Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
MMF
Jeugdspeler

Vak: -
Reg.: 28 mei 2007
Gepost op 17 oktober 2007 om 20:20:02.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kurupti schreef:

(...)

A : Onzin , In de L1 scoor je net zo makkelijk als in iedere andere competitie. Het feit is gewoon dat ze weinig goeie spitsen daar hebben en de 2 beste vorig jaar (Fred , Pauleta) waren of geblesseerd en hadden ruzie met trainer en zaten op de bank. De topscorer dit jaar (Benzema) heeft nu ook al 10 goals in 10 wedstrijden. De nummer 2 en 3 staan ook op 6 uit 10 en 9 wedstrijden.

B : Onjuist , Hij is altijd de (zwervende) spits. Lille speelt met een 4 mans middenveld maar die bestaat uit Makoun II , Cabaye , Obraniak en Dumont.

Jij bent hier degene die kort door de bocht oordeelt en onjuiste en niet relevante feiten uit de kast haalt om een scoringsrecord van 3 goals in 60 wedstrijden goed te praten...

Zelf al had hij 10x gescoord dan had hij zich nog enigzins moeten schamen.

Het is wel degelijk moeilijker scoren in de Ligue 1, dat heeft niet zozeer te maken dat er geen goede spitsen rondlopen maar met de speelstijl van de meeste ploegen. Niet voor niks staat in de nieuwe VI dat Frankrijk op Portugal na het laagste doelpuntengemiddelde heeft van alle gerenommeerde competities met een gemiddelde van 2,19.

Lille heeft over de afgelopen 8 seizoenen zelfs een doelpuntengemiddelde van 1,18, probeer dan maar eens erop los te scoren als (meestal) invaller van nog geen 20 jaar. In Europa heeft hij vorig seizoen maar 1x de hele wedstrijd gespeeld in de voorronde tegen een onbeduidend ploegje, bij andere wedstrijden speelde hij hooguit 20 minuten mee.
De voorgaande seizoenen was dit ook het geval, dit zegt dus niks.
Tijdens het jeugd-EK scoorde hij er 2 in 4 wedstrijden en bij de Rode Duivels staat hij nu 2 op 3. Hij is dus wel degelijk in staat om te scoren.

Hij is niet altijd de (zwervende) spits maar als jij anders beweert dan vind ik het best, degenen die Lille volgen mogen zelf maar een eigen mening vormen.
Het gaat er niet alleen om hoeveel hij scoort maar over welke kwaliteiten hij beschikt. Daar vind ik jou inderdaad kort door de bocht, jij haalt meteen de statistieken erbij zonder ook maar een woord over zijn kwaliteiten te reppen. Die zijn er wel degelijk aanwezig.

[Dit bericht is veranderd door MMF (op 17 oktober 2007 20:20:46).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 18 oktober 2007 om 00:26:28.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Er is wel wat te zeggen vor een verdedigende middenvelder,want ik vind Greene en Lucius daar niet geschikt voor en Bruins zou beter tot zijn recht komen als hij wat meer aanvalend kan voetballen,dat blijkt nu al.
Echter,eerst de door jou genoemde posities versterken en dan pas uit gaan kijken naar een VM.

Naar mijn mening is een fysiek sterke middenvelder eerder de prioriteit dan een CV. Vergeet niet dat Vlaar na de winterstop hoogstwaarschijnlijk weer inzetbaar is voor Feyenoord.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 18 oktober 2007 00:27:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
experia
Veelbelovend talent

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 11 november 2006
Gepost op 18 oktober 2007 om 08:36:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kurupti schreef:

Waarom praat iedereen toch steeds over middenvelders ?

Van Bronckhorst , De Guzman , Bruins , Hofs , Wijnaldum , Buijs , Fer , Janota is niet genoeg voor de lange termijn..??

En dan is dit seizoen Sahin er nog en kunnen Greene en Lucius daar ook prima uit de voeten.

Centrale Verdediger ??? SpitsEN...?? Keeper voor volgend jaar..??

Als Sahin volgend jaar weggaat neemt Bruins gewoon zijn positie over want die blijft echt niet linksbuiten staan en komt Fer voor de fysieke/verdedigende kracht bij het eerste.

we hebben inderdaad genoeg middenvelders al is Bruins een andere speler als sahin dan kan je beter ehl ahmadi nemen. maar een extra spits is zeker nodig, een keeper voor volgend jaar lijkt mij niet nodig we hebben als timmer stopt of weggaat nog ekramy en mulder is een talent.
centrale verdediger is ook niet nodig als bahia blijft spelen zoals de laatste tijd hebben we er genoeg met greene, vlaar, hofland en jordy buis. je kan beter kijken naar een echte rechtsback want theo is niet zo goed en greene is vind ik geen echte rechtsback.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 18 oktober 2007 om 08:52:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...) Ga dan liever voor een Kivuvu, een net zo groot talent en nog jonger. Is ook niet belachelijk duur.

Eens!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Jonathan de Guzman
Nationale topspeler
Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006

Reg.: 15 juni 2005
Gepost op 18 oktober 2007 om 11:20:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

(...)
Eerlijk gezegt ben ik helemaal geen fan van een komst van Maduro. Allereerst is het een pure Ajacied, is daar geboren, alle jeugdopleidingen doorlopen enz. De vraag is daarom ook of hij het zelf zou willen. Daarnaast vind ik het helemaal geen geweldige speler. Als hij in vorm is kan hij wel nuttig zijn voor het elftal door het tempo te bepalen en ballen af te pakken, maar de laatste paar jaar vind ik hem slecht. Veel te sloom, onhandig. Ga dan liever voor een Kivuvu, een net zo groot talent en nog jonger. Is ook niet belachelijk duur.

Maduro is geboren in Almere, heeft jarenlang in de jeugdopleiding van FC Omniworld gezeten, en is pas op vrij late leeftijd naar ajax gegaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.431,6 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 18 oktober 2007 om 11:57:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Almere is misschien theoretisch gezien geen Amsterdam maar het komt er verdacht dicht bij in de buurt.

Ik was een liefhebber van het talent Maduro in de vertegenwoordigende jeugdelftallen, maar hij heeft geen enkele progressie gemaakt de afgelopen jaren. Zijn inmiddels overbekende gebrek aan handelingssnelheid, omschakeling en dynamiek maken hem voor een middelmatige tegenstander simpel te bespelen. Hij kan nog steeds een hele grote worden als dit hem wordt aangeleerd (behalve zijn dynamiek, dat is aangeboren en zit er niet in, maar dat tekort kan hij wellicht op een andere menier opvangen) maar ik zie hem daardoor niet als (directe) versterking voor dit Feyenoord.

El Ahmadi, Sno en/of Kivuvu zouden veel meer toevoegen aan de huidige (of op de langere termijn) selectie...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 14:55:54.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:

Ga dan liever voor een Kivuvu, een net zo groot talent en nog jonger. Is ook niet belachelijk duur.

Kivuvu is inderdaad een speler met veel talent, maar ik vind dat hij nog niet klaar is om de stap naar de top te maken. Hij kan voor zijn ontwikkeling voorlopig nog het beste minimaal een jaar bij NEC blijven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 18 oktober 2007 om 15:11:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Almere is misschien theoretisch gezien geen Amsterdam maar het komt er verdacht dicht bij in de buurt.

Ik was een liefhebber van het talent Maduro in de vertegenwoordigende jeugdelftallen, maar hij heeft geen enkele progressie gemaakt de afgelopen jaren. Zijn inmiddels overbekende gebrek aan handelingssnelheid, omschakeling en dynamiek maken hem voor een middelmatige tegenstander simpel te bespelen. Hij kan nog steeds een hele grote worden als dit hem wordt aangeleerd (behalve zijn dynamiek, dat is aangeboren en zit er niet in, maar dat tekort kan hij wellicht op een andere menier opvangen) maar ik zie hem daardoor niet als (directe) versterking voor dit Feyenoord.

El Ahmadi, Sno en/of Kivuvu zouden veel meer toevoegen aan de huidige (of op de langere termijn) selectie...

Wat zeg je? Ken jij Almere soms? Of FC Omniworld? Natuurlijk lopen er hier veel Amsterdammers rond maar Almere is beslist geen Amsterdam net zomin als bijvoorbeeld Wassenaar Den Haag is om maar een zijstraat te noemen.

Maar over de rest zijn we het wel eens. Maduro was een talent maar heeft 'het' gewoon net niet. Inderdaad geen versterking voor dit Feyenoord dus.
Bovendien zijn we niet op zoek naar spelers waar Maduro normaal speelt.
Op het middenveld zou het leuk zijn als we een type Bosvelt zouden kunnen strikken. Verder zijn we daar al ruimschoots voorzien.
We zoeken nog naar verdedigers. Met name op de rechterkant. Er is daar wel een dubbele bezetting maar de combinatie Greene/Lucius/Tiendalli/Vlaar/Bahia is toch niet zo'n gelukkige gebleken. Mede door blessures maar alleen de combinatie Vlaar/Greene voldoet echt. En dat is te dun.
Ook zou het mooi zijn nog een extra spits te vinden. Al is het alleen maar om eens van tactiek te kunnen wijzigen als dat nodig blijkt te zijn. Makaay staat natuurlijk vast maar Mols en ook Slory zijn volgens mij niet genoeg.

Of we nu met Sno (die zijn basisplaats bij Celtic nu ook kwijt is) en/of Kivuvu in zee moeten gaan betwijfel ik ook. Kivuvu ziet er misschien aardig uit maar of die het gaat halen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 18 oktober 2007 om 15:39:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Kivuvu is inderdaad een speler met veel talent, maar ik vind dat hij nog niet klaar is om de stap naar de top te maken. Hij kan voor zijn ontwikkeling voorlopig nog het beste minimaal een jaar bij NEC blijven.

Ik vind Kees Luyckx trouwens ook absoluut een speler om in de gaten te houden. Hij heeft nog een contract tot 2008 (optie tot 2010) en speelt bij Excelsior momenteel erg goed. Ik zal zaterdagavond in ieder geval extra op hem letten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 18 oktober 2007 om 15:45:31.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Naar mijn mening is een fysiek sterke middenvelder eerder de prioriteit dan een CV. Vergeet niet dat Vlaar na de winterstop hoogstwaarschijnlijk weer inzetbaar is voor Feyenoord.

Ik vergeet helemaal niks...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kurupti
Vedette

Uit: Eindhoven
Vak: Maastribune - W4
Reg.: 23 februari 2004
Gepost op 18 oktober 2007 om 16:25:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Niet helemaal waar maar het valt niet tegen Ali...

Ik had gedacht/gehoopt wat meer te vinden..

quote:
aliendwurf schreef:
Gepost op 26 februari 2007 om 17:43:22

(...)

Ach ja,af en toe vergeet ik nog wel eens hoeveel wijsheid ons vak tot zijn beschikking heeft.

Verder ben ik wel zo'n beetje klaar met Erwin,ook met een nieuw team zie ik hem geen hoge ogen meer gooien.

quote:
aliendwurf schreef:
Gepost op 10 januari 2007 om 13:25:56

Zeer goed,was het al helemaal weer vergeten.

quote:
aliendwurf schreef:
Gepost op 7 januari 2007 om 18:56:04.

Ik was de knipoog vergeten.......waarvan acte.

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 16:30:48.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 18 oktober 2007 16:31:39).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 16:55:25.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Je vergeet dus wel dat een nieuwe CV in de winterstop (nog) niet nodig is.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 18 oktober 2007 16:55:54).]
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 18 oktober 2007 om 16:59:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Je vergeet dus wel dat een nieuwe CV in de winterstop (nog) niet nodig is.

Hoe kom je daar trouwens bij? De enige geschikte CV die we momenteel hebben is Kevin Hofland en die is nog wel eens geblesseerd. Daarnaast is het nog lang niet zeker wanneer Vlaar terug is. Ik zie dus toch nog dolgraag een CV komen van de winterstop.

Of ben jij al die ontwikkelingen van de laatste tijd ook vergeten?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
aliendwurf
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:01:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En het liefst ééntje die ook linksback kan spelen.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:01:54.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Hoe kom je daar trouwens bij? De enige geschikte CV die we momenteel hebben is Kevin Hofland en die is nog wel eens geblesseerd. Daarnaast is het nog lang niet zeker wanneer Vlaar terug is. Ik zie dus toch nog dolgraag een CV komen van de winterstop.

Of ben jij al die ontwikkelingen van de laatste tijd ook vergeten?

Bahia staat de laatste tijd best redelijk te spelen bij Feyenoord, eerlijk is eerlijk. De verwachting is dat Vlaar na de winterstop weer inzetbaar is voor Feyenoord, en verder kan Greene ook goed in het centrum uit de voeten. En over Hofland heb je al uitgelegd.
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:03:46.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Greene is helemaal niet geschikt om op dit niveau in het centrum te spelen,Lucius ook niet en van Jordy Buijs kan en mag je al helemaal niks verwachten als je mee wilt doen om de landstitel.

Dus als deCler of Hofland wegvalt heb je pas echt een probleem.

[Dit bericht is veranderd door aliendwurf (op 18 oktober 2007 17:05:22).]
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:06:46.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Greene is helemaal niet geschikt om op dit niveau in het centrum te spelen,Lucius ook niet en van Jordy Buijs kan en mag je al helemaal niks verwachten als je mee wilt doen om de landstitel.

Dus als deCler of Hofland wegvalt heb je pas echt een probleem.

Wat betreft Greene ben ik het niet met je eens. Voor de rest heb je wel gelijk wat betreft de bovengenoemde spelers. Verder moet je mijn vorige post goed doorlezen. Verder is de Cler geen CV, maar een LB. De LB positie is inderdaad niet dubbel bezet.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 18 oktober 2007 17:07:58).]
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:08:55.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Wat betreft Greene ben ik het niet met je eens. Voor de rest heb je wel gelij kwat betreft de bovengenoemde spelers. Verder moet je mijn vorige post goed doorlezen.

Ik neem aan dat je Bahia bedoelt?

Nee,het koppel Bahia-Vlaar....daar zitten we op te wachten zeg.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:12:01.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Ik neem aan dat je Bahia bedoelt?

Nee,het koppel Bahia-Vlaar....daar zitten we op te wachten zeg.

Tijdes het eerste seizoen van Koeman bij Feyenoord heeft Bahia het best redelijk gedaan met Greene in het centrum. Ik heb me ook kapot geergerd aan Bahia vanaf het vorige seizoen tot aan PSV uit van dit seizoen, maar je kan niet ontkennen dat hij vanaf Utrecht thuis in de beker het best redelijk aan het spelen is bij Feyenoord. Lange tijd heb ik ook gedacht dat Bahia te kort kwam voor Feyenoord, maar op basis van de laatste wedstrijden van Feyenoord wil ik hem nog het voordeel van de twijfel geven.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 18 oktober 2007 17:14:11).]
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:13:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bahia-Greene in het centrum?
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:14:58.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Bahia-Greene in het centrum?

Dan heb jij niet goed opgelet in het eerste seizoen van Koeman als coach van Feyenoord. En toen hij ging pas in de fout tijdens die play off wedstrijd tegen Ajax. Toen speelde hij oveigens al met Vlaar in het centrum.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 18 oktober 2007 17:17:28).]
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:20:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Hou toch op,nog even en Bahia is een vaste basisklant.
Bahia had een heel aardig eerste jaar,en is inmiddels niet meer dan een invalkracht die het tot nu toe heel aardig doet,dat klopt,maar dat wil niet zeggen dat hij het niveau aan kan om echt mee te doen.
Bahia-Greene,Bahia-Vlaar,Vlaar-Greene....het is niet goed genoeg.
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 18 oktober 2007 om 17:23:19.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

Hou toch op,nog even en Bahia is een vaste basisklant.
Bahia had een heel aardig eerste jaar,en is inmiddels niet meer dan een invalkracht die het tot nu toe heel aardig doet,dat klopt,maar dat wil niet zeggen dat hij het niveau aan kan om echt mee te doen.
Bahia-Greene,Bahia-Vlaar,Vlaar-Greene....het is niet goed genoeg.

Je moet me niet verkeerd begrijpen. Ook ik denk dat Bahia op termijn niet de speler is die de vereiste niveua heeft voor Feyenoord, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat hij nu even het voordeel van de twijfel verdiend omdat hij het nu best redelijk doet.
 Help mods!
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 18 oktober 2007 om 17:30:57.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Je moet me niet verkeerd begrijpen. Ook ik denk dat Bahia op termijn niet de speler is die de vereiste niveua heeft voor Feyenoord, maar ik bedoel alleen maar te zeggen dat hij nu even het voordeel van de twijfel verdiend omdat hij het nu best redelijk doet.

Je weet dat ie op de lange termijn niet mee kan bij Feyenoord, maar omdat ie het nu goed doet wil je geen extra CV bij halen? Je bedoelt eerst wachten totdat ie een pak fouten maakt en dan pas een nieuwe CV halen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk