Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 8 oktober 2007 om 01:10:59.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord moet ook de ontwikkeling van Swerts in de gaten houden. Hij ontwikkeld zich namelijk in mijn ogen goed bij Vitesse.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Ricardo Feyenoord/SCP
Vedette

Uit: Den Haag
Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 12 augustus 2005
Gepost op 8 oktober 2007 om 08:16:55.       MSN: chierri@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

Feyenoord moet ook de ontwikkeling van Swerts in de gaten houden. Hij ontwikkeld zich namelijk in mijn ogen goed bij Vitesse.

Is dit een grap. Zeg dan van der Schaaf, die was verruit de beste aan Vitesse kant. Swerts is niks, heeft het niet gemaakt bij Feyenoord, kon gister ook niet overtuigen, werd gewisseld. Waarom Swerts in godsnaam??
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.378,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Leon_S.C.F.
Internationale topspeler

Uit: Groningen
Reg.: 1 januari 2006
Gepost op 8 oktober 2007 om 09:48:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Ricardo Feyenoord/SCP schreef:

(...)
Is dit een grap. Zeg dan van der Schaaf, die was verruit de beste aan Vitesse kant. Swerts is niks, heeft het niet gemaakt bij Feyenoord, kon gister ook niet overtuigen, werd gewisseld. Waarom Swerts in godsnaam??

Van der Schaaf heeft het niet gered bij PSV dus ik weet niet of hij wel een versterking zou zijn voor Feyenoord. Ik heb sterk mijn twijfels op hij het niveau van een topclub aankan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.678,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Cruzeiro
Bankzitter

Uit: Rotterdam
Reg.: 23 september 2004
Gepost op 8 oktober 2007 om 10:12:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Leon_S.C.F. schreef:

(...)

Van der Schaaf heeft het niet gered bij PSV dus ik weet niet of hij wel een versterking zou zijn voor Feyenoord. Ik heb sterk mijn twijfels op hij het niveau van een topclub aankan.

Zowel van der Schaaf als Swerts zijn bij lange na niet goed genoeg voor Feyenoord.

Sepp de Roover is zeker geen slechte, maar (oogt) wel wat te lief om een topverdediger te zijn (z'n contract loopt af, dus veel zal ie nie kosten). Zoals ik al eerder zei..Kim Jaggy van Sparta, das echt een hele goedemandekker! Topclubs hebben lopen slapen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 8 oktober 2007 om 10:23:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik vind van der Schaaf en Swerts allebei niet voldoende kwaliteit hebben om op hun positie voor Feyenoord interessant te kunnen zijn.

In de huidige Vitesse-selectie ben ik eigenlijk alleen gecharmeerd van Sprockel (hij zou een aardige stand-in zijn voor het centrum van Feyenoord, maar ik ben er geen voorstander van om iemand terug te kopen die je eerder van de hand hebt gedaan) en Verhaegh (maar Feyenoord heeft genoeg opties voor rechtsback).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 8 oktober 2007 om 10:30:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Lees even de column van van Nijnatten vandaag in het AD. Er komen alleen nog maar zgn. Triple A spelers naar de Kuip.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 oktober 2007 om 11:19:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

Lees even de column van van Nijnatten vandaag in het AD. Er komen alleen nog maar zgn. Triple A spelers naar de Kuip.

Als het waar is (en Nijnatten moet het tegenwoordig zonder zijn top-informant doen natuurlijk ) staat Feyenoord er inderdaad goed op. Triple A-spelers; ik ben benieuwd wie volgens het technisch management voor dit predikaat in aanmerking komen.

Persoonlijk vind ik het nu weer tijd geworden om te investeren in jong (Nederlands) talent. De selectie is door de aankopen van afgelopen zomer weer in evenwicht en oogt ook weer gezond. Een ervaren top-speler is natuurlijk altijd welkom maar geen noodzaak meer.

Daarnasst heeft Feyenoord ook vaak succes gehad met het halen van Nederlandse spelers bij clubs uit de sub-top die eigenlijk nog maar net talent-af waren. Bosvelt, v.Gastel, v.Wonderen en Konterman slaagden erin aan te haken bij het niveau, zich op te trekken aan de spelers die al voor Feyenoord speelden en vervolgens uit te groeien tot zeer belangrijke spelers voor Feyenoord. Nu de rust en een aantal ervaren top-spelers weer aanwezig is in de huidige selectie, kun je in mijn ogen het ook wel wagen om dit soort spelers aan te trekken...
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 8 oktober 2007 om 11:28:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Ik vind van der Schaaf en Swerts allebei niet voldoende kwaliteit hebben om op hun positie voor Feyenoord interessant te kunnen zijn.

In de huidige Vitesse-selectie ben ik eigenlijk alleen gecharmeerd van Sprockel (hij zou een aardige stand-in zijn voor het centrum van Feyenoord, maar ik ben er geen voorstander van om iemand terug te kopen die je eerder van de hand hebt gedaan) en Verhaegh (maar Feyenoord heeft genoeg opties voor rechtsback).

De door jou genoemde Sprockel en Verhaegh behoren zeker NIET tot de doelgroep waar Feyenoord het nu gaat zoeken. De enige Vitesse-speler die in aanmerking komt voor ons is hun keeper: Piet Velthuizen. Als ik Bosz was zou ik daar zo spoedig mogelijk achterheen gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 8 oktober 2007 om 11:49:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Cruzeiro schreef:

(...)

Zowel van der Schaaf als Swerts zijn bij lange na niet goed genoeg voor Feyenoord.

Sepp de Roover is zeker geen slechte, maar (oogt) wel wat te lief om een topverdediger te zijn (z'n contract loopt af, dus veel zal ie nie kosten).

Sepp de Roover heeft zijn contract verlengd bij Sparta. Ik vind dat Sepp het niveau wel aan kan en zeker niet te lief is, wel zal hij nog een jaar moeten rijpen en hebben we momenteel alternatieven. Feyenoord zal dus eerste moeten kijken waar er behoefte aan is en momenteel is dat niet rechtsback.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 8 oktober 2007 om 12:08:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
De door jou genoemde Sprockel en Verhaegh behoren zeker NIET tot de doelgroep waar Feyenoord het nu gaat zoeken. De enige Vitesse-speler die in aanmerking komt voor ons is hun keeper: Piet Velthuizen. Als ik Bosz was zou ik daar zo spoedig mogelijk achterheen gaan.

Ik zeg ook niet dat het versterkingen voor Feyenoord zouden zijn, maar ik ben wel van de twee gecharmeerd. Het zijn (wellicht voor Vitesse dan alleen) goede spelers.

Over die keeper kan ik het niet anders dan eens zijn, die zou graag ik graag naar Feyenoord zien komen maar ook voor zij positie geldt dat we zelf ook genoeg opties hebben (Mulder, Ekramy) voor de lange en korte termijn...
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 8 oktober 2007 om 16:46:31.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

Sommige spelers hebben een tussenstation nodig om alsnog de to te kunnen bereiken. Ik ben daarom doof voor zulke kritieken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
EOD
Nationale topspeler

Reg.: 2 maart 2006
Gepost op 8 oktober 2007 om 19:27:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

We kunnen wel achter spelers als Verhaegh en Sprockel aan gaan, leuke spelers hoor. Zullen het niveau van Feyenoord ook best aankunnen.
Maar dat is niet genoeg, we hebben spelers nodig die het niveau omhoog brengen. Ik denk ook dat dat bedoelt wordt met 'Triple A' spelers.

In de nabije toekomst denk ik dan aan spelers als Schaars, ElAhmadi of Dembele. Dat is het niveau wat we moeten hebben.

[Dit bericht is veranderd door EOD (op 8 oktober 2007 19:28:43).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,9VoVo: -Opstelling: 4-3-3
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 8 oktober 2007 om 19:33:47.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wie Feyenoord gaat aantrekken in de winterstop weet ik niet, maar de namen die ik nu voorbij heb zien gaan op de topics zijn naar mijn idee allemaal spelers die niet het niveau hebben waar Feyenoord naar op zoek is.
En laten wij ook niet vergeten dat er tegen de tijd van de winterstop vanzelf de namen komen.
Als ik lees van der Schaaf - Swerts, die tijd hebben wij toch gehad om zulke spelers te halen, geloof mij maar die gaat Feyenoord echt niet helen!
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 8 oktober 2007 om 19:39:20.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Thomassio schreef:

Maar een extra aanvaller heeft denk ik de prioriteit.

Mee eens, en een verdedigende middenvelder zou verder ook geen overbodige luxe zijn vind ik.
 Help mods!
helter skelter
Meervoudig international

Reg.: 20 april 2006
Gepost op 8 oktober 2007 om 20:43:49.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

hmmm...even dagdromen...

Kuyt en Van Bommel lijken bij hun clubs buiten de boot te gaan vallen

ja! die zou ik wel willen zien komen!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 8 oktober 2007 om 20:47:11.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
helter skelter schreef:

hmmm...even dagdromen...

Kuyt en Van Bommel lijken bij hun clubs buiten de boot te gaan vallen

ja! die zou ik wel willen zien komen!

van Bommel was toch geblesseerd afgelopen weekend?
Overigens zit er in madrid nog een speler die voor aanvallende impulsen kan zorgen op de linkerflank, deze schijnt ook buiten de boot te vallen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 8 oktober 2007 om 20:50:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

(...)

van Bommel was toch geblesseerd afgelopen weekend?
Overigens zit er in madrid nog een speler die voor aanvallende impulsen kan zorgen op de linkerflank, deze schijnt ook buiten de boot te vallen

Ik denk dat er voor Royston Drenthe in dit Feyenoord geen plaats (meer) is. Bruins vult die plaats nu voortreffelijk in en speelt meer in het belang van het team dan egotripper Drenthe nu zou doen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 8 oktober 2007 om 20:53:57.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Ik denk dat er voor Royston Drenthe in dit Feyenoord geen plaats (meer) is. Bruins vult die plaats nu voortreffelijk in en speelt meer in het belang van het team dan egotripper Drenthe nu zou doen.

Begrijp me niet verkeerd. Dat (zelf)overschatte ventje hoeft van mij ook niet meer terug te komen. Dirk daarintegen!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bestlander
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 8 oktober 2007 om 21:51:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Mee eens, en een verdedigende middenvelder zou verder ook geen overbodige luxe zijn vind ik.

Bestlander schreef/B]

Hebben jullie helemaal gelijk in, maar dan komt er wel een of twee spelers naar Feyenoord die echte versterkingen zijn! Dat andere station zijn wij toch al gepasseerd?.

Help mods!
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 9 oktober 2007 om 08:03:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Sommige spelers hebben een tussenstation nodig om alsnog de to te kunnen bereiken. Ik ben daarom doof voor zulke kritieken.

Daar zit wat in. Ik vind het altijd zo'n kapitaalvernietiging. Ik ga mezelf nu ook enorm tegenspreken, maar volgens Voetbalzone wil Evander Sno weg bij Celtic. Hij is toch een verdedigende/controlerende middenvelder? In mijn ogen kan Feyenoord die nog wel gebruiken...

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 9 oktober 2007 08:03:41).]
 Help mods!
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 9 oktober 2007 om 09:19:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Daar zit wat in. Ik vind het altijd zo'n kapitaalvernietiging. Ik ga mezelf nu ook enorm tegenspreken, maar volgens Voetbalzone wil Evander Sno weg bij Celtic. Hij is toch een verdedigende/controlerende middenvelder? In mijn ogen kan Feyenoord die nog wel gebruiken...

waarom zouden wij hem dan willen halen, omdat hij zo heeft lopen kingen bij Celtic? Laat maar lekker daar dat verwende ventje en investeer liever in iemand met de juiste mentaliteit.
 Help mods!
JimmyFloyd
Vedette

Reg.: 6 april 2004
Gepost op 9 oktober 2007 om 12:55:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Tripple A spelers zijn spelers die Feyenoord beter maken. Wij missen een aanvallende rechtsback. Een extra aanvaller en met het oog op de toekomst een middenvelder indien Sahin weer naar Dortmund vertrekt.

In mijn ogen komen de volgende spelers uit de nederlandse competitie daarvoor in aanmerking: o.a Dembele en Martins van AZ. Velthuizen van Vitesse. Ali el Ahmadi van Twente. Bruno Silva van Groningen en uiteraard Alves van Heerenveen. (ondanks de gebeurtenissen)

[Dit bericht is veranderd door JimmyFloyd (op 9 oktober 2007 12:56:04).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 9 oktober 2007 om 13:05:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Domme term, triple A. Een rating voor een bank of obligatie gebruiken voor een speler is al dom, maar een triple A is het hoogst haalbare. Maw men verwacht binnenkort Ronaldinho etc. in de Kuip.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 9 oktober 2007 om 13:10:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DR schreef:

Domme term, triple A. Een rating voor een bank of obligatie gebruiken voor een speler is al dom, maar een triple A is het hoogst haalbare. Maw men verwacht binnenkort Ronaldinho etc. in de Kuip.

Triple A voor Feyenoord begrippen. Dan denk ik aan, Gio, Makaay, de Cler.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 9 oktober 2007 om 13:45:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Triple A voor Feyenoord begrippen. Dan denk ik aan, Gio, Makaay, de Cler.

Ja, en iemand als Lee?!? Is hij ook triple A? Hij heeft weliswaar nog niet de kans gehad om te laten zien wat hij waard is, maar ik durf hem in mijn stoutste dromen niet te scharen in dezelfde categorie als Hofland en v.Bronckhorst.

Nouja, ik had de term persoonlijk nog niet eerder gehoord. Misschien is het wel een verzinsel van Nijnatten...
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk