Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 ... 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 27 september 2007 om 08:57:58.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
De Sigaar schreef:

(...)Ik zou er overigens geen enkel bezwaar tegen hebben als Gattuso bij ons zou komen. Uiteraard is dit in werkelijkheid volkomen onmogelijk.

In het kader van 'toch volkomen onmogelijk' zie ik dan ook wel iets in Fernando Gago...

Is nog jong en dan krijgt Hodie ook zijn zin...

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dr. Lecter
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: -
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 27 september 2007 om 09:05:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat Feyenoord zijn aankoopbeleid moet instellen op
spelers die makkelijk meekunnen in vlot combinerend voetbal zoals Feyenoord dat in de tweede helft Feyenoord-Utrecht) liet zien.
Nu nog hapert de machine af en toe als zwakkere schakels als b.v. Lucius, Bahia of Buys daar in mee willen; als Feyenoord door wil groeien zal je goed moeten kijken wie er in zo'n systeem meekunnen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 27 september 2007 om 12:25:39.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kiprich66 schreef:

(...)

Ik kijk liever naar iemands voetbalkwaliteiten dan naar z'n uiterlijk.Het zal me eerlijk gezegd dan ook een rotzorg zijn hoe die eruit ziet.Ronaldinho ziet eruit als het product van een of ander mislukt experiment maar voetballen kan ie!

uitstraling, duelkracht, over-mijn-lijk mentaliteit.

mensen die uitstralen dat ze gaan winnen en mensen die uitstralen dat als je één keer iets verkeerd doet, dat ze dat genadeloos corrigeren.

en idd dr. lecter graag mensen die goed in combinatievoetbal kunnen spelen.

en ja...gago zou ik wel kick vinden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 27 september 2007 om 13:34:53.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Is Julian de Guzman voor volgend jaar geen goede versterking voor Feyenoord? Kan hij met zijn broertje samen op het middenveld spelen en daardoor blijft Jonathan wellicht ook nog een paar jaar...
 Help mods!
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 27 september 2007 om 15:15:10.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

EL Ahmadi is ook een speler die in die rol zou kunnen fungeren. Heeft weliswaar geen Gatusso uiterlijk, maar kan wel degelijk zijn fysiek goed gebruiken (al zou je dat op het eerste gezicht niet zeggen).
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
titan57nl
Vedette

Uit: Fortaleza
Reg.: 11 maart 2002
Gepost op 27 september 2007 om 16:46:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dr. Lecter schreef:

Ik denk dat Feyenoord zijn aankoopbeleid moet instellen op
spelers die makkelijk meekunnen in vlot combinerend voetbal zoals Feyenoord dat in de tweede helft Feyenoord-Utrecht) liet zien.
Nu nog hapert de machine af en toe als zwakkere schakels als b.v. Lucius, Bahia of Buys daar in mee willen; als Feyenoord door wil groeien zal je goed moeten kijken wie er in zo'n systeem meekunnen.

Tja en als je dat vroeger zei....dan kreeg je reacties als.....Feyenoord moet geen Ajax voetbal gaan spelen....maar nu is toch wel duidelijk dat technisch (en intelligent) voetbal de toekomst heeft hoop ik, daar kan je met werkpaarden echt niet tegenop, omdat de bal gewoon sneller is als de man.

[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 27 september 2007 16:47:43).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 27 september 2007 om 17:51:09.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

(...)

uitstraling, duelkracht, over-mijn-lijk mentaliteit.

mensen die uitstralen dat ze gaan winnen en mensen die uitstralen dat als je één keer iets verkeerd doet, dat ze dat genadeloos corrigeren.

en idd dr. lecter graag mensen die goed in combinatievoetbal kunnen spelen.

en ja...gago zou ik wel kick vinden

Zoals die geweldige Zweedse rechtsback met al z'n tattoos?Of die fantastische Chileense schoffelaar met z'n kale kop?Zulke spelers bedoel je toch?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Dr. Lecter
Nationale topspeler

Uit: Rotterdam
Reg.: 2 maart 2000
Gepost op 27 september 2007 om 18:09:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kiprich66 schreef:

(...)

Zoals die geweldige Zweedse rechtsback met al z'n tattoos?Of die fantastische Chileense schoffelaar met z'n kale kop?Zulke spelers bedoel je toch?

Het probleem is gewoon dat technisch vaardige spelers meestal geen geblokte hard werkende schavers zijn.
Ik ben wel voorstander van een goede mix maar vind wel
dat je meer voetballer dan houthakker moet zijn want zo
als eerder gezegd ''de bal loop je er niet uit''
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
FEYENOORD-4-EVER
Regelmatige invaller

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 29 september 2004
Gepost op 27 september 2007 om 22:20:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
kiprich66 schreef:

(...)

of spelers zoals De Wolf en Fraser.
en voor altijd respect voor Ancuna,remember "de toekomst".
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 27 september 2007 om 22:33:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
titan57nl schreef:

(...)

Tja en als je dat vroeger zei....dan kreeg je reacties als.....Feyenoord moet geen Ajax voetbal gaan spelen....maar nu is toch wel duidelijk dat technisch (en intelligent) voetbal de toekomst heeft hoop ik, daar kan je met werkpaarden echt niet tegenop, omdat de bal gewoon sneller is als de man.

Zou er de geschiedenisboekjes over Feyenoord er nog maar eens opnalezen.Dat gelul over werkvoetbal.Feyenoord heeft altijd uiterst technisch vaardige spelers gehad in zijn selekties.Zeker in de topjaren.Een elftal bestaat dan ook uit een mix van verswchillende kwaliteiten.Misschien is het euvel met de huidige selektie wel dat de middenvelders uitsluitend tecnische spelers bevat.De over mijn lijk mentaliteit is er niet,alles wordt voetballend opgelost.Maar dan moet je verschrikkelijk goed zijn om dat te kunnen.Voorbeeld is nu weer de beker,veel mindere teams gaan tot het gaatje,vraag maar aan az ,ojoks enz.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 28 september 2007 om 12:54:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Op huurbasis halen voor de tweede seizoenshelft?

Boateng bewust van concurrentie bij Boro

George Boateng behoort bij Middlesbrough inmiddels tot een van de spelers die het gezicht van de club bepalen. De 32-jarige aanvoerder is bij de Engelsen aan zijn zevende seizoen bezig, maar werd afgelopen weekend door trainer Gareth Southgate op de reservebank geposteerd. De oud-Feyenoorder geeft toe dat zelfs hij momenteel voor een basisplek moet strijden.

“Er zijn op het middenveld geen automatische keuzes”, vertelt de viervoudig international aan de Middlesbrough Evening Gazette, die in het duel tegen Sunderland (2-2) na 27 minuten spelen voor de geblesseerde Julio Arca werd ingebracht.

Boateng erkent dat de zomeraankopen van Boro nadrukkelijk op de deur van Southgate aan het kloppen zijn. “Ik ben onder de indruk van Gary (O’Neil, red.). Hij is jong, fit en kan op verschillende posities spelen”, gaat de speler verder.

Hij ziet ook voor de Egyptenaar Mohamed Shawky een belangrijke rol weggelegd. “Mohamed moet nog acclimatiseren in het Engelse voetbal, maar hij geeft ons meer opties”, vindt Boateng.

De Nederlander speelde tot nu toe zes duels als basisklant en blijft een belangrijke pijler voor Southgate. Toch blijft het onzeker of Boateng ook de komende duels bij de eerste elf wordt verwacht. “Ik breng spelers niet zomaar, iedereen weet dat we de jeugd een kans willen geven”, aldus de Engelse coach.

Help mods!
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 28 september 2007 om 13:17:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zou een hele goede zijn voor de positie van één van de controlerende/verdedigende middenvelders. Al lever je dan wel een hoop voetbal in ten opzichte van Sahin/v.Bronckhorst nu...

En daarnaast is ook hij niet de jongste meer...
 Help mods!
varkenoord
Vedette

Vak: Stadiontribune - U
Reg.: 16 november 2004
Gepost op 28 september 2007 om 13:21:22.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

In de huidige situtie geen Boateng meer.Te duur.Laat Feyenoord eerst nu maar eens kijken wat het in eigen huis heeft.Leroy Fer de allround middenvelder uit de A1 mag van mij in de winterstop naar de överkant
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 28 september 2007 om 13:38:32.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:
Zou een hele goede zijn voor de positie van één van de controlerende/verdedigende middenvelders. Al lever je dan wel een hoop voetbal in ten opzichte van Sahin/v.Bronckhorst nu...
En daarnaast is ook hij niet de jongste meer...
Ik zie het meer als een breedte-versterking voor als er iets gebeurt met één van de controlerende middenvelders.
 Help mods!
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 28 september 2007 om 13:54:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BrightSideOfLife schreef:

Op huurbasis halen voor de tweede seizoenshelft?

Boateng bewust van concurrentie bij Boro

George Boateng behoort bij Middlesbrough inmiddels tot een van de spelers die het gezicht van de club bepalen. De 32-jarige aanvoerder is bij de Engelsen aan zijn zevende seizoen bezig, maar werd afgelopen weekend door trainer Gareth Southgate op de reservebank geposteerd. De oud-Feyenoorder geeft toe dat zelfs hij momenteel voor een basisplek moet strijden.

“Er zijn op het middenveld geen automatische keuzes”, vertelt de viervoudig international aan de Middlesbrough Evening Gazette, die in het duel tegen Sunderland (2-2) na 27 minuten spelen voor de geblesseerde Julio Arca werd ingebracht.

Boateng erkent dat de zomeraankopen van Boro nadrukkelijk op de deur van Southgate aan het kloppen zijn. “Ik ben onder de indruk van Gary (O’Neil, red.). Hij is jong, fit en kan op verschillende posities spelen”, gaat de speler verder.

Hij ziet ook voor de Egyptenaar Mohamed Shawky een belangrijke rol weggelegd. “Mohamed moet nog acclimatiseren in het Engelse voetbal, maar hij geeft ons meer opties”, vindt Boateng.

De Nederlander speelde tot nu toe zes duels als basisklant en blijft een belangrijke pijler voor Southgate. Toch blijft het onzeker of Boateng ook de komende duels bij de eerste elf wordt verwacht. “Ik breng spelers niet zomaar, iedereen weet dat we de jeugd een kans willen geven”, aldus de Engelse coach.

Heeft geen clubliefde als van Bronckhorst, laat maar lekker daar in Engeland.
 Help mods!
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 28 september 2007 om 14:20:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

(...)

lol, lachwekkende reactie in het hedendaagse voetbal
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
titan57nl
Vedette

Gepost op 28 september 2007 om 15:03:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Varkenoord:Misschien is het euvel met de huidige selektie wel dat de middenvelders uitsluitend technische spelers bevat.

Ben ik helemaal met je eens, als er meer gevraagd wordt dan geven ze niet thuis.(PSV uit)
Je zag het ook goed toen Greene inviel en even doorjaagde met spirit, dat is wat dit elftal erg mist.

Het is echt jammer dat Drenthe weg is, die had een actie en kon een man uitspelen, voetbal wordt dan zoveel dreigender en opwindender.

[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 28 september 2007 15:07:54).]
 Help mods!
willem van Hanegem
Vedette

Uit: Leidschendam
Reg.: 5 januari 2003
Gepost op 28 september 2007 om 16:07:45.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik kan mij (volledig) vinden in de zienswijze van titan
 Help mods!
mokummer
Regelmatige invaller

Reg.: 30 september 2002
Gepost op 28 september 2007 om 16:09:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FEYENOORD-4-EVER schreef:

(...)

of spelers zoals De Wolf en Fraser.
en voor altijd respect voor Ancuna,remember "de toekomst".

nice: remember the future...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Administrator
Administrator

Reg.: 23 juni 2002
Gepost op 28 september 2007 om 16:16:24.         Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.

Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Satisfied
Vedette

Uit: 020
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 23 december 2000
Gepost op 28 september 2007 om 16:18:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

(...)

Maar Boateng is wel een type middenvelder die wij nodig hebben. Zoals Titan terecht opmerkt.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,1VoVo: -Opstelling: 4-5-1
titan57nl
Vedette

Gepost op 28 september 2007 om 17:01:14.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem van Hanegem schreef:

Ik kan mij (volledig) vinden in de zienswijze van titan

Maar we hebben geen slechte selectie....dus we kunnen toch
 Help mods!
aliendwurf
Vedette

Uit: Hillegom
Vak: Maastribune - V
Reg.: 1 augustus 2004
Gepost op 28 september 2007 om 17:08:04.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem07 schreef:

Heeft geen clubliefde als van Bronckhorst

Dat mag toch helemaal geen criterium zijn?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem07
Nationale topspeler

Uit: Utrecht
Reg.: 3 mei 2006
Gepost op 28 september 2007 om 17:27:51.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
aliendwurf schreef:

(...)

Dat mag toch helemaal geen criterium zijn?

Ok, van Bronckhorst heeft echte clubliefde. Boateng vind ik eigenlijk maar een beperkte voetballer en hij heeft ervoor gekozen in Engeland een nieuwe langdurig contract te ondertekenen. Laat maar lekker daar blijven.

[Dit bericht is veranderd door willem07 (op 28 september 2007 17:29:23).]
 Help mods!
Dick v/d Polder
Vedette

Uit: rotterdam
Reg.: 31 juli 2004
Gepost op 28 september 2007 om 19:18:15.     MSN: geen  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
BrightSideOfLife schreef:

(...)Ik zie het meer als een breedte-versterking voor als er iets gebeurt met één van de controlerende middenvelders.

En denk jij nou echt dat Boateng Middlesbrough gaat verlaten voor de reservebank van Feyenoord? Ik dacht het niet.

[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 28 september 2007 19:31:56).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.409,8 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk