Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Kuytekind
Internationale topspeler

Vak: -
Reg.: 23 juli 2003
Gepost op 30 september 2007 om 13:20:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
varkenoord schreef:

Een voormij opvallend feit in deze rubriek is dat er alleen maar op ankopen uit de vreemde wordt aangedrongen.Laat Feyenoord maar goed overwegen eerst in eigen keuken te kijken.Voor dat er een centrale verdediger bijkomt moet eerst Jordi Buys zijn kunsten maar eens vertonen.Middenvelders zit er niet een zeer groot talent nog op de bank en speelt er in de A1 geen Fer.Ik behoor niet tot de categorie ,eigen volk eerst,maar eerst in de eigen opleiding kijken lijkt mij de beste weg.Daar moet Feyenoord het van hebben.

Komt denk ik door de topicomschrijving, "wie zou je willen zien komen", dan denk je (naast je vriendin) toch automatisch aan aankopen ipv eigen jeugd. En als jij zegt Jordy Buys, die zit toch al bij de selectie dan? Dat ie een kans maag krijgen ben ik met je eens. Volgende keer als we 3-0 voorstaan thuis invallers uitproberen. de basis 11/12 (greene/lee/slory achter de huidige basis 11)) lijkt me wel duidelijk, dus anderen klaarstomen voor de ongetwijfeld komende blessures/schorsingen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.462,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
grambii
Jeugdspeler

Uit: Herten
Reg.: 24 september 2006
Gepost op 30 september 2007 om 13:27:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Bij een degradatiekandidaat als Wolfsburg zullen de salarissen inderdaad niet zoveel afwijken van die bij
Maar de vraag is of we wel naar buitenlandse spelers moeten zoeken.
Er lopen toch zat spelers op de NL velden rond die in aanmerking zouden kunnen komen om het team van te versterken....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 30 september 2007 om 16:01:09.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Bij de topclubs ja , echt niet bij een degradatiekandidaat als Wolfsburg. Die betalen echt niet (veel) meer dan bij Feyenoord.

Ik las een tijdje geleden in de VI dat hij niet wilde komen, omdat hij een bundesliga salaris heeft, die Feyenoord niet kan betalen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Sportclub
Vedette

Uit: Gouda
Reg.: 12 mei 2000
Gepost op 30 september 2007 om 19:43:28.       MSN: firstwaldorf@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Kenneth Vermeer ontpopt zich steeds meer als heel goede keeper, lullig voor Willem II waar telkens de sterkste spelers weggaan.

Ik zie hem graag met Ekramy de strijd aangaan volgend jaar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 30 september 2007 om 19:50:23.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sportclub schreef:

Kenneth Vermeer ontpopt zich steeds meer als heel goede keeper, lullig voor Willem II waar telkens de sterkste spelers weggaan.

In Vermeer heb ik altijd een betere keeper gezien dan in Stekelenburg...maar ik zie dan toch echt liever Veldhuizen of Vorm.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 30 september 2007 om 20:04:37.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Ik las een tijdje geleden in de VI dat hij niet wilde komen, omdat hij een bundesliga salaris heeft, die Feyenoord niet kan betalen.

Lulkoek, ik kijk alle VI (gratis ) En dat heb ik nog nooit gelezen. Niet op het internet noch de papieren versie.
Kan er uiteraard wel overheen gelezen hebben, maar daar ga ik niet van uit.

[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 30 september 2007 20:05:32).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Schapenkop
Nationale topspeler

Uit: Dordrecht
Vak: Stadiontribune - UU
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 30 september 2007 om 20:29:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Lulkoek, ik kijk alle VI (gratis ) En dat heb ik nog nooit gelezen. Niet op het internet noch de papieren versie.
Kan er uiteraard wel overheen gelezen hebben, maar daar ga ik niet van uit.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een keer iets gelezen heb over dat hij nier zou willen en de conclusie die de VI trok was dat dat met het salaris te maken had, volgens mij was dat wel degelijk in de papieren versie van de VI
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 30 september 2007 om 20:30:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Schapenkop schreef:

(...)

