| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Javier Mascherano Vaste waarde in elftal
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 378 Reg.: 6 april 2004 | Wordt eentoning maar hammie en samaras!

|
|
|
1peter2mary Vaste waarde in elftal
Uit: Wateringen Vak: - Posts: 1574 Reg.: 27 mei 2007 |
quote: Javier Mascherano schreef:
Wordt eentoning maar hammie en samaras!

Helemaal mee eens!
Is echt nodig doet Feyenoord mee om de titel. Feyenoord is nu een weg ingeslagen en nu moet Feyenoord door.
Nogmaals de trainer, spelers en de directie geven ook zelf aan dat de selectie te smal is. 
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Ik wilde een nieuwe naam opperen.
Misschien krijg ik nu rotte eieren en stinkende tomaten naar me toegeworpen, maar dat neem ik voor lief. Kiki Musampa (ja, ik weet het, hij heeft voor 020 gespeeld) is transfervrij en houdt nu zijn conditie op peil bij Altijd Zakelijk (ze ontkennen interesse in hem). Hij heeft veel internationale ervaring.
Zou hij niet wat voor ons zijn, al is het maar voor de breedte?
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 29 augustus 2007 08:23:53).]
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
quote: Moosie schreef:
Ik wilde een nieuwe naam opperen.
Misschien krijg ik nu rotte eieren en stinkende tomaten naar me toegeworpen, maar dat neem ik voor lief. Kiki Musampa (ja, ik weet het, hij heeft voor 020 gespeeld) is transfervrij en houdt nu zijn conditie op peil bij Altijd Zakelijk (ze ontkennen interesse in hem). Hij heeft veel internationale ervaring.
Zou hij niet wat voor ons zijn, al is het maar voor de breedte?
Er is een rede dat die jongen al bijna een half jaar transfervrij is
en ja het is idd een ...................
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Beer schreef:
(...)Er is een rede dat die jongen al bijna een half jaar transfervrij is
Inderdaad, zijn doorlopende contract bij een Turkse sub-topper is door tussenkomst van de FIFA ontbonden omdat deze club zijn afspraken niet nakwam en hem keihard naaide. Kiki Musampa speelde de afgelopen jaren niet slecht bij Manchester City en is door Marco v. Basten op een gegeven moment opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Nou zegt dat laatste weinig, maar toch...
Ik denk dat Kiki Musampa best wel van waarde zou kunnen zijn binnen deze selectie, alleen is hij een pure middenvelder/flankspeler. Ik krijg de indruk dat Feyenoord meer op zoek is naar een speler die ook centraal voorin uit de voeten kan. El Hamdaoui en Samaras lijken me daarom betere opties. Bestaan er ook 'echte' geruchten over Samaras? Heeft Feyenoord intresse in hem getoond of zijn huidige club benaderd of zijn de posts hier op niets gebaseerd?!?
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Inderdaad, zijn doorlopende contract bij een Turkse sub-topper is door tussenkomst van de FIFA ontbonden omdat deze club zijn afspraken niet nakwam en hem keihard naaide. Kiki Musampa speelde de afgelopen jaren niet slecht bij Manchester City en is door Marco v. Basten op een gegeven moment opgeroepen voor het Nederlands Elftal. Nou zegt dat laatste weinig, maar toch...
Ik denk dat Kiki Musampa best wel van waarde zou kunnen zijn binnen deze selectie, alleen is hij een pure middenvelder/flankspeler. Ik krijg de indruk dat Feyenoord meer op zoek is naar een speler die ook centraal voorin uit de voeten kan. El Hamdaoui en Samaras lijken me daarom betere opties. Bestaan er ook 'echte' geruchten over Samaras? Heeft Feyenoord intresse in hem getoond of zijn huidige club benaderd of zijn de posts hier op niets gebaseerd?!?
Kiki Musampa....ga jij gauw je mond eens spoelen. 
|
|
|
quote: FRB schreef:
(...)
Kiki Musampa....ga jij gauw je mond eens spoelen. 
Hij is ex-020 en heeft daarom niemands voorkeur, de mijn ook niet. Ik zie ook liever iemands anders en denk dat z'n (salaris)eisen sowieso niet in verhouding staan met wat Feyenoord zoekt. Maar puur voetbaltechnisch gezien is het een goede speler...
|
|
|
Kenji Basisspeler
Uit: Zevenaar Vak: - Posts: 349 Reg.: 15 augustus 2007 | Mochten we geen linkermiddenvelder kunnen vinden, dan zou Väyrynen nog steeds een optie kunnen zijn. Väyrynen lijkt Derby te moeten vergeten door zijn kuitblessure. Was bij
Heereveen een zeer goede voetballer en deed het in de CL met psv ook niet slecht. Dan zou Väyrynen op de plek van Sahin kunnen voetballen en Sahin als LM.
Als linkeraanvaller zou Feyenoord nog steeds El Ham of Janda kunnen contracteren. Janda was tijdens het WK onder 20 één van de betere voetballers aan de kant van Tsjechië.
El Ham heeft het bij Derby ook niet gered, anders had Derby hem wel gecontracteerd i.p.v. Willem II en hij blijkt wel heel blessuregevoelig te zijn.
Mochten er 2 spelers bijkomen, dan is Feyenoord ook in de breedte sterk genoeg om lang in de race te blijven om het kampioenschap. En wie weet zit er aan het eind wel een feestje aan vast 
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
quote: Kenji schreef:
Mochten we geen linkermiddenvelder kunnen vinden, dan zou Väyrynen nog steeds een optie kunnen zijn. Väyrynen lijkt Derby te moeten vergeten door zijn kuitblessure. Was bij
Heereveen een zeer goede voetballer en deed het in de CL met psv ook niet slecht. Dan zou Väyrynen op de plek van Sahin kunnen voetballen en Sahin als LM.
Als linkeraanvaller zou Feyenoord nog steeds El Ham of Janda kunnen contracteren. Janda was tijdens het WK onder 20 één van de betere voetballers aan de kant van Tsjechië.
El Ham heeft het bij Derby ook niet gered, anders had Derby hem wel gecontracteerd i.p.v. Willem II en hij blijkt wel heel blessuregevoelig te zijn.
Mochten er 2 spelers bijkomen, dan is Feyenoord ook in de breedte sterk genoeg om lang in de race te blijven om het kampioenschap. En wie weet zit er aan het eind wel een feestje aan vast 
Sahin is natuurlijk een heel ander type als wij nodig hebben op links. Wij hebben iemand nodig die op links een actie heeft, snelheid heeft, een man kan passeren en een voorzet heeft. Sahin hoort op het middenveld. Zijn inzicht moet je niet ongebruikt laten door hem op de flank te laten wachten op een bal.
|
|
|
Dennis1980 Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 226 Reg.: 28 november 2005 |
(...)
Ik denk dat Kiki Musampa best wel van waarde zou kunnen zijn binnen deze selectie, alleen is hij een pure middenvelder/flankspeler. Ik krijg de indruk dat Feyenoord meer op zoek is naar een speler die ook centraal voorin uit de voeten kan. El Hamdaoui en Samaras lijken me daarom betere opties. Bestaan er ook 'echte' geruchten over Samaras? Heeft Feyenoord intresse in hem getoond of zijn huidige club benaderd of zijn de posts hier op niets gebaseerd?!?[/SMALL]
PSV heeft wel geinformeerd bij Man City. Zij konden hem niet betalen, dus ik ga er van uit dat Feyenoord hem zeker niet kan betalen en er dus geen interesse is. De intresse is iets wat hier van het forum komt, niets anders.
[Dit bericht is veranderd door Dennis1980 (op 29 augustus 2007 10:11:31).]
|
|
|
quote: Dennis1980 schreef:
(...)
PSV heeft wel geinformeerd bij Man City. Zij konden hem niet betalen, dus ik ga er van uit dat Feyenoord hem zeker niet kan betalen en er dus geen interesse is. De intresse is iets wat hier van het forum komt, niets anders.
Kunnen en willen zijn 2 verschillende dingen. De situatie bij PSV is zeker niet rooskleurig, ook als Kone wordt verkocht met een trainer die loopt te emmeren om aankopen.
Maar een Samaras verdient daar een dusdanig salaris, dat zal PSV niet willen betalen. Je hebt als club een salarisstructuur. De andere spelers zullen dat nooit accepteren, behalve als het om echte toppers gaat en dat is Samaras duidelijk niet.
|
|
|
Manolo Veelbelovend talent
Uit: Spijkenisse Vak: - Posts: 90 Reg.: 26 juni 2007 | Ik denk nog steeds aan El Hamdaoui en aan Tim Janssen. Kun je veel verschillende speelstijlen spelen. Zoals het met een mooi woord heet 'complementair' aan elkaar. Denk dat je dan 3 a 3,5 mio kwijt bent. Ik vind Koevermans nog steeds te duur. 4 mio is matje wat mij betreft. Tevens zie ik (sorry, sorry) Musampa graag komen.
|
|
|
quote: Manolo schreef:
Ik denk nog steeds aan El Hamdaoui en aan Tim Janssen.
Ik zag het tot voor kort ook helemaal zitten in een komst van Tim Janssen. Maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat het misschien meer een speler is die stap voor stap hogerop moet en voor wie een sprong van degradant naar titelkandidaat te groot is. Vastleggen en een jaar laten trainen tussen Mols en Makaay is een idee, en dan vervolgens verhuren voor een jaar aan een club als FC Utrecht zou wel een optie kunnen zijn maar ik geloof dat we nu moeten kijken naar directe versterking. Een dergelijke actie kan altijd in de winterstop nog...
In Hard Gras wordt er een hoofdstuk aan hem besteed waarin hij zichzelf afschilderd als iemand die alles op gevoel en instinct doet en eigenlijk niet de technische capaciteiten en overzicht van een topvoetballer heeft. Zoals hij het zelf zegt (ongeveer): 'Ik ben geen goede voetballer, maar zolang iedere kans een doelpunt is, is er niemand die daarom geeft.' Jammer dat niet iedere kans ook daadwerkelijk een doelpunt is bij hem...
|
|
|
Uit: Spijkenisse Vak: - Posts: 90 Reg.: 26 juni 2007 |
(...)
Ik zag het tot voor kort ook helemaal zitten in een komst van Tim Janssen. Maar ik ben toch tot de conclusie gekomen dat het misschien meer een speler is die stap voor stap hogerop moet en voor wie een sprong van degradant naar titelkandidaat te groot is. Vastleggen en een jaar laten trainen tussen Mols en Makaay is een idee, en dan vervolgens verhuren voor een jaar aan een club als FC Utrecht zou wel een optie kunnen zijn maar ik geloof dat we nu moeten kijken naar directe versterking. Een dergelijke actie kan altijd in de winterstop nog...
Inderdaad lekker mee laten trainen en af en toe in laten vallen. Kost misschien half miljoen. Verkoop je ook wel weer voor een half miljoen. Weinig salaris. Kan een goede investering zijn.
|
|
|
Beer Vedette
Uit: Zuid-Holland (070) Vak: Maastribune - VV Posts: 3454 Reg.: 24 augustus 2004 |
(...)
Je zegt het zelf al...
Als dat een rede is moeten we snel Dave van den Bergh en Kevin Bobson voor de linker flank aantrekken. Die hebben zelfs een keer meegedaan.
als deze jongen echt kwaliteiten zou hebben zou hij niet al ruim een half jaar zonder club zitten 
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | Even een vraagje tussendoor nu ik zijn naam weer zie. Had die Tim Janssen het niet aan z'n hart?
|
|
|
SMOLLIE Vedette
Uit: Goes Vak: - Posts: 8871 Reg.: 13 mei 2004 | Nee, da's Michael van Vitesse
|
|
|
Uit: Spijkenisse Vak: - Posts: 90 Reg.: 26 juni 2007 | De mij reeds eerder genoemde namen worden regelmatig genoemd. Maar wat denken jullie van Boussouffa (o.i.d.) van Anderlecht? Erg goede speler en op een voor ons interessante positie...
|
|
|
Serginho Greene Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1530 Reg.: 29 april 2006 |
De mij reeds eerder genoemde namen worden regelmatig genoemd. Maar wat denken jullie van Boussouffa (o.i.d.) van Anderlecht? Erg goede speler en op een voor ons interessante positie...
Zou volgens de meesten ook hier niet mogen komen vanwege z'n 020-verleden 
|
|
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 |
De mij reeds eerder genoemde namen worden regelmatig genoemd. Maar wat denken jullie van Boussouffa (o.i.d.) van Anderlecht? Erg goede speler en op een voor ons interessante positie...
Goede talantvolle speler, maar zit nog niet zo lang bij Anderlecht. Bovendien hebben ze destijds flink voor hem in de buidel moeten tasten. Die kost dus meer dan 5 miljoen.
Bovendien is hij toch geen spits, maar een AM?
|
|
|
Minimaal 10 mio en ik denk een stuk meer zelfs.
|
|
|
Kiprichofs Vedette
Vak: - Posts: 1632 Reg.: 14 december 2004 | Ik weet nog een gratis spits, hij is de huidige topscorer van Oranje en heeft zich deze zomer helemaal de ***** gewerkt in de sportschool om fit te worden voor een nieuwe club... Zou wel een stunt zijn die ik zou kunnen waarderen, wat jullie?
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | Boussouffa zal inderdaad alleen voor de hoofdprijs van club veranderen en eerlijk gezegd zie ik hem voor Feyenoord niet vertrekken bij Anderlecht...
Als ze voor vrijdagnacht nog één speler voor de flanken weten te strikken (bijv. El Hamdaoui) ben ik meer dan happy over de transfers van afgelopen zomer. Als er niets meer komt is dat jammer, maar mogen we in mijn ogen nog steeds niet klagen. We redden het met deze selectie in ieder geval wel tot de winterstop denk ik. Dan ziet de situatie van iedere speler er weer anders uit; sommigen zullen duurder zijn gewordenn, anderen veel goedkoper. We zullen zien...
quote: Kiprichofs schreef:
Ik weet nog een gratis spits, hij is de huidige topscorer van Oranje en heeft zich deze zomer helemaal de ***** gewerkt in de sportschool om fit te worden voor een nieuwe club... Zou wel een stunt zijn die ik zou kunnen waarderen, wat jullie?
Ja lache... :nee
Ik ben niet zo anti ex-020 als anderen op dit forum, maar 'Pletje' mag van mij ver van de Kuip wegblijven...
[Dit bericht is veranderd door Middenveldert (op 29 augustus 2007 13:25:21).]
|
|
|
Uit: Spijkenisse Vak: - Posts: 90 Reg.: 26 juni 2007 |
Ik weet nog een gratis spits, hij is de huidige topscorer van Oranje en heeft zich deze zomer helemaal de ***** gewerkt in de sportschool om fit te worden voor een nieuwe club... Zou wel een stunt zijn die ik zou kunnen waarderen, wat jullie?
Ik zou het fantastisch vinden!!!!!!!!!!!!
|
|
|
De Sigaar Vedette
Uit: Almere Vak: Maastribune - Business seats Posts: 11674 Reg.: 13 maart 2002 |
Denk je soms dat je leuk bent? 
|
|
|
|