| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 | Laat Marc maar komen. Precies wat een elftal goed kan gebruiken. Dit Feyenoord met v.Bommel zou absoluut kampioen worden.
[Dit bericht is veranderd door st0ere2006 (op 29 oktober 2007 19:22:07).]
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 |
quote: st0ere2006 schreef:
Laat Marc maar komen. Precies wat een elftal goed kan gebruiken. Dit Feyenoord met v.Bommel zou absoluut kampioen worden.
Zonder v Bommel zou dat ook moeten lukken 
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
quote: marrtijn schreef:
Daarnaast is het wellicht een goed idee Veldhuizen over te nemen van Vitesse (gisteren op Studio Voetbal: Veldhuizen heeft slechts een klein contractje) en hem dan verder te laten rijpen bij Vitesse, nog 1 of 2 seizoenen. Los van zijn grote talent lijkt die jongen me uit het juiste hout gesneden. Serieuze vakman die barst van de ambitie. En een jongen van 20 die weet wie Frans de Munck is, waar maak je dat nog mee? 
Sympathieke jongen idd! Maar volgens mij heeft men bij Feyenoord nogal veel vertrouwen in Erwin Mulder (net contract verlengd) en die is van de zelfde leeftijdscategorie.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: EOD schreef:
(...)
Sympathieke jongen idd! Maar volgens mij heeft men bij Feyenoord nogal veel vertrouwen in Erwin Mulder (net contract verlengd) en die is van de zelfde leeftijdscategorie.
Mulder is van 1989, Velthuizen 1986. Toch wel ff 3 jaren. Mulder heeft nog alle tijd. Zou wel mooi zijn, weer is een goede keeper uit de eigen jeugd.
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
quote: Buakaw schreef:
(...)
Mulder is van 1989, Velthuizen 1986. Toch wel ff 3 jaren. Mulder heeft nog alle tijd. Zou wel mooi zijn, weer is een goede keeper uit de eigen jeugd.
Fout van mij dan, ik dacht dat Mulder ook al 20/21 was.
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Van Bommel is bezig aan jaar 2 van zijn 3 jarig contract. Ik denk dat een overgang aan de orde is na afloop van dat contract.
Dan is hij 32 en zou hij nog makkelijk 2 jaar het verschil kunnen maken in de Nederlandse competitie. Als BvM dan hier nog werkt hebben we een kans. Dus we kijken over anderhalf jaar wel weer verder zou ik zeggen...
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 |
Van Bommel is bezig aan jaar 2 van zijn 3 jarig contract. Ik denk dat een overgang aan de orde is na afloop van dat contract.
Dan is hij 32 en zou hij nog makkelijk 2 jaar het verschil kunnen maken in de Nederlandse competitie. Als BvM dan hier nog werkt hebben we een kans. Dus we kijken over anderhalf jaar wel weer verder zou ik zeggen...

Staat hem goed he ... 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Michael_Jordan schreef:
(...)
De Fauw aardige speler, pikt regelmatig een goaltje mee. Kost denk ik wel wat centen. Ik persoonlijk zal het intern proberen op te lossen. Voor de positie Vlaar hebben we Greene en Jordy Buijs. BvM moet gewoon één van de twee een kans geven.
Ik denk niet dat hij al te duur voor Feyenoord zou zijn. Zijn contract bij Roda loopt namelijk t/m 2009.
|
|
|
donkeyshot22 Vedette
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 1318 Reg.: 26 januari 2003 |
(...)
(plaatje)
Staat hem goed he ... 
eens.
|
|
|
nulis Ballenjongen
Vak: - Posts: 11 Reg.: 7 oktober 2003 |
(...)
(plaatje)
Staat hem goed he ... 
Gaan jullie hem nu met open armen ontvangen. Toen hij PSV zat zongen jullie altijd Mark van Bommel breek je been ....
|
|
|
Wiseguy Vedette
Vak: - Posts: 1878 Reg.: 19 augustus 2004 |
quote: nulis schreef:
(...)
Gaan jullie hem nu met open armen ontvangen. Toen hij PSV zat zongen jullie altijd Mark van Bommel breek je been ....
Straks zal het zijn: "Mark van Bommel breek een been". En dan bij voorkeur van iemand uit 020 of de eendhoven.
|
|
|
drummerboy Basisspeler
Uit: Bunde Vak: Olympiatribune - NN Posts: 319 Reg.: 1 februari 2006 |
Van Bommel is bezig aan jaar 2 van zijn 3 jarig contract. Ik denk dat een overgang aan de orde is na afloop van dat contract.
...dan is Bert ook aan het einde van zijn contract.... zouden ze dan samen naar psv gaan (in ieder geval dichter bij huis.....)
|
|
|
Prutser Internationale topspeler
Uit: Lunteren Vak: Maastribune - W1 Posts: 996 Reg.: 12 maart 2004 |
quote: BRON: Sportweek
Mark van Bommel liet tegenover RTL7 weten dat hij na zijn periode bij Bayern Munchen zowel PSV als Feyenoord opties vind om terug te keren in Nederland. ‘Of ik na Bayern bij PSV of Feyenoord ga spelen?’ Van Bommels schoonvader Bert van Marwijk is coach van Feyenoord. ‘Ik heb zes jaar bij PSV gevoetbald en heb een familieband met Feyenoord. Het is een ongeschreven afspraak dat ik bij PSV terugkeer, maar het zou leuk zijn om met mijn schoonvader te werken. Wellicht zou het er nog eens van kunnen komen.’
tja, hier staat in ieder geval niet dat hij naar Feyenood komt, dat hij samen met BvM naar psv gaat ziet hij beter zitten denk ik.
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: Prutser schreef:
(...)
tja, hier staat in ieder geval niet dat hij naar Feyenood komt, dat hij samen met BvM naar psv gaat ziet hij beter zitten denk ik.
Ja, dat lijkt me ook een mogelijkheid 
Maar nee, mijn gevoel zegt dat BvM hier nog lang trainer blijft... Maar je weet het natuurlijk nooit.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Pfff mooi is dat. Een toptrainer als Adriaanse wordt door sommigen uitgejouwd en worden er namen als WVH genoemd of Been of all names. En Van Bommel, de uber - PSV-er is weer welkom. Ik snap er helemaal niks van. Net zoals Gio hier hoort, hoort Bommel in Eindhoven.
|
|
|
sander1986 Aanstormend talent
Uit: nieuw vennep Vak: Stadiontribune - R Posts: 140 Reg.: 23 juni 2003 | Mwah Van Bommel is welliswaar is Psv-er maar toch zeer welkom! Zijn op het moment weinig middenvelders met die instelling..! toch droom team
makaay
Bruins Guzman Hofs
Gio v. Bommel
de Cler Hofland Vlaar Greene
Timmer
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Het maakt mij niet uit, ik heb niet zo'n hekel aan andere clubs of spelers. Maar ik snap niet dat een heel stadion hem uitscheldt iedere keer als hij hier is en men hem nu wil hebben omdat hij evt. met zijn schoonvader wil werken. Lekkere motivatie ook. Gevoelsmatig zeg ik dat hij in Eindhoven hoort. Van mij mag hij komen verder.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: DR schreef:
Het maakt mij niet uit, ik heb niet zo'n hekel aan andere clubs of spelers. Maar ik snap niet dat een heel stadion hem uitscheldt iedere keer als hij hier is en men hem nu wil hebben omdat hij evt. met zijn schoonvader wil werken. Lekkere motivatie ook. Gevoelsmatig zeg ik dat hij in Eindhoven hoort. Van mij mag hij komen verder.
Het uitschelden door een heel stadion betekent dat hetzelfde stadion je op een bepaalde manier vreest. Mark van Bommel was bij PSV soms zo goed (overigens niet in de wedstrijden tegen Feyenoord, met dank aan de fantastische Ono) en tegelijkertijd zo'n verschrikkelijk zuigertje. Toendertijd was hij voor mij de verpersoonlijking van alles wat ik bij PSV haatte: het constante gezeik tegen het arbitrale trio, het hypocriete gejank als ze fysiek werden aangepakt terwijl ze eenzelfde aanpak ook niet schuwde én de successen (kampioenschappen, bekers) die ze binnenhaalde. Maar ik haatte hém niet, wel dat hij bij PSV speelde.
