Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Thedge Gele kaart: waarschuwing
Meervoudig international

Vak: -
Reg.: 22 augustus 2006
Gepost op 29 augustus 2007 om 13:34:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Denk je soms dat je leuk bent?

Inderdaad, graag alleen serieuze postings. Goed, Bosz heeft in verleden fouten genoeg gemaakt, maar zo erg is ie nou ook weer niet van de pot gerukt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Joszef4ever
Ballenjongen

Uit: Naarden
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 juli 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 14:09:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Patrick K. wil zelf helemaal niet hierheen. Kijk naar wat er allemaal naar hem geroepen is in het verleden. "Broertje van Senna", "In Mei gaat de doodstraf in", "Jingle Bells, Jingle Bells Kluivert in de cel etc etc". Lijkt me niet dat hij deze kant op wil. Overigens vind ik het ook een walgelijke vent.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 14:10:53.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kenji schreef:

Mochten we geen linkermiddenvelder kunnen vinden, dan zou Väyrynen nog steeds een optie kunnen zijn. Väyrynen lijkt Derby te moeten vergeten door zijn kuitblessure. Was bij
Heereveen een zeer goede voetballer en deed het in de CL met psv ook niet slecht. Dan zou Väyrynen op de plek van Sahin kunnen voetballen en Sahin als LM.

En wat moet er dan volgens jou met Gio gaan gebeuren?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 29 augustus 2007 om 14:36:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Javier Mascherano schreef:

Wordt eentoning maar hammie en samaras!

Samaras wil in Engeland blijven.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Royston Drenthe
Aanstormend talent

Uit: Maastricht/Beek
Reg.: 19 juni 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 14:41:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

David Nugent lijkt me wel een goede versterking.
Mag ook weg bij zijn huidige club.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
RoelofLuinge
Vedette

Vak: Marathontribune - E
Reg.: 14 december 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 15:00:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Royston Drenthe schreef:

Zelfs in de Engelse non-league worden hogere salarissen betaald dan in NL, dus de kans acht ik klein, man-met-de-gouden-tand
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.709,9VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 29 augustus 2007 om 17:01:36.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Royston Drenthe schreef:

Weet je wat ze daar voor vragen? In Engeland betalen ze achtelijke bedragen voor Engelse spelers. Is nog international ook.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 29 augustus 2007 om 17:04:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Royston Drenthe schreef:

De broer van Ted?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
paulmillwall
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Marathontribune - J
Reg.: 19 augustus 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 17:39:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

(...)

De broer van Ted?

Een volle neef. Deze Nugent houdt er ook van op wild te jagen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-3 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.935,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-3-3
experia
Veelbelovend talent

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 11 november 2006
Gepost op 29 augustus 2007 om 17:46:35.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

dit staat op V bal( oke niet echt betrouwbaar)

'Van Marwijk en Voorn op weg naar België'

Vandaag stond er voor de selectie van Feyenoord een gewone ochtend- en middagtraining op het programma, maar de middagtraining werd afgelast. Diverse bronnen weten te melden dat trainer Bert van Marwijk en assistent-trainer Dick Voorn in de middag vertrokken naar België om daar het duel in de voorronde van de Champions League tussen Anderlecht en Fenerbahçe te bekijken.

Ze gaan daar niet voor de lol naar toe, want beide zullen aandachtig kijken naar Mohammed Tchité. De aanvaller van Anderlecht, die zowel een Belgisch, Congolees en Burundisch paspoort, zou aldus in de belangstelling staan van de Rotterdammers.

De 23-jarige Tchité won het afgelopen seizoen de zogenoemde Ebbenhouten Schoen. Dit is een prijs die jaarlijks wordt overhandigd aan de beste speler uit Afrika óf die in ieder geval de Afrikaanse nationaliteit heeft. Eerder kwam de spits al uit in België voor Standard Luik en er wordt zelfs al gespeculeerd dat Van Marwijk, Voorn en Tchité al aan het onderhadelen zijn.

ik ken hem niet echt goed maar volgens mij was het wel wat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Ché Cliché
Vedette

Uit: Sassenheim
Vak: Olympiatribune - Z4
Reg.: 24 maart 2003
Gepost op 29 augustus 2007 om 18:03:41.     MSN: Ja dus?  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
experia schreef:

dit staat op V bal( oke niet echt betrouwbaar)

'Van Marwijk en Voorn op weg naar België'

Vandaag stond er voor de selectie van Feyenoord een gewone ochtend- en middagtraining op het programma, maar de middagtraining werd afgelast. Diverse bronnen weten te melden dat trainer Bert van Marwijk en assistent-trainer Dick Voorn in de middag vertrokken naar België om daar het duel in de voorronde van de Champions League tussen Anderlecht en Fenerbahçe te bekijken.

Ze gaan daar niet voor de lol naar toe, want beide zullen aandachtig kijken naar Mohammed Tchité. De aanvaller van Anderlecht, die zowel een Belgisch, Congolees en Burundisch paspoort, zou aldus in de belangstelling staan van de Rotterdammers.

De 23-jarige Tchité won het afgelopen seizoen de zogenoemde Ebbenhouten Schoen. Dit is een prijs die jaarlijks wordt overhandigd aan de beste speler uit Afrika óf die in ieder geval de Afrikaanse nationaliteit heeft. Eerder kwam de spits al uit in België voor Standard Luik en er wordt zelfs al gespeculeerd dat Van Marwijk, Voorn en Tchité al aan het onderhadelen zijn.

ik ken hem niet echt goed maar volgens mij was het wel wat.

- Het stukje begint met een tijdsbepaling. MAG NIET!
- Wat zijn diverse bronnen?
- weten te melden? Waarom niet gewoon melden?
- 'ze gaan daar niet voor de lol naartoe' . Wat een baggerstuk zeg.
- die zowel een Belgisch, Congolees en Burundisch paspoort. 'Zowel' kan slechts als het om twee nationaliteiten ging. En volgens mij is de auteur het woordje 'heeft' vergeten.

Kortom, weer eens pure bagger van v-bal, dat is afgehaald van andere baggersites dat weer eens het netwerk haalt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-0 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MMF
Jeugdspeler

Reg.: 28 mei 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 18:17:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Royston Drenthe schreef:

Mag weg bij zijn huidige club? Dat zou eventueel kunnen maar Portsmouth heeft hem deze zomer voor miljoenen euro's binnengehaald.
Lijkt me niet dat ze hem nu dan weer voor een spotprijs gaan verkopen.

[Dit bericht is veranderd door MMF (op 29 augustus 2007 18:21:51).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
snoover
Talent

Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 29 augustus 2007 om 18:26:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kenji schreef:

Mochten we geen linkermiddenvelder kunnen vinden, dan zou Väyrynen nog steeds een optie kunnen zijn. Väyrynen lijkt Derby te moeten vergeten door zijn kuitblessure. Was bij
Heereveen een zeer goede voetballer en deed het in de CL met psv ook niet slecht. Dan zou Väyrynen op de plek van Sahin kunnen voetballen en Sahin als LM.

Vayrynen lijkt me een prima breedteversterking op het middenveld. Heb ik sowieso altijd al meer een feyenoord speler gevonden. Bij Heerenveen heeft ie laten zien een goede voetballer te zijn. Dat hij het niet bij PSV gered heeft betekend niet dat ie er niks meer van kan....Hij moet natuurlijk wel fit zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 18:41:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
snoover schreef:

(...)

Vayrynen lijkt me een prima breedteversterking op het middenveld. Heb ik sowieso altijd al meer een feyenoord speler gevonden. Bij Heerenveen heeft ie laten zien een goede voetballer te zijn. Dat hij het niet bij PSV gered heeft betekend niet dat ie er niks meer van kan....Hij moet natuurlijk wel fit zijn

Voor een bodemprijsje kan je hem best halen Heb het altijd ook een goede voetballer gevonden, kan op links/rechts en eventueel ook als verdedigende middenvelder uit de voeten, dus voor de breedte een uitstekende aankoop! Voor max 2 miljoen kan je hem best halen. Wikipedia zegt zelfs dat hij is gereleased bij psv al lijkt dat me een beetje sterk! Hij is ook nog maar 25 en wordt in december 26!

Profiel:

Personal information
Full name Mika Väyrynen
Date of birth December 28, 1981 (1981-12-28) (age 25)
Place of birth Eskilstuna, Sweden
Height 180 cm
Playing position Midfielder
Club information
Current club PSV Eindhoven

Years Club App (Gls)*
1999-2000 FC Lahti 36 (11)
2001 FC Jokerit 30 (4)
2001-2005 SC Heerenveen 101 (17)
2005-2007 PSV Eindhoven 28 (2)

Middenvelder met scorend vermogen, 180cm en zo´n 200 wedstrijden op het hoogste niveau met daarin 34 goals! Interessante optie!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
B. Koperbuik
Vedette
Winnaar Algemeen Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006; meer prijzen

Uit: Knekeldijk
Reg.: 6 juni 2001
Gepost op 29 augustus 2007 om 18:48:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Kenji schreef:

--------------------------------------------------------------------------------

En wij kunnen wél een kuitblessure gebruiken?
Dit zou vallen onder de noemer "paniekaankoop".
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
snoover
Talent

Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 3 september 2006
Gepost op 29 augustus 2007 om 22:34:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vlcek HALEN
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 29 augustus 2007 om 22:38:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zat net ook naar 020 te kijken, en een speler van Slavia Praag viel me op! De rechtsback die maar bleef lopen. Lang haar en een baard. Naam: Matej Krajcik, 29 jaar en zijn contract loopt na dit seizoen af!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ecuador
Vedette

Reg.: 1 juli 2005
Gepost op 29 augustus 2007 om 22:38:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zat net ook naar 020 te kijken, en een speler van Slavia Praag viel me op! De rechtsback die maar bleef lopen. Lang haar en een baard. Naam: Matej Krajcik, 29 jaar en zijn contract loopt na dit seizoen af!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 29 augustus 2007 om 22:41:10.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ecuador schreef:

Ja die gozert viel me ook al op, leek wel een Kuijt op rechtsback.

Verder was Vlcek uitstekend bezig, maar goed, ik denk dat geen enkele speler van Slavia zin heeft in een avontuur in Rotterdam nou ze met Slavia de Champions League in kunnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
donkeyshot22
Vedette

Uit: Leiden
Vak: Maastribune - W2
Reg.: 26 januari 2003
Gepost op 29 augustus 2007 om 22:42:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Liepen er wel meerdere die ons toch zeker niet zouden verzwakken.

Hoeft allemaal niet zo ingewikkeld te zijn dat scouten. DVD'tje erin knallen en go..

Of je kijkt gewoon hoe de snaveltjes 2x op hun bekkie gaan op ned 3.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.492,3VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Joerid
Ballenjongen

Uit: Dordrecht
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 5 februari 2006
Gepost op 30 augustus 2007 om 03:45:45.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Vlcek is een speler die zo bij elke Nederlandse topclub kan meedraaien.

Helaas gaat hij nu CL spelen, maar wellicht is het wat voor volgend seizoen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-5-1
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 30 augustus 2007 om 08:19:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Joerid schreef:

Vlcek is een speler die zo bij elke Nederlandse topclub kan meedraaien.

Helaas gaat hij nu CL spelen, maar wellicht is het wat voor volgend seizoen.

Dan is het waarschijnlijk al te laat
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Feyenoorder020
Jeugdspeler

Reg.: 28 juni 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 08:58:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

AZ gaat mogelijk een poging ondernemen om Afonso Alves over te nemen van sc Heerenveen. De Braziliaan zou naar verluidt zo'n veertien miljoen euro moeten kosten, schrijft het AD.

Alves voelt zich door zijn huidige club sc Heerenveen slecht behandeld en heeft zijn zinnen gezet op een vertrek. Door tot tweemaal toe niet op te komen dagen voor een training trachtte de Braziliaan zich onmogelijk te maken in Friesland.

Heerenveen sluit een verkoop niet uit, maar houdt Alves het liefst in het Abe Lenstra Stadion. Alleen wanneer er veel geld op tafel komt, is de Friese clubleiding bereid te praten. Volgens Roberto Tiburcio, zaakwaarnemer van Alves, vraagt Heerenveen zo'n veertien miljoen voor de spits.

Naast AZ is ook VfL Wolfsburg nog in de markt voor Alves, die zelf al aangaf open te staan voor een transfer en daarbij AZ niet uitsloot.

Eerdere bedragen die werden genoemd voor Alves lagen altijd veel hoger dan 14 miljoen. Is deze speler voor dit bedrag nog steeds onhaalbaar voor Feyenoord. Volgens mij is Alves een interessante aankoop voor de 'externe geldschieters' waar Vogelenzang het over had. Hij is immers een echte versterking en na twee of drie jaar is hij zeker meer waard dan nu. Ik kan me voorstellen dat hij bij Feyenoord minder concurrentie heeft dan bij AZ. Want wat moeten zij met nog een spits? AZ speelt dan wel UEFAcup, maar dat speelt Heerenveen ook.

Zou toch mooi zijn, of ben ik nu aan het dromen? Wake me up!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dennis1980
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 28 november 2005
Gepost op 30 augustus 2007 om 09:54:21.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wat moet AZ nou met nog een spits? Ze kunnen de problemen al niet de baas als er vier spitsen zijn laat staan vijf. Bovendien geeft AZ nooit zoveel uit voor een speler. Die 7 miljoen voor Pellè deed Scheringa al erg veel pijn... Als Alves nog vertrekt zal hij wel naar het buitenalnd gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Vinnyjones
Ballenjongen

Vak: Stadiontribune - UU
Reg.: 30 augustus 2007
Gepost op 30 augustus 2007 om 10:31:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Tsjech VLCEK (VILCEK)van Slavia Praag heeft zich gisteren tegen ajax wel bewezen. Scorende spits, bezielende aanvoerder en erg scherp voor de goal!

Redelijk op leeftijd en misschien wel oren naar een Europees avontuur!?!

VLCEK naar ???
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk