Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 30 augustus 2007 om 10:33:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Vinnyjones schreef:

Die Tsjech VLCEK (VILCEK)van Slavia Praag heeft zich gisteren tegen ajax wel bewezen. Scorende spits, bezielende aanvoerder en erg scherp voor de goal!

Redelijk op leeftijd en misschien wel oren naar een Europees avontuur!?!

VLCEK naar ???

speelt CL is 31 jaar oud, is niet meer doorverkoopbaar.!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 30 augustus 2007 om 10:49:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tito Ortiz schreef:

(...)

Dus? Makaay is dat toch ook niet? Je maakt de afweging, is het de investering waard of niet.
Als dit een goede speler is (gisteren niks gezien van de wedstrijd) en hij kost niet veel maak je een overweging. Alleen 7 mio voor Koevermans is voor een NL club gekkenwerk. Laat Koef maar naar PSV gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Kenji
Basisspeler

Uit: Zevenaar
Vak: -
Reg.: 15 augustus 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 11:17:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

En wat moet er dan volgens jou met Gio gaan gebeuren?

Nou waarvoor hij gekomen is, VM
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Noud
Bankzitter

Reg.: 12 september 2004
Gepost op 30 augustus 2007 om 12:59:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Tito Ortiz schreef:

(...)

Intresseert me vrij weinig,, ik denk niet dat hij wil komen maar als hij het wil is het een geweldige versterking voor Feyenoord, een 4x betere optie dan Koevermans
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.499,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Royston Drenthe
Aanstormend talent

Uit: Maastricht/Beek
Reg.: 19 juni 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 13:03:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Meen je dat nu serieus?
Noud, wat ben jij een lachertje zeg.
Een wedstrijd goed gespeeld en gelijk een geweldige versterking.
Daarbij is er ook nog een taalbarriere.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 13:04:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

Dus? Makaay is dat toch ook niet?
Inderdaad, ik zou het onverstandig vinden als je halve selectie niets meer oplevert als ze vertrekken. We hebben nu een superspits die waarschijnlijk bij zijn laatste club zit. Moet je er dan nog zo één halen of een jong iemand die nu rijpen op een andere positie en wellicht Makaay's plek op den duur kan overnemen?!?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Noud
Bankzitter

Gepost op 30 augustus 2007 om 13:10:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Royston Drenthe schreef:

Meen je dat nu serieus?
Noud, wat ben jij een lachertje zeg.
Een wedstrijd goed gespeeld en gelijk een geweldige versterking.
Daarbij is er ook nog een taalbarriere.

Speelde de week daarvoor ook al goed en scoort altijd rond de 10 doelpunten in de Tsjechische competitie, nou is 10 niet heel veel misschien, maar Koevermans heeft ook maar 1 seizoen meer gescoord op eredivisie niveau in een team dat heel erg goed draaide.. Ik vond dat deze Vlcek Slavia praag in bijde wedstrijden naar de overwinning leidde, en het is een speler die heel veel beweegt dus goed langs Makaay kan spelen. Hij is waarschijnlijk ook een stuk goedkoper dan Vlcek, dus vind ik het in vergelijking met Koevermans een goede aanwinst. Kanttekening daarbij is dat ik nooit een grote voorstander ben geweest van de komst van Danny
 Help mods!
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 13:14:40.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Noud schreef:

(...)

Intresseert me vrij weinig,, ik denk niet dat hij wil komen maar als hij het wil is het een geweldige versterking voor Feyenoord, een 4x betere optie dan Koevermans

zware onzin ten 1ste ajax speelde zwaar onder niveau ze konden de bal geneens 5 keer over spelen emanuelson zwakste man van t veld huntelaar was nergens.
ajax heeft van zich zelf verloren net asl 2 weken geleden toen ze slavia van de mat speelde alleen dramatisch met de kanse om gingen.
die spist van slavia is niks ajax was veelste bang en begon zonder organisatie.
ik ben geen fan van ajax maar ik begon zelfs kwaad te worden hoe ze speelde leek wel ons verleden jaar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
zwembad
Basisspeler

Uit: Lekkerland
Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 24 februari 2005
Gepost op 30 augustus 2007 om 13:19:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ten eerste zijn alle spelers van Slavia haalbaar lijkt me. Hun begroting ligt rond de 6 miljoen. Dat betekend dat een speler daar aan salaris niet veel krijgt en graag de euro's in nederland zal willen opstrijken.

Verder denk ik niet dat er een speler rondloopt die Feyenoord zoekt of het moet de broer van Richard Kraicek zijn. Die rechtsback bekoort mij wel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.477,8VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 13:21:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
zwembad schreef:

Ten eerste zijn alle spelers van Slavia haalbaar lijkt me. Hun begroting ligt rond de 6 miljoen. Dat betekend dat een speler daar aan salaris niet veel krijgt en graag de euro's in nederland zal willen opstrijken.

Verder denk ik niet dat er een speler rondloopt die Feyenoord zoekt of het moet de broer van Richard Kraicek zijn. Die rechtsback bekoort mij wel.

