiteindelijk hoger uitgevallen dan de bedragen die in de periode ervoor in de media gonsten). Ik ben blij dat Feyenoord aan deze waanzin niet heeft meegedaan. Over Lee ben ik ook nog niet te spreken, maar gun hem nog even tijd...
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
Ik zou sowieso naar een 4 mans middenveld toegaan, wat mij toch goed lijkt met de huidige opstelling.
RCV :
Niemeyer
V.Buyten
RCVM :
El Ahmadi
Marcel Meeuwis
Spits :
eueuheueh, waar is hofland...? 
|
|
|
VanDenHerik Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 949 Reg.: 14 juli 2001 |
RCV :
Niemeyer
V.Buyten
RCVM :
El Ahmadi
Marcel Meeuwis
Spits :
Tja wat moet ik hier nu eens op zeggen, iemand die Hofland weglaat uit de basisopstelling en Bahia opstelt.....die kan nooit erg veel voetbalverstand hebben. Niemeyer speelt bij Werder Bremen, Van Buyten bij Bayern Munchen en Bouhlarouz bij Chelsea/Sevilla, die gasten komen echt nooit en te nimmer naar Feyenoord !!! Kruiswijk is na dit seizoen transfervrij en is een van de grotere talenten in de eredivisie, daarnaast is het een zeer ervaren jongen die al 5 jaar bij FC Groningen in de basis speelt. Hij was altijd niet zo kopsterk, maar heeft ook daarin grote progressie gemaakt, dus het lijkt mij een prima breedte aanwinst voor na dit seizoen, gewoon Gratis afhalen.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Niemeyer speelt niet daar hoor, zou best eens willen overstappen. Kruiswijk vind ik een softie, lijkt me niet het karakter hebben om in de Randstad te spelen, misschien bij PSV of zo.
|
|
|
Stivi Bankzitter
quote: DR schreef:
Niemeyer speelt niet daar hoor, zou best eens willen overstappen. Kruiswijk vind ik een softie, lijkt me niet het karakter hebben om in de Randstad te spelen, misschien bij PSV of zo.
Hahaha...wat een lekkere naive opmerking is dit toch. Op welk niveau staat PSV in vergelijking tot Feyenoord op dit moment?? Laten wij nou realistisch blijven ondanks zoveel clubtrouw???
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Stivi schreef:
(...)
Hahaha...wat een lekkere naive opmerking is dit toch. Op welk niveau staat PSV in vergelijking tot Feyenoord op dit moment?? Laten wij nou realistisch blijven ondanks zoveel clubtrouw???
PSV staat 10 keer hoger op de lat dan ons. Dat ontken ik toch ook niet? Feit is dat sommige spelers / trainers hier niet horen. Erwin Koeman was de laatste, hoort hier niet, typische PSV - er, rustig aan, gezelligheid etc. Lurling ook niet. Etc. Zo zijn er genoeg voorbeelden.
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 224 Reg.: 23 september 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
Ik vind Kargbo van Willem 2 wel een goede versterking als breker op het middenveld. Goedkoper dan Boateng, kan ook nog eens voetballen en is van voor en achter te vinden op het veld ala Paul Bosvelt. Was tegen ons in de kuip ook de beste man in het veld in mijn ogen. Goeie speler.
Kargbo is zo'n typisch gevalletje Buijs & Bosschaart. Als jeugdspeler eerst weggestuurd en daarna toch maar weer eens proberen en er dan weer achter komen dat de beleidsbepalers die deze spelers hebben weggestuurd het toen toch goed hadden gezien. Met andere woorden, toen niet goed genoeg, dan nu ook niet goed genoeg.
|
|
|
Stivi Bankzitter
quote: Cruzeiro schreef:
(...)
Kargbo is zo'n typisch gevalletje Buijs & Bosschaart. Als jeugdspeler eerst weggestuurd en daarna toch maar weer eens proberen en er dan weer achter komen dat de beleidsbepalers die deze spelers hebben weggestuurd het toen toch goed hadden gezien. Met andere woorden, toen niet goed genoeg, dan nu ook niet goed genoeg.
De vraag is wellicht nu nog: is Kargbo goed genoeg voor Feyenoord?
De vraag zal straks zijn: is Feyenoord nog wel goed genoeg voor Kargbo!
|
|
|
|