Hij is een geweldige speler om in je elftal te hebben, en een ideale speler om keihard te verketteren als hij voor de tegenstander speelt. Maar voor mij is dat geen reden om hem niet in een Feyenoord-shirt te willen zien. Ik zie hem graag komen, alleen denk ik dat een overstap van hem aan het einde van het seizoen of in de winterstop niet realistisch is. Misschien het jaar daarop.
|
|
|
Bronfly Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Stadiontribune - TT Posts: 860 Reg.: 17 augustus 2004 | Ik begrijp deze ophef totaal niet. Van Bommel heeft het prima naar zn zin bij Bayern. Hij speelt elke week in een topteam in een topcompetitie, winnen dit jaar waarschijnlijk de UEFA Cup, de titel en volgend jaar de CL. Waarom zou hij in 2008 al weggaan? En als tie teruggaat gaat ie gewoon naar Pisvee waar hij ook thuishoort.
End of story.
|
|
|
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Het uitschelden door een heel stadion betekent dat hetzelfde stadion je op een bepaalde manier vreest. Mark van Bommel was bij PSV soms zo goed (overigens niet in de wedstrijden tegen Feyenoord, met dank aan de fantastische Ono) en tegelijkertijd zo'n verschrikkelijk zuigertje. Toendertijd was hij voor mij de verpersoonlijking van alles wat ik bij PSV haatte: het constante gezeik tegen het arbitrale trio, het hypocriete gejank als ze fysiek werden aangepakt terwijl ze eenzelfde aanpak ook niet schuwde én de successen (kampioenschappen, bekers) die ze binnenhaalde. Maar ik haatte hém niet, wel dat hij bij PSV speelde.
Dus als Suarez iedere keer een schwalbe doet, haat je hem niet maar vrees je hem en haat je het dat hij bij Ajax speelt?
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Prutser schreef:
(...)
Zie jij BvM ooit trainer worden bij PSV dan? Ik geloof daar niet zo in.
Maar dit verhaal komt van het altijd 'betrouwbare' Sportweek.
Wat ik al eens eerder postte: het is leuk een beetje te filosoferen over de mogelijkheid. Geheel kansloos is het volgens mij echt niet, wel zeer onwaarschijnlijk.
Van Bommel is een type speler dat we goed kunnen gebruiken op het middenveld. Juist dat soort speler missen we gewoon. Een type Bosvelt dus.
Mark van Bommel zou die rol heel goed kunnen vervullen.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: DR schreef:
(...)
Dus als Suarez iedere keer een schwalbe doet, haat je hem niet maar vrees je hem en haat je het dat hij bij Ajax speelt?
Als een Feyenoord-speler een duikeling maakt, voel ik plaatsvervangende schaamte. Schwalbes zijn een schande en Suarez heeft er zo ongeveer zijn specialiteit van gemaakt.
De maniertjes van van Bommel zijn ook walgelijk, maar als hij ze in dienst van Feyenoord uitvreet met het doel om te winnen, heb ik er minder moeite mee dan fopduiken. Ik weet ook niet precies waarom, zo voelt het gewoon.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Feyenoord moet weer eens CL voetbal spelen, hoe en met wie dat bereikt wordt is denk ik nu even iets minder belangrijk. 
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 224 Reg.: 23 september 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Als een Feyenoord-speler een duikeling maakt, voel ik plaatsvervangende schaamte. Schwalbes zijn een schande en Suarez heeft er zo ongeveer zijn specialiteit van gemaakt.
De maniertjes van van Bommel zijn ook walgelijk, maar als hij ze in dienst van Feyenoord uitvreet met het doel om te winnen, heb ik er minder moeite mee dan fopduiken. Ik weet ook niet precies waarom, zo voelt het gewoon.
Helemaal mee eens.
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Jongens, dit gaat toch pas eind van volgend seizoen eventueel spelen, dus over ANDERHALF jaar. En in zo'n tijdsbestek kan een hele hoop gebeuren, dus speculeren heeft weinig zin nu.
|
|
|
|