Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Wie zou jij willen zien komen (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 100 »

Poster
Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) 
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Vak: -
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 28 augustus 2007 om 22:58:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Wordt eentoning maar hammie en samaras!

Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
1peter2mary
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 28 augustus 2007 om 23:13:22.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Javier Mascherano schreef:

Wordt eentoning maar hammie en samaras!

Helemaal mee eens!
Is echt nodig doet Feyenoord mee om de titel. Feyenoord is nu een weg ingeslagen en nu moet Feyenoord door.
Nogmaals de trainer, spelers en de directie geven ook zelf aan dat de selectie te smal is.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moosie
Basisspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 08:22:50.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik wilde een nieuwe naam opperen.

Misschien krijg ik nu rotte eieren en stinkende tomaten naar me toegeworpen, maar dat neem ik voor lief. Kiki Musampa (ja, ik weet het, hij heeft voor 020 gespeeld) is transfervrij en houdt nu zijn conditie op peil bij Altijd Zakelijk (ze ontkennen interesse in hem). Hij heeft veel internationale ervaring.

Zou hij niet wat voor ons zijn, al is het maar voor de breedte?

[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 29 augustus 2007 08:23:53).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Vak: Maastribune - VV
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 08:29:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moosie schreef:

Ik wilde een nieuwe naam opperen.

Misschien krijg ik nu rotte eieren en stinkende tomaten naar me toegeworpen, maar dat neem ik voor lief. Kiki Musampa (ja, ik weet het, hij heeft voor 020 gespeeld) is transfervrij en houdt nu zijn conditie op peil bij Altijd Zakelijk (ze ontkennen interesse in hem). Hij heeft veel internationale ervaring.

Zou hij niet wat voor ons zijn, al is het maar voor de breedte?

Er is een rede dat die jongen al bijna een half jaar transfervrij is

en ja het is idd een ...................
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Uit: Den Haag
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 22 juni 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 08:47:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Beer schreef:

(...)Er is een rede dat die jongen al bijna een half jaar transfervrij is

Inderdaad, zijn doorlopende contract bij een Turkse sub-topper is door tussenkomst van de FIFA ontbonden omdat deze club zijn afspraken niet nakwam en hem keihard naaide. Kiki Musampa speelde de afgelopen jaren niet slecht bij Manchester City en is door Marco v. Basten op een gegeven moment opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Nou zegt dat laatste weinig, maar toch...

Ik denk dat Kiki Musampa best wel van waarde zou kunnen zijn binnen deze selectie, alleen is hij een pure middenvelder/flankspeler. Ik krijg de indruk dat Feyenoord meer op zoek is naar een speler die ook centraal voorin uit de voeten kan. El Hamdaoui en Samaras lijken me daarom betere opties. Bestaan er ook 'echte' geruchten over Samaras? Heeft Feyenoord intresse in hem getoond of zijn huidige club benaderd of zijn de posts hier op niets gebaseerd?!?
 Help mods!
FRB
Vedette

Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 29 augustus 2007 om 08:55:11.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Inderdaad, zijn doorlopende contract bij een Turkse sub-topper is door tussenkomst van de FIFA ontbonden omdat deze club zijn afspraken niet nakwam en hem keihard naaide. Kiki Musampa speelde de afgelopen jaren niet slecht bij Manchester City en is door Marco v. Basten op een gegeven moment opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Nou zegt dat laatste weinig, maar toch...

Ik denk dat Kiki Musampa best wel van waarde zou kunnen zijn binnen deze selectie, alleen is hij een pure middenvelder/flankspeler. Ik krijg de indruk dat Feyenoord meer op zoek is naar een speler die ook centraal voorin uit de voeten kan. El Hamdaoui en Samaras lijken me daarom betere opties. Bestaan er ook 'echte' geruchten over Samaras? Heeft Feyenoord intresse in hem getoond of zijn huidige club benaderd of zijn de posts hier op niets gebaseerd?!?

