| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Volgens Voetbalzone.nl heeft Pranjic bijgetekend tot 2012. Daar kan H'veen dus nu de hoofdprijs voor vragen en dat zullen ze ook wel doen...
Ik ben er persoonlijk niet zo rouwig om, toen Feyenoord intresse in hem toonde bekroop me een gevoel dat zijn komst best wel eens als een Lurlingetje zou kunnen uitpakken...
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 | Dit zou ik heel erg opvallend vinden. Of hij wilt de rest van zijn carriere in Friesland blijven of er zit een clausule in zijn contract dat ie bv bij een topclub voor een bepaald bedrag wegmoet.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
De voetbalwereld is niet te vergelijken met het 'wereldje' waarin ik me bevindt. Een mondelinge overeenkomst is nergens bindend maar ik ben iemand die grote waarde hecht aan iemand's woord. Mensen mogen van mij dus hetzelfde verwachten.
Perez is een misselijk mannetje. Lastig binnen de spelersgroep, suggestieve opmerkingen in de media en (daar blijf ik dus bij) moeilijk voor zijn werkgever. Dan kan hij nog zo goed voetballen, tot nu toe hebben zijn nukken een grotere stempel op zijn carriére gedrukt. Ik moet hem niet...
Perez is alleen lastig wanneer hij op de bank beland.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Inderdaad, altijd de rust zelve, hij scheld nooit. Vooral nooit met k-neger... 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Buakaw schreef:
(...)
Inderdaad, altijd de rust zelve, hij scheld nooit. Vooral nooit met k-neger... 
Dat was me even ontgaan. Ik neem hem dat ook nog steeds kwalijk.
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
(...)
Dat was me even ontgaan. Ik neem hem dat ook nog steeds kwalijk.
Ach, hij heeft zn excuses lang en breed aangeboden. Ik heb een heel artikel gelezen over hem hoe hij die grensrechter nog achteraf had opgebeld om sorry te zeggen. Wat mij betreft is het dan gewoon vergeten en vergeven. Zulke dingen kunnen nou eenmaal gebeuren als je fanatiek bezig ben met je sport. Dan kan je soms gewoon niet normaal meer nadenken.
|
|
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
quote: Ricardo Feyenoord/SCP schreef:
(...)
Ach, hij heeft zn excuses lang en breed aangeboden. Ik heb een heel artikel gelezen over hem hoe hij die grensrechter nog achteraf had opgebeld om sorry te zeggen. Wat mij betreft is het dan gewoon vergeten en vergeven. Zulke dingen kunnen nou eenmaal gebeuren als je fanatiek bezig ben met je sport. Dan kan je soms gewoon niet normaal meer nadenken.
Helemaal eens. Had niemand meer over geklaagd als hij bij ons had gevoetbald
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Nul-Tien Casual schreef:
Op het forum van de supportersvereniging noemde iemand de naam van Peter Niemeyer als speler waar Feyenoord weleens naar zou kunnen informeren. Volgens mij komt hij bij Werder niet aan spelen toe. Ik vond hem altijd toch wel een heel goede speler. Hij kan centraal in de verdediging, maar ook centraal op het middenveld. Lijkt mij een nuttige speler.
Word daar gesuggereerd dat Feyenoord interesse in hem heeft, of vinden ze daar dat Feyenoord hem moet gaan proberen te halen? Ook ik vind Niemeyer een goede speler. Ik vind dat er bij Feyenoord op het middenveld een stukje fysieke kracht ontbreekt.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 25 september 2007 19:33:08).]
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
(...)
En een speler als Perez speelt niet iedere wedstrijd, dat had hij ook bij Feyenoord niet gedaan. Hij begon bij pvc al zichtbaar te morren nadat hij in vier competitiewedstrijden drie keer had gespeeld en op de bank begon tijdens de eerste CL-wedstrijd.
Terwijl hij door een blessure de halve voorbereiding had gemist.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
(...)
Word daar gesuggereerd dat Feyenoord interesse in hem heeft, of vinden ze daar dat Feyenoord hem moet gaan proberen te halen? Ook ik vind Niemeyer een goede speler. Ik vind dat er bij Feyenoord op het middenveld een stukje fysieke kracht ontbreekt.
ik ben voor ene t. janssen. zou een uitstekende aanwinst zijn. fysiek sterk, duelkracht.
zet hem op de plek van sahin en sahin als LAM.
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: hodie schreef:
(...)
ik ben voor ene t. janssen. zou een uitstekende aanwinst zijn. fysiek sterk, duelkracht.
T.Janssen komt tekort voor het niveau dat Feyenoord nastreeft. Op welke positie ook...
De andere Janssen van Vitses is wel de moeite van het 'in de gaten houden'. Dat was een hele goede verdediger, dat hij met een soort pacemaker speelt hoeft toch geen showstopper te zijn?!?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
(...)
zet hem op de plek van sahin en sahin als LAM.
Verrassend. 
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 26 september 2007 13:31:58).]
|
|
|
hodie Vedette
(...)
Verrassend. 
nope, maar een paar fysiek sterke jongens, met een grote wil om te willen zie ik nog graag komen.
misschien in het buitenland nog ergens?
|
|
|
vdkorput Regelmatige invaller
Uit: Haarlem Vak: - Posts: 266 Reg.: 31 januari 2006 |
(...)
Laten we toch vooral een goede (reserve)centrale verdediger kopen.
|
|
|
Nul-Tien Casual Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 688 Reg.: 13 mei 2004 |
(...)
Er werd op dat forum gezegd dat een goede versterking zou zijn, er werd dus niets gesuggereerd. Toen ben ik een beetje gaan surfen en zag inderdaad dat die jongen nooit speelt bij Werder. Ik kon niks vinden over een blessure, dus moet er een andere reden zijn dat hij niet speelt. Voor Feyenoord lijkt mij dat een behoorlijke speler die minstens tegen de basis aan zou zitten.
quote: vdkorput schreef:
(...)
Laten we toch vooral een goede (reserve)centrale verdediger kopen.
Niemeyer is ook een speler die centraal in de verdediging kan spelen. De ideale wisselspeler om te kopen is een speler die kwalitatief goed genoeg is voor de basis en die op meerdere posities inzetbaar is. Ik vind Niemeyer aan die eisen voldoen.
|
|
|
kees1969 Vaste waarde in elftal
Uit: Katwijk Vak: - Posts: 364 Reg.: 20 juli 2004 | Met fysiek sterke jongens bedoelen we toch zeker niet spelers die een kilo of 20 te zwaar zijn??
|
|
|
willem07 Nationale topspeler
Uit: Utrecht Vak: - Posts: 1566 Reg.: 3 mei 2006 |
(...)
nope, maar een paar fysiek sterke jongens, met een grote wil om te willen zie ik nog graag komen.
misschien in het buitenland nog ergens?
Theo heeft vooral een grote wil om aan te komen. Sinds hij weer terug is bij Vittesse stort het daar in. Het is dus hopen dat hij tegen ons speelt. 
|
|
|
hodie Vedette
quote: willem07 schreef:
(...)
Theo heeft vooral een grote wil om aan te komen. Sinds hij weer terug is bij Vittesse stort het daar in. Het is dus hopen dat hij tegen ons speelt. 
80 kilo op 1.80 is NIET te zwaar
overigens zie ik graag een argentijn met een woest uiterlijk komen.
een 'simeone'!!!!
|
|
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
(...)
een 'simeone'!!!!

[Dit bericht is veranderd door MD (op 26 september 2007 16:39:30).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: kees1969 schreef:
Met fysiek sterke jongens bedoelen we toch zeker niet spelers die een kilo of 20 te zwaar zijn??
Ik doel dus op types als Gattuso, van Bommel en Davids.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 26 september 2007 16:50:43).]
|
|
|
kiprich66 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Dordrecht Vak: Marathontribune - JJ Posts: 742 Reg.: 10 maart 2007 |
(...)
een 'simeone'!!!!
Ik kijk liever naar iemands voetbalkwaliteiten dan naar z'n uiterlijk.Het zal me eerlijk gezegd dan ook een rotzorg zijn hoe die eruit ziet.Ronaldinho ziet eruit als het product van een of ander mislukt experiment maar voetballen kan ie!
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: kiprich66 schreef:
(...)
Ik kijk liever naar iemands voetbalkwaliteiten dan naar z'n uiterlijk.Het zal me eerlijk gezegd dan ook een rotzorg zijn hoe die eruit ziet.Ronaldinho ziet eruit als het product van een of ander mislukt experiment maar voetballen kan ie!
hodie bedoeld denk ik op spelers met een over-mijn-lijk mentaliteit.
|
|
|
19feyenoord08 Bankzitter
Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 229 Reg.: 29 juni 2007 | types als: Essien,Yaya Toure,Obi Mikel, Momo Sissoko zie ik toch ook graag komen.
Nu Mourinho weg is kunnen we misschien Kalou huren/kopen deze winter.. Zou het niet erg vinden!
|
|
|
Larzovic Vedette
Uit: Zwolle Vak: - Posts: 2143 Uploads: 1 Reg.: 3 juli 2004 |
quote: MD schreef:
(...)
(plaatje)

Dit is toch die nicht van Life & Cooking ofzo?? Hij vroeg om een simeone.. geen simone..
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
(...)
Ik doel dus op types als Gattuso, van Bommel en Davids.
Ik zou er overigens geen enkel bezwaar tegen hebben als Gattuso bij ons zou komen. Uiteraard is dit in werkelijkheid volkomen onmogelijk.
|
|
|
|