| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: titan57nl schreef:
Daarom is Alves voor rond de 15 miljoen eigenlijk een koopje. (zou echt goed passen in dit Feyenoord)
14 miljoen schuld naar 29 miljoen brengen is natuurlijk ook een goede zaak.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | supporters moeten toch weer even 40 euro ophoesten.....(dat kunnen we nu wel vragen nu het beter gaat )misschien dat een stille sponsor nu ook in zijn zak wil tasten?
Bij verkoop gewoon aankoopbedrag terug. 
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | sankoh(groningen), el ahmadi(twente) en alves(mits haalbaar) of n'kufo. ook everton van heracles is een interessant spitsje die in de gaten moet worden gehouden. gelukkig doet feyenoord dat ook al
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: Pascal schreef:
sankoh(groningen), el ahmadi(twente) en alves(mits haalbaar) of n'kufo. ook everton van heracles is een interessant spitsje die in de gaten moet worden gehouden. gelukkig doet feyenoord dat ook al
Die eerste 3 kan ik me PRIMA in vinden 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: marrtijn schreef:
Ik snap niet dat veel mensen denken dat Van Bommel hier komt spelen trouwens, en dan ook nog eens volgend seizoen al. Bij Bayern zijn ze superblij met hem en hij is pas 31. Van Bommel speelt nu eindelijk bij een Europese topclub in de basis die structureel een rol van betekenis in de CL kan spelen. Dus als ze volgend jaar weer CL spelen, dan is Van Bommel erbij hoor. Reken maar. Die wil nog lang geen stap terug doen nu hij eindelijk op het niveau speelt wat hij altijd heeft nagestreeft.
Dan laten we argumenten als PSV en geld maar even buiten de discussie. Van Bommel barst nog van de sportieve ambitie.
Je mag toch wel eens een droom hebben? Met Van Bommel in de basis vanavond had FC Twente niet zo gemakkelijk kunnen winnen. Ons middenveld werd vaak al overlopen voordat Lucius de fatale fouten maakte.
Feyenoord heeft een dergelijke speler nodig om weer echt bij de top te komen. En je weet nooit hoe een koe een haas vangt. Schoonvader Bert kan op hem inpraten en Boudewijn Poelmann kan iets opzetten om hem over de streep te trekken. Een fonds bijvoorbeeld om een type Van Bommel bij ons te krijgen. Want die hebben we keihard nodig. Zeker als we zelf volgend jaar in de CL willen gaan spelen.
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Denk je niet dat PSV in dat geval ook op het vinkentouw zit?
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: ribruijn schreef:
Denk je niet dat PSV in dat geval ook op het vinkentouw zit?
Uiteraard. Maar ik heb het toch over een droom? En ik denk zelfs dat als Feyenoord het verhaal mooi inkleedt, bijvoorbeeld Makaay erbij betrekt, dat het balletje wel eens heel raar kan rollen.
|
|
|
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Da's waar. Je bedoelt net zo'n droom als afgelopen zomer? Iedereen klaagt nu wel weer na een verloren wedstrijd maar ik ben vorig jaar nog niet vergeten. En jij en ik als ouwe zakken onder elkaar, ik ben de laatste 25 jaar nog niet vergeten dus ik vind dat we gewoon op de goede weg zijn en dan kan je een pot als Twente-uit verliezen met een (dit keer goed!) team in opbouw.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Da's waar. Je bedoelt net zo'n droom als afgelopen zomer? Iedereen klaagt nu wel weer na een verloren wedstrijd maar ik ben vorig jaar nog niet vergeten. En jij en ik als ouwe zakken onder elkaar, ik ben de laatste 25 jaar nog niet vergeten dus ik vind dat we gewoon op de goede weg zijn en dan kan je een pot als Twente-uit verliezen met een (dit keer goed!) team in opbouw.
De wedstrijden FC Twente-Feyenoord van het afgelopen seizoen en dit seizoen waren een wereld van verschil. Vorig jaar had het met gemak 6 Ã 7-0 kunnen zijn ipv de 3-0 die toen op het bord stond. Nu hebben we weliswaar terecht verloren maar zit er nog steeds verhaal in het team. Wel moet BvM zich realiseren dat aanpassingen nodig zijn. Dus in ieder geval D. Buijs en Lucius op de bank.
|
|
|
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Nou, dan zijn we het daar in ieder eval over eens. Hofs en Greene er maar snel in dan! Lee is volgens mij qua ritme en fysiek ook nog niet helemaal klaar lijkt mij.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Ché Cliché schreef:
(...)
14 miljoen schuld naar 29 miljoen brengen is natuurlijk ook een goede zaak.
Precies. Feyenoord moet zorgvuldig omgaan met geld.
|
|
|
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Maar dat doen ze nu godzijdank wel, is wel eens anders geweest. En als ik alles zo goed beluister is er meer geld voorhanden dan wij denken, goede zaak dus!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
sankoh(groningen), el ahmadi(twente) en alves(mits haalbaar) of n'kufo. ook everton van heracles is een interessant spitsje die in de gaten moet worden gehouden. gelukkig doet feyenoord dat ook al
N'Kufo is niet goed genoeg, en over Sankoh en Everton heb ik mijn twijfels. Die andere twee zouden echte versterkingen voor Feyenoord zijn.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Maar dat doen ze nu godzijdank wel, is wel eens anders geweest. En als ik alles zo goed beluister is er meer geld voorhanden dan wij denken, goede zaak dus!
En er komt weer eens meer bij. Samen Maken We Feyenoord Sterk levert ook al weer geld op dat voor het versterken van de selectie gebruikt wordt. Boudewijn Poelmann doet echt goed werk op de achtergrond. Hier gaan we nog heel veel plezier aan beleven. En: worden we in 2008 geen kampioen, dan wel in 2009 of 2010. Het beleid dat op dit moment bij ons gevoerd wordt gaat absoluut zijn vruchten afwerpen.
|
|
|
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Alves in ongetwijfeld van de "Triple A" categorie. El Ahmadi misschien. Ik zou zeggen: laten BvM en Makaay eens een tripje naar Beieren ondernemen om daar iemand los te weken, als dat lukt richt ik persoonlijk een standbeeld voor ze op...
EDIT: en de heer in kwestie is de grootste anti-Ajax en anti-Amsterdam voetballer die ik ken, dus zou prima bij ons passen (ondanks zijn verleden)!
[Dit bericht is veranderd door ribruijn (op 28 oktober 2007 02:15:33).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Alves in ongetwijfeld van de "Triple A" categorie. El Ahmadi misschien. Ik zou zeggen: laten BvM en Makaay eens een tripje naar Beieren ondernemen om daar iemand los te weken, als dat lukt richt ik persoonlijk een standbeeld voor ze op...
EDIT: en de heer in kwestie is de grootste anti-Ajax en anti-Amsterdam voetballer die ik ken, dus zou prima bij ons passen (ondanks zijn verleden)!
Alves is onhaalbaar. Die wordt nu al begeerd door Engelse en Spaanse clubs. Wij kunnen misschien nog wel de gevraagde transfersom betalen maar niet het bijkomende salaris dat in de genoemde landen de 5 miljoen met gemak overschrijdt.
Maar Van Bommel... wie weet? Ik heb hem altijd een etterbak gevonden. Tijdens Feyenoord-PSV voor de UEFA-Cup vervloekte ik hem toen hij de 0-1 scoorde. Wel een kwaliteit overigens. Daarna lachte ik mij een kriek toen hij in de eerste verlenging een terechte rode kaart kreeg.
Hij is in ieder geval wel iemand die voorop gaat in de strijd. Wat dat betreft past hij meer dan uitstekend bij ons. En een koppel Makaay-Van Bommel... Ik zit daar al likkebaardend aan te denken. 
|
|
|
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Met deze droom ga ik slapen, ik hoop dat het een mooie droom wordt....
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | n'kufo niet goed genoeg dick? kijk naar zijn cijfers, en bovendien had onze verdediging weer eens de handen vol aan hem, zoals hij dat ook vaak al deed met de verdediging van 020 en az.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
n'kufo niet goed genoeg dick? kijk naar zijn cijfers, en bovendien had onze verdediging weer eens de handen vol aan hem, zoals hij dat ook vaak al deed met de verdediging van 020 en az.
Inderdaad Het koppel N'Kufo/Makaay zou in mijn ogen prima kunne functioneren....
(maar dan moeten er wil jongre spitsen opgeleid/klaargestoomd worden, omdat er niet xoveel rek meer zit in N'Kufo/Makaay)
|
|
|
Leon_S.C.F. Internationale topspeler
Uit: Groningen Vak: - Posts: 2911 Reg.: 1 januari 2006 | Met de aankoop van een centrale verdediger zou er na de winterstop zo gespeeld kunnen worden:
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 | Wellicht kunnen we in de winterstop Drenthe huren van Real.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: frankyboy schreef:
Wellicht kunnen we in de winterstop Drenthe huren van Real.
Je bent niet goed wijs.
|
|
|
Biseswar Vedette
Vak: - Posts: 5099 Reg.: 15 juli 2004 | In de winterstop moeten we Daniël Majstorovic halen. Hofland kan dan de opbouw verzorgen met zijn uitstekende trap, Majstorovic past precies in het Feyenoord plaatje GEEN WOORDEN, MAAR DADEN! Daarnaast is hij kwalitatief ook een versterking voor dit Feyenoord 
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | Lijkt me ook niet nodig. Ondanks het feit dat Tim de Cler gisteren, met Bassie en Schippie op de tribune, nou niet echt briljant speelde, lijkt me de achilleshiel van dit team vooral de rechterflank. Zowel Buys als Lucius speelden dramatisch. Zullen ons dus echt moeten focussen op een extra rechtsbenige verdediger en een extra spits. Met mols als breekijzer breek je nog geen pupillenwedstrijd open..
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Precies. Feyenoord moet zorgvuldig omgaan met geld.
Dat verdien je wel terug met internationaal voetbal.
En als Feyenoord probeert om Alves te kopen met behulp van een investeerder kan het zeer goed.
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
N'Kufo is niet goed genoeg, en over Sankoh en Everton heb ik mijn twijfels. Die andere twee zouden echte versterkingen voor Feyenoord zijn.
Nou ben je toch een beetje aan het ijlen. Want hij heeft zelfs een beter gemiddelde dan Koef.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 28 oktober 2007 11:13:45).]
|
|
|
|