Ze hebben gisteravond CL binnen gehaald dus ik denk dat die begrotingscijfers wel wat naar boven kunnen worden bijgesteld...
 Help mods!
Noud
Bankzitter

Gepost op 30 augustus 2007 om 13:22:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
akuma schreef:

(...)

zware onzin ten 1ste ajax speelde zwaar onder niveau ze konden de bal geneens 5 keer over spelen emanuelson zwakste man van t veld huntelaar was nergens.
ajax heeft van zich zelf verloren net asl 2 weken geleden toen ze slavia van de mat speelde alleen dramatisch met de kanse om gingen.
die spist van slavia is niks ajax was veelste bang en begon zonder organisatie.
ik ben geen fan van ajax maar ik begon zelfs kwaad te worden hoe ze speelde leek wel ons verleden jaar.

Dit vind ik dus weer onzin, vooral de 2de helft speelde de hele wedstrijd zich ongeveer af op de helft van Slavia, maar Ajax speelde zoals elke Nederlandse ploeg deze wedstrijd gespeeld zou hebben, veel te opportunistisch, het is standaard zo dat Nederlandse ploegen in dit soort wedstrijden tekort komen doordat ze veel te aanvallend spelen en daardoor te weinig op de verdediging letten, ik ben het met je eens dat er erg veel ruimtes in de verdediging lagen van Ajax, maar Vlcek maakte daar ook wel erg handig gebruik van, vooral de loopactie bij de 2de goal was erg mooi. Ook ben ik het met je eens dat de verdediging van ajax drama is maar ik vond Emanuelson niet eens het slechtste want Colin aan de andere kant is te vergelijken met Artje van Peppen van de superboeren. Vlcek is in mijn ogen een goede speler en laten we eerlijk zijn als hij tegen een in jou ogen slecht ajax zo'n wedstrijd kan spelen dan kan hij dat ook tegen elke nederlandse subtopper of lager die wel in goede vorm is...
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 30 augustus 2007 om 13:27:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
zwembad schreef:

Moeten wij nou spelers van Slavia gaan halen om de doodeenvoudige reden dat ze een twee aardige wedstrijden speelden tegen een onthutsend zwak Ajax dat z'n uiterste best deed Slavia in de kaart te spelen?
Dat vind ik niet getuigen van beleid.
Volgens mij loopt daar geen enkele speler rond die goed genoeg is bij ons rond te lopen.
En dan heb ik het nog niet eens over het grootste probleem dat de meesten van jullie (ik niet overigens) hebben: de taalbarriere.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Noud
Bankzitter

Gepost op 30 augustus 2007 om 13:32:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Moeten wij nou spelers van Slavia gaan halen om de doodeenvoudige reden dat ze een twee aardige wedstrijden speelden tegen een onthutsend zwak Ajax dat z'n uiterste best deed Slavia in de kaart te spelen?
Volgens mij loopt daar geen enkele speler rond die goed genoeg is bij ons rond te lopen.
En dan heb ik het nog niet eens over het grootste probleem dat de meesten van jullie (ik niet overigens) hebben: de taalbarriere.

Ach bijna elke Tsjech kan Duits en dat kunnen Bert en Roy en Nuri en Kevin ook dus dat valt ook nog wel mee, en aangezien ze Germaanse talen kunnen is Nederlands ze vrij makkelijk aan te leren
 Help mods!
Kenji
Basisspeler

Gepost op 30 augustus 2007 om 13:51:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Er voetbalt genoeg jong talent bij Slavia Praag die voor Feyenoord een versterking zijn. En Spartak heeft zich niet weten te plaatsen, dus misschien zit daar nog een jonge Nedved tussen .
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Noud
Bankzitter

Gepost op 30 augustus 2007 om 14:34:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bruckner is het opeens weer met me eens wat betreft Vlcek
 Help mods!
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 30 augustus 2007 om 14:47:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik er vanuit ga (wat ik ook hoop) dat Feyenoord echt ambitie heeft en graag doorpakt in de lijn van de laatste versterkingen. Dan zou ik graag minimaal twee van volgende namen zien verschijnen, al of niet geheel haalbaar, maar ik ga uit van de nieuwe ambitie:

- El Hamdaoui
- Triché
- Alves
- Jones
- Kryznowek
- Pranjic
- Koevermans (voor een redelijk bedrag; er is drie keer geboden. Eerste bod was 2.2miljoen. Laatste 4? en lijkt mij ook zeker de max)
- Vagner Love (vorig jaar interesse)

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 30 augustus 2007 om 16:19:27.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dennis1980 schreef:

Wat moet AZ nou met nog een spits? Ze kunnen de problemen al niet de baas als er vier spitsen zijn laat staan vijf. Bovendien geeft AZ nooit zoveel uit voor een speler. Die 7 miljoen voor Pellè deed Scheringa al erg veel pijn... Als Alves nog vertrekt zal hij wel naar het buitenalnd gaan.

