Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
fr -fan
Vaste waarde in elftal

Reg.: 27 juli 2007
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:10:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord heft zelf gezegd dat als er een aankoop komt, het er 1 uit de A-catergorie zal worden.Dat kun je vergelijken met de aankopen van dit seizoen(gio,hofkand,makaay).En ik meen me te herinneren dat van marwijk zei:,, we zullen met deze selectie moeten overleven tot de winterstop".Ik verwacht dus dat er een serieuze versterking zal komen. :)

timmer

greene ----vlaar-----hofland-------de cler

de guzman----van bommel---van bronckhorst------sahin

slory-----makaay------lee

dit lijkt me toch een team dat europees goed mee kan draaien

[Dit bericht is veranderd door fr -fan (op 24 oktober 2007 15:17:10).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,3VoVo: -Opstelling: -
1992 oudbeijerland
Regelmatige invaller

Uit: oud beijerland
Vak: -
Reg.: 16 december 2006
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:44:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

Feyenoord heft zelf gezegd dat als er een aankoop komt, het er 1 uit de A-catergorie zal worden.Dat kun je vergelijken met de aankopen van dit seizoen(gio,hofkand,makaay).En ik meen me te herinneren dat van marwijk zei:,, we zullen met deze selectie moeten overleven tot de winterstop".Ik verwacht dus dat er een serieuze versterking zal komen.

timmer

je speelt in een 4-4-3 opstelling en je mag maar 11 man opstellen niet mogelijk dus en denk ook niet dat v.bommel al weg gaat bij bayern
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 24 oktober 2007 om 15:47:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
fr -fan schreef:

Feyenoord heft zelf gezegd dat als er een aankoop komt, het er 1 uit de A-catergorie zal worden.Dat kun je vergelijken met de aankopen van dit seizoen(gio,hofkand,makaay).En ik meen me te herinneren dat van marwijk zei:,, we zullen met deze selectie moeten overleven tot de winterstop".Ik verwacht dus dat er een serieuze versterking zal komen.

timmer

12 man.
Dat keurt de uefa nooit goed.
 Help mods!
mokummer
Regelmatige invaller

Reg.: 30 september 2002
Gepost op 24 oktober 2007 om 16:14:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

12 man.

Bruins buiten de basis valt ook trouwens niet goed te keuren...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
HenkVos
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 24 oktober 2007 om 16:37:31.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-------------Timmer----------------
Greene--Vlaar-----Hofland-----de Cler
----------Boateng-Gio--------------
-de Guzman----Aisatti--------Bruins
-------------Makaay----------------

Aankopende zomer, Boateng van MIddelsbrough halen en Ismael Aisatti van Psv.

Psv heeft zojuist de 1024843e aanvallende middenvelder aangetrokken en je ziet aan alles dat hij zich niet goed voelt bij Psv. De ideale kans om deze speler los te weken bij Psv.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 16:42:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

quote:
Kurupti schreef:

(...)

????

Schaam je voor dit soort uitspraken Ali..

Begrijp me niet verkeerd,ik ben absoluut geen fan van de voetballer Koevermans,maar zijn rapport-cijfers liegen er tot dusfer niet om.

Ik vind trouwens niet dat hij ook maar in de buurt komt van Makaay,mocht je die indruk hebben.
Ik had het puur over het feit of hij al dan niet zijn transfer-bedrag waard was,niks meer...en niks minder.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 24 oktober 2007 21:58:48).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 17:11:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De optie dat van Bommel bij Feyenoord komt vind ik van weinig realiteitszin getuigen.Niet om zijn kwaliteiten overigens,maar van Bommel hoort zijn loopbaan bij psv te beeindigen.Zoals v Bronckhorst bij Feyenoord
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 24 oktober 2007 om 17:19:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

De optie dat van Bommel bij Feyenoord komt vind ik van weinig realiteitszin getuigen.Niet om zijn kwaliteiten overigens,maar van Bommel hoort zijn loopbaan bij psv te beeindigen.Zoals v Bronckhorst bij Feyenoord

You'll never know????
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Kuytekind
Internationale topspeler

Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 24 oktober 2007 om 17:32:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
emmylover schreef:

klopt makaay is een betere voetballer voor dit feyenoord,hij laat zich vaak terug zakken uit de spits en dan neemt vaak hofs die positie in.en op die plek had ik graag koevermans zien staan.

Precies, iedereen gaat de discussie aan over of makaay of koevermans, ik bedoelde dat makaay sowieso in de basis staat (discussie over wie beter is is dus overbodig) en dan hadden we koef moeten halen als 2e spits en/of vervanger makaay bij blessure/schorsing (gelukkig niet zo vaak) en/of als rechtsbuiten (bijv. nu ipv slory) en/of om makaay heen en/of achter hem. Veel mogelijkheden dus en als je kampioen wil worden en dat wil ik nu gewoon dan heb je zo iemand nodig.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Conejito
Regelmatige invaller

Uit: Hollanda
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 24 oktober 2007 om 19:29:29.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

-------------Keepert--------------
Greene---Vlaar---Hofland---De Cler
----------------------------------
-------Bruins---Bronckhorst-------
-Slory-------Guzman---------Lee---
-------------Makaay---------------

Mijn boodschappenlijstje zou zijn:

- 1x Controlerende middenvelder met ervaring en sterk niet nog zo eentje die je meteen omduwt als sahin/gio
- 2x Jonge aanvaller ( pure spits en een buitenspeler)
- 1x Verdedigend talent

Belangrijkste is een jonge spits want de ervaring van makaay kan veel waarde aan hem toevoegen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
ijsselmeervogel
Talent

Uit: Bunschoten
Reg.: 11 januari 2006
Gepost op 24 oktober 2007 om 19:44:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als feyenoord champions leaugue haalt dan moeten ze 2 spelers halen van het kaliber makaay. Dus spelers met een ontzettende toegevoegde waarde. Met dit team kan feyenoord mee in Nederland, maar werd er toch met 4-0 verloren van psv, terwijl psv het in europa dit jaar ontzettend moeilijk heeft. Daarom moeten er nog minimaal 2 echte toppers bij. Ik denk dan aan demy de zeeuw (hele goede speler, zal wel erg veel moeten kosten), Schaars of aissati. 1 van deze spelers zal nuri sahin na dit jaar moeten vervangen op het middenveld. Voor de voorhoede zou ik ook graag een versterking zien. Ik heb geen idee wie daarvoor in aanmerking zou moeten komen. Ik vind dat je hoog in moet zetten denk aan: gudjohnsen etc. Dat zijn spelers die in echte topteams zitten maar weinig aan spelen toe komen en dus uitstekende spelers zijn voor feyenoord.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 24 oktober 2007 om 21:26:14.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Conejito schreef:

Wie is dat..

Heb je een Youtube filmpje van hem..??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Karimo
Talent

Reg.: 29 december 2005
Gepost op 25 oktober 2007 om 00:40:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Conejito schreef:

Greene---Vlaar---Hofland---De Cler
-------Bruins---Bronckhorst-------
-Slory-------Guzman---------Lee---
-------------Makaay---------------

Mijn boodschappenlijstje zou zijn:

- 1x Controlerende middenvelder met ervaring en sterk niet nog zo eentje die je meteen omduwt als sahin/gio
- 2x Jonge aanvaller ( pure spits en een buitenspeler)
- 1x Verdedigend talent

Belangrijkste is een jonge spits want de ervaring van makaay kan veel waarde aan hem toevoegen.

Jij let zeker niet goed op in de wedstrijden die feyenoord speelt? Gio wint bijna elk duel.. elk kopduel en dat voor zo'n ''klein mannetje''! En sahin zie ik ook vaak opvallen in verdedigende zin.. wie niet sterk is moet slim zijn.. toch?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 25 oktober 2007 om 01:44:23.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
pipapaauwe schreef:

(...)

Hij doet het inderdaad beter dan ik had gedacht.
Ook in europa.
Veel beter dan lazovic, die zichzelf overschat.
Koevermans weet precies wat hij kan.

Welke goee indruk heeft Koevermans dan op jou gemaakt in europa? Hij heeft nog geen goal gemaakt in de CL. Ik zag hem tegen Moskou twee kopkansen missen, dat op CL niveau eigenlijk niet kan. Een echte topspits had die kansen gemaakt. Maar ik moet wel toegeven dat hij in de eredivisie het goed doet.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
El Conejito
Regelmatige invaller

Uit: Hollanda
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 25 oktober 2007 om 01:51:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Karimo schreef:

(...)

Jij let zeker niet goed op in de wedstrijden die feyenoord speelt? Gio wint bijna elk duel.. elk kopduel en dat voor zo'n ''klein mannetje''! En sahin zie ik ook vaak opvallen in verdedigende zin.. wie niet sterk is moet slim zijn.. toch?

Ik zal het je sterker vertellen je hoeft volgens mij geen bril aan te schaffen om te zien dat deze 2 fysiek gezien van hetzelfde type zijn. Een beuker op je middenveld die de aanvoer naar je aanval kan forceren en een slim mannetje dat is veel meer complementair.
Daarom heb je z'n type nog nodig op je middenveld thats all. Verderest hoef je niet meteen persoonlijk te worden aangezien ik elke wedstrijd goed bekijk
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.472,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 25 oktober 2007 om 02:12:36.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

Hmmm Dick, van de Cler weet ik het wel, maar van Hofland dacht ik eigenlijk altijd dat hij een PSV-hart had.

Ik las dan ook in de sportweek een tijdje geleden dat Hofland destijds voor PSV koos boven Feyenoord, omdat Rob Baan wilde dat hij een contract bij Feyenoord tekende zonder dat hij bedenktijd zou krijgen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
pipapaauwe
Vedette

Uit: aan uit aan
Reg.: 17 februari 2005
Gepost op 25 oktober 2007 om 08:33:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Ik las dan ook in de sportweek een tijdje geleden dat Hofland destijds voor PSV koos boven Feyenoord, omdat Rob Baan wilde dat hij een contract bij Feyenoord tekende zonder dat hij bedenktijd zou krijgen.

Een beetje Feyenoord supporter heeft geen bedenk tijd nodig.

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Welke goee indruk heeft Koevermans dan op jou gemaakt in europa? Hij heeft nog geen goal gemaakt in de CL. Ik zag hem tegen Moskou twee kopkansen missen, dat op CL niveau eigenlijk niet kan. Een echte topspits had die kansen gemaakt. Maar ik moet wel toegeven dat hij in de eredivisie het goed doet.

moeilijk he, begrijpend lezen.

[Dit bericht is veranderd door pipapaauwe (op 25 oktober 2007 08:35:41).]
 Help mods!
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 25 oktober 2007 om 09:27:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Daar blijkt zoals Pipa zegt nog niet uit dat hij een Feyenoordhart had.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 25 oktober 2007 om 10:33:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

„Het is een ongelooflijk groot talentâ€, zo reageerde Piet de Visser in De Telegraaf op het aantrekken van Balázs Dzsudzsák. „Hij is snel, goed in de combinatie, heeft een goede passeerbeweging én voorzet. Zo zie je ze niet vaak meer. Hij is een moderne linksbuiten.†PSV werd over de aanvaller getipt vanuit Hongarije. "Daardoor was Balázs nu nog betaalbaar en konden we de Europese topclubs aftroeven. Wij zaten al op de tribune toen hij nog relatief onbekend wasâ€, aldus de scout.

Waarom attendeert Kiprich ons niet op deze speler vraag ik me dan af.....?!
 Help mods!
Kurupti
Vedette

Gepost op 25 oktober 2007 om 10:50:57.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

„Het is een ongelooflijk groot talentâ€, zo reageerde Piet de Visser in De Telegraaf op het aantrekken van Balázs Dzsudzsák. „Hij is snel, goed in de combinatie, heeft een goede passeerbeweging én voorzet. Zo zie je ze niet vaak meer. Hij is een moderne linksbuiten.†PSV werd over de aanvaller getipt vanuit Hongarije. "Daardoor was Balázs nu nog betaalbaar en konden we de Europese topclubs aftroeven. Wij zaten al op de tribune toen hij nog relatief onbekend wasâ€, aldus de scout.

Waarom attendeert Kiprich ons niet op deze speler vraag ik me dan af.....?!

Hoe weet jij dat hij dat niet gedaan heeft..?
 Help mods!
titan57nl
Vedette

Gepost op 25 oktober 2007 om 10:59:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

.....Omdat PSV hem voor een ...prikkie...opvist....
 Help mods!
Kurupti
Vedette

Gepost op 25 oktober 2007 om 11:20:01.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

.....Omdat PSV hem voor een ...prikkie...opvist....

Ja , maar hoe weet je dat Kiprich niks gezegd heeft dan..?
 Help mods!
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 25 oktober 2007 om 11:22:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kurupti schreef:

(...)

Ja , maar hoe weet je dat Kiprich niks gezegd heeft dan..?

Noem mij maar een groot talent die we dankzij de scouting hebben opgepikt de afgelopen jaren. Die gasten lachen zich suf als ze aan het eind van de maand weer een paar centen ontvangen van de club. We hebben nu gearriveerde spelers gekocht die iedereen kent. Waar is onze Alves etc?
Daar heb je scouts voor. Wat mij betreft heffen ze die hele zooi op.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
titan57nl
Vedette

Gepost op 25 oktober 2007 om 11:52:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die indruk krijg ik ook wel....dat er bij Feyenoord te makkelijk met geld gesmeten wordt....aan salarissen.
Ze zouden de prestaties van de scouts eens moeten evalueren.

Baan kreeg toentertijd grote kritiek....maar haalde wel Ono en Emerton...
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 25 oktober 2007 om 13:46:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het is ook nooit goed....
Een beetje vertrouwen kan geen kwaad op het moment lijkt me.
Laat ze maar lekker gearriveerde spelers halen en dat aanvullen met Nederlands talent.
Als je dat goed doet heb je geen tropische verrassing nodig.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk