| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 |
quote: JimmyFloyd schreef:
Tripple A spelers zijn spelers die Feyenoord beter maken. Wij missen een aanvallende rechtsback. Een extra aanvaller en met het oog op de toekomst een middenvelder indien Sahin weer naar Dortmund vertrekt.
In mijn ogen komen de volgende spelers uit de nederlandse competitie daarvoor in aanmerking: o.a Dembele en Martins van AZ. Velthuizen van Vitesse. Ali el Ahmadi van Twente. Bruno Silva van Groningen en uiteraard Alves van Heerenveen. (ondanks de gebeurtenissen)
Bruno Silva zou inderdaad niet misstaan als rechtsback. Voor mij persoonlijk de beste rechtsback van de eredivisie.
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | trabelsi is transfervij en heeft geen club op het moment. ik vind lucius toch nog de zwakke schakel in het huidige feyenoord.
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 224 Reg.: 23 september 2004 |
quote: Pascal schreef:
trabelsi is transfervij en heeft geen club op het moment. ik vind lucius toch nog de zwakke schakel in het huidige feyenoord.
Ben het met je eens dat Lucius het niveau niet aankan, maar Trabelsi kan nauwelijks meer lopen met die versleten knieen van em, laat staan voor ons voetballen...
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | We hebben een goede groep, maar om echt door te groeien naar een fantastische groep, moet je beginnen met het aantrekken van een extra aanvaller en een verdedigende middenvelder. Hoog nivo.
El Amahdi en Alves zijn de 2 die we moeten zien aan te trekken.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Hans Worst schreef:
We hebben een goede groep, maar om echt door te groeien naar een fantastische groep, moet je beginnen met het aantrekken van een extra aanvaller en een verdedigende middenvelder. Hoog nivo.
In de posities die je noemt kan ik me helemaal vinden. Beide spelers vind ik niet echt realistisch. Als Alves de lijn van vorig seizoen doortrekt dan vertrekt hij in de winterstop of volgend jaar naar een topclub uit een van de grote comeptities. El Ahmadi zie ik heel graag komen maar heeft afgelopen zomer zijn contract verlengd en zal daardoor ook meer kosten dan Feyenoord voor hem over zou moeten hebben, vrees ik.
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 9 oktober 2007 14:44:39).]
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Hans Worst schreef:
We hebben een goede groep, maar om echt door te groeien naar een fantastische groep, moet je beginnen met het aantrekken van een extra aanvaller en een verdedigende middenvelder. Hoog nivo.
Alves zal volkomen onbereikbaar zijn voor ons. Die gaat rond de winterstop zeker 20 miljoen of meer opbrengen.
En El Amahdi zit aan de andere kant van het spectrum. Geen speler die aan onze eisen voldoet.
|
|
|
Plato Basisspeler
Uit: Utrecht Vak: Marathontribune - J Posts: 344 Reg.: 28 juni 2007 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Alves zal volkomen onbereikbaar zijn voor ons. Die gaat rond de winterstop zeker 20 miljoen of meer opbrengen.
En El Amahdi zit aan de andere kant van het spectrum. Geen speler die aan onze eisen voldoet.
Jammer dat feyenoord niet ingegaan is op de groep investeerders, die Alves wilden financieren voor 20 miljoen.
Dat bedrag had in acht jaar terug betaald moeten worden. Als je ziet hoe goed Alves is (zoals in de tweede helft), dan is deze man een garantie voor succes. We hadden met hem best wat kunnen bereiken in de Championsleague. Wie weet bestaan er wonderen.
|
|
|
Jroen_F Talent
Uit: Maastricht Vak: - Posts: 75 Reg.: 24 mei 2007 |
quote: De Sigaar schreef:
(...)Alves zal volkomen onbereikbaar zijn voor ons. Die gaat rond de winterstop zeker 20 miljoen of meer opbrengen.
El Amahdi vind ik zeker wel een speler die aan onze eisen voldoet, als je hem afgelopen week weer zag voetballen heeft ie zeker het Feyenoord niveau. Verder ben ik het wel ermee eens dat Alves onhaalbaar is, ook hoor ik veel mensen over N'Kufo: Die vind ik zelf te oud (wel geen slechte voetballer)...
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: Jroen_F schreef:
(...)
El Amahdi vind ik zeker wel een speler die aan onze eisen voldoet, als je hem afgelopen week weer zag voetballen heeft ie zeker het Feyenoord niveau. Verder ben ik het wel ermee eens dat Alves onhaalbaar is, ook hoor ik veel mensen over N'Kufo: Die vind ik zelf te oud (wel geen slechte voetballer)...
Ik zeg dit met het oog op de toekomst. Aankopen die vanaf nu gedaan gaan worden zijn van het topniveau zoals van de week in een artikel van Van Nijnatten in het AD stond (helaas kan ik de link zo snel niet vinden).
En Amahdi is best een leuke speler die in het huidige Feyenoord niet zou misstaan. Hij stond dan ook van de zomer in onze belangstelling.
Maar voor de toekomst vind ik hem te licht.
[Dit bericht is veranderd door De Sigaar (op 9 oktober 2007 16:06:03).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
El Ahmadi zie ik heel graag komen maar heeft afgelopen zomer zijn contract verlengd en zal daardoor ook meer kosten dan Feyenoord voor hem over zou moeten hebben, vrees ik.
Hij heeft zijn contract niet zozeer verlengd, maar Twente had een optie in zijn contract en die hebben ze gelicht.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
trabelsi is transfervij en heeft geen club op het moment. ik vind lucius toch nog de zwakke schakel in het huidige feyenoord.
Hé Pascal daar komt Greene(toch) gewoon te spelen??
Ik denk dat er meer behoefte is aan en VM en een aanvaller (vanaf de linkerkant)
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | normaal gesproken wel, maar door de blessure van vlaar is er eigenlijk dringend behoefte aan een rechtsbenige verdediger(rechts centraal of rechtsback), en aangezien de transfermarkt is gesloten en er alleen transfervrije spelers kunnen worden gehaald dacht ik aan trabelsi.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Rechtsback vind ik nog steeds niet ECHT nodig. Mits iedereen fit hebben we 4 spelers voor die positie, als je er nog 1 bij haalt worden dat er dus 5. Dat Lucius het niet al te goed doet, moet ik inmiddels (helaas) beamen. Maar als tijdelijke (dat tijdelijk wordt waarschijnlijk langer nu ook vlaar naast Tiendalli geblesserd is) noodoplossing vind ik dat een juiste optie.
Andere spelers voor die positie: Greene, Tiendalli, Buijs.
Als dan iedereen fit is moet je weer mensen gaan ruimen omdat je er te veel voor 1 positie hebt.
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 9 oktober 2007 18:00:56).]
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
normaal gesproken wel, maar door de blessure van vlaar is er eigenlijk dringend behoefte aan een rechtsbenige verdediger(rechts centraal of rechtsback), en aangezien de transfermarkt is gesloten en er alleen transfervrije spelers kunnen worden gehaald dacht ik aan trabelsi.
Daar heb ik zo mijntwijfels over. Als hij 100% (fysiek) in orde zou zijn speelde hij allang bij een (top)club!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
normaal gesproken wel, maar door de blessure van vlaar is er eigenlijk dringend behoefte aan een rechtsbenige verdediger(rechts centraal of rechtsback), en aangezien de transfermarkt is gesloten en er alleen transfervrije spelers kunnen worden gehaald dacht ik aan trabelsi.
Bahia staat de laatste tijd anders goed te spelen bij Feyenoord.
|
|
|
EOD Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2088 Reg.: 2 maart 2006 |
quote: Bananensplit schreef:
Rechtsback vind ik nog steeds niet ECHT nodig. Mits iedereen fit hebben we 4 spelers voor die positie, als je er nog 1 bij haalt worden dat er dus 5. Dat Lucius het niet al te goed doet, moet ik inmiddels (helaas) beamen. Maar als tijdelijke (dat tijdelijk wordt waarschijnlijk langer nu ook vlaar naast Tiendalli geblesserd is) noodoplossing vind ik dat een juiste optie.
Andere spelers voor die positie: Greene, Tiendalli, Buijs.
Als dan iedereen fit is moet je weer mensen gaan ruimen omdat je er te veel voor 1 positie hebt.
Echt NIET nodig durf ik zelfs te zeggen
Onbegrijpelijk dat mensen vragen om een rechtsback. We spelen immers geen europees voetbal, en we kunnen tegen clubs als VVV en Heracles echt wel met een Lucius/Buijs/Tiendalli/Greene/Collen als rechtsback spelen hoor.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Feyenoord moet inderdaad maar weer eens met zijn stille investeerders praten....zie graag Alves of Almeida (22 jaar, contract t/m 2011, voor 3,5 miljoen overgenomen van Porto) voorin erbij.
Vond die Mandzukic van dynamo zagreb ook wel bere sterk, die gozer bleef lopen voorin.
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 9 oktober 2007 19:33:52).]
|
|
|
Pascal Vedette
Vak: - Posts: 4115 Reg.: 6 juli 2003 | ik wil er maar mee aangeven dat het allemaal te smal is op het moment. áls iedereen fit is, ja dan. maar niet iedereen is fit.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Ons elftal mist gewoon wat power... 
|
|
|
edje51 Talent
Vak: - Posts: 84 Reg.: 6 juni 2007 |
quote: titan57nl schreef:
Feyenoord moet inderdaad maar weer eens met zijn stille investeerders praten....zie graag Alves of Almeida (22 jaar, contract t/m 2011, voor 3,5 miljoen overgenomen van Porto) voorin erbij.
Alves, daar zal helaas geen geld voor zijn volgens mij
quote: titan57nl schreef:
Vond die Mandzukic van dynamo zagreb ook wel bere sterk, die gozer bleef lopen voorin.
Heb hem ook bezig gezien. Zou zeker een aanwinst zijn
[Dit bericht is veranderd door edje51 (op 9 oktober 2007 20:35:49).]
|
|
|
JimmyFloyd Vedette
Vak: - Posts: 1650 Reg.: 6 april 2004 | Ik zeg Bruno Silva, dat breekt zo lekker de week!
Silva kan voor net dat beetje extra pit zorgen, dat bij ons af en toe onbreekt in bepaalde fases van de wedstrijd. Met zijn drang naar voren, aardige voorzet en goede trap kunnen we voor meer variatie via de vleugels zorgen. Het verschil tussen onze linker,- en rechterkant is af en toe te groot. Verdedigend is hij absoluut niet minder dan bijvoorbeeld Lucius.
Uiteraard hebben we Buijs, Tiendalli, Lucius en Greene die allen op die plek kunnen spelen, maar tussen 'kunnen spelen' en 'goed spelen' zit een groot verschil.
|
|
|
Kaleb Ballenjongen
Uit: Groningen Vak: - Posts: 5 Reg.: 31 augustus 2006 |
quote: JimmyFloyd schreef:
Ik zeg Bruno Silva, dat breekt zo lekker de week!
Silva kan voor net dat beetje extra pit zorgen, dat bij ons af en toe onbreekt in bepaalde fases van de wedstrijd. Met zijn drang naar voren, aardige voorzet en goede trap kunnen we voor meer variatie via de vleugels zorgen. Het verschil tussen onze linker,- en rechterkant is af en toe te groot. Verdedigend is hij absoluut niet minder dan bijvoorbeeld Lucius.
Helemaal met je eens, echters.... dat schijnt Fiorentina ook te vinden.
[Dit bericht is veranderd door Kaleb (op 9 oktober 2007 21:53:13).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Hé Pascal daar komt Greene(toch) gewoon te spelen??
Ik denk dat er meer behoefte is aan en VM en een aanvaller (vanaf de linkerkant)
Ik denk dat Lee al is aangetrokken om links in de aanval te gaan spelen, zodra hij helemaal wedstrijdfit is.
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Hij heeft zijn contract niet zozeer verlengd, maar Twente had een optie in zijn contract en die hebben ze gelicht.
Ik denk dat Twente (mede doordat ze de optie in zijn contract hebben gelicht) gewoon meer gaat vragen dan Feyenoord voor hem over zou moeten hebben.
|
|
|
frankyboy Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 2464 Reg.: 26 februari 2003 | Klinkt misschien gek maar voor komend seizoen zou ik proberen een visje uit te gooien bij Clarence Seedorf. Hij lijkt me echt een ideale middenvelder voor Feyenoord. Hij is dan 32 en is wellicht te porren voor een CL? avontuur met Feyenoord. De laatste jaren is mijn beeld van deze voetballer toch wel veranderd. Waar zijn generatiegenoten allemaal volgevreten zijn en het niveau niet meer aankunnen of zijn gestopt is Seedorf nog steeds een ambiteuze en gedreven topper. Dat is knap en toont het karakter van deze jongen. Seedorf lijkt mij iemand die net iets meer dan Makaay en Bronkhorst het elftal kan leiden.
|
|
|
|