Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
El Jefe
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Vak: Stadiontribune - Q
Reg.: 19 mei 2004
Gepost op 28 september 2007 om 19:24:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben inmiddels bijgepraat door 2 poolse collega's over die pool van Wolfsburg (Jacek Krzynówek). Zij zijn echt helemaal lyrisch over hem en noemen hem de beste Poolse speler op dit moment. Fantastisch linkerbeen en hij schijnt Dirk Kuyt achtige longen te hebben en een winnaarsmentaliteit.

Ik denk het ideale type om toe te voegen in de winterstop.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.464,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Vak: -
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 28 september 2007 om 19:34:32.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
El Jefe schreef:

Ik ben inmiddels bijgepraat door 2 poolse collega's over die pool van Wolfsburg (Jacek Krzynówek). Zij zijn echt helemaal lyrisch over hem en noemen hem de beste Poolse speler op dit moment. Fantastisch linkerbeen en hij schijnt Dirk Kuyt achtige longen te hebben en een winnaarsmentaliteit.

Ik denk het ideale type om toe te voegen in de winterstop.

Ik zal jou helaas denk ik moeten teleurstellen.

quote:
FRB schreef:

WAZ - Sport
Krzyno weg? „Ich bleibe beim VfL!”

(eh) In der vergangenen Saison war er auf links gesetzt, aber in dieser Saison hat Jacek Krzynowek noch keine einzige Pflichtspiel-Minute für den Wolfsburger Fußball-Bundesligisten absolviert. Prompt tauchen Spekulationen über einen Wechsel auf. Der VfL-Linksfuß soll laut polnischen Medien beim holländischen Erstligisten Feyenoord Rotterdam im Gespräch sein!
Zu diesem Klub war vor der Saison Ex-Kapitän Kevin Hofland gewechselt, ein Freund von Krzynowek. Doch was ist dran an diesen Spekulationen um Krzynowek?
„Kein Kommentar“, so die knappe Antwort von Feyenoord-Trainer Bert van Marwijk (zuletzt Borussia Dortmund) in Sachen Krzynowek. „Wir haben eine Liste mit zehn Namen, mehr möchte ich nicht sagen“, so van Marwijk weiter.
Krzynowek hat noch zwei Jahre lang Vertrag beim VfL, denkt momentan nicht an einen vorzeitigen Abschied. „So lange mir unser Trainer nicht sagt, dass ich gehen muss, habe ich nicht vor, den VfL zu verlassen“, so der Mittelfeldspieler, der vor einem Jahr für 1 Million Euro Ablöse von Bayer Leverkusen nach Wolfsburg gewechselt war.

Op basis van dit stukje wil hij het liefst bij Wolfsburg blijven.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 28 september 2007 19:47:21).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DirkieKuyt
Veelbelovend talent

Reg.: 11 juli 2007
Gepost op 28 september 2007 om 19:58:46.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

Op basis van dit stukje wil hij het liefst bij Wolfsburg blijven.

Dat zeggen ze allemaal todat er concrete interesse komt, lijkt me logisch dat hij niet openbaar verklaart weg te willen want er is niks concreet en betreft slechts geruchten. Maar denk inderdaad dat het een goede aanwinst zou zijn
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 29 september 2007 om 11:47:14.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
DirkieKuyt schreef:

(...)

Dat zeggen ze allemaal todat er concrete interesse komt, lijkt me logisch dat hij niet openbaar verklaart weg te willen want er is niks concreet en betreft slechts geruchten. Maar denk inderdaad dat het een goede aanwinst zou zijn

En als Feyenoord hem wil gaan halen, zal hij salaris moeten gaan inleveren. Ik waag me te betwijfelen of hij dat ook daadwerkelijk wil.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 29 september 2007 om 11:53:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

En als Feyenoord hem wil gaan halen, zal hij salaris moeten gaan inleveren. Ik waag me te betwijfelen of hij dat ook daadwerkelijk wil.

Ze verdienen niet allemaal miljoenen in Duitsland hoor... . Bij Bayern misschien maar de rest stelt echt niet veel voor in tegenstelling tot de grote 3 landen.
Of denk je echt dat ie nu meer verdient dan Hofland (Die daar aanvoerder was) en Makaay bij Bayern.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Hans Worst
Geselecteerd voor Oranje

Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 5 februari 2007
Gepost op 29 september 2007 om 13:48:26.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als je als Feyenoord zijnde echt wil doorgroeien naar een volwaardige titelkandidaat en het stokje van PSV wil gaan overnemen, zal je moeten beginnen met de aankoop van 3 multifunctionele kwaliteitsspelers. In elke linie 1.

- Een linksbenige, multifuntionele, redelijk ervaren verdediger.
- Een rechtsbenige verdedigende middenvelder
- Een multifunctionele aanvaller

Wie? Geen flauw idee.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
Persie
Geselecteerd voor Oranje

Uit: hengelo
Reg.: 5 augustus 2005
Gepost op 29 september 2007 om 14:39:08.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

Als je als Feyenoord zijnde echt wil doorgroeien naar een volwaardige titelkandidaat en het stokje van PSV wil gaan overnemen, zal je moeten beginnen met de aankoop van 3 multifunctionele kwaliteitsspelers. In elke linie 1.

Wie? Geen flauw idee.

pffff je vraagt nogal wat. Ik denk dat onze scous het wel weten...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.497,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 29 september 2007 om 15:19:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

Wie? Geen flauw idee.

Zo ziet het verlanglijstje van elke club eruit denk je ook niet?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 29 september 2007 om 16:04:20.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Feyenoord moet proberen Ghaly terug te halen.
 Help mods!
Purple
Vedette

Uit: Aalsmeer
Reg.: 15 mei 2004
Gepost op 29 september 2007 om 16:18:08.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

Liever niet ,slechte mentaliteit.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 29 september 2007 om 16:22:02.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

Dat zou ik absoluut niet op prijs stellen. Hij kan misschien heel aardig voetballen net als bijvoorbeeld Saidi. Maar die mentaliteit
Ik zie liever dat Feyenoord vooruit kijkt en op zoek gaat naar echte versterkingen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 29 september 2007 om 16:27:16.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)
Dat zou ik absoluut niet op prijs stellen. Hij kan misschien heel aardig voetballen net als bijvoorbeeld Saidi. Maar die mentaliteit
Ik zie liever dat Feyenoord vooruit kijkt en op zoek gaat naar echte versterkingen.

Ghaly kreeg ook weinig krediet van Koeman. Als hij destijds meer vertrouwen kreeg van Koeman, had Feyenoord goud in handen met hem.
 Help mods!
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 29 september 2007 om 16:27:16.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 29 september 2007 om 16:39:17.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

Varkenoord:Misschien is het euvel met de huidige selektie wel dat de middenvelders uitsluitend technische spelers bevat.

Ben ik helemaal met je eens, als er meer gevraagd wordt dan geven ze niet thuis.(PSV uit)
Je zag het ook goed toen Greene inviel en even doorjaagde met spirit, dat is wat dit elftal erg mist.

Het is echt jammer dat Drenthe weg is, die had een actie en kon een man uitspelen, voetbal wordt dan zoveel dreigender en opwindender.
Dat is ook wat ik gisteren op een verjaardagfeest met uitsluitend ajxcieden en psv'ers aangaf. Die waren dit ook allemaal met mij eens. Zoiets werk als een kettingreactie.
Je zag het al met die actie van Greene inderdaad. Die ging vol aan het jagen, op zo'n moment leeft ook het publiek helemaal op, dit heeft weer uitwerking op de rest van het 11-tal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 29 september 2007 om 22:15:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als ik Feyenoord was zou ik er alles aandoen om Alves binnen te halen in de winterstop...(als ie al niet verkocht is)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
woekeraar
Internationale topspeler
Derde plek Feyenoord Netwerk Battle 2007

Uit: Zoetermeer
Vak: Olympiatribune - Z3
Reg.: 5 juni 2005
Gepost op 30 september 2007 om 00:00:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik zou eerder gaan voor een rechtsbenige verdediger.
Linkspoten met Hofland, Gio, Cler lopen er al genoeg.
Ik denk met name de laatste weken aan die Bruno Silva.
van Fc Groningen type Emmerton misstaat niet als rechtsback erbij.
Middenvelder lijkt mij op dit moment niet nodig gezien het potentieel aan middenvelders wat we hebben, en ook nog eens in Jong Feyenoord en de A1.
Verder een multifunctionele aanvaller idd.
een speler die op de flanken en in de spits uit de voeten kan.
Die weet ik niet zo gauw maar kom vreemd genoeg uit bij Lucas Podolski maar die zal wel niet haalbaar zijn.
Ook N.Kufo heeft nog steeds mijn charme,
Ik weet inmiddels wel uit betrouwbare bron, dus Buijs dat er versterkingen komen tijdens de winterstop.

Alves is te duur en zal zeker na vanavond niet meer voor Feyenoord willen spelen zoals hij werd uitgejouwd.
Vind dit soort zaken trouwens nog steeds flauwekul, ongeacht of je een mening hebt waarin je gelijk hebt, wij moeten niet letten op de spelers van de tegenpartij maar ons alleen met bezig houden. altijd uit gaan van eigen kracht dus.

[Dit bericht is veranderd door woekeraar (op 30 september 2007 00:03:58).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.620,7 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Gepost op 30 september 2007 om 00:53:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Rechtsback wordt gewoon Tiendalli....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 30 september 2007 om 01:00:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

Rechtsback wordt gewoon Tiendalli....

Wanneer dan? Ik heb die man nog nauwelijks zien spelen.
Hij is kennelijk nog steeds geblesseerd en hoor nog weinig aanwijzingen dat hij binnenkort weer speelklaar is. En Theo Lucius heeft ook tegen Heerenveen aangetoond dat hij totaal ongeschikt is voor dat werk.
Er moet dus wel degelijk gekeken worden naar bruikbare rechtsbacks.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 30 september 2007 om 01:45:31.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

Als ik Feyenoord was zou ik er alles aandoen om Alves binnen te halen in de winterstop...(als ie al niet verkocht is)

Hij is denk ik niet haalbaar.
 Help mods!
titan57nl
Vedette

Gepost op 30 september 2007 om 02:01:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wil er niet over doorzeuren, maar zou zeggen, stille sponsors tast nog een keer in je zakken en help die Alves halen, dan hebben we echt een aankomend topteam dat volgend jaar (hopelijk) ook in de CL goed mee kan komen.
Komt bij dat Heerenveen hem denk ik niet zo graag meer naar AZ ziet gaan. (dromen mag)

[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 30 september 2007 02:07:25).]
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Gepost op 30 september 2007 om 02:06:58.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Buakaw schreef:

(...)

Ze verdienen niet allemaal miljoenen in Duitsland hoor... . Bij Bayern misschien maar de rest stelt echt niet veel voor in tegenstelling tot de grote 3 landen.
Of denk je echt dat ie nu meer verdient dan Hofland (Die daar aanvoerder was) en Makaay bij Bayern.

De salarisschalen in Duitsland zijn vele malen hoger dan hier in Nederland. Dat is algemeen bekend.
 Help mods!
tober
Geselecteerd voor Oranje

Reg.: 3 augustus 2005
Gepost op 30 september 2007 om 09:39:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit zou echt een superinvestering zijn, maar je moet hem wel met externe financiers halen. Je hebt namelijk nog wel geld nodig om enkele gerichte aankopen te doen. Maar een braziliaans international die zelfs voor AZ zo´n heisa maakt moet dus voor Feyenoord ook haalbaar zijn.

Als AZ zo doorgaat zal hij er na de winterstop ook niet zoveel trek meer inhebben.

quote:
titan57nl schreef:

Wil er niet over doorzeuren, maar zou zeggen, stille sponsors tast nog een keer in je zakken en help die Alves halen, dan hebben we echt een aankomend topteam dat volgend jaar (hopelijk) ook in de CL goed mee kan komen.
Komt bij dat Heerenveen hem denk ik niet zo graag meer naar AZ ziet gaan. (dromen mag)

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Feyenoord Kampioen
Vedette

Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 4 januari 2003
Gepost op 30 september 2007 om 09:50:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Hans Worst schreef:

1- een linksbenige, multifuntionele, redelijk ervaren verdediger.
2- Een rechtsbenige verdedigende middenvelder
3- Een multifunctionele aanvaller

Wie? Geen flauw idee.

1 Volgens mij hebben we daarvoor Hofland al???
2 Zijn ze al tijden naar op zoek, dus lees eerst eens de midia...
3 Waarom denk je dat we Lee hebben gehaald

Nu jij weer schat...

[Dit bericht is veranderd door Feyenoord Kampioen (op 30 september 2007 09:51:06).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.336,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Buakaw
Vedette

Uit: Apeldoorn
Reg.: 12 juli 2005
Gepost op 30 september 2007 om 10:09:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dick v/d Polder schreef:

(...)

De salarisschalen in Duitsland zijn vele malen hoger dan hier in Nederland. Dat is algemeen bekend.

Bij de topclubs ja , echt niet bij een degradatiekandidaat als Wolfsburg. Die betalen echt niet (veel) meer dan bij Feyenoord.

[Dit bericht is veranderd door Buakaw (op 30 september 2007 10:10:25).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 20-1 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 30 september 2007 om 12:52:20.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Een voormij opvallend feit in deze rubriek is dat er alleen maar op ankopen uit de vreemde wordt aangedrongen.Laat Feyenoord maar goed overwegen eerst in eigen keuken te kijken.Voor dat er een centrale verdediger bijkomt moet eerst Jordi Buys zijn kunsten maar eens vertonen.Middenvelders zit er niet een zeer groot talent nog op de bank en speelt er in de A1 geen Fer.Ik behoor niet tot de categorie ,eigen volk eerst,maar eerst in de eigen opleiding kijken lijkt mij de beste weg.Daar moet Feyenoord het van hebben.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk