| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Javier Mascherano Vaste waarde in elftal
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 378 Reg.: 6 april 2004 |
quote: frankyboy schreef:
Klinkt misschien gek maar voor komend seizoen zou ik proberen een visje uit te gooien bij Clarence Seedorf. Hij lijkt me echt een ideale middenvelder voor Feyenoord. Hij is dan 32 en is wellicht te porren voor een CL? avontuur met Feyenoord. De laatste jaren is mijn beeld van deze voetballer toch wel veranderd. Waar zijn generatiegenoten allemaal volgevreten zijn en het niveau niet meer aankunnen of zijn gestopt is Seedorf nog steeds een ambiteuze en gedreven topper. Dat is knap en toont het karakter van deze jongen. Seedorf lijkt mij iemand die net iets meer dan Makaay en Bronkhorst het elftal kan leiden.
Is wat mij betreft welkom maar lijkt me echt mission impossible 4! De jongen speelt denk ik nog tot zijn 36ste ofzo bij milan om dan vervolgens zijn carriere daar te beindigen!
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 |
Klinkt misschien gek maar voor komend seizoen zou ik proberen een visje uit te gooien bij Clarence Seedorf. Hij lijkt me echt een ideale middenvelder voor Feyenoord. Hij is dan 32 en is wellicht te porren voor een CL? avontuur met Feyenoord. De laatste jaren is mijn beeld van deze voetballer toch wel veranderd. Waar zijn generatiegenoten allemaal volgevreten zijn en het niveau niet meer aankunnen of zijn gestopt is Seedorf nog steeds een ambiteuze en gedreven topper. Dat is knap en toont het karakter van deze jongen. Seedorf lijkt mij iemand die net iets meer dan Makaay en Bronkhorst het elftal kan leiden.
Jaja, de kans dat Seedorf naar Feyenoord komt is even groot als dat ik eindelijk eens een prijsje via de Lotto win. Kun je je Feyenoord-Inter nog herinneren van een kleine 5 (is het al zo lang geleden?) jaar geleden?
Seedorf sluit zijn carriere in het buitenland af.
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Robert Earnshaw....Afgelopen zomer vastgelegd door Derby maar krijgt nauwelijks speeltijd. Iedere keer dat hij bij een ploeg zit in de Premier League wordt hij onbegrijpelijk niet gebruikt. 4,5 / 5 miljoen en hij kan vertrekken (Dat is wat Derby betaald heeft).
2007-2008 Derby County 2 (3) 0 goals : Cups 1 en 0 goals
2006-2007 Norwich 28 19 goals : Cups 2 en 0 goals
2005-2006 Norwich 13 8 goals
2005-2006 WBA 4(5) 1 goal : Cups 3 en 2 goals
2004-2005 WBA 18(13) 11 goals : Cups 2 en 3 goals
2003-2004 Cardiff 44(2) 21 goals : Cups 3 en 5 goals
2002-2003 Cardiff 42(7) 31 goals : Cups 5 en 4 goals
2001-2002 Cardiff 30(2) 12 goals : Cups 4 en 3 goals
2000-2001 Cardiff 21(15) 19 goals : Cups 4 en 6 goals.
Totaal : 205 (44) 122 goals en in de Cups : 24 en 23 goals
Wales : 34 wedstrijden en 14 goals.
Weet je datjes.. :
+ He is second only to Thierry Henry as the player with the best goals-to-minutes ratio in Premiership history.
+ He is the only player to have scored hat-tricks in the Premiership, Divisions 1, 2 and 3, the FA Cup, the League Cup and in an international:
Premiership, West Brom vs Charlton, March 19, 2005
Division 1, Cardiff vs Gillingham, September 3, 2003
Division 2, Cardiff vs Tranmere March 14, 2003
Division 3, Cardiff vs Torquay United, February 12, 2000
FA Cup, Cardiff vs Bristol Rovers, November 19, 2000
League Cup, Cardiff vs Leyton Orient, August 12, 2003
International, Wales vs Scotland, February 8, 2004

|
|
|
HenkVos Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 | Feyenoord moet een poging wagen om Marius Constantin te halen. Hij heeft een aflopend contract en is een speler die ook wel de materezzi van het oostblok wordt genoemd. Een echte slager, beschikt over een winnaarsmentaliteit en schuwd de duels absoluut niet.
|
|
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 |
quote: Kurupti schreef:
Robert Earnshaw....Afgelopen zomer vastgelegd door Derby maar krijgt nauwelijks speeltijd. Iedere keer dat hij bij een ploeg zit in de Premier League wordt hij onbegrijpelijk niet gebruikt. 4,5 / 5 miljoen en hij kan vertrekken (Dat is wat Derby betaald heeft).