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook een keer iets gelezen heb over dat hij nier zou willen en de conclusie die de VI trok was dat dat met het salaris te maken had, volgens mij was dat wel degelijk in de papieren versie van de VI

VI kan zoveel lullen. Enne waar bemoei jij je in hemelsnaam mee?

[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 30 september 2007 20:31:17).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 30 september 2007 om 20:53:43.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sportclub schreef:

Hij is te klein, daarnaast zegt 1 wedstrijd niet zoveel. Ik kan me dit seizoen nog momenten herrineren dat vermeer er niet goed uitzag en waar tegendoelpunten uit ontstonden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
big dipper
Bankzitter

Reg.: 23 mei 2005
Gepost op 30 september 2007 om 21:00:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb evenn naar Nac - PSV gekeken maar die Lurling van Nac vind ik eigenlijk best een goede spits.
Kan op snelheid fantastisch een man uitspelen, altijd een goeie inzet en erg gevaarlijk. Zou denk ik ook goed bij Feyenoord passen met name om in te brengen als 2e spits bij een voorsprong.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
fr_s
Regelmatige invaller

Reg.: 11 juli 2005
Gepost op 30 september 2007 om 21:04:19.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
big dipper schreef:

Ik heb evenn naar Nac - PSV gekeken maar die Lurling van Nac vind ik eigenlijk best een goede spits.
Kan op snelheid fantastisch een man uitspelen, altijd een goeie inzet en erg gevaarlijk. Zou denk ik ook goed bij Feyenoord passen met name om in te brengen als 2e spits bij een voorsprong.

Is dit een grap? ofwat
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 30 september 2007 om 21:05:16.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
big dipper schreef:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 30 september 2007 om 21:19:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik heb de laaste tijd op die El Ham gelet(nu hij bij AZ speelt zie je hem vaker op TV)Maar het is echt een speler waar je alleen in balbezit wat aan hebt.Meeverdedigen staat blijkbaar niet in het woordenboek van deze speler(hij werd vandaag trouwens vervangen dooor een jeugdspeler)...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 30 september 2007 om 21:23:13.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
big dipper schreef:

Ik mis de smileys in deze post.

Anders vraag ik mij af waar jij zo rond 2002/3 geweest bent.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 1 oktober 2007 om 01:03:16.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Sportclub schreef:

Vermeer is nog steeds eigendom van Ajax. Ik denk dat Ajax ook wel inziet dat hij veel talent heeft, en hem dus niet zo makkelijk zal laten gaan.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 1 oktober 2007 om 08:04:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Vermeer is nog steeds eigendom van Ajax. Ik denk dat Ajax ook wel inziet dat hij veel talent heeft, en hem dus niet zo makkelijk zal laten gaan.

Vermeer is te klein en (mede daardoor) ronduit slecht als hij bij hoge ballen het duel met een spits moet aangaan...

Ik hoef na zaterdag die in dit topic eerder genoemde Dingsdag van Heerenveen voorlopig ook niet meer in de Kuip te zien. Wat een smerige vuilak, als je zo moet winnen hoeft het van mij niet...
 Help mods!
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 1 oktober 2007 om 11:21:07.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

(...)

Theo heeft vooral een grote wil om aan te komen. Sinds hij weer terug is bij Vittesse stort het daar in. Het is dus hopen dat hij tegen ons speelt.

Jammer, theo Janssen is geblesseerd en gelijk winnen ze weer met 1-4 bij Utrecht. hoop nog steeds dat hij er tegen ons weer bij is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
mokummer
Regelmatige invaller

Reg.: 30 september 2002
Gepost op 1 oktober 2007 om 14:00:28.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

(...)

In Vermeer heb ik altijd een betere keeper gezien dan in Stekelenburg...maar ik zie dan toch echt liever Veldhuizen of Vorm.

die Veldhuizen vind ik een mooie keeper en in potentie ook een goeie feyenoorder - zit een goeie kop op in elk geval!
 Help mods!
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 1 oktober 2007 om 14:32:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
mokummer schreef:

(...)

die Veldhuizen vind ik een mooie keeper en in potentie ook een goeie feyenoorder - zit een goeie kop op in elk geval!

Inderdaad! In Velthuizen zie ik wel een toekomstige Feyenoord-keeper. Al wacht ik ook graag de ontwikkeling van iemand als Erwin Mulder af. Hoe goed is die eigenlijk?!?
 Help mods!
bricco
Ballenjongen

Uit: helmond
Reg.: 1 oktober 2007
Gepost op 1 oktober 2007 om 14:44:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

NORDIN AMRABAT!!!

peter bosz wordt aub een keer in je leven op tijd wakker en doe feyenoord een dienst (want daarvoor ben je ook aangenomen). amrabat is een wereld speler in wording. slim, technisch begaaft, sterk aan de bal, en nog jong dus zit nog zeker rek in zijn kwaliteit. we moeten eerder zijn dan die neuzen. nu is hij nog goedkoop en welke speler van vvv-venlo droom er nu niet om te spelen voor feyenoord. deze speler kunnen we volgend jaar goed gebruiken als we europees spelen, en als hij wegaat zal hij veel geld opbrengen. ik ga me dood ergeren als feyenoord blijft slapen en hij gaat met de winterstop naar de neuzen toe.

nogmaals.. peter bosz haaal AMRABAT naar rotterdam-zuid nu het nog makkelijk zal gaan!!!
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 1 oktober 2007 om 14:47:30.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Amrabat...je maakt een grapje?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bricco
Ballenjongen

Gepost op 1 oktober 2007 om 14:54:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

ja nordin amrabat. denk maar terug aan wat ik zei wanneer psv of ajax er met deze geweldenaar vandoor gaat. je moet kijken naar zijn kwaliteiten en geloof me hij heeft wat feyenoord goed kan gebruiken. ik hoop op dat de technische staf van feyenoord op z'n minst de moeite nemen om naar hem te kijken. als ze dat doen dan voel ik me tenminste niet genaaid door ONZE!! technische staf wanneer hij ergens anders suc6 gaat afdwingen.
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 1 oktober 2007 om 15:15:38.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij zijn vriendjes maar thuis laat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 1 oktober 2007 om 15:16:10.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bricco schreef:

ja nordin amrabat. denk maar terug aan wat ik zei wanneer psv of ajax er met deze geweldenaar vandoor gaat. je moet kijken naar zijn kwaliteiten en geloof me hij heeft wat feyenoord goed kan gebruiken. ik hoop op dat de technische staf van feyenoord op z'n minst de moeite nemen om naar hem te kijken. als ze dat doen dan voel ik me tenminste niet genaaid door ONZE!! technische staf wanneer hij ergens anders suc6 gaat afdwingen.

Net zoals hij het heeft afgedwongen nadat Lurling hem zoek speelde.
hij heeft de eerste wedstrijd iets laten zien. De laatste weken presteerd hij als een natte krant en profileert hij zich als een speler die ik niet graag aan onze selectie zou willen toevoegen.

Straks komt hij op de bank en dan komt hij met zijn hanggroepje de trainer bedreigen

[Dit bericht is veranderd door Beer (op 1 oktober 2007 15:16:57).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
bricco
Ballenjongen

Gepost op 1 oktober 2007 om 15:24:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

zelfs roy makaay zou net zo gevaarlijk zijn als een wattenstaafje als hij 10 spelers van venlo als teamgenoten had. dan zou hij ee nwedstrijd alleen moeten winnen. dus ook zichzelf voorzien van een assist en diezelfde assist droog erin knallen. amrabat is jong en kan goed ballen.
ik weet het goedgemaakt. hou een oogje op deze jongen tot de winterstop en je zult zien wat ik zie. daarna praten we verder. en natuurlijk maar hopen dat gee nandere club ons voor is. tegenwoordig moet je snel zijn als je een talent wilt wegplukken. nu valt hij nog minder op dan na 20 speelrondes. en je kan het goedkoop binnenhalen dus kan geen verlies zijn. als we gaan wachten tot iemand een vedette is dan denk ik dat we dan telaat zijn.
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk