| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Ik denk dat ze al contact op hebben genomen met Gronongien dat hij daarom zo stond te (dag)dromen.
Ow...overigens was dit sarcastisch bedoeld en niet serieus. Om bijdehand reacties te voorkomen.
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 28 oktober 2007 21:32:34).]
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 |
quote: Mr Bean collumnist schreef:
(...)
maar toen was er iemand, diens naam ik niet zal noemen, die hem maar
Zeg is op.... 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: De Sigaar schreef:
Ik heb Sankoh meerdere keren zien spelen. Op mij maakt hij tamelijk weinig indruk. Hij is misschien ietsjes beter dan Bahia. Met de nadruk op ietsjes. En als Ron Vlaar weer gewoon speelt is er iemand bij ons die gewoon beter is. Wij moeten wel op zoek naar een RCV. Maar dan moeten we iemand zien te vinden van een hoger niveau. Die vind je waarschijnlijk niet zo gemakkelijk in Nederland.
Persoonlijk zat ik te denken aan de Fauw van Roda. Dat is een prima speler die zowel rechtsback, als in het centrum van de verdediging kan spelen.
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Persoonlijk zat ik te denken aan de Fauw van Roda. Dat is een prima speler die zowel rechtsback, als in het centrum van de verdediging kan spelen.
De Fauw aardige speler, pikt regelmatig een goaltje mee. Kost denk ik wel wat centen. Ik persoonlijk zal het intern proberen op te lossen. Voor de positie Vlaar hebben we Greene en Jordy Buijs. BvM moet gewoon één van de twee een kans geven.
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 | De komst van van Bommel is cruciaal in de doorgroei van dit Feyenoord.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Kiprichofs schreef:
De komst van van Bommel is cruciaal in de doorgroei van dit Feyenoord.
Nouja, als het aantrekken van v.Bommel niet mocht lukken, kunnen we met het aantrekken van Fabregas (Arsenal) die doorgroei ook wel maken... 
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 |
De komst van van Bommel is cruciaal in de doorgroei van dit Feyenoord.
Ik zie niet in waarom mvb na amper 3 seizoenen in het buitenland nu al weer wil terugkeren naar Nederland, ik verwacht eerder dat George Boateng terug zal keren naar Nederland dan mvb.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | De komst van Van Bommel is wat mij betreft dan ook alleen maar op dromen gebaseerd. Het enige is dat wij gewoon zo'n type speler keihard nodig hebben op het middenveld. Wat ons tegen FC Twente overkwam gebeurt ons niet zo snel als er een type Van Bommel, Bosvelt of iemand in die klasse aanwezig is.
We zullen nu meerdere wedstrijden van het niveau Twente uit gaan verliezen. Kennelijk zijn we nog te licht als er druk gezet wordt op het middenveld.
Dan komt ook meteen de zwakte van de huidige verdediging aan het licht. De rechterkant ligt volkomen open zolang Lucius daar nog opereert. Dat zorgt er voor dat de druk op Bahia en ook Hofland onnodig opgevoerd wordt.
Tegengoals zijn dan onvermijdelijk. En nu Hofs niet aanwezig is staat Makaay onvermijdelijk op een eiland. Spelers als Buijs of De Guzman blijken niet goed genoeg te zijn deze taak op zich te nemen. Wat we in 's-hemelsnaam met Mols moeten is mij ook volkomen onduidelijk. Die kwam mijlenver te kort.
Er is echt nog een hoop werk aan de winkel voordat Feyenoord kampioenswaardig is. Zoveel heb ik afgelopen zaterdag (helaas) wel moeten constateren.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
De komst van Van Bommel is wat mij betreft dan ook alleen maar op dromen gebaseerd. Het enige is dat wij gewoon zo'n type speler keihard nodig hebben op het middenveld. Wat ons tegen FC Twente overkwam gebeurt ons niet zo snel als er een type Van Bommel, Bosvelt of iemand in die klasse aanwezig is.
We zullen nu meerdere wedstrijden van het niveau Twente uit gaan verliezen. Kennelijk zijn we nog te licht als er druk gezet wordt op het middenveld.
Dan komt ook meteen de zwakte van de huidige verdediging aan het licht. De rechterkant ligt volkomen open zolang Lucius daar nog opereert. Dat zorgt er voor dat de druk op Bahia en ook Hofland onnodig opgevoerd wordt.
Tegengoals zijn dan onvermijdelijk. En nu Hofs niet aanwezig is staat Makaay onvermijdelijk op een eiland. Spelers als Buijs of De Guzman blijken niet goed genoeg te zijn deze taak op zich te nemen. Wat we in 's-hemelsnaam met Mols moeten is mij ook volkomen onduidelijk. Die kwam mijlenver te kort.