Ik denk dat AZ zich probeerd in te dekken voor het geval dat Koevermans alsnog vertrekt. van Gaal blijft namelijk beweren dat hij de kans erg groot acht dat Koevermans alsnog AZ zal gaan verlaten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Wippolder
Veelbelovend talent

Uit: Delft
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 30 augustus 2007 om 21:11:33.         MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nou kom op Feyenoord nog ruim 24 uur
Hiervan zal toch wel wat naar Feyenoord kunnen komen

Rubén de la Red, Javier Balboa, Esteban Granero, Javi García en Adrián González zullen de komende 48 uur verkocht worden door Real Madrid. De Spaanse landskampioen behoudt wel een optie om de spelers tegen een redelijke prijs terug te halen. (Marca)

De komst van Arouna Koné betekent het einde van Ernesto Chevantón bij Sevilla. De Andalusiërs willen de Uruguayaan aan Racing Santander verhuren. (Sport)

De eerste speler die zich op lijkt te maken voor een transfer is Giorgios Samaras. De Griekse aanvaller staat in de belangstelling van Middlesbrough. Naast de spits mogen ook Danny Mills, Bernardo Corradi en Paul Dickov vertrekken bij de middenmoter. (voetbalprimeur)

Als het financieel niet kan gewoon een speler huren,Met 1 spits win je echt de oorlog niet hoor!Er zal echt iemand bij MOETEN komen.

Dus kom uit je bureaustoel Peter!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Noud
Bankzitter

Gepost op 30 augustus 2007 om 21:36:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Wippolder schreef:

Nou kom op Feyenoord nog ruim 24 uur
Hiervan zal toch wel wat naar Feyenoord kunnen komen

Rubén de la Red, Javier Balboa, Esteban Granero, Javi García en Adrián González zullen de komende 48 uur verkocht worden door Real Madrid. De Spaanse landskampioen behoudt wel een optie om de spelers tegen een redelijke prijs terug te halen. (Marca)

De komst van Arouna Koné betekent het einde van Ernesto Chevantón bij Sevilla. De Andalusiërs willen de Uruguayaan aan Racing Santander verhuren. (Sport)

De eerste speler die zich op lijkt te maken voor een transfer is Giorgios Samaras. De Griekse aanvaller staat in de belangstelling van Middlesbrough. Naast de spits mogen ook Danny Mills, Bernardo Corradi en Paul Dickov vertrekken bij de middenmoter. (voetbalprimeur)

Als het financieel niet kan gewoon een speler huren,Met 1 spits win je echt de oorlog niet hoor!Er zal echt iemand bij MOETEN komen.

Dus kom uit je bureaustoel Peter!

Chevanton, Samaras, Corradi alledrie helemaal niks mis mee ook, als er maar wat gebeurt! ik vind dat we in ieder geval een stand-in moeten hebben voor makaay maar ben bang dat Corradi en Chevanton teveel verdienen
 Help mods!
Wippolder
Veelbelovend talent

Uit: Delft
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 juni 2005
Gepost op 30 augustus 2007 om 21:40:26.         MSN: ja  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Noud schreef:

(...)

Chevanton, Samaras, Corradi alledrie helemaal niks mis mee ook, als er maar wat gebeurt! ik vind dat we in ieder geval een stand-in moeten hebben voor makaay maar ben bang dat Corradi en Chevanton teveel verdienen

Dan moeten ze maar iemand huren, een talentje van een europese topclub ofzo.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Patjow
Jeugdspeler

Uit: Tiel
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 8 april 2004
Gepost op 30 augustus 2007 om 22:20:23.     MSN: Patjekennis@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Milevski nog steeds een super talent met meerwaarde
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Kenji
Basisspeler

Gepost op 30 augustus 2007 om 22:47:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou zeggen, halen. Was het maar zo simpel
 Help mods!
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 30 augustus 2007 om 23:10:10.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:
Precies. Dat zou nou precies het kortzichtige beleid zijn waar we als club nou eindelijk eens hard van af moeten. Vlcek speelde een uitmuntende wedstrijd maar goed, ook Gyan heeft in Europa wel eens een ijzersterke pot gespeeld. Het gaat wel om een speler die zijn hele leven lang bij clubs als Slavia Praag, Sigma Olomouc en Ceske Budejovice heeft gespeeld.

Bovendien is die gozert niet gek. Hij kan voor het eerst en het laatst van zijn leven de Champions League in. Die gaat dat echt niet laten lopen om bij Feyenoord af en toe in te kunnen vallen.

Doe mij onderhand El Hamdaoui dan maar. 2 a 2,5 miljoen en zelfgebakken appeltaart, moet toch genoeg zijn lijkt me.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
fr-fotopage
Nationale topspeler

Reg.: 2 maart 2004
Gepost op 30 augustus 2007 om 23:13:38.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tja nog maar 1 dag.

1 Tchite
2 Alves

als spits

en dan nog een buitenspeler, tja wie
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.383,4VoVo: -Opstelling: incompleet
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 30 augustus 2007 om 23:37:53.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In principe is elke goedkope aanvaller die jonger is dan 32 en er minimaal zo'n 5 per seizoen in kan leggen wel welkom op dit moment. Beter iets dan helemaal niets.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk