| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
DuvelDuvel Vedette
Uit: 020 Vak: Olympiatribune - NN Posts: 1697 Reg.: 12 juli 2003 | Maduro gaat vast transfervrij naar HSV, al vind ik het ook wel een goede voetballer, alleen niet echt constant.
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
En hoe weet jij dat ze met Maduro hebben gesproken?
Hij is gezien bij de Kuip, samen Kenneth Perez en hun zaakwaarnemer(s),
Ik weet het, het klinkt als een indianenverhaal, kan het ook niet bewijzen. Maar in deze moet je me gewoon op m'n woord vertrouwen 
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: EOD schreef:
(...)
Men heeft in de zomer gepraat met Maduro.
Ik denk persoonlijk dat dat toen niet lukte en dat toen ElAhmadi in beeld kwam.
Ik vind persoonlijk de laatstgenoemde in alle categorien een klasse beter (op scorend vermogen na).
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 16 oktober 2007 16:51:46).]
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 | Tim Krul? Velthuizen?
Vorm?
Goede keepers in wording.
Vagner Love 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Maduro...hou op zeg......
Feyenoord beweert alleen nog voor AAA voetballers te gaan, ik kan daar alleen maar uit concluderen dat ze al rond zijn met een topper. 
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 16 oktober 2007 17:55:48).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Helder Postiga schreef:
Het is misschien vloeken in de kerk maar, Hedwiges Maduro.
Wilt zijn contract niet verlengen en mag in januari onderhandelen met andere clubs. Toch een hele goede speler, die nog een hoop moet leren. Op dit moment is dit Feyenoord toch interessanter dan Ajax, aangezien wij hier opbouwen en zij alleen maar afbrokkelen.
Mijn mening, goed bod doen en lekker lachen naar Amsterdam met Maduro op de Coolsingel.
Ik vind niet dat je hiermee in de kerk vloekt. Maduro zou in mijn ogen een verwelkomend versterking zijn voor Feyenoord.
|
|
|
Jroen_F Talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 75 Reg.: 24 mei 2007 |
(...)
Ik vind niet dat je hiermee in de kerk vloekt. Maduro zou in mijn ogen een verwelkomend versterking zijn voor Feyenoord.
Ik vind hem idd geen slechte voetballer, en het zou zeker een versterking (aldan niet als 2de keuze) zijn. Zeker als Sahin volgend jaar weer weg gaat (daar ga ik -helaas- nog steeds van uit), dan is Maduro zeker in staat om die plek op het middenveld over te nemen. Misschien niet op hetzelfde niveau, maar wel een redelijk niveau.
Ik snap sowieso niet waarom hij zo weinig speelminuten krijgt in A'dam...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Jroen_F schreef:
Ik snap sowieso niet waarom hij zo weinig speelminuten krijgt in A'dam...
Ik heb het idee dat Ajax de afgelopen jaren hem hebben kapot proberen te maken.
|
|
|
pipapaauwe Vedette
Uit: aan uit aan Vak: - Posts: 5367 Reg.: 17 februari 2005 | Goede voetballer of niet.
We willen een herkenbaar Feyenoord en daar past geen maduro in.
Dat gedoe om Charisteas heb ik wel gezien.
Stel je voor dat maduro een slippertje maakt.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Is het terughalen van Evander Sno echt geen optie?!? Hij kan voor volgend seizoen de positie van Sahin (op een andere manier natuurlijk maar toch) invullen als deze uiteindelijk niet losgeweekt kan worden bij Dortmund. En als je hem in de witnerstop haalt kan tot het einde van het seizoen ook nog fungeren als stand-in voor Makaay, mocht dat mogelijk zijn... 
Twee vliegen in één klap zou ik zeggen...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 17 oktober 2007 08:58:09).]
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 |
quote: pipapaauwe schreef:
Goede voetballer of niet.
Ach ik vind het juist wel een mooie stunt om een international van Ajax voor weinig tot niks over te nemen. En Maduro heb ik nooit zo'n vervelende Ajacied gevonden.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Feyenoord gaat voor AAA spelers, in die categorie valt Sno absoluut niet....!
|
|
|
Jonathan de Guzman Nationale topspeler Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: - Posts: 724 Reg.: 15 juni 2005 |
quote: titan57nl schreef:
Feyenoord gaat voor AAA spelers, in die categorie valt Sno absoluut niet....!
Maduro ook niet...
|
|
|
GIANINI 78 Jeugdspeler
Uit: Borne Vak: - Posts: 54 Reg.: 6 juni 2007 | Topclubs jagen op revelatie van Cambuur
17/10/2007 09:47
EXCLUSIEF - SC Cambuur-Leeuwarden moet wellicht alweer snel afscheid nemen van aanvaller Marc Mboua. De aanvaller wordt nadrukkelijk gevolgd door topclubs uit binnen- en buitenland.
Zo bezochten de scouts van de Franse topclub Lille al enkele wedstrijden en zal Chelsea de komende weken de international van het Olympisch Elftal van Kameroen nader gaan bestuderen.
Ook de vaderlandse subtop heeft de flankspeler in het vizier. Mboua moet naar verluidt 1,7 miljoen euro kosten. Een jaar geleden speelde Mboua nog in de anonimiteit bij de Franse vijfdeklasser SC Feignies, toen spelersmakelaar Adick Koot hem op een blauwe maandag zag voetballen.
Mboua onderscheidde zich met zes doelpunten in tien duels en zijn grote bijdrage in de bekerstunt tegen AZ (1-0 winst). Koot: 'Die overwinning was voor zeventig procent op zÃjn conto te schrijven. Voor deze wedstrijd is hij vier weken extra gaan trainen, omdat hij wist dat hij zich zou gaan meten met enkele jeugdinternationals van Nederland.'
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
Dat verhaal over die AAA-spelers wordt nu door iedereen overgenomen, omdat Chris@ad.nl het terloops heeft gemeld in een column. Natuurlijk zijn spelers als Evander Sno of Karim El Ahmadi (nog) geen AAA, maar het zijn het type spelers die de selectie momenteel ontbeert en kunnen op (korte, dan wel iets langere) termijn uitgroeien tot hele goeie spelers voor Feyenoord.
Je kan geen elftal triple A-spelers opstellen, moet je ook niet willen. Een goed uitgebalanceerd elftal heeft er ook een aantal lopen die poetsen, meters maken en niet opvallen. Feyenoords prioriteit voor eventuele versterking zou in mijn ogen moeten liggen bij een verdedigende middenvelder en een spits achter Makaay. De eerste zou een speler moeten zijn die onopvallend de schakel is tussen verdeging en middenveld. Bij triple A denk ik aan v.Bommel maar die is onhaalbaar, als die komt spring ik een gat in de lucht. El Ahmadi of Sno zijn dan helemaal geen slechte, jongere alternatieven.
Een eventuele nieuwe spits zou genoegen moeten nemen met een plek achter Makaay en niet iedere wedstrijd in de basis starten als diepste spits. Welke triple A-spits zal bij voorbaat met dit vooruitzicht akkoord gaan en moet Feyenoord de financiële lasten die met het aantrekken van een triple A-speler gepaard gaan (transfersom, salaris) wel op zich nemen wanneer de rol voor deze speler de hierboven geschetste is? Ik denk het niet. Beter kiest Feyenoord dan voor een groot talent (misschien een behoorlijke transfersom, maar te verantwoorden door zijn toekomstige doorverkoopwaarde) die minder salaris zal eisen dan een gearriveerde vedette, kan leren van Makaay en Mols en op den duur Makaay als aanvalsleider kan opvolgen...
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
Ja alleen komen spelers uit de 'AAA' klasse bijna nooit naar Feyenoord/Nederland.
Dus komt het toch weer aan op scouting van 'aaa'.
|
|
|
Dijonnie Basisspeler
Uit: Delft Vak: - Posts: 340 Reg.: 14 juli 2007 | Maduro is één van de meest overschatte voetballers in de Nederlandse eredivisie en zeker niet Feyenoordwaardig.
Ten eerste is het een Ajacied en elk van deze is er één te veel.
Ten tweede heeft hij een hele lage handelingssnelheid en is het geen speler die als controlerende middenvelder de gaatjes dichtloopt. Als je hem wilt gaan gebruiken als wat meer creatievere middenvelder heb je hem niet nodig, aangezien je daar middenvelders hebt lopen die vele malen beter zijn dan Maduro.
Ik begrijp wel waarom hin weinig speeltijd krijgt. Hij is enkel international doordat hij in zijn eerste seizoen goed speelde (in een ingespeeld en goed draaiend elftal). Sindsien heeft hij niks emer gepresteerd. Als hij zo goed had geweest had Gabri nooit naar Ajax gekomen (bij wijze van spreken). Doe mij dan Ahmadi maar.
|
|
|
Legionaire F Talent
Uit: Amoebedam Vak: Olympiatribune - OO Posts: 72 Reg.: 26 juni 2006 | Dat gelul over aaa heb je dan ook aab of acb voetballers of bbc aba pleur toch op 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
(...)
Ik heb het idee dat Ajax de afgelopen jaren hem hebben kapot proberen te maken.
geniaal
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: pipapaauwe schreef:
Goede voetballer of niet.
Met het verschil dat Maduro wel een goede speler is, en Charisteas niet. Als Charisteas er vorig seizoen minimaal 20 goals had gemaakt voor Feyenoord, (wat eigenlijk onrealistisch is) had hij denk ik de critici wel de mond dicht gesnoerd.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 17 oktober 2007 16:55:41).]
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | Ik vind Maduro een aardige voetballer, maar of hij nu a la Bosvelt op het middenveld kan gaan sjouwen en douwen, dat zie ik hem niet doen. Daar is hij te flegmatiek voor. En als VM hebben wij Gio (toch) al??? (of hij zou voor Sahin moeten spelen, als blijkt dat hij ons (weer) gaat verlaten???)
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: willem van Hanegem schreef:
Ik vind Maduro een aardige voetballer, maar of hij nu a la Bosvelt op het middenveld kan gaan sjouwen en douwen, dat zie ik hem niet doen. Daar is hij te flegmatiek voor. En als VM hebben wij Gio (toch) al??? (of hij zou voor Sahin moeten spelen, als blijkt dat hij ons (weer) gaat verlaten???)
Eerlijk gezegt ben ik helemaal geen fan van een komst van Maduro. Allereerst is het een pure Ajacied, is daar geboren, alle jeugdopleidingen doorlopen enz. De vraag is daarom ook of hij het zelf zou willen. Daarnaast vind ik het helemaal geen geweldige speler. Als hij in vorm is kan hij wel nuttig zijn voor het elftal door het tempo te bepalen en ballen af te pakken, maar de laatste paar jaar vind ik hem slecht. Veel te sloom, onhandig. Ga dan liever voor een Kivuvu, een net zo groot talent en nog jonger. Is ook niet belachelijk duur.
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Waarom praat iedereen toch steeds over middenvelders ?
Van Bronckhorst , De Guzman , Bruins , Hofs , Wijnaldum , Buijs , Fer , Janota is niet genoeg voor de lange termijn..??
En dan is dit seizoen Sahin er nog en kunnen Greene en Lucius daar ook prima uit de voeten.
Centrale Verdediger ??? SpitsEN...?? Keeper voor volgend jaar..??
Als Sahin volgend jaar weggaat neemt Bruins gewoon zijn positie over want die blijft echt niet linksbuiten staan en komt Fer voor de fysieke/verdedigende kracht bij het eerste.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Er is wel wat te zeggen vor een verdedigende middenvelder,want ik vind Greene en Lucius daar niet geschikt voor en Bruins zou beter tot zijn recht komen als hij wat meer aanvalend kan voetballen,dat blijkt nu al.
Echter,eerst de door jou genoemde posities versterken en dan pas uit gaan kijken naar een VM.
|
|
|
|