Er is echt nog een hoop werk aan de winkel voordat Feyenoord kampioenswaardig is. Zoveel heb ik afgelopen zaterdag (helaas) wel moeten constateren.
Hulde sigaar 
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Nouja, als het aantrekken van v.Bommel niet mocht lukken, kunnen we met het aantrekken van Fabregas (Arsenal) die doorgroei ook wel maken... 
Ja alleen van Bommel is de enige speler met dat soort klasse die ik ook nog wel zie komen. 
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
(...)
Ja alleen van Bommel is de enige speler met dat soort klasse die ik ook nog wel zie komen. 
In mijn ogen is het hopen op de komst van v.Bommel in de winterstop of voor het komende seizoen net zo kansloos als hopen op Cesc...
Maar dat dacht ik eerlijk gezegd ook van Makaay een aantal maanden geleden...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 29 oktober 2007 11:32:58).]
|
|
|
donkeyshot22 Vedette
Uit: Leiden Vak: Maastribune - W2 Posts: 1318 Reg.: 26 januari 2003 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Op het middenveld misschien maar dan hebben we toch echt nog Messi nodig voor de doorgroei in de aanval en Terry voor de verdediging. Anders staat het daar stil.
Doorgroeimogelijkheden genoeg zou ik zeggen.
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
Kijk, tegen Twente werd maar weer eens duidelijk hoe belangrijk Hofs voor Feyenoord is. Nicky heeft specifieke kwaliteiten die je nergens anders op de nederlandse velden terugvind. Gevoel voor diepte. Op het juiste moment diepgaan en je spits ondersteunen. We hebben 2 wedstrijden niet gewonnen, tegen PSV was Nicky wel aanwezig, maar zwak/ziek/misselijk. Tegen Twente was hij afwezig en het gat op het middenveld was gapend groot.
Ik verwacht dat ons cluppie in de winterstop een rechtsback/CV, middenvelder en aanvaller zal gaan aantrekken, juist omdat we op dit moment veel goodwill kweken en er een positieve sfeer rond de club hangt. Als gevolg hiervan is het makkelijker om versterkingen te halen dan als we straks alweer definitief zijn afgehaakt voor de titel.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: JimmyFloyd schreef:
(...)
Kijk, tegen Twente werd maar weer eens duidelijk hoe belangrijk Hofs voor Feyenoord is. Nicky heeft specifieke kwaliteiten die je nergens anders op de nederlandse velden terugvind. Gevoel voor diepte. Op het juiste moment diepgaan en je spits ondersteunen. We hebben 2 wedstrijden niet gewonnen, tegen PSV was Nicky wel aanwezig, maar zwak/ziek/misselijk. Tegen Twente was hij afwezig en het gat op het middenveld was gapend groot.
Ik verwacht dat ons cluppie in de winterstop een rechtsback/CV, middenvelder en aanvaller zal gaan aantrekken, juist omdat we op dit moment veel goodwill kweken en er een positieve sfeer rond de club hangt. Als gevolg hiervan is het makkelijker om versterkingen te halen dan als we straks alweer definitief zijn afgehaakt voor de titel.
Nou moet je niet overdrijven over Nicky Hofs. Die was vorige week aanwezig tijdens Feyenoord-Excelsior en speelde toen ook voor de onzichtbare man. Er zijn wel meer spelers in Nederland te vinden die zijn kwaliteiten hebben. Hij was natuurlijk wel een ontbrekende schakel in Enschede maar of we met hem wel gewonnen zouden hebben blijft altijd maar de vraag. Het is vooral daarachter dat het fout ging, met name bij de opzichtig falende Lucius. Als dan ook spelers als Hofland ineens een mindere dag hebben krijg je wat je afgelopen zaterdag te zien kreeg.
|
|
|
XXX International
Vak: - Posts: 605 Reg.: 13 december 2004 | Jaap Stam mag van mij best komen ....die heeft nu toch geen club meer 
|
|
|
bami Aanstormend talent
Uit: zevenhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 150 Reg.: 14 juli 2007 |
quote: XXX schreef:
Jaap Stam mag van mij best komen ....die heeft nu toch geen club meer 
A.u b. kom met goede standpunten en hou anders wijzenlijk je mondje dicht
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Ben echt benieuwd met welke centrale verdediger Feyenoord op de proppen komt. Wie zouden ze op het oog hebben? In de Nederlandse competitie zie ik 'm niet lopen, die topper. Feyenoord heeft deze winterstop geld, maar zal het gelukkig alleen uitgeven aan een echte versterking.
Boulahrouz wordt geopperd, maar die zal echt niet de helft van zijn salaris inleveren. Wellicht is hij geinteresseerd met het oog op het naderende EK in een huurconstructie? Kan hij zich nog een half jaar in de kijker spelen voor de bondscoach en heeft Feyenoord een goede oplossing voor Vlaar. Maar misschien komt 'Boula' wel aan spelen toe bij Sevilla nu er een andere trainer komt.
El Ahmadi is een speler die volgens mij wel een investering van 5/6 miljoen waard is. En dit zeg ik niet snel, want dat is een hele hoop geld. Absolute kwaliteit en jong genoeg om door te verkopen (22), bovendien een speler die speelt op een cruciale positie in het elftal. Spelers met topkwaliteit op die positie zijn schaars. Deze speler vind ik een verantwoord risico.
Daarnaast is het wellicht een goed idee Veldhuizen over te nemen van Vitesse (gisteren op Studio Voetbal: Veldhuizen heeft slechts een klein contractje) en hem dan verder te laten rijpen bij Vitesse, nog 1 of 2 seizoenen. Los van zijn grote talent lijkt die jongen me uit het juiste hout gesneden. Serieuze vakman die barst van de ambitie. En een jongen van 20 die weet wie Frans de Munck is, waar maak je dat nog mee? 
Aanvallende versterking hebben we natuurlijk ook nog nodig en dan denk ik vooral aan een stand-in voor Makaay, iemand die (nog) geen moeite heeft met een rol als invaller, maar wel heel veel potentie heeft, kan worden doorverkocht en eventueel ook samen met Makaay kan spelen. Als je in de Nederlandse competitie kijkt en we laten de spitsen van PSV en Ajax even buiten beschouwing, dan kom ik tot: Dembele en Everton.
Persoonlijk zou ik maar aan 1 speler geld uitgeven, en dat is aan Dembele. Maar kijk niet raar op als AZ 15 miljoen vraagt of geeneens wil praten.
Een spits zal haast wel echt uit het buitenland moeten komen...
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 |
De komst van Van Bommel is wat mij betreft dan ook alleen maar op dromen gebaseerd. Het enige is dat wij gewoon zo'n type speler keihard nodig hebben op het middenveld. Wat ons tegen FC Twente overkwam gebeurt ons niet zo snel als er een type Van Bommel, Bosvelt of iemand in die klasse aanwezig is.
Goh, jij contateert nog al wat na een verliespartij bij een uitstekende subtopper als FC Twente. Jij contstateert dus voor het gemak even dat DeGuzman achter de spits minder is dan Hofs. Ik zeg niet dat ik het daarmee oneens ben, maar het is weer eens veel tekort door de bocht. DeGuzman deed iets fout en leert van zo´n fout. Wil dit dan meteen maar zeggen dat hij niet goed genoeg is? Onzin. DeGuzman is juist erg goed, maar maakt af en toe nog weleens een denkfout. Er is zeker nog heel veel werk aan de winkel. Daar is toch niks vreemds aan? Of had je gedacht dat we even als een stoomtrein, zonder nederlagen, naar de Coolsingel zouden denderen? De club staat aardig op de rails en we hebben een behoorlijk team. Na 34 wedstrijden zullen we een punt of 78 gaan hebben. Dit wil dus zeggen dat we heus nog weleens een wedstrijd gaan verliezen. Of we kampioen gaan worden, hangt af van de andere topclubs.
|
|
|
fr -fan Vaste waarde in elftal
Posts: 797 Reg.: 27 juli 2007 | voor de verdediging spookt de nqam van ene grant van chelsea rond.Ik ben het met je eens dat boulahrouz een goeie aankoop zou zijn.Voor het middenveld heb jij el ahmadi voor ogen.Ik zou hem graag zien komen,maar vrees dat hij te duur is.Feyenoord heeft afgelopen zomer 6 miljoen geboden plus hofs en dat bod werd afgeslagen door twente.Als aanvaller kun je dembele ook wel vergeten,die gaat never nooit naar feyenoord.Everton zou ik een goede optie vinden.Anders gewoon met lee 4-4-2 spelen.Kijken hoe dat gaat.
|
|
|
XXX International
Vak: - Posts: 605 Reg.: 13 december 2004 |
quote: bami schreef:
(...)
A.u b. kom met goede standpunten en hou anders wijzenlijk je mondje dicht
Mijn excuses edelachtbare,
voortaan zal ik serieus reageren en mijn postings beter argumenteren.
Persoonlijk vind ik nasi lekkerder maar iedereen heeft zijn eigen voorkeur.....
|
|
|
Lowlife  Internationale topspeler
Vak: Stadiontribune - X2 Posts: 964 Reg.: 23 januari 2005 | Bami schreef:
quote: A.u b. kom met goede standpunten en hou anders wijzenlijk je mondje dicht
Jij hebt ook totaal geen gevoel voor humor!
Ben je soms gefrustreerd dat de nasi het meest besteld wordt bij de Chinees?
[Dit bericht is veranderd door Lowlife (op 29 oktober 2007 17:26:12).]
|
|
|
XXX International
Vak: - Posts: 605 Reg.: 13 december 2004 |
quote: Lowlife schreef:
Bami schreef ...)
Jij hebt ook totaal geen gevoel voor humor!
Ben je soms gefrustreerd dat de nasi het meest besteld wordt bij de Chinees?
Meest vreemde is dat ik nog wordt bijgestaan door een of ander LOWLIFE 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Hans Worst schreef:
(...)
Goh, jij contateert nog al wat na een verliespartij bij een uitstekende subtopper als FC Twente. Jij contstateert dus voor het gemak even dat DeGuzman achter de spits minder is dan Hofs. Ik zeg niet dat ik het daarmee oneens ben, maar het is weer eens veel tekort door de bocht. DeGuzman deed iets fout en leert van zo´n fout. Wil dit dan meteen maar zeggen dat hij niet goed genoeg is? Onzin. DeGuzman is juist erg goed, maar maakt af en toe nog weleens een denkfout. Er is zeker nog heel veel werk aan de winkel. Daar is toch niks vreemds aan? Of had je gedacht dat we even als een stoomtrein, zonder nederlagen, naar de Coolsingel zouden denderen? De club staat aardig op de rails en we hebben een behoorlijk team. Na 34 wedstrijden zullen we een punt of 78 gaan hebben. Dit wil dus zeggen dat we heus nog weleens een wedstrijd gaan verliezen. Of we kampioen gaan worden, hangt af van de andere topclubs.
Ik zie ELKE wedstrijd van Feyenoord in het stadion dus ik vind dat ik het recht heb een aantal conclusies te trekken op basis van zaken die ik persoonlijk waarneem. Als je even goed oplet heb ik bijvoorbeeld de naam De Guzman niet eens in mijn betoog genoemd. Dat vind ik ook helemaal niet nodig, want normaal gesproken is hij niet de man die in rechtstreekse verbinding staat met Makaay. Dat is Hofs. Door het feit dat Hofs er niet was tegen FC Twente en het feit dat Makaay daadwerkelijk op een eiland stond voor het grootste gedeelte van de wedstrijd is mijn conclusie gerechtvaardigd dat dat hoofdzakelijk te wijten was aan de afwezigheid van Hofs.
Dan je andere verhaal. Dat over het doorstomen naar de Coolsingel dus. Denk je dat ik naief ben, soms?
Ik heb tot nu toe de hoop uitgesproken dat we daar misschien terecht zouden komen. Om dat te bereiken moet je er voor zorgen zo min mogelijk ONNODIGE averij op te lopen. Dat je een aantal gelijke spelen en nederlagen oploopt in een competitie is vrijwel evident. Zeker met een elftal in opbouw zoals wij hebben.
De averij in Twente was mijns inziens onnodig. We zijn tactisch afgebluft en de trainer heeft te weinig gedaan het tij te keren. Al na 11 of 12 minuten, toen de goal viel dus had hij maatregelen moeten nemen. Alles ging op dat moment mis. Zoiets kunnen spelers in het veld niet zomaar even oplossen. Dat is de taak van een trainer/coach.
We hadden naar mijn mening nog minstens een punt uit Enschede mee kunnen nemen. Het feit dat dit niet gebeurd is vind ik uiterst jammer.
Juist ik kom steeds terug op het beleidsplan. Daarin staat dat we het komend jaar streven naar Europees voetbal. Dat streven is duidelijk nog steeds haalbaar.
En hoeveel punten we na 34 wedstrijden hebben vind ik nog niet zo interessant. Interessanter vind ik het feit dat we het optimale aantal punten gaan halen dat mogelijk is met deze selectie. Elk onnodig puntenverlies betreur ik dus.
En ik vind dat we te veel (3) punten hebben laten liggen afgelopen zaterdag.
|
|
|
Sebastian International
Vak: - Posts: 561 Reg.: 4 augustus 2002 | Ik zie ELKE wedstrijd van Feyenoord in het stadion dus ik vind dat ik het recht heb een aantal conclusies te trekken op basis van zaken die ik persoonlijk waarneem
Je conclusies zijn alleen nergens op gebaseerd
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Glorfindel schreef:
Ik blijf het pijnlijk vinden dat Zuiverloon nu bij Heerenveen speelt. We kunnen hem namelijk goed gebruiken denk ik. Rechts of centraal achterin, en eventueel ook nog op het middenveld.
Vind hem beter dan Greene, Lucius en Tiendalli.
Hoewel ik Zuiverloon ook een goede speler vind, schat ik Greene wat hoger in dan hem.
|
|
|
|