| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
riklammerink Meervoudig international
Uit: Reutum Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 654 Reg.: 19 juni 2003 | Marcel Meeuwis --> Die jongen viel me gisteren ook weer op. Een soort Bosvelt, die Feyenoord op het middenveld nog wel goed kan gebruiken. Feyenoord heeft teveel voetballers op het middenveld en te weinig body. Zie hem zeer graag komen.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Leon_S.C.F. schreef:
Met de aankoop van een centrale verdediger zou er na de winterstop zo gespeeld kunnen worden:
Eens !
27/10/2007 - Van Marwijk denkt aan extra verdediger in winterstop
(Gepost door K)
Voor de camera liet Bert van Marwijk zaterdagavond weten erover na te denken om in de winterstop een extra verdediger te halen. Nu Vlaar lang uit de roulatie is, is er behoefte aan versterking centraal in de verdediging. Van Marwijk vreest dat Vlaar niet meer in actie komt dit seizoen. "Helaas is uit nieuw onderzoek gebleken dat een ingreep toch noodzakelijk is. Ik denk niet dat hij dit seizoen nog in actie komt. Voor een kruisbandoperatie staat zes tot negen maanden. Kijk naar Leonardo bij Ajax. Hij is ook nog steeds niet terug. Misschien dat we in januari nu een extra verdediger aan de selectie moeten toevoegen."
Bert wil een verdediger ; Een snelle meedogenloze centrumback hoop ik
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: st0ere2006 schreef:
(...)
Eens !
27/10/2007 - Van Marwijk denkt aan extra verdediger in winterstop
(Gepost door K)
Voor de camera liet Bert van Marwijk zaterdagavond weten erover na te denken om in de winterstop een extra verdediger te halen. Nu Vlaar lang uit de roulatie is, is er behoefte aan versterking centraal in de verdediging. Van Marwijk vreest dat Vlaar niet meer in actie komt dit seizoen. "Helaas is uit nieuw onderzoek gebleken dat een ingreep toch noodzakelijk is. Ik denk niet dat hij dit seizoen nog in actie komt. Voor een kruisbandoperatie staat zes tot negen maanden. Kijk naar Leonardo bij Ajax. Hij is ook nog steeds niet terug. Misschien dat we in januari nu een extra verdediger aan de selectie moeten toevoegen."
Bert wil een verdediger ; Een snelle meedogenloze centrumback hoop ik
Sankoh dus! 
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: frankyboy schreef:
Wellicht kunnen we in de winterstop Drenthe huren van Real.
Wel een type die we missen, die het spreekwoordelijke vuurtje aan kan wakkeren en een paar man voorbij komt...maar nee, bedankt.
quote: riklammerink schreef:
Marcel Meeuwis --> Die jongen viel me gisteren ook weer op. Een soort Bosvelt, die Feyenoord op het middenveld nog wel goed kan gebruiken. Feyenoord heeft teveel voetballers op het middenveld en te weinig body. Zie hem zeer graag komen.
Heb ik ook al meerdere malen genoemd. Is zo'n type Simons. niet vies van een overtreding, want die maakt hij stiekem heel veel alleen op een hele slimme manier. Al zie ik voor het middenveld nog het liefst El Ahmadi als 2de optie Meeuwis.
quote: Biseswar schreef:
In de winterstop moeten we Daniël Majstorovic halen. Hofland kan dan de opbouw verzorgen met zijn uitstekende trap, Majstorovic past precies in het Feyenoord plaatje GEEN WOORDEN, MAAR DADEN! Daarnaast is hij kwalitatief ook een versterking voor dit Feyenoord 
Vind ik nog niet zo'n gekke optie. Mocht Sankoh niet lukken, want heb toch liever een bewegelijk iemand naast Hofland. Greene zou ik daar posteren ware het niet dat hij nu HEEL hard nodig is op the rechterkant, want ook ik moet eerlijk bekennen dat Lucius nou toch maar de bank warm moet gaan houden.
Ook moet Bert potverdomme een inzien dat Buijs de laatste is die je inzet bij blessures.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Nog een verdediger erbij, zodat we nog beter afwachtend op de verdediging leunend kunnen voetballen...kom op zeg.
Met straks Tiendalli, Greene, Hofland, Bahia, de Cler moet je een redelijke verdediging kunnen formeren.
Wat we missen is een aanvaller met een actie en ballen.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: titan57nl schreef:
Nog een verdediger erbij, zodat we nog beter afwachtend op de verdediging leunend kunnen voetballen...kom op zeg.
Met straks Tiendalli, Greene, Hofland, Bahia, de Cler moet je een redelijke verdediging kunnen formeren.
Wat we missen is een aanvaller met een actie en ballen.
Ja, maar probeer dit Bert maar eens wijs te maken.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 | ik hoop op een fysiek sterke spits met loopvermogen in de as rondom makaay, denk aan tomasson, koevermans (7miljoen echt wel waard) dan druk je de as van de tegenstander vanzelf naar achteren!!!
tevens een fysiek sterke defensieve middenvelder naast gio.
dan kan sahin naar zijn vertrouwde linkerkant!!!
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Het is gewoon heel moeilijk om zo een aanvaller te vinden, een handenbinder die heel sterk aan de bal is en ook nog een actie in huis heeft......
Maar ja met een verdediger van Groningen of Roda erbij heb je het lek ook niet boven, daar kan Feyenoord ook geen top halen (Alex).
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: titan57nl schreef:
Het is gewoon heel moeilijk om zo een aanvaller te vinden, een handenbinder die heel sterk aan de bal is en ook nog een actie in huis heeft......
Maar ja met een verdediger van Groningen of Roda erbij heb je het lek ook niet boven, daar kan Feyenoord ook geen top halen (Alex).
belangrijkste is in mijn opinie de verdedigende middenvelder!!
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | meeuwis gaat waarschijnlijk naar 020. als je goed hebt opgelet zei hij gisteren tijdens dat intervieuw op de vraag wat er waar was van de interesse van 020 dat hij er niets van wist. maar hij wist wel te vertellen dat het niet voor dit seizoen was.....beetje vreemd of niet?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Pascal schreef:
n'kufo niet goed genoeg dick? kijk naar zijn cijfers, en bovendien had onze verdediging weer eens de handen vol aan hem, zoals hij dat ook vaak al deed met de verdediging van 020 en az.
Ik vind dat Feyenoord de lat hoger moet gaan leggen dan spelers van het categorie N'Kufo. N'Kufo is niet slecht, maar ik waag me te betwijfelen om hij echt goed genoeg is voor Feyenoord.
|
|
|
Glorfindel Talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 69 Reg.: 4 januari 2005 | Ik blijf het pijnlijk vinden dat Zuiverloon nu bij Heerenveen speelt. We kunnen hem namelijk goed gebruiken denk ik. Rechts of centraal achterin, en eventueel ook nog op het middenveld.
Vind hem beter dan Greene, Lucius en Tiendalli.
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 | Ben toch wel benieuwd aan welke catergorie verdedigers feyenoord zit te denken. Kan me niet voorstellen dat ze aan Kah of Sankoh zitten te denken. Dan kunnen we net zo goed doorgaan met Bahia. Maar welke opties zijn wel interessant??
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ik vind dat Feyenoord de lat hoger moet gaan leggen dan spelers van het categorie N'Kufo. N'Kufo is niet slecht, maar ik waag me te betwijfelen om hij echt goed genoeg is voor Feyenoord.
N'Kufo zou 100% een versterking zijn. Maakt het elke verdediging moeilijk. Onbegrijpelijk dat hij nog bij Twente speelt, nog onbegrijpelijker dat hij zo weinig speelt voor Zwitserland. Het is gewoon een topper.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Nick Hofs schreef:
Ben toch wel benieuwd aan welke catergorie verdedigers feyenoord zit te denken. Kan me niet voorstellen dat ze aan Kah of Sankoh zitten te denken. Dan kunnen we net zo goed doorgaan met Bahia. Maar welke opties zijn wel interessant??
SANKOH zou voor dit Feyenoord een echte topverdediger zijn die wat toevoegt aan het team. Ook N'Kufo (die al in een eerder stadium gehaald had moeten worden zou met Mkaay een dodelijk koppel (kunnen) vormen
Hoe ver is de ontwikkeling van Leroy Fer trouwens?
Op welke positie komt hij het best uit de verf??
(scoorde viermaal met A 1 tegen de Lampies)
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 28 oktober 2007 17:11:02).]
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
SANKOH zou voor dit Feyenoord een echte topverdediger zijn die wat toevoegt aan het team. Ook N'Kufo (die al in een eerder stadium gehaald had moeten worden zou met Mkaay een dodelijk koppel (kunnen) vormen
Ik zou even de wedstrijd van vanmiddag tegen NEC eens bekijken. Laat Sankoh lekker bij Groningen blijven die gozer heeft niks bij feyenoord te zoeken. Hij maakt mijn inziens iets te veel fouten 
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | aha. we gaan weer op 1 wedstrijd af? sankoh vorige week dan ook gezien tegen twente?
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Ik heb Sankoh meerdere keren zien spelen. Op mij maakt hij tamelijk weinig indruk. Hij is misschien ietsjes beter dan Bahia. Met de nadruk op ietsjes. En als Ron Vlaar weer gewoon speelt is er iemand bij ons die gewoon beter is. Wij moeten wel op zoek naar een RCV. Maar dan moeten we iemand zien te vinden van een hoger niveau. Die vind je waarschijnlijk niet zo gemakkelijk in Nederland.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 28 oktober 2007 18:03:44).]
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 |
aha. we gaan weer op 1 wedstrijd af? sankoh vorige week dan ook gezien tegen twente?
Nee hoor, ik heb hem meerdere keren gezien, ben gewoon van mening dat hij niks zal toevoegen aan de selectie van Feyenoord. Hij is gewoon geen versterking. We zullen hem donderdag nog eens goed in de gaten houden.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
aha. we gaan weer op 1 wedstrijd af? sankoh vorige week dan ook gezien tegen twente?
Op basis van deze ene wedstrijd hoef ik Sankoh inderdaad nooit te zien bij ons. 
|
|
|
Rico009 Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - S Posts: 953 Reg.: 17 mei 2004 |
quote: Nick Hofs schreef:
(...)
Ik zou even de wedstrijd van vanmiddag tegen NEC eens bekijken. Laat Sankoh lekker bij Groningen blijven die gozer heeft niks bij feyenoord te zoeken. Hij maakt mijn inziens iets te veel fouten 
Dit doe je je speler toch niet aan wanneer je Ron Jans bent. Dit was gewoon hartstikke zielig voor die Sankoh want hij was ongelooflijk slecht.
|
|
|
Canadian Jeugdspeler
Vak: Olympiatribune - CC Posts: 57 Reg.: 17 januari 2007 | Laten we Bouhlarouz proberen los te weken.. Komt weinig aan spelen toe en kan daardoor 't Nederlands elftal straks ook op zijn buik schrijven. Past goed bij Feyenoord.
|
|
|
st0ere2006 Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 4076 Reg.: 26 oktober 2006 |
quote: Canadian schreef:
Laten we Bouhlarouz proberen los te weken.. Komt weinig aan spelen toe en kan daardoor 't Nederlands elftal straks ook op zijn buik schrijven. Past goed bij Feyenoord.
Lees dit en denk eens na : haalbaar of niet ?
CV Boula
Boula naar Chelsea
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Misschien eventueel eerst huren??
Zou wel een triple A speler zijn...(Mastorovich dan?? of is dat geen triplle A??)
|
|
|
Mr Bean collumnist Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 1833 Reg.: 20 augustus 2004 |
quote: riklammerink schreef:
Marcel Meeuwis --> Die jongen viel me gisteren ook weer op. Een soort Bosvelt, die Feyenoord op het middenveld nog wel goed kan gebruiken. Feyenoord heeft teveel voetballers op het middenveld en te weinig body. Zie hem zeer graag komen.
Ik heb die naam ook al eerrder laten vallen maar toen was er iemand, diens naam ik niet zal noemen, die hem maar helemaal niets vind maar nu langzamerhand gaan steeds meer forumleden inzien dat het een Feyenoord waardige speler kan wezen...
Ik ben het dus met je eens 
|
|
|
|