2007-2008 Derby County 2 (3) 0 goals : Cups 1 en 0 goals
2006-2007 Norwich 28 19 goals : Cups 2 en 0 goals
2005-2006 Norwich 13 8 goals
2005-2006 WBA 4(5) 1 goal : Cups 3 en 2 goals
2004-2005 WBA 18(13) 11 goals : Cups 2 en 3 goals
2003-2004 Cardiff 44(2) 21 goals : Cups 3 en 5 goals
2002-2003 Cardiff 42(7) 31 goals : Cups 5 en 4 goals
2001-2002 Cardiff 30(2) 12 goals : Cups 4 en 3 goals
2000-2001 Cardiff 21(15) 19 goals : Cups 4 en 6 goals.
Totaal : 205 (44) 122 goals en in de Cups : 24 en 23 goals
Wales : 34 wedstrijden en 14 goals.
Weet je datjes.. :
+ He is second only to Thierry Henry as the player with the best goals-to-minutes ratio in Premiership history.
+ He is the only player to have scored hat-tricks in the Premiership, Divisions 1, 2 and 3, the FA Cup, the League Cup and in an international:
Premiership, West Brom vs Charlton, March 19, 2005
Division 1, Cardiff vs Gillingham, September 3, 2003
Division 2, Cardiff vs Tranmere March 14, 2003
Division 3, Cardiff vs Torquay United, February 12, 2000
FA Cup, Cardiff vs Bristol Rovers, November 19, 2000
League Cup, Cardiff vs Leyton Orient, August 12, 2003
International, Wales vs Scotland, February 8, 2004
(plaatje)
Kurupti, denk je niet dat er een reden is waarom hij niet gebruikt wordt? En waarom hij nooit voor topclubs heeft gespeeld bijv.
|
|
|
akka Ballenjongen
Vak: - Posts: 10 Reg.: 25 juli 2007 | Als ik feyenoord was zou ik halen
een rechtsback
opties
-Sepp de Roover doet het uitstekend bij Sparta alleen miss is de stap te groot
-Bruno Silva sterke verdediger alleen wat simpel maar wel een van de beste Rechtsbacks van nederland
-Stefan Lichtsteiner hele sterke en nog jonge rechtsback van Lille en een contract tot 2009
Als centrale verdediger(hoeft niet perse alleen vind ik het zo zwak als vlaar of hofland uitvalt)
-Marek Suchy echt een klasse verdediger van Sparta Praag en nog heel jong(19)
-Goian gewoon een sterke speler die je nodig hebt in je verdediging(type stam/hofland)
Voor op het middeveld
-Petr Janda kijk naar de wedstrijd van de JOODUHH tegen Slavia Praag dan weet je dat janda over een paar jaar bij een topclub speelt
-Daniel Pudil zelfde verhaal als bij Janda had trouwens een hele mooie goal tegen Sevilla
-Andreas Dahl goede jonge middevelder uit Zweden
Als extra spits(eigenlijk voor mols)
-Omotoyossi Sterke en jonge spits van Helsingborg speelde eerder al is een WK onder de 20 bij Nederland namens Benin
-Makondele Was een echte nachtmerrie voor de verdediging van heerenveen
-Dica echt al een hele goede speler voor Roemenie en zijn contract loopt deze zomer af
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: akka schreef:
Als ik feyenoord was zou ik halen
een rechtsback
opties
-Sepp de Roover doet het uitstekend bij Sparta alleen miss is de stap te groot
-Bruno Silva sterke verdediger alleen wat simpel maar wel een van de beste Rechtsbacks van nederland
-Stefan Lichtsteiner hele sterke en nog jonge rechtsback van Lille en een contract tot 2009
Als centrale verdediger(hoeft niet perse alleen vind ik het zo zwak als vlaar of hofland uitvalt)
-Marek Suchy echt een klasse verdediger van Sparta Praag en nog heel jong(19)
-Goian gewoon een sterke speler die je nodig hebt in je verdediging(type stam/hofland)
Voor op het middeveld
-Petr Janda kijk naar de wedstrijd van de JOODUHH tegen Slavia Praag dan weet je dat janda over een paar jaar bij een topclub speelt
-Daniel Pudil zelfde verhaal als bij Janda had trouwens een hele mooie goal tegen Sevilla
-Andreas Dahl goede jonge middevelder uit Zweden
Als extra spits(eigenlijk voor mols)
-Omotoyossi Sterke en jonge spits van Helsingborg speelde eerder al is een WK onder de 20 bij Nederland namens Benin
-Makondele Was een echte nachtmerrie voor de verdediging van heerenveen
-Dica echt al een hele goede speler voor Roemenie en zijn contract loopt deze zomer af
Ja, laten we alleen de afgelopen 6 weken voetbal bekijken en alle spelers die daar enigzins opvielen opsommen!
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 |
quote: Thomassio schreef:
(...)
Kurupti, denk je niet dat er een reden is waarom hij niet gebruikt wordt? En waarom hij nooit voor topclubs heeft gespeeld bijv.
Ja , zoals ik al zei. Onbegrijpelijke redenen..
Derby kiest liever voor ''oude'' spelers dan goeie spelers.
Iemand met een gezond verstand kan geen goeie reden hebben om hem eruit te laten.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Seedorf zal zijn carriere denk ik eerder bij Milan afsluiten. En als hij dan terugkeerd naar de eredivisie, zal dat denk ik eerder bij Ajax zijn.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Seedorf zal zijn carriere denk ik eerder bij Milan afsluiten. En als hij dan terugkeerd naar de eredivisie, zal dat denk ik eerder bij Ajax zijn.
Weet ik niet. Bij Ajax is hij niet echt leuk weggegaan en de achterban jouwt hem nog steeds uit. En de toekomstperspectieven lijken bij ons nu beter dan daar. Seedorf is toch ook iemand die moet aanvechten tegen de buitenwacht en dan ben je bij Feyenoord meer op je plek dan in Amsterdam. Je moet altijd denken in mogelijkheden ipv het kan niet. Makaay is tenslotte ook spits geworden bij ons.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
Weet ik niet. Bij Ajax is hij niet echt leuk weggegaan en de achterban jouwt hem nog steeds uit. En de toekomstperspectieven lijken bij ons nu beter dan daar. Seedorf is toch ook iemand die moet aanvechten tegen de buitenwacht en dan ben je bij Feyenoord meer op je plek dan in Amsterdam. Je moet altijd denken in mogelijkheden ipv het kan niet. Makaay is tenslotte ook spits geworden bij ons.
Seedorf speelt bij misschien wel de beste club van europa. Ik denk niet dat hij nu al van plan is om terug naar de eredivisie te keren. Verder heeft hij onlangs zijn contract bij Milan verlengd. Dus zit Milan nu in de positie om hele hoge bedragen voor hem te vragen.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 10 oktober 2007 17:40:31).]
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Wil iemand een busje sturen voor hen die serieus denken dat Seedorf Feyenoord zou overwegen om zijn carierre af te sluiten.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: DR schreef:
Wil iemand een busje sturen voor hen die serieus denken dat Seedorf Feyenoord zou overwegen om zijn carierre af te sluiten.
done:

|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 | Heb je ook nog een bestemming (Inrichting) voor de bus , voor die mensen die ex-jauden als Seedorf (Kots) ook maar ooit in een Feyenoord shirt willen zien... 
|
|
|
aliendwurf Vedette
Heb je ook nog een bestemming (Inrichting) voor de bus , voor die mensen die ex-jauden als Seedorf (Kots) ook maar ooit in een Feyenoord shirt willen zien... 
Ja hoor:

|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: DR schreef:
Wil iemand een busje sturen voor hen die serieus denken dat Seedorf Feyenoord zou overwegen om zijn carierre af te sluiten.
Daar komt alleen een persson voor in aanmerking genaamd Frankyboy. Een busje voor slechts een persoon is wel erg overdreven. 
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 10 oktober 2007 17:57:50).]
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 | Seedorf is ook alweer 31. Waarom denken mensen altijd in van die zielige beperkingen. Als er een naam voorbij komt gaan altijd dezelfden als een gek redenen verzinnen waarom zo'n vent onhaalbaar is. Kennelijk heeft de club toch wel wat aantrekkingskracht op spelers gezien de afgelopen transferperiode. Enfin, blij dat die types niet in de directie zitten. Tja, Seedorf heeft een paar seizoenen in adam gespeeld, erg hoor, dat zielige clubje aan het Ei. Waar maak je je druk om? Seedorf is op en top prof en heeft een loopbaan die respect afdwingt en die niet, zoals velen, volgevreten is. Ideale man om met Feyenoord strax weer CL te gaan spelen. Als hij interesse heeft om zijn loopbaan af te bouwen in NL moet Feyenoord zeker een poging wagen.
Overigens, als ik verleden jaar rond deze tijd met de naam Makaay zou aankomen zouden de Calimero's hier ook met deze reacties komen.
[Dit bericht is veranderd door frankyboy (op 10 oktober 2007 18:01:18).]
|
|
|
aliendwurf Vedette
Een busje voor slechts een persoon is wel erg overdreven.
Dan ga jij er toch ook in zitten?
|
|
|
Kurupti Vedette
Uit: Eindhoven Vak: Maastribune - W4 Posts: 4854 Reg.: 23 februari 2004 |

|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 |
(...)

Had je wat? 
|
|
|
Jroen_F Talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 75 Reg.: 24 mei 2007 |
Seedorf is ook alweer 31. Waarom denken mensen altijd in van die zielige beperkingen. Als er een naam voorbij komt gaan altijd dezelfden als een gek redenen verzinnen waarom zo'n vent onhaalbaar is. Kennelijk heeft de club toch wel wat aantrekkingskracht op spelers gezien de afgelopen transferperiode. Enfin, blij dat die types niet in de directie zitten. Tja, Seedorf heeft een paar seizoenen in adam gespeeld, erg hoor, dat zielige clubje aan het Ei. Waar maak je je druk om? Seedorf is op en top prof en heeft een loopbaan die respect afdwingt en die niet, zoals velen, volgevreten is. Ideale man om met Feyenoord strax weer CL te gaan spelen. Als hij interesse heeft om zijn loopbaan af te bouwen in NL moet Feyenoord zeker een poging wagen.
Overigens, als ik verleden jaar rond deze tijd met de naam Makaay zou aankomen zouden de Calimero's hier ook met deze reacties komen.
Hou nou toch gewoon op over Seedorf, hij heeft een maandje geleden nog gezegd dat hij wil afsluiten bij AC Milan, en anders (Waarschijnlijk niet..) bij ajax (bewijs: http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=58592 )
[Dit bericht is veranderd door Jroen_F (op 10 oktober 2007 19:27:09).]
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
quote: Jroen_F schreef:
(...)
Hou nou toch gewoon op over Seedorf, hij heeft een maandje geleden nog gezegd dat hij wil afsluiten bij AC Milan, en anders (Waarschijnlijk niet..) bij ajax (bewijs: http://www.voetbalprimeur.nl/?t=news&id=58592 )
Wat, wil die net zoals Jaap Stam zijn carriere glorieus afsluiten bij Ajax? , die heeft namelijk ook nog zo lekker geschitterd in Europa.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: aliendwurf schreef:
(...)
Dan ga jij er toch ook in zitten?
Maar het probleem is nou juist dat ik net als jij onder andere ook weet dat Seedorf mission impossible voor Feyenoord zou zijn. 
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 224 Reg.: 23 september 2004 |
(...)
Seedorf heeft vorig jaar in een interview aangegeven nooit meer voor Ajax te willen spelen. Ik zie het wel gebeuren hoor, Seedorf hierheen, over 1 a 2 jaar. Als wij Champions League spelen, dan is het zeker de moeite waard te proberen. Vind het een geweldige voetballer.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Cruzeiro schreef:
(...)
Seedorf heeft vorig jaar in een interview aangegeven nooit meer voor Ajax te willen spelen. Ik zie het wel gebeuren hoor, Seedorf hierheen, over 1 a 2 jaar. Als wij Champions League spelen, dan is het zeker de moeite waard te proberen. Vind het een geweldige voetballer.
Nee, Seedorf zie ik echt niet meer terugkomen om nog een paar jaar in Nederland te ballen. Uitgesloten. Tenzij Rijkaard trainer van ajaks wordt, die is heel misschien in staat om hem over te halen. Teveel groepen zullen het op hem gemund hebben en dat weet hij zelf ook. Gaattie terug naar ajaks, dan zal hij in iedere uitwedstrijd vogelvrij verklaard zijn en als hij voor een andere club kiest (aset, pvc of :Feyenoord ) dan zullen ze hem in 020 (en de rest van Nederland) het liefst de nek omdraaien.
Deze topper heeft niets meer te bewijzen of te halen hier. In Nederland wordt hij beschimpt en vernederd, in de rest van de wereld behoort hij tot de allerbesten en wordt hij ook zo behandeld.
Als hij verstandig is, blijft hij zolang hij het fysiek kan opbrengen bij Milan...
|
|
|
|