| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Thomassio Vedette Winnaar Relatief Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 4195 Reg.: 2 juli 2004 | Ik hoorde die Feyenoord watcher bij VI zeggen dat er waarschijnlijk in de winterstop wel wat bijkomt. Nou ben ik benieuwd voor welke positie Feyenoord zich (wellicht) gaat versterken.
De aanval kan nog een extra spits gebruiken, voor Mols
Het middenveld mist nog enige verdedigende balans
En centraal achtering zitten we ook niet bepaald breed.
Welke positie heeft de voorkeur?
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Wat mij betreft halen we eerst een centrale verdediger,een linkspoot.
En er moet een centrumspits bij.
Middenvelders hebben we niet nodig.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: Javier Mascherano schreef:
(...)
Wat betreft het bovenstaande ben ik het zeer zeker met je eens! El ahmadi zou een topaankoop zijn! Daarnaast zou ribeiro moeten laten rijpen achter de cler al geloof ik dat ribeiro in jong als linkshalf speelt, al doet de cler dat bij ons ook natuurlijk Daarnaast lensky en schet langzaam laten aanschuiven!
Feyenoord heeft daarnaast gewoon een rechtsbenige stofzuiger op het middenveld nodig en een goede jonge talentvolle centrumspits. Ga eens in oost-europa, scandinavie of zuid-amerika scouten

Mooi zo...de rest was ook niet bepaald realistisch te nomen
Over die stofzuiger, met El Ahmadi heb je die niet nodig. Die ruimt stiekem heel veel op en doet er nog iets goeds mee ook.
|
|
|
Schapenkop Nationale topspeler
Uit: Dordrecht Vak: Stadiontribune - UU Posts: 737 Reg.: 6 april 2004 | Buiten de vraag op welke positie Feyenoord zich eventueel zal moeten versterken is denk ook de vraag op welke manier versterk je de selectie.
Zijn er spelers nodig die de basis versterken, of spelers die de bank versterken.
Spelers die de basis versterken zou natuurlijk het mooist zijn aangezien je daarmee ook je bank versterkt maar daar hangt over het algemeen wel een hoger prijskaartje aan.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: aliendwurf schreef:
Wat mij betreft halen we eerst een centrale verdediger,een linkspoot.
Een nieuwe VM zou weldegelijk goed van pas zijn bij Feyenord.
|
|
|
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Tchite speelt tegenwoordig niet meer voor Anderlecht, maar voor Santandar.
Slordig
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
Wat mij betreft halen we eerst een centrale verdediger,een linkspoot.
Ja al is het wel zo dat onze middenvelders redelijk dezelfde type spelers zijn. Als je mee wil doen heb je gasten als een Simons nodig voor het fysiek.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Als we een schip met geld hadden was ik met je mee gegaan,maar voorlopig hebben we met Sahin,Gio en Bruins drie spelers die verdedigend kunnen spelen,fysiek idd niet echt ideaal,maar voetballen zeer goed.
En zoals ik al zei,er zullen prioriteiten gesteld moeten worden....
|
|
|
Als we een schip met geld hadden was ik met je mee gegaan,maar voorlopig hebben we met Sahin,Gio en Bruins drie spelers die verdedigend kunnen spelen,fysiek idd niet echt ideaal,maar voetballen zeer goed.
Ik loop al jaren te emmeren om goede voetballers dus ik ben zeer blij dat we die nu in ieder geval hebben lopen, het verschil is ook gelijk zichtbaar. Met harde werkers win je geen prijzen, met goede voetballers wel. Maar ik vind het wel redelijk licht allemaal, fysiek maar ook qua gemeenheid. Er mag wel een vent tussen die en goed kan voetballen maar ook fysiek wat brengt. Tegen de matige clubs in NL, want dat zijn veruit de meeste, kom je er nog mee weg maar tegen een beetje club, neem PSV, kom je tekort.
|
|
|
aliendwurf Vedette
Uit: Hillegom Vak: Maastribune - V Posts: 13745 Reg.: 1 augustus 2004 | Ik denk dat we voor az en die neuzen niks onder doen,en verder is er volgens mij geen enkele andere club die ook maar in de buurt van psv kan komen.
En tegen psv hadden we ook nog eens een off-day.
|
|
|
Ik denk dat we voor az en die neuzen niks onder doen,en verder is er volgens mij geen enkele andere club die ook maar in de buurt van psv kan komen.
En tegen psv hadden we ook nog eens een off-day.
Ik vind PSV voorin erg sterk en ook op het middenveld behoorlijk sterk maar achterin erg matig. Ik denk dat PSV niet zo goed is als wordt beschreven. Die 4-0 was klote maar laat ze maar denken in Eindhoven dat ze er zijn.
|
|
|
Legionaire F Talent
Uit: Amoebedam Vak: Olympiatribune - OO Posts: 72 Reg.: 26 juni 2006 | Thomassio:
Ik hoorde die Feyenoord watcher bij VI zeggen
---------------------------------------------------------
watcher?
Wat is dat?
Iemand die watcht?? 
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
quote: DR schreef:
(...)
Ik vind PSV voorin erg sterk en ook op het middenveld behoorlijk sterk maar achterin erg matig. Ik denk dat PSV niet zo goed is als wordt beschreven. Die 4-0 was klote maar laat ze maar denken in Eindhoven dat ze er zijn.
We hebben zojuist in Milaan gezien dat ook PSV uiterst kwetsbaar is. Natuurlijk werden ze bij vlagen weggewalst in de eerste helft door een veel beter Inter. Maar in de tweede helft liep Inter de kantjes eraf. Ze kwamen met 10 man te staan en ook toen bleef PSV een muis die brulde.
PSV kon alleen enigszins gevaarlijk worden door de vrije trappen van Perez maar daar bleef het dan ook echt bij.
Wat is die Kromkamp overigens tenenkrommend slecht. Die zit wat mij betreft in het rijtje Lucius-Bahia.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Als we een schip met geld hadden was ik met je mee gegaan,maar voorlopig hebben we met Sahin,Gio en Bruins drie spelers die verdedigend kunnen spelen,fysiek idd niet echt ideaal,maar voetballen zeer goed.
Bruins is niet een speler die verdedigend kan spelen vind ik. Hij is juist een speler die het beste in de buurt van de 16 het beste uit de verf komt.
|
|
|
RoelofLuinge Vedette
Vak: Marathontribune - E Posts: 1379 Reg.: 14 december 2004 |
(...)
Bruins is niet een speler die verdedigend kan spelen vind ik. Hij is juist een speler die het beste in de buurt van de 16 het beste uit de verf komt.
Ben ik wel met je eens Dick, anders krijg je van die Sneijert-praktijken als op het WK2006, dat je een aanvallende middenvelder per se als VM wil laten spelen "omdat hij zo goed kan voetballen en dat ook moet kunnen invullen". Maar ik schat BvM vele malen hoger dan die autist die bij Jodanje aan het roer staat
|
|
|
Yor1987 Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 164 Reg.: 5 mei 2006 | Ik vind dat feyenoord Serieus naar Piet velthuizen moet gaan kijken Echt een hele goede keeper ik denk dat de toekomst is van Het NL elftal en een zeer goede keeper ,
Timmer moe na dit jaar toch wel ophouden of of de bank !
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Buakaw schreef:
(...)
Ja héhe, je hebt het wel tegen DE insider van het FN.
Welke spelers worden nu in verbad gebracht met Feyenoord, aangezien je een " insider " bent? 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 |
(...)
Ik loop al jaren te emmeren om goede voetballers dus ik ben zeer blij dat we die nu in ieder geval hebben lopen, het verschil is ook gelijk zichtbaar. Met harde werkers win je geen prijzen, met goede voetballers wel. Maar ik vind het wel redelijk licht allemaal, fysiek maar ook qua gemeenheid. Er mag wel een vent tussen die en goed kan voetballen maar ook fysiek wat brengt. Tegen de matige clubs in NL, want dat zijn veruit de meeste, kom je er nog mee weg maar tegen een beetje club, neem PSV, kom je tekort.
Goede schets van waar we op het moment staan! 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
Feyenoord mist op het middenveld inderdaad een type Paul Bosvelt.
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 | Dat vind ik ook. Tijdens die wedstrijd in Eindhoven zat ik regelmatig aan Paulje te denken.
Maar ik denk ook dat ze bij de technische staf precies hetzelfde denken.
Ik zou alleen niet weten welke Nederlandse speler dit zou kunnen. Buitenlanders van dit soort kaliber zijn heel veel duurder.
Maar dat dachten we in het begin van Bosvelt ook. Pas later werd hij de speler zoals we hem ons nog herinneren.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Of je haalt Alves, zodat je veel meer dreiging voorin hebt wat de andere linies ontzet en het middenveld nog gevaarlijker maakt door het technische vermogen.
Het kost je 15+ miljoen, maar hij zal nooit opeens nog maar 7 waard zijn, en volgens mij ben je dan zeker van CL voetbal dus verdien je VEEL terug.
Dit Feyenoord gaat veel punten pakken, zoveel is duidelijk, maarje moet om kampioen te worden minimaal 8 punten halen uit 6 toppers...en dat gaat denk ik niet lukken zoals de vlag er nu bij hangt.
Neem als voorbeeld de wedstrijd tegen PSV....nu sta je 1 punt voor, had je gewonnen 7, gelijk 4....dat scheelt een slok op een borrel!
Dus liever 1 grote topper, als meerdere afwachten wat het wordt spelers erbij.
Wat zou ik trots zijn als Feyenoord nou nog eens echt spijkers met koppen zou slaan.
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 3 oktober 2007 14:32:25).]
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: titan57nl schreef:
Of je haalt Alves, zodat je veel meer dreiging voorin hebt wat de andere linies ontzet en het middenveld nog gevaarlijker maakt door het technische vermogen.
Het kost je 15+ miljoen, maar hij zal nooit opeens nog maar 7 waard zijn, en volgens mij ben je dan zeker van CL voetbal dus verdien je VEEL terug.
Ik denk dat hij zelfs wat goedkoper is geworden na die taferelen 
|
|
|
quote: De Sigaar schreef:
Dat vind ik ook. Tijdens die wedstrijd in Eindhoven zat ik regelmatig aan Paulje te denken.
Maar ik denk ook dat ze bij de technische staf precies hetzelfde denken.
Ik zou alleen niet weten welke Nederlandse speler dit zou kunnen. Buitenlanders van dit soort kaliber zijn heel veel duurder.
Maar dat dachten we in het begin van Bosvelt ook. Pas later werd hij de speler zoals we hem ons nog herinneren.
Neem nou van mij aan dat El Ahmadi die rol ook perfect in kan vullen. Buiten dat het een uitstekende voetballer is, houdt hij ook heel veel tegen voor de verdediging.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Bananensplit schreef:
(...)
Neem nou van mij aan dat El Ahmadi die rol ook perfect in kan vullen. Buiten dat het een uitstekende voetballer is, houdt hij ook heel veel tegen voor de verdediging.
El Ahmadi speelt juist op souplesse. Hij is niet een speler die meedogenloos is in de duels, en ze poten niet terugtrekt. Let wel. el Ahmadi is een fantastische speler die op techniek speelt, maar je kan hem totaal niet vergelijken met Bosvelt.
|
|
|
(...)
El Ahmadi speelt juist op souplesse. Hij is niet een speler die meedogenloos is in de duels, en ze poten niet terugtrekt. Let wel. el Ahmadi is een fantastische speler die op techniek speelt, maar je kan hem totaal niet vergelijken met Bosvelt.
Ik vergelijk hem ook niet met Bosvelt. Ik bedoel dat hij de Simons rol perfect kan vervullen. Hij ruimt heel veel ballen op voor zijn verdediging en is fysiek sterker dan de meeste denken, vanwege zijn postuur. En neem maar van mij aan dat hij ook de nodige smerige trucjes heeft.
--> Spelers die er echt in kletsen als bosvelt zie je tegenwoordig maar weinig, dat is El Ahmadi inderdaad ook niet. Denk dat ik het even verkeerd begrepen had.
[Dit bericht is veranderd door Bananensplit (op 3 oktober 2007 17:51:03).]
|
|
|
|