| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | een linksbenige cv, die ook linksback kan spelen als back up? ik zeg erik pieters, groot talent, die op termijn hofland of de cler kan opvolgen.
|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
quote: Pascal schreef:
een linksbenige cv, die ook linksback kan spelen als back up? ik zeg erik pieters, groot talent, die op termijn hofland of de cler kan opvolgen.
Pieters is opbouwens nog zwakker dan Wisgerhof en dat is al middelmaat. Pfff, als je daar de lat moet leggen.
In Roemenië kun je Banel Nicolita voor 4 miljoen ophalen. Opkomen en verdedigen, steeds maar weer. Kan op de gehele linkerflank uit de voeten.
|
|
|
Schapenkop Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Stadiontribune - UU Posts: 737 Reg.: 6 april 2004 |
quote: Buakaw schreef:
(...)
Je weet dat ie op de lange termijn niet mee kan bij Feyenoord, maar omdat ie het nu goed doet wil je geen extra CV bij halen? Je bedoelt eerst wachten totdat ie een pak fouten maakt en dan pas een nieuwe CV halen?
Ik denk dat je het meer moet zien dat er momenteel andere prioriteiten zijn dan een vervanger voor Bahia, eerst maar eens die posities invullen die onderbezet zijn dan posities invullen waar je wel een speler voor hebt in je selectie maar die uiteindelijk niet mee kan met het gewenste niveau.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Schapenkop schreef:
(...)
Ik denk dat je het meer moet zien dat er momenteel andere prioriteiten zijn dan een vervanger voor Bahia, eerst maar eens die posities invullen die onderbezet zijn dan posities invullen waar je wel een speler voor hebt in je selectie maar die uiteindelijk niet mee kan met het gewenste niveau.
Wie vervangt deCler dan?
|
|
|
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Wie vervangt deCler dan?
Dat heeft toch niets met Bahia te maken ?
Bahia is een vervanger voor het centrale duo, en eventueel als de Cler niet kan spelen wordt hij daar ingezet, maar de linsback is in mijn ogen ook een positie die onderbezet is en dus zou daar een speler voor gehaald moeten worden, maar in eerste instantie niet voor de positie van centrale verdediger.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 | Centraal kan ik voorlopig ook wel mee leven, vleugels zijn inderdaad een probleem en dan vooral RB. Alles is beter dan Lucius of Buijs op die plek.
|
|
|
aliendwurf Vedette
(...)
Dat heeft toch niets met Bahia te maken ?
Bahia is een vervanger voor het centrale duo, en eventueel als de Cler niet kan spelen wordt hij daar ingezet, maar de linsback is in mijn ogen ook een positie die onderbezet is en dus zou daar een speler voor gehaald moeten worden, maar in eerste instantie niet voor de positie van centrale verdediger.
Bahia hoeft ook niet vervangen te worden,want hij is al een vervanger.
Ik ben van mening dat als je een vervanger voor deCler haalt,dat die dan ook als LCV uit de voeten zou moeten kunnen.
En als dat niet het geval is,dan zou ik het dus gewoon niet doen.
[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 18 oktober 2007 18:21:56).]
|
|
|
Centraal kan ik voorlopig ook wel mee leven, vleugels zijn inderdaad een probleem en dan vooral RB. Alles is beter dan Lucius of Buijs op die plek.
Vergeet je dan niet dat we daar ook nog Tiendalli hebben en dat ook Greene op die positie uit de voeten kan, als alles beter is als Lucius of Buijs dan hebben we die toch al in huis.
Dat een back-up speler voor de Cler ook als LCV moet kunnen spelen ben ik op zich wel met je eens maar dat betekend nog niet dat hij dan in de plaats van Bahia bij de selectie moet komen want wat gebeurt er dan op het moment dat zowel de Cler als Hofland niet kan spelen ?
Je moet gewoon zorgen dat elke positie dubbel bezet is en als er dan spelers bij zijn die ook nog eens op meerdere posities inzetbaar zijn is dat alleen maar een extra pluspunt.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik vind Bahia ook een prima bankzitter,laat dat duidelijk zijn.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Vergeet je dan niet dat we daar ook nog Tiendalli hebben en dat ook Greene op die positie uit de voeten kan, als alles beter is als Lucius of Buijs dan hebben we die toch al in huis.
Dat een back-up speler voor de Cler ook als LCV moet kunnen spelen ben ik op zich wel met je eens maar dat betekend nog niet dat hij dan in de plaats van Bahia bij de selectie moet komen want wat gebeurt er dan op het moment dat zowel de Cler als Hofland niet kan spelen ?
Je moet gewoon zorgen dat elke positie dubbel bezet is en als er dan spelers bij zijn die ook nog eens op meerdere posities inzetbaar zijn is dat alleen maar een extra pluspunt.
Tiendalli is op dit moment niet meer dan een talent die een handvol wedstrijdjes heeft gespeeld en er op zijn zachts gezegd niet geweldig speelde. Greene in topvorm is een basisplek waard. Maar ook bij hem ging het voor zijn blessure niet geweldig. Is soms te laks en wil het te mooi doen. Stapt ie daar vanaf dan kan het weer een goede worden.
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
(...)
Lijkt me eerder dat er versterking nodig is voor andere positie's dan de verdediging. Een vervanger voor van Bronckhorst op verdedigende middenvelder hebben we niet en ook een vervanger voor Makaay als spits ontbreekt. Dir zijn de twee positie's waar de prioriteit moet liggen, daarnaast moet er voor volgend jaar een volwaardige keeper komen als Timmer stopt.
|
|
|
(...)
Tiendalli is op dit moment niet meer dan een talent die een handvol wedstrijdjes heeft gespeeld en er op zijn zachts gezegd niet geweldig speelde. Greene in topvorm is een basisplek waard. Maar ook bij hem ging het voor zijn blessure niet geweldig. Is soms te laks en wil het te mooi doen. Stapt ie daar vanaf dan kan het weer een goede worden.
Volgens mij gaf je zelf aan dat iedereen beter is als Lucius en Buijs, daarmee wil je volgens mij zeggen dat het dus weinig uitmaakt wie je haalt of er neerzet, daarop reageer ik dan met het feit dat je niemand hoeft te halen.
Verder ben ik het met willem07 eens dat er andere posities de voorkeur hebben.
Overigens als je het verhaal moet geloven dat er alleen echte versterkingen zullen komen (of anders niet) dan kan je ervan uitgaan dat er niet iemand zou komen om achter van Bronckhorst of Makaay op de bank te zitten.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Volgens mij gaf je zelf aan dat iedereen beter is als Lucius en Buijs, daarmee wil je volgens mij zeggen dat het dus weinig uitmaakt wie je haalt of er neerzet, daarop reageer ik dan met het feit dat je niemand hoeft te halen.
Verder ben ik het met willem07 eens dat er andere posities de voorkeur hebben.
Overigens als je het verhaal moet geloven dat er alleen echte versterkingen zullen komen (of anders niet) dan kan je ervan uitgaan dat er niet iemand zou komen om achter van Bronckhorst of Makaay op de bank te zitten.
Tiendalli zou het zeker niet minder doen dan een Buijs of een Lucius. Ik denk zelfs beter maar dat betekent niet dat hij goed genoeg is? Lucius en Buijs zijn gewoon ontzettend slecht.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | De enigen die wel goed genoeg zijn van de achterste linie zijn De Cler, Hofland en Greene. Vlaar is een twijfelgeval, vooral vanwege de twee blessureperiodes waar hij mee te kampen heeft (gehad).
Tiendalli is volgens mij echt niet goed genoeg en over Bahia en Lucius praat ik geen eens.
Lucius figureert trouwens in een heel interessant lijstje op pag. 53 van VI nummer 42. Het lijstje heet 'staart van het klassement' en daarop moet Lucius nog maar 6 spelers achter zich dulden waarvan 4 hoogvliegers van VVV Venlo, eentje van Heracles en verrassend genoeg Ryan Donk van AZ.
|
|
|
aliendwurf Vedette
quote: De Sigaar schreef:
De enigen die wel goed genoeg zijn van de achterste linie zijn De Cler, Hofland en Greene. Vlaar is een twijfelgeval, vooral vanwege de twee blessureperiodes waar hij mee te kampen heeft (gehad).
Tiendalli is volgens mij echt niet goed genoeg en over Bahia en Lucius praat ik geen eens.
Greene is ook een twijfelgeval hoor.
Hij is wel onze beste rechtsback,dat wel.
Maar hij heeft ook verschrikkelijk slecht gespeelt,en ik weet wel dat iedereen slecht was,maar hij kwam mentaal niet echt sterk op me over.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Greene is ook een twijfelgeval hoor.
Hij is wel onze beste rechtsback,dat wel.
Maar hij heeft ook verschrikkelijk slecht gespeelt,en ik weet wel dat iedereen slecht was,maar hij kwam mentaal niet echt sterk op me over.
Ik twijfel echt niet zo aan Greene. Wat kon hij uitrichten dan in een 3-mans defensie met Vlaar en Bahia naast zich? Ik vond Greene in het algemeen beter spelen dan Vlaar. Maar dat kwam dan ook omdat Vlaar pas na de winterstop weer naar zijn normale vorm kon groeien. Maar in dat elftal was de defensie kanonnenvoer. het is dus inderdaad moeilijk oordelen hierover. Het seizoen ervoor speelde Greene een aantal uitstekende wedstrijden en daarop baseer ik mijn oordeel.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
(...)
Je weet dat ie op de lange termijn niet mee kan bij Feyenoord, maar omdat ie het nu goed doet wil je geen extra CV bij halen? Je bedoelt eerst wachten totdat ie een pak fouten maakt en dan pas een nieuwe CV halen?
Ik vind dat de prioriteit bij Feyenoord een VM en een spits zijn. Verder heeft Aliendwurf gelijk dat de LB positie niet dubbel is bezet.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)
Wat zeg je? Ken jij Almere soms? Of FC Omniworld? Natuurlijk lopen er hier veel Amsterdammers rond maar Almere is beslist geen Amsterdam net zomin als bijvoorbeeld Wassenaar Den Haag is om maar een zijstraat te noemen.
Jaja, kom nou maar weer van die kast af. Het is leuk geweest...
---------------
Een back-up voor de Cler is geen slecht idee. Als deze dan ook nog links in het centrum uit de voeten kan, zou het helemaal mooi zijn. Maar een Roemeen voor 4 miljoen euri halen als back-up vind ik kapitaalvernietiging. Michel Breuer van Heerenveen kan op beide posities uit de voeten en staat daar in Friesland al twee jaar in de basis, is dat niet wat?!?
Zelf zou ik graag Chris Gyan terug zien komen. Gewoon daarom.
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 19 oktober 2007 08:33:41).]
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Jaja, kom nou maar weer van die kast af. Het is leuk geweest...
---------------
Een back-up voor de Cler is geen slecht idee. Als deze dan ook nog links in het centrum uit de voeten kan, zou het helemaal mooi zijn. Maar een Roemeen voor 4 miljoen euri halen als back-up vind ik kapitaalvernietiging. Michel Breuer van Heerenveen kan op beide posities uit de voeten en staat daar in Friesland al twee jaar in de basis, is dat niet wat?!?
Zelf zou ik graag Chris Gyan terug zien komen. Gewoon daarom.
Braafheid lijkt me dan beter.
|
|
|
Nick Hofs Vedette
Uit: Vlaardingen Vak: - Posts: 1307 Reg.: 13 september 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Braafheid lijkt me dan beter.
Braafheid is net als Tiendalli, net niet dus. We gaan voor tripple A spelers. Braafheid valt niet echt in die categorie.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 |
quote: Nick Hofs schreef:
(...)
Braafheid is net als Tiendalli, net niet dus. We gaan voor tripple A spelers. Braafheid valt niet echt in die categorie.
Die triple A wordt ik een beetje gek van.
Dat heeft volgens mij een journalist eens verzonnen en is nu een eigen leven aan het leiden.
Als ik hoor dat ze intresse hebben in jovetic en kermit, dan kan ik me niet voorstellen dat zulke spelers triple A zijn.
Wat is van Nistelrooy dan, vraag ik me af.
Ik vraag me ook af wat er beschikbaar is in die categorie.
Dan kom je toch weer in het buitenland terecht.
En zulk soort spelers hebben alleen zin in Nederland, als er een flinke prijs wordt betaald.
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | als back up voor de bank ga je echt geen triple A spelers krijgen ben ik bang.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: pipapaauwe schreef:
(...)
Die triple A wordt ik een beetje gek van.
Dat heeft volgens mij een journalist eens verzonnen en is nu een eigen leven aan het leiden.
Als ik hoor dat ze intresse hebben in jovetic en kermit, dan kan ik me niet voorstellen dat zulke spelers triple A zijn.
Wat is van Nistelrooy dan, vraag ik me af.
Ik vraag me ook af wat er beschikbaar is in die categorie.
Dan kom je toch weer in het buitenland terecht.
En zulk soort spelers hebben alleen zin in Nederland, als er een flinke prijs wordt betaald.
Zelfs dan is het nog maar de vraag of ze in nederland willen komen ballen. Als je geen CL haalt, zal dat zeker lastig blijven.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Heineken schreef:
(...)
Zelfs dan is het nog maar de vraag of ze in nederland willen komen ballen. Als je geen CL haalt, zal dat zeker lastig blijven.
Feyenoord staat momenteel bovenaan en heeft dus de grootste kans dat het volgend jaar gegarandeerd CL speelt. Zo opportunistisch is de voetballerij dan ook wel weer...
Braafheid is afgelopen jaar van Utrecht naar Twente gegaan. Die zal dus nog een langdurig contract hebben en een hoop centen kosten...
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Feyenoord staat momenteel bovenaan en heeft dus de grootste kans dat het volgend jaar gegarandeerd CL speelt. Zo opportunistisch is de voetballerij dan ook wel weer...
Braafheid is afgelopen jaar van Utrecht naar Twente gegaan. Die zal dus nog een langdurig contract hebben en een hoop centen kosten...
Tsja, voor hetzelfde geldt word je tweede (of derde of vierde ) en mist via de play-offs wederom CL.
Maar goed, zelfs dan. Zien we PSV Europese toppers halen?
|
|
|
|