Kiki Musampa....ga jij gauw je mond eens spoelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 29 augustus 2007 om 09:01:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRB schreef:

(...)

Kiki Musampa....ga jij gauw je mond eens spoelen.

Hij is ex-020 en heeft daarom niemands voorkeur, de mijn ook niet. Ik zie ook liever iemands anders en denk dat z'n (salaris)eisen sowieso niet in verhouding staan met wat Feyenoord zoekt. Maar puur voetbaltechnisch gezien is het een goede speler...
 Help mods!
Kenji
Basisspeler

Uit: Zevenaar
Reg.: 15 augustus 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 09:58:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mochten we geen linkermiddenvelder kunnen vinden, dan zou Väyrynen nog steeds een optie kunnen zijn. Väyrynen lijkt Derby te moeten vergeten door zijn kuitblessure. Was bij
Heereveen een zeer goede voetballer en deed het in de CL met psv ook niet slecht. Dan zou Väyrynen op de plek van Sahin kunnen voetballen en Sahin als LM.

Als linkeraanvaller zou Feyenoord nog steeds El Ham of Janda kunnen contracteren. Janda was tijdens het WK onder 20 één van de betere voetballers aan de kant van Tsjechië.
El Ham heeft het bij Derby ook niet gered, anders had Derby hem wel gecontracteerd i.p.v. Willem II en hij blijkt wel heel blessuregevoelig te zijn.

Mochten er 2 spelers bijkomen, dan is Feyenoord ook in de breedte sterk genoeg om lang in de race te blijven om het kampioenschap. En wie weet zit er aan het eind wel een feestje aan vast
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 1-2 (0-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 29 augustus 2007 om 10:04:42.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kenji schreef:

Mochten we geen linkermiddenvelder kunnen vinden, dan zou Väyrynen nog steeds een optie kunnen zijn. Väyrynen lijkt Derby te moeten vergeten door zijn kuitblessure. Was bij
Heereveen een zeer goede voetballer en deed het in de CL met psv ook niet slecht. Dan zou Väyrynen op de plek van Sahin kunnen voetballen en Sahin als LM.

Als linkeraanvaller zou Feyenoord nog steeds El Ham of Janda kunnen contracteren. Janda was tijdens het WK onder 20 één van de betere voetballers aan de kant van Tsjechië.
El Ham heeft het bij Derby ook niet gered, anders had Derby hem wel gecontracteerd i.p.v. Willem II en hij blijkt wel heel blessuregevoelig te zijn.

Mochten er 2 spelers bijkomen, dan is Feyenoord ook in de breedte sterk genoeg om lang in de race te blijven om het kampioenschap. En wie weet zit er aan het eind wel een feestje aan vast

Sahin is natuurlijk een heel ander type als wij nodig hebben op links. Wij hebben iemand nodig die op links een actie heeft, snelheid heeft, een man kan passeren en een voorzet heeft. Sahin hoort op het middenveld. Zijn inzicht moet je niet ongebruikt laten door hem op de flank te laten wachten op een bal.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
Dennis1980
Bankzitter

Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 28 november 2005
Gepost op 29 augustus 2007 om 10:10:19.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Ik denk dat Kiki Musampa best wel van waarde zou kunnen zijn binnen deze selectie, alleen is hij een pure middenvelder/flankspeler. Ik krijg de indruk dat Feyenoord meer op zoek is naar een speler die ook centraal voorin uit de voeten kan. El Hamdaoui en Samaras lijken me daarom betere opties. Bestaan er ook 'echte' geruchten over Samaras? Heeft Feyenoord intresse in hem getoond of zijn huidige club benaderd of zijn de posts hier op niets gebaseerd?!?[/SMALL]

PSV heeft wel geinformeerd bij Man City. Zij konden hem niet betalen, dus ik ga er van uit dat Feyenoord hem zeker niet kan betalen en er dus geen interesse is. De intresse is iets wat hier van het forum komt, niets anders.

[Dit bericht is veranderd door Dennis1980 (op 29 augustus 2007 10:11:31).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.494,3VoVo: -Opstelling: 4-4-2
DR
Internationale topspeler

Gepost op 29 augustus 2007 om 10:13:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dennis1980 schreef:

(...)

PSV heeft wel geinformeerd bij Man City. Zij konden hem niet betalen, dus ik ga er van uit dat Feyenoord hem zeker niet kan betalen en er dus geen interesse is. De intresse is iets wat hier van het forum komt, niets anders.

Kunnen en willen zijn 2 verschillende dingen. De situatie bij PSV is zeker niet rooskleurig, ook als Kone wordt verkocht met een trainer die loopt te emmeren om aankopen.
Maar een Samaras verdient daar een dusdanig salaris, dat zal PSV niet willen betalen. Je hebt als club een salarisstructuur. De andere spelers zullen dat nooit accepteren, behalve als het om echte toppers gaat en dat is Samaras duidelijk niet.
 Help mods!
Manolo
Veelbelovend talent

Uit: Spijkenisse
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 10:31:50.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk nog steeds aan El Hamdaoui en aan Tim Janssen. Kun je veel verschillende speelstijlen spelen. Zoals het met een mooi woord heet 'complementair' aan elkaar. Denk dat je dan 3 a 3,5 mio kwijt bent. Ik vind Koevermans nog steeds te duur. 4 mio is matje wat mij betreft. Tevens zie ik (sorry, sorry) Musampa graag komen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 29 augustus 2007 om 11:22:55.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Manolo schreef:

Ik denk nog steeds aan El Hamdaoui en aan Tim Janssen.

Ik zag het tot voor kort ook helemaal zitten in een komst van Tim Janssen. Maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat het misschien meer een speler is die stap voor stap hogerop moet en voor wie een sprong van degradant naar titelkandidaat te groot is. Vastleggen en een jaar laten trainen tussen Mols en Makaay is een idee, en dan vervolgens verhuren voor een jaar aan een club als FC Utrecht zou wel een optie kunnen zijn maar ik geloof dat we nu moeten kijken naar directe versterking. Een dergelijke actie kan altijd in de winterstop nog...

In Hard Gras wordt er een hoofdstuk aan hem besteed waarin hij zichzelf afschilderd als iemand die alles op gevoel en instinct doet en eigenlijk niet de technische capaciteiten en overzicht van een topvoetballer heeft. Zoals hij het zelf zegt (ongeveer): 'Ik ben geen goede voetballer, maar zolang iedere kans een doelpunt is, is er niemand die daarom geeft.' Jammer dat niet iedere kans ook daadwerkelijk een doelpunt is bij hem...
 Help mods!
Manolo
Veelbelovend talent

Gepost op 29 augustus 2007 om 11:46:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Ik zag het tot voor kort ook helemaal zitten in een komst van Tim Janssen. Maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat het misschien meer een speler is die stap voor stap hogerop moet en voor wie een sprong van degradant naar titelkandidaat te groot is. Vastleggen en een jaar laten trainen tussen Mols en Makaay is een idee, en dan vervolgens verhuren voor een jaar aan een club als FC Utrecht zou wel een optie kunnen zijn maar ik geloof dat we nu moeten kijken naar directe versterking. Een dergelijke actie kan altijd in de winterstop nog...

Inderdaad lekker mee laten trainen en af en toe in laten vallen. Kost misschien half miljoen. Verkoop je ook wel weer voor een half miljoen. Weinig salaris. Kan een goede investering zijn.
 Help mods!
Beer
Vedette

Uit: Zuid-Holland (070)
Reg.: 24 augustus 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 11:51:16.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Middenveldert schreef:

(...)

Je zegt het zelf al...
Als dat een rede is moeten we snel Dave van den Bergh en Kevin Bobson voor de linker flank aantrekken. Die hebben zelfs een keer meegedaan.

als deze jongen echt kwaliteiten zou hebben zou hij niet al ruim een half jaar zonder club zitten
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (1-2)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Moosie
Basisspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 29 augustus 2007 om 12:13:13.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Even een vraagje tussendoor nu ik zijn naam weer zie. Had die Tim Janssen het niet aan z'n hart?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SMOLLIE
Vedette

Uit: Goes
Reg.: 13 mei 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 12:16:33.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nee, da's Michael van Vitesse
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
Manolo
Veelbelovend talent

Gepost op 29 augustus 2007 om 13:01:29.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

De mij reeds eerder genoemde namen worden regelmatig genoemd. Maar wat denken jullie van Boussouffa (o.i.d.) van Anderlecht? Erg goede speler en op een voor ons interessante positie...
 Help mods!
Serginho Greene
Nationale topspeler

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 29 april 2006
Gepost op 29 augustus 2007 om 13:02:52.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Manolo schreef:

De mij reeds eerder genoemde namen worden regelmatig genoemd. Maar wat denken jullie van Boussouffa (o.i.d.) van Anderlecht? Erg goede speler en op een voor ons interessante positie...

Zou volgens de meesten ook hier niet mogen komen vanwege z'n 020-verleden
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.361,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Poseidon
Vedette

Uit: Zwijndrecht
Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 13:10:26.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Manolo schreef:

Goede talantvolle speler, maar zit nog niet zo lang bij Anderlecht. Bovendien hebben ze destijds flink voor hem in de buidel moeten tasten. Die kost dus meer dan 5 miljoen.
Bovendien is hij toch geen spits, maar een AM?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.392,5VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Gepost op 29 augustus 2007 om 13:13:40.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Manolo schreef:

Minimaal 10 mio en ik denk een stuk meer zelfs.
 Help mods!
Kiprichofs
Vedette

Reg.: 14 december 2004
Gepost op 29 augustus 2007 om 13:16:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet nog een gratis spits, hij is de huidige topscorer van Oranje en heeft zich deze zomer helemaal de ***** gewerkt in de sportschool om fit te worden voor een nieuwe club... Zou wel een stunt zijn die ik zou kunnen waarderen, wat jullie?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.470,5VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Middenveldert
Vaste waarde in elftal

Gepost op 29 augustus 2007 om 13:22:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Boussouffa zal inderdaad alleen voor de hoofdprijs van club veranderen en eerlijk gezegd zie ik hem voor Feyenoord niet vertrekken bij Anderlecht...

Als ze voor vrijdagnacht nog één speler voor de flanken weten te strikken (bijv. El Hamdaoui) ben ik meer dan happy over de transfers van afgelopen zomer. Als er niets meer komt is dat jammer, maar mogen we in mijn ogen nog steeds niet klagen. We redden het met deze selectie in ieder geval wel tot de winterstop denk ik. Dan ziet de situatie van iedere speler er weer anders uit; sommigen zullen duurder zijn gewordenn, anderen veel goedkoper. We zullen zien...

quote:
Kiprichofs schreef:

Ik weet nog een gratis spits, hij is de huidige topscorer van Oranje en heeft zich deze zomer helemaal de ***** gewerkt in de sportschool om fit te worden voor een nieuwe club... Zou wel een stunt zijn die ik zou kunnen waarderen, wat jullie?

Ja lache... :nee

Ik ben niet zo anti ex-020 als anderen op dit forum, maar 'Pletje' mag van mij ver van de Kuip wegblijven...

[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 29 augustus 2007 13:25:21).]
 Help mods!
Manolo
Veelbelovend talent

Gepost op 29 augustus 2007 om 13:31:54.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kiprichofs schreef:

Ik zou het fantastisch vinden!!!!!!!!!!!!
 Help mods!
De Sigaar
Vedette

Uit: Almere
Vak: Maastribune - Business seats
Reg.: 13 maart 2002
Gepost op 29 augustus 2007 om 13:32:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kiprichofs schreef:

Denk je soms dat je leuk bent?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-1 (0-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 100 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk