| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
kiprich66 Geselecteerd voor Oranje
Uit: Dordrecht Vak: Marathontribune - JJ Posts: 742 Reg.: 10 maart 2007 |
quote: feyenoordanko schreef:
(...)
Buitenlandse spelers hebben over het algemeen wat tijd nodig om zich aan te passen hier dus ik schrijf hem echt nog niet af na 4 wedstrijden waarin hij nauwelijks gespeeld heeft. Alleen als het echt zo`n groot talent is vraag ik mij af waarom er geen interesse was van een grote club in Italie.
Ik zie die jongen in ieder geval niet Dembele of die Ari uit het elftal spelen.....
[Dit bericht is veranderd door kiprich66 (op 17 september 2007 18:03:00).]
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: kiprich66 schreef:
(...)
Ik zie die jongen in ieder geval niet Dembele of die Ari uit het elftal spelen.....
Het is wat te voorbarig voor conclusies, maar tot op heden ben ik niet zo onder de indruk geraakt van Ari.
|
|
|
Lennart Talent
Uit: Heerlen Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 80 Reg.: 19 april 2004 | Nu dat Vlaar langdurig geblesseerd is en dat we niet al te ruim zitten in de spoeling met verdedigers, mogen wij nu geen Cenrale Verdediger kopen? Ik dacht dat dat een van die mooie regels van de FIFA is? In principe hebben we nu alleen nog Bahia (evt. J. Buijs) als fitte centrale verdediger?!?!
|
|
|
grambii Jeugdspeler
Uit: Herten Vak: - Posts: 35 Reg.: 24 september 2006 | Seekerz nog een verdediger nodig al vond ik zondag bahia knap invallen tegen RJC 
|
|
|
Willie M. Nationale topspeler
Vak: Olympiatribune - PP Posts: 764 Reg.: 18 december 2003 |
quote: Lennart schreef:
Nu dat Vlaar langdurig geblesseerd is en dat we niet al te ruim zitten in de spoeling met verdedigers, mogen wij nu geen Cenrale Verdediger kopen? Ik dacht dat dat een van die mooie regels van de FIFA is? In principe hebben we nu alleen nog Bahia (evt. J. Buijs) als fitte centrale verdediger?!?!
Een speler zonder club mag sowieso, iemand kopen wordt lastig. De KNVB bepaalt dat volgens mij. Maar andere ploegen willen nu natuurlijk nog minder meewerken omdat zij dan ineens een speler kwijtraken en er geen kunnen halen en om veel geld uit te geven voor die paar maanden is ook zonde als je Bahia, Buijs en zo Greene hebt. Dus tenzij je iemand kan huren lijkt dit me een lastig verhaal.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
quote: Willie M. schreef:
(...)
Een speler zonder club mag sowieso, iemand kopen wordt lastig. De KNVB bepaalt dat volgens mij. Maar andere ploegen willen nu natuurlijk nog minder meewerken omdat zij dan ineens een speler kwijtraken en er geen kunnen halen en om veel geld uit te geven voor die paar maanden is ook zonde als je Bahia, Buijs en zo Greene hebt. Dus tenzij je iemand kan huren lijkt dit me een lastig verhaal.
Met Greene die er aan komt Jordy Buijs, Bahia en Saidi (die dan wel niet bij de selectie zit) in de gelederen?? Dacht het niet hé...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: HenkVos schreef:
Sepp de Roover!
Deze speler meot Feyenoord zeer zeker in de gaten houden. Ik denk dat hij niet meer zo lang voor Sparta zal uitkomen.
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | Kan iemand mij uitleggen, waarom Sektioui een basisplaats heeft bij FCPORTO?
Oftewel, hebben ze bij Porto geen verstand van voetbal, of hebben wij met z´n allen zitten slapen?
Oftewel, had Sektioui nou een goede speler of geen goede speler voor dit Feyenoord geweest?
|
|
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Hans Worst schreef:
Kan iemand mij uitleggen, waarom Sektioui een basisplaats heeft bij FCPORTO?
Oftewel, hebben ze bij Porto geen verstand van voetbal, of hebben wij met z´n allen zitten slapen?
Oftewel, had Sektioui nou een goede speler of geen goede speler voor dit Feyenoord geweest?
Je kan niet iedereen kopen, Feyenoord had Castelen al als rechtsbuiten en bovendien speelde Sektioui bij Az. Tel daarbij op dat Feyenoord weinig te makken heeft/had. Zelf ben ik niet van hem gecharmeerd, vraag me dan ook af hoelang hij daar nog een basisplaats heeft.
|
|
|
mocroboy Veelbelovend talent
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - PP Posts: 109 Reg.: 15 april 2003 |
hij zal wel niet voor niets bij 1 van de beste teams van europa in de basis staan he
|
|
|
Sebastian International
Vak: - Posts: 561 Reg.: 4 augustus 2002 | Weet je wie ik graag naar Feyenoord zou willen zien komen...
Lee

|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
Omdat hij het dit seizoen gewoon uitstekend doet. Vorig jaar was hij maar heel weinig fit en speelde vrij weinig. Nu heeft hij zich goed teruggevochten en is een vaste kracht bij Porto. Is gewoon een goeie speler, kon je al zien in zn AZ-tijd. En komt met zn techniek en snelheid goed tot zn recht in Portugal.
|
|
|
frenic1 Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 299 Reg.: 1 augustus 2004 |
Zo kun je nog wel 50 spelers opnoemen, lekker makkelijk achteraf. Als Feyenoord heeft zitten slapen dan hebben er meer zitten slapen
|
|
|
geraldo di basta Nationale topspeler
Uit: krimpen aan den ijssel Vak: Olympiatribune - DD Posts: 842 Reg.: 15 februari 2003 | Weet iemand waarom Tymothsuk niet op de lijst staat bij Shaktar ?
Is hij toen toch verkocht aan Zenith Petersburg ?
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: geraldo di basta schreef:
Weet iemand waarom Tymothsuk niet op de lijst staat bij Shaktar ?
Is hij toen toch verkocht aan Zenith Petersburg ?
Tymoschuk staat nu inderdaad onder contract bij Zenith Sint Petersburg.
|
|
|
FRB Vedette
Vak: Maastribune - VV Posts: 6358 Reg.: 7 augustus 2005 | Ik zou Lee wel willen zien komen 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: FRB schreef:
Ik zou Lee wel willen zien komen 
volgens feye010 is dat vandaag.....
|
|
|
fey010 Meervoudig international
Uit: rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 692 Reg.: 28 november 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
volgens feye010 is dat vandaag.....
Tja helaas...het ziet er naar uit dat het weer morgen wordt....laten we het hopen want het wordt een beetje gebed zonder eind. Wel goed nieuws te melden. Feyenoord is met Dortmund in gesprek over de overname van Sahin volgend seizoen. Slory zijn herstel gaat goed, ze verwachten hem sneller terug dan verwacht(zonder terugslagen uiteraard) Er wordt bekeken of Vincken alsnog geopereerd gaat worden, Greene traint weer volop mee. Hofs daarentegen heeft een lichte blessure. Schet zit dicht tegen een vaste selectieplaats aan.
|
|
|
FR_1908 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - T Posts: 2321 Reg.: 18 april 2004 |
quote: fey010 schreef:
(...)
Tja helaas...het ziet er naar uit dat het weer morgen wordt....laten we het hopen want het wordt een beetje gebed zonder eind. Wel goed nieuws te melden. Feyenoord is met Dortmund in gesprek over de overname van Sahin volgend seizoen. Slory zijn herstel gaat goed, ze verwachten hem sneller terug dan verwacht(zonder terugslagen uiteraard) Er wordt bekeken of Vincken alsnog geopereerd gaat worden, Greene traint weer volop mee. Hofs daarentegen heeft een lichte blessure. Schet zit dicht tegen een vaste selectieplaats aan.
Dat is wel heel erg goed nieuws.
|
|
|
Javier Mascherano Vaste waarde in elftal
Uit: Ridderkerk Vak: - Posts: 378 Reg.: 6 april 2004 |
(...)
Wat is je bron, want het is bijna te goed om te geloven!

|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 |
quote: FR_1908 schreef:
(...)
Dat is wel heel erg goed nieuws.
Hele verhaaltje klinkt goed. Hopelijk is het waar 
|
|
|
Buakaw Vedette
(...)
bladiebladiebladiebla......
|
|
|
ribruijn Vedette Runner-up Feyenoord Netwerk Battle 2007; meer prijzen
Uit: Hoorn Vak: Stadiontribune - T Posts: 1436 Reg.: 2 augustus 2005 | Waar baseer je je op dat dit bladiebla is? Misschien heeft hij wel gelijk? Misschien ook niet? Wat ik bedoel: kraak niet meteen iets af als je niet weet of het de waarheid is. Als je het dus bladiebla vindt zeg dan ook waarom je dat vindt of zeg niets, dit is (in mijn ogen, let wel) een beetje een zinloze reactie.
|
|
|
Buakaw Vedette
quote: ribruijn schreef:
Waar baseer je je op dat dit bladiebla is? Misschien heeft hij wel gelijk? Misschien ook niet? Wat ik bedoel: kraak niet meteen iets af als je niet weet of het de waarheid is. Als je het dus bladiebla vindt zeg dan ook waarom je dat vindt of zeg niets, dit is (in mijn ogen, let wel) een beetje een zinloze reactie.
Dan ken jij Fey010 niet....
|
|
|
Happel Geselecteerd voor Oranje
Uit: Amsterdam Vak: Olympiatribune - BB Posts: 4062 Reg.: 17 april 2007 | Omotoyossi van Helsingborgs zou het ook niet gek doen in de Nederlandse competitie.
|
|
|
|