| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: titan57nl schreef:
Die indruk krijg ik ook wel....dat er bij Feyenoord te makkelijk met geld gesmeten wordt....aan salarissen.
Ze zouden de prestaties van de scouts eens moeten evalueren.
Baan kreeg toentertijd grote kritiek....maar haalde wel Ono en Emerton...
Dat waren inderdaad gouden tijden. 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Je kunt toch zeggen wat je wilt. Maar met het beleid van Baan is toch wel een aardige prijs gehaald.
Het was niet alleen brandhout dat hij naar binnen gehaald heeft.
Dan denk ik eerder aan Wotte/Gullit/Petrovic. 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Het is nog niet eens de vraag OF Baan het goed deed....maar toen hij er was WERD er tenminste nog eens een speler gekocht n.a.v. scouting.....
Wat doet die hele scouting nu vraag ik me af.....Lee?
|
|
|
pipapaauwe Vedette
quote: De Sigaar schreef:
Je kunt toch zeggen wat je wilt. Maar met het beleid van Baan is toch wel een aardige prijs gehaald.
Het was niet alleen brandhout dat hij naar binnen gehaald heeft.
Dan denk ik eerder aan Wotte/Gullit/Petrovic. 
Het kon inderdaad nog slechter, maar het beleid van Baan was ook niet fantastisch.
Ik weet niet hoe de financien toen geregeld werden.
Misschien met leningen, waardoor we nu nog in de shit zitten.
Al met al werden er geen gearriveerde spelers gehaald, zoals dit seizoen.
ps.
Wotte heeft toch Castelen gehaald.
Gemiddeld net zo goed als Baan heeft gedaan.
1 op de 20 is/was een topper.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Het kon inderdaad nog slechter, maar het beleid van Baan was ook niet fantastisch.
Ik weet niet hoe de financien toen geregeld werden.
Misschien met leningen, waardoor we nu nog in de shit zitten.
Al met al werden er geen gearriveerde spelers gehaald, zoals dit seizoen.
ps.
Wotte heeft toch Castelen gehaald.
Gemiddeld net zo goed als Baan heeft gedaan.
1 op de 20 is/was een topper.
Dat was het aantal aankopen door die knoeiers in minder dan 1 jaar tijd. Moet je eens voorstellen. Ze hebben met hagel geschoten om een olifant te raken. En dan toch maar 1 matig succesje. Want van Castelen ben ik in ieder geval nooit onder de indruk geweest. Jij dus kennelijk wel.
Rob Baan heeft echt veel beter werk gedaan dan Wotte en consorten. En het financiele beleid verschilde niet in de tijd toen Baan of Wotte bij Feyenoord werkzaam waren.
Onder Rob Baan is een elftal ontstaan dat in staat was de UEFA-cup te pakken. Dan kan je je misschien wel weer afvragen wat de rol van Baan geweest is betreffende bijvoorbeeld het aantrekken van Tomasson, Van Hooydonk, Emerton en Ono maar daar zat toch echt wel veel meer kwaliteit in dan altijd maar beweerd wordt door de Wotte/Gullit aanhangers.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
(...)
Dat was het aantal aankopen door die knoeiers in minder dan 1 jaar tijd. Moet je eens voorstellen. Ze hebben met hagel geschoten om een olifant te raken. En dan toch maar 1 matig succesje. Want van Castelen ben ik in ieder geval nooit onder de indruk geweest. Jij dus kennelijk wel.
Rob Baan heeft echt veel beter werk gedaan dan Wotte en consorten. En het financiele beleid verschilde niet in de tijd toen Baan of Wotte bij Feyenoord werkzaam waren.
Onder Rob Baan is een elftal ontstaan dat in staat was de UEFA-cup te pakken. Dan kan je je misschien wel weer afvragen wat de rol van Baan geweest is betreffende bijvoorbeeld het aantrekken van Tomasson, Van Hooydonk, Emerton en Ono maar daar zat toch echt wel veel meer kwaliteit in dan altijd maar beweerd wordt door de Wotte/Gullit aanhangers.
Ik vind Castelen idd van hetzelfde nivo als Emerton.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Ik vind Castelen idd van hetzelfde nivo als Emerton.
En Ono, Van Hooydonk en Tomasson zeker ook?
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 8871 Reg.: 13 mei 2004 |
(...)
Ik denk niet dat je een vergelijking kunt treffen, want Rob Baan heeft veel langer bij Feyenoord zijn werk gedaan dan bijvoorbeeld een Mark Wotte (6 tov 2 jaar???)
|
|
|
pipapaauwe Vedette
(...)En Ono, Van Hooydonk en Tomasson zeker ook?
Wat wil je nou bereiken daarmee?
Ik vond Castelen een goede speler voor Feyenoord, net zoals Emerton ook een goede speler was voor Feyenoord.
|
|
|
ijsselmeervogel Talent
Uit: Bunschoten Vak: - Posts: 70 Reg.: 11 januari 2006 | Er moet een rechtsback, centrale verdediger, spits en een rechtsbenige middenvelder bij.
-
Reden:
rechtsbackpositie is voor lucius, greene of tiendali. Al deze spelers komen in mijn ogen tekort.
-
Centrale verdediger: nu vlaar niet fit is staat bahia naast hofland en het is duidelijk dat bahia veel minder is dan vlaar, vandaar een nieuwe speler ipv bahia dan heb je 3 sterke centrale verdedigers.
-
Rechtsbenigemiddenvelder:
We hebben nu weinig rechtspoten op het middenveld. Ik vind hofs en guzman meer aanvallende middenvelders en daarom moet er nog een controlerende rechtsbenige middenvelder bij. Een type van bronckhorst alleen dan recths. Beste voorbeeld: DE ZEEUW!
-
Spits:
Naast makaay weinig alternatieven en daarom moet er nog een spits bij. Ik hoop op iemand als gudjohnsen, maar die lijkt me te hoog gegrepen. Daarom zal de scouting met een supertalent moeten komen, die nog niet bekend is bij de grote clubs zoals manchester, real madrid etc. Dit zal de belangrijkste aankoop moeten worden, want ik vrees met grote vrezen als makaay geblesseerd raakt.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Weer een buitenlander bij die lampies.......
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Weer een buitenlander bij die lampies.......
Maar wederom een groot talent. Deze speler zou bij Feyenoord ook niet misstaan. Samen met Nemeth 1 van de grotere talenten van Hongarije.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: SMOLLIE schreef:
(...)
Ik denk niet dat je een vergelijking kunt treffen, want Rob Baan heeft veel langer bij Feyenoord zijn werk gedaan dan bijvoorbeeld een Mark Wotte (6 tov 2 jaar???)
Nou, stel dat Wotte zijn contract had mogen uitdienen, zou het mi niets verbazen of Feyenoord stond nu op het rand van faillissement. Verder heeft De Sigaar een punt dat Baan beter beleid voerde dan Wotte. Alleen vind ik wel dat Baan terecht is afgerekend op zijn miskopen van zijn laatste seizoen bij Feyenoord.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 25 oktober 2007 23:50:13).]
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Nou, stel dat Wotte zijn contract had mogen uitdienen, zou het mi niets verbazen of Feyenoord stond nu op het rand van faillissement. Verder heeft De Sigaar een punt dat Baan beter beleid voerde dan Wotte. Alleen vind ik wel dat Baan terecht is afgerekend op zijn miskopen van zijn laatste seizoen bij Feyenoord.
Klopt, maar ik denk ook dat hij door van de Herik werd aangewezen als zondebok. De hele tactiek was namelijk afgestemd op de hagel-benadering. De beste op technisch gebied was nog steeds Beenhakker.
[Dit bericht is veranderd door willem07 (op 26 oktober 2007 09:40:43).]
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Ik snap niet dat veel mensen denken dat Van Bommel hier komt spelen trouwens, en dan ook nog eens volgend seizoen al. Bij Bayern zijn ze superblij met hem en hij is pas 31. Van Bommel speelt nu eindelijk bij een Europese topclub in de basis die structureel een rol van betekenis in de CL kan spelen. Dus als ze volgend jaar weer CL spelen, dan is Van Bommel erbij hoor. Reken maar. Die wil nog lang geen stap terug doen nu hij eindelijk op het niveau speelt wat hij altijd heeft nagestreeft.
Dan laten we argumenten als PSV en geld maar even buiten de discussie. Van Bommel barst nog van de sportieve ambitie.
|
|
|
rockyfey Jeugdspeler
quote: titan57nl schreef:
Die indruk krijg ik ook wel....dat er bij Feyenoord te makkelijk met geld gesmeten wordt....aan salarissen.
Ze zouden de prestaties van de scouts eens moeten evalueren.
Baan kreeg toentertijd grote kritiek....maar haalde wel Ono en Emerton...
inderdaad, en ghaly
|
|
|
bami Aanstormend talent
Uit: zevenhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 150 Reg.: 14 juli 2007 |
quote: rockyfey schreef:
(...)
inderdaad, en ghaly
Was ghaly nou egt een topper hij was met vlagen er goed maar om nou in het rijtje Ono en Emerton te plaatsen vind ik overdreven.Zou wel geweldig zijn als Emerton in de winter terug keert ik zie t wel zitten met die ouwe beuker
|
|
|
gab Ballenjongen
Vak: - Posts: 10 Reg.: 30 juni 2007 | Dembele = 5,3 miljoen
El Ahmadi = 1 miljoen
Zuiverloon = 2,5 miljoen
8,8 miljoen
Dit lijken mij goede versterkingen. 
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: gab schreef:
Dembele = 5,3 miljoen 20 miljoen
El Ahmadi = 1 miljoen 7,5 miljoen
Zuiverloon = 2,5 miljoen 4,5 miljoen
32 miljoen
Dit lijken mij goede versterkingen. 
ff aangepast 
|
|
|
gab Ballenjongen
Vak: - Posts: 10 Reg.: 30 juni 2007 | WD_1908@, 20 miljoen voor dembele? 7,5 miljoen voor el ahmadi? Overdrijven is ook een vak.
|
|
|
twice Meervoudig international
Uit: Eindhoven Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 632 Reg.: 25 maart 2003 |
WD_1908@, 20 miljoen voor dembele? 7,5 miljoen voor el ahmadi? Overdrijven is ook een vak.
Eerder 7,5 vool El Ahmadi dan 1, hoor... Ik weet niet of je de prijzen van de laatste transfermarkt hebt bekeken...
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
WD_1908@, 20 miljoen voor dembele? 7,5 miljoen voor el ahmadi? Overdrijven is ook een vak.
Dembele is een basisspeler bij AZ, heeft een lang contracten is inmiddels Belgisch international. Is toendertijd voor 5 miljoen gehaald. AZ betaald 6 miljoen voor Pelle en 7 voor El Ham. Waarom zouden ze dan in hemelsnaam Dembele aan een directe concurrent willen verkopen voor 5???
Ik zeg ook niet dat Dembele 20 mio waard is, alleen dat voor minder hij niet naar Feyenoord komt.
Daarnaast moest El Ahmadi vd zomer al 7 miljoen kosten, en gezien zijn huidige prestaties en zijn contractverlenging bij Twente zal dat alleen maar meer zijn geworden. Dus de bedragen die ik noem zijn niets overdreven. Dat is helaas de werkelijkheid.
Als het echt zo gemakkelijk was als de bedragen die jij schetst, dan hadden die spelers al lang en breed ergens anders gespeelt.
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
Dembele is een potentiële wereldtopper, indien hij leert meer doelpunten te maken. Die gozer is alleen met een overtreding van de bal af te zetten en is tevens zo bewegelijk. Wereldspeler. Scoort alleen te weinig.
El Ahmadi is al twee seizoenen een revelatie en speelt weergaloos. Zie hem naar ajax gaan. Schijnt zijn voorkeur naar uit te gaan en is tevens een speler waar zij naar opzoek zijn.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: MD schreef:
(...)
80 : 38 = 0,475 (Koevermans)
114 : 67 = 0,587 (N'Kufo)
score in eredivisie
helaas nu weer iets hoger voor beiden
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Daarom is Alves voor rond de 15 miljoen eigenlijk een koopje. (zou echt goed passen in dit Feyenoord)
|
|
|
|