| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Je kunt ook zeggen, dat dachten we van Makaay ook. Echter ligt dat anders. Alle randvoorwaarden waren precies goed. Bovendien had Makaay geen roots bij een andere Nederlandse topclub zoals Van Bommel dat wel heeft. Hofland natuurlijk ook, maar die werd door PSV eenvoudigweg niet goed genoeg bevonden. Dat zal bij Van Bommel niet gauw gezegd worden mag ik aannemen.
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 23 oktober 2007 12:56:27).]
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 | Nu blijkt dat we Koevermans hadden moeten halen. Hij wilde graag en was persoonlijk rond met ons. Veel mensen hier vonden vraagprijs 6 a 7 miljoen totaal onverantwoord. Ik denk (kan je nooit bewijzen) dat hij het veschil had gemaakt tussen geen kampioen (gaat denk ik helaas net niet lukken) en wel kampioen en dus CL waarmee je de investering dubbel en dwars had terugverdiend. Heeft er al 6 inleggen, Makaay niet...
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | En toch is Makaay stukken beter en vind ik nog steeds dat we geen 6,8 miljoen voor Koevermans neer hadden moeten leggen. 
[Dit bericht is veranderd door Heineken (op 23 oktober 2007 14:23:13).]
|
|
|
El Jefecito Vedette
Uit: Vlakbij de weg met die flitspalen Vak: - Posts: 4074 Reg.: 3 mei 2004 | 7 miljoen voor Koevermans is belachelijk en onverantwoordelijk. Deze jongen heeft namelijk nauwelijks restwaarde 
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Heineken schreef:
Je kunt ook zeggen, dat dachten we van Makaay ook. Echter ligt dat anders. Alle randvoorwaarden waren precies goed. Bovendien had Makaay geen roots bij een andere Nederlandse topclub zoals Van Bommel dat wel heeft. Hofland natuurlijk ook, maar die werd door PSV eenvoudigweg niet goed genoeg bevonden. Dat zal bij Van Bommel niet gauw gezegd worden mag ik aannemen.
Dat was inderdaad niet zo slim van PSV, Hofland niet goed genoeg vinden.
Ik zie PSV nog niet een-twee-drie Ajax en AZ uitschakelen in de play-offs en als PSV zich dit seizoen niet voor de Champions League kwalificeert, en Feyenoord wél, dan wordt het toch een ander verhaal voor Van Bommel, mede dankzij zijn schoonvader.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
quote: Happel schreef:
(...)Dat was inderdaad niet zo slim van PSV, Hofland niet goed genoeg vinden.
Ik zie PSV nog niet een-twee-drie Ajax en AZ uitschakelen in de play-offs en als PSV zich dit seizoen niet voor de Champions League kwalificeert, en Feyenoord wél, dan wordt het toch een ander verhaal voor Van Bommel, mede dankzij zijn schoonvader.
Denk overigens totaal niet dat Van Bommel weg zou willen bij Bayern. Want bayern heeft een TOP TEAM dat zo de CL zou kunnen winnen volgend seizoen. Als ik Mark was bleef ik lekker in Duitsland.
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | De al eerder genoemde Tsjech Martin Fenin zou kunnen uitgroeien tot een hele goeie. Bezit een flink hard schot, is erg sterk, erg balvast, weet zijn lichaam goed te gebruiken en jong, zodat hij nog voldoende valt te kneden. Daarnaast was hij een van de betere spelers bij het -20 WK van 2007.
Kijk daarnaast naar dit doelpunt:
http://nl.youtube.com/watch?v=Qt-4lyYOmXQ
P.S. Hoe durven mensen Makaay aan te vallen? Natuurlijk is kritiek altijd een goed iets, maar tot nu toe speelt hij iedere wedstrijd degelijk tot goed, dat hij niet iedere wedstrijd scoort is tot dusver nog geen probleem geweest.
Ik denk dat veel mensen willen dat Makaay zich enkel met het scoren bezighoudt, dit terwijl hij nu ook goed bezig is met het coachen van zijn jonge ploeggenoten. Zonder extra spits valt er ook weinig anders te doen, want zonder communicatie en sturing van Makaay stort de aanval in wanhopige chaos. Geen van die jonge spelers in in staat om een wedstrijd vanuit de punt te sturen zoals Makaay.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 23 oktober 2007 21:15:19).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
En toch is Makaay stukken beter en vind ik nog steeds dat we geen 6,8 miljoen voor Koevermans neer hadden moeten leggen. 
Ik begin steeds meer te twijfelen eerlijk gezegd,die gozer blijft maar scoren.
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
En toch is Makaay stukken beter en vind ik nog steeds dat we geen 6,8 miljoen voor Koevermans neer hadden moeten leggen. 
Stukken beter? Vind dat koevermans het fantasties doet bij PSV. Had graag gezien dat Feyenoord hem gehaald had. Het is gewoon een doelpunten machine. Kwa mee voetballen en assist geven is Makaay wel beter, maar kwa scoren doen ze niet onder voor elkaar.
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 |
quote: Tito Ortiz schreef:
(...)
Denk overigens totaal niet dat Van Bommel weg zou willen bij Bayern. Want bayern heeft een TOP TEAM dat zo de CL zou kunnen winnen volgend seizoen. Als ik Mark was bleef ik lekker in Duitsland.
Maar als Ãk Mark van Bommel was dan tekende ik in mei 2008 op mijn 31ste natuurlijk wél voor Feyenoord, dat met een paar gerichte aankopen (Boulahrouz, Van Bommel, Alves) nog meer dan Bayern München een kanshebber zal zijn in de Champions League, en vooral een team vol vrienden van Van Bommel, bovendien ook nog getraind door Van Bommel's bloedeigen schoonvader.
Ronald Koeman heeft het ooit ook verstandig gepland en Mark van Bommel het goede voorbeeld gegeven. Van PSV naar Barcelona en van Barcelona naar Feyenoord.
En bij welke club kun je nou beter Marco van Basten's Ajax treiteren dan bij Feyenoord??
|
|
|
snoeks Ballenjongen
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 31 Reg.: 7 augustus 2006 | we zetten hoog in tegenwoordig
namen om in de gaten te houden voor tijdens de winterstop
defensie
Suchy - groot Tjechisch talent kan rb en rcv
Ooyer - staat niet vaak in de basis, ervaren speler
Bastos - groot talent al bij excelsior , gerijpt in fr.comp
Middenveld
Fellaini ( Nieuwe Viera , is het proberen waard)
Sahin ( def vastleggen van Sahin, misschien als die zelf ook wilt kunnen we hem binnenhalen is wel 6 milj waard )
Def. doorbraak van Wijnaldum & Fer
Aanval
Janda - goede speler met veel loopvermogen
Mirallas - goed aanspeelpunt , beweeglijke spits
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Dat doet hij alleen in de competitie. In de CL heeft hij mij nog niet kunnen bekoren.
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 |
(...)
????
Schaam je voor dit soort uitspraken Ali.. 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Romojo schreef:
(...)
Eigenlijk een stuk minder.
Hofland is niet zó'n clubicoon als van Bommel was voor PSV.
Van Bommel is als van Bronckhorst.
Klopt, en van Hofland is verder bekend dat hij sinds zijn jeugd een Feyenoord supporter is, en dat is van Bommel nooit geweest.
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4818 Reg.: 15 oktober 2003 |
(...)
Stukken beter? Vind dat koevermans het fantasties doet bij PSV. Had graag gezien dat Feyenoord hem gehaald had. Het is gewoon een doelpunten machine. Kwa mee voetballen en assist geven is Makaay wel beter, maar kwa scoren doen ze niet onder voor elkaar.
Maar toch is hij stukken beter. Misschien dat ze beide een 'torinstinct' hebben maar Makaay kan daarnaast ook nog heel goed meevoetballen en belangrijk zijn voor het team.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
(...)
Hij doet het inderdaad beter dan ik had gedacht.
Ook in europa.
Veel beter dan lazovic, die zichzelf overschat.
Koevermans weet precies wat hij kan.
Ik ben benieuwd wat Feyenoord gaat doen van de winter.
Wie weet kunnen ze weer een topaankoop doen, alhoewel het eind van de transferperiode van van de zomer een beetje tegenviel, met de aankoop van Mols en Lee.
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
Boulahrouz
Die zou ik nu al benaderen. Hij zit gewoon niet lekker op dit moment bij Sevilla. Hij lijkt mij geen Bogarde die jaren niet speelt maar wel casht.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 24 oktober 2007 10:34:13).]
|
|
|
guitarman Jeugdspeler
Uit: rotterdam Posts: 57 Reg.: 17 mei 2000 |
(...)
Zet Koevermans in het huidige Feyenoord systeem ipv Makaay dan zou je het verschil wel degelijk zien.
Dan komen de tekortkomingen van Koevermans heel snel aan het licht.
En ik ben er van overtuigd dat we met Koevermans ipv Makaay nu niet bovenaan hadden gestaan.
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Klopt, en van Hofland is verder bekend dat hij sinds zijn jeugd een Feyenoord supporter is, en dat is van Bommel nooit geweest.
Hmmm Dick, van de Cler weet ik het wel, maar van Hofland dacht ik eigenlijk altijd dat hij een PSV-hart had.
quote: Die zou ik nu al benaderen. Hij zit gewoon niet lekker op dit moment bij Sevilla. Hij lijkt mij geen Bogarde die jaren niet speelt maar wel casht.
Mij zou het echter niks verbazen. Hij komt niet voor niks met een dikke Bentley aanrijden op de training van het Nederlands elftal, van veel geld verdienen is hij echt niet vies. Hij wil echt niet de helft inleveren om bij Feyenoord te komen spelen, terwijl hij nu lekker aan het chillen is in Zuid-Spanje.
[Dit bericht is veranderd door willem07 (op 24 oktober 2007 11:29:29).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Inderdaad Willem, heb hem 100 keer horen zeggen dat PSV zijn club is etc.
Mij maakt dat niks uit. Ik geloof die voetballers toch niet met dat soort praatjes. Bovendien vind ik het niet relevant. Voetballers zullen best een voorliefde hebben voor een club, is dat een andere dan de onze, so be it. Als ze maar presteren.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)Maar als Ãk Mark van Bommel was dan tekende ik in mei 2008 op mijn 31ste natuurlijk wél voor Feyenoord, dat met een paar gerichte aankopen (Boulahrouz, Van Bommel, Alves) nog meer dan Bayern München een kanshebber zal zijn in de Champions League, en vooral een team vol vrienden van Van Bommel, bovendien ook nog getraind door Van Bommel's bloedeigen schoonvader.
Ronald Koeman heeft het ooit ook verstandig gepland en Mark van Bommel het goede voorbeeld gegeven. Van PSV naar Barcelona en van Barcelona naar Feyenoord.
En bij welke club kun je nou beter Marco van Basten's Ajax treiteren dan bij Feyenoord??
Op Alves na ben ik het eens met deze posting. Alves komt echt niet bij ons. Ook niet bij AZ trouwens. Die man kan goud geld verdienen in het buitenland. Misschien kunnen we de transferprijs nog wel ophoesten maar zeker niet het bijbehorende salaris. Alves speelt volgend jaar rond deze tijd ongetwijfeld in Spanje of Engeland waar ze hem een salaris van meer dan 5 miljoen per jaar gaan bieden.
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 | Misschien is Gudjohnsen van Barcelona wel een goede optie, hij speelt bijna niet meer omdat Giovanni en Krkic het zo goed doen.
De nieuwe Hofland-Van Bronckhorst-Makaay, moeten in de zomer van 2008 Bouhlarouz, van Bommel en Gudjohnsen worden. Als Feyenoord dat nog weet te flikken, gaan we gewoon meedoen om de Champions League
------------------------Timmer--------------------------
--------------------------------------------------------
Bouhlarouz-------Vlaar---------Hofland-----------De Cler
De Guzman-----Van Bommel----Van Bronckhorst-------Bruins
--------------Gudjohnsen----Makaay----------------------
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: willem07 schreef:
(...)
Mij zou het echter niks verbazen. Hij komt niet voor niks met een dikke Bentley aanrijden op de training van het Nederlands elftal, van veel geld verdienen is hij echt niet vies. Hij wil echt niet de helft inleveren om bij Feyenoord te komen spelen, terwijl hij nu lekker aan het chillen is in Zuid-Spanje.
Van veel geld verdienen is geen één voetballer vies.
Bhoularuz is overigens naast het voetbal, maatschappelijk erg actief.
Overigens levert geen één voetballer de helft van zijn salaris in om bij Feyenoord te komen voetballen.
|
|
|
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
(...)
En toch is hij ook bij PSV meestal reservespeler. Een speler die beter of net zo goed is als Makaay zet je niet op de bank.
Voor de duidelijkheid... ja, ik vind Makaay stukken beter. Heel veel stukken zelfs.
|
|
|
emmylover Vedette
Uit: eindhoven Vak: - Posts: 3589 Reg.: 12 april 2004 | klopt makaay is een betere voetballer voor dit feyenoord,hij laat zich vaak terug zakken uit de spits en dan neemt vaak hofs die positie in.en op die plek had ik graag koevermans zien staan.
|
|
|
|