| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
MD Vedette
Vak: - Posts: 4611 Reg.: 16 juni 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Ik vind dit wel een erg makkelijke vergelijking. N' Kufo is sinds 1993 profvoetballer, terwijl Koevermans sinds 2000 actief is in de prof voetballerij. Het is dus niet vreemd te noemen dat N'Kufo meer goals heeft gemaakt dan Koevermans.
Huh? Je ziet toch het aantal wedstrijden? N'Kufo speelt sinds 2003/2004 in de eredivisie. Koevermans z'n productie valt in de eredivise met uitzondering van 2 jaren, redelijk tegen.
N'Kufo heeft gewoon een beter gemiddelde. En de 2 spelers schelen maar 3 jaar in leeftijd.
quote:
Ik zou willen zien hoeveel goals Koevermans zou maken, als hij net zoveel wedstrijden heeft gespeeld als N'Kufo.
Koevermans scoort goed op een lager niveau. De eerste divisie.
De eredivisie, met uitzondering van afgelopen seizoen, valt tegen qua goals.
N'Kufo heeft maar 34 wedstrijden meer gespeeld in de eredivisie.
[Dit bericht is veranderd door MD (op 14 september 2007 10:29:08).]
|
|
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: MD schreef:
(...)
Koevermans scoort goed op een lager niveau. De eerste divisie.
De eredivisie, met uitzondering van afgelopen seizoen, valt tegen qua goals.
N'Kufo heeft maar 34 wedstrijden meer gespeeld in de eredivisie.
Je kunt natuurlijk niet louter naar het domein van de feiten kijken...
Er zijn zat afhankelijkheden, bijvoorbeeld dat een spits afhankelijk is van de kwaliteit van zijn medespelers.
Twente heeft een betere selectie dan Sparta. Als je daarnaast naar de laatste jaren kijkt (de meest recente cijfers) dan zul je zien dat Koevermans gemiddeld beter is, logisch omdat hij dan bij Az speeld.
N'Kufo is geen slechte spits, maar Feyenoord doet er naar mijn mening geen goed aan hem te kopen omdat hij geen directe meerwaarde heeft, geen winst meer opleverd, geen groei c.q. ontwikkeling meer zal maken, etc
Ik zie liever een jongere talentvolle spits (met voldoende basiskwaliteit) komen die van Roy alle kneepjes kan leren, een spits van midden 20.
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | Twente speelt europees, N'Kufo wil vast alleen naar het buitenland voor een klappertje. Heeft verder ook geen restwaarde als je hem haalt, dus die zal het echt niet worden.
Ach, er zijn alleen in NL al genoeg spitsen die voldoen aan het profiel en die haalbaar zijn. Of ze ook daadwerkelijk ons niveau omhoog trekken is hoogst twijfelachtig.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 |
quote: AJ schreef:
Twente speelt europees, N'Kufo wil vast alleen naar het buitenland voor een klappertje. Heeft verder ook geen restwaarde als je hem haalt, dus die zal het echt niet worden.
Ach, er zijn alleen in NL al genoeg spitsen die voldoen aan het profiel en die haalbaar zijn. Of ze ook daadwerkelijk ons niveau omhoog trekken is hoogst twijfelachtig.
Dus voldoen ze niet aan het profiel, want ze moeten wel een meerwaarde hebben
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | ik had het meer over het zich verstaanbaar kunnen maken in de nederlandse taal,de leeftijdskwalificatie en de prijsklasse.
Als ze erg goed daarin zouden vallen hadden we wel een extra spitsje gehad, dacht ik zo.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | Voordat ik op vakantie ging was Feyenoord bezig met een braziliaan genaamd Magrao. Weten jullie waarom die deal niet is doorgegaan? Weten jullie ook waar hij nu speelt?
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
Voordat ik op vakantie ging was Feyenoord bezig met een braziliaan genaamd Magrao. Weten jullie waarom die deal niet is doorgegaan? Weten jullie ook waar hij nu speelt?
Inderdaad en die drie Brazilianen bij de Beloftes?? Is dat niets geworden??
|
|
|
Satisfied Vedette
Uit: 020 Vak: Maastribune - VV Posts: 1145 Reg.: 23 december 2000 |
Voordat ik op vakantie ging was Feyenoord bezig met een braziliaan genaamd Magrao. Weten jullie waarom die deal niet is doorgegaan? Weten jullie ook waar hij nu speelt?
Hij wilde in Brazilië blijven!
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Voor wat het waard is, Michel Beukers zit vanavond op de tribune bij FC Groningen - FC Utrecht.
Vraag me af voor wie.
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: GreyHornet schreef:
Voor wat het waard is, Michel Beukers zit vanavond op de tribune bij FC Groningen - FC Utrecht.
Vraag me af voor wie.
Samartean????
|
|
|
varkenoord Vedette
Vak: Stadiontribune - U Posts: 4964 Reg.: 16 november 2004 |
Magrao heeft bij Feyenoord gespeeld,ook in ht eerste maar geen sukses.
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Nee joh hij bedoelt een andere Magrao. 
|
|
|
Jonathan de Guzman Nationale topspeler Winnaar Play-offs Klassement Feyenoord Netwerk VoVo 2005/2006
Vak: - Posts: 724 Reg.: 15 juni 2005 |
Voor wat het waard is, Michel Beukers zit vanavond op de tribune bij FC Groningen - FC Utrecht.
Vraag me af voor wie.
Kruiswijk?
|
|
|
Persie Geselecteerd voor Oranje
Uit: hengelo Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 503 Reg.: 5 augustus 2005 | denk ook dat ie is wezen kijken naar die roemeen.
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | Sankoh kan ook nog. Als het maar niet voor Nelisse was..
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
Vraag me af voor wie.
Hopelijk pikt Beukers er nu niet de verkeerde speler voor Feyenoord uit. Beukers staat er namelijk om bekend dat hij heel veel verkeerde spelers voor Feyenoord heeft gescout.
|
|
|
Sportclub Vedette
Uit: Gouda Vak: - Posts: 2049 Reg.: 12 mei 2000 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Samartean????
Of die ghanees in de verdediging bij Utrecht??? Heel misschien ook wel voor Vorm.
Hey... ik bepaal deze namen niet, kan me alleen geen anderen voorstellen dan deze drie.
|
|
|
JD Veelbelovend talent
Vak: Stadiontribune - T Posts: 96 Reg.: 15 juli 2006 | Ik denk:
Sanmartean óf
Vorm óf
Pieters
|
|
|
GuardianAngel International
Vak: - Posts: 544 Reg.: 20 juli 2005 |
quote: Sportclub schreef:
(...)
Of die ghanees in de verdediging bij Utrecht??? Heel misschien ook wel voor Vorm.
Hey... ik bepaal deze namen niet, kan me alleen geen anderen voorstellen dan deze drie.
Of misschien een leuke wedstrijd te zien 
|
|
|
Jordy_FR Vedette
Uit: Rilland Vak: Stadiontribune - X1 Posts: 4818 Reg.: 15 oktober 2003 |
Dat is uiteindelijk Giovanni van Bronckhorst geworden..
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: Jordy_FR schreef:
(...)
Dat is uiteindelijk Giovanni van Bronckhorst geworden..
had ook prima naast gio kunnen spelen, een CVM en dan sahin in de wat aanvallendere rol (heeft een prima voorzet)
overigens, die ene spits van psv, ene koevermans zou ik een goede aanwinst vinden, als hij iets van 7miljoen moet kosten.
|
|
|
Patrick73 Vedette
Uit: Rotterdam Vak: Stadiontribune - R Posts: 6626 Reg.: 14 mei 2005 | Koevermans is absoluut geen 7 miljoen waard.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: JD schreef:
Ik denk:
Sanmartean óf
Vorm óf
Pieters
Lindgren van Groningen vind ik ook een goede speler. Misschien dat hij wel daarvoor zat.
|
|
|
(...)
Lindgren van Groningen vind ik ook een goede speler. Misschien dat hij wel daarvoor zat.
mislukt in 020 ik denk dus vanniet 
|
|
|
Moosie Basisspeler
Vak: Stadiontribune - R Posts: 389 Reg.: 12 augustus 2007 | De enige van dat lijstje die concreet in verband is gebracht met Feyenoord is Sanmartean. Vorm is niet nodig, we hebben namelijk Ekramy als prima stand-in en volgend jaar vervanger van Timmer, die andere namen zijn überhaupt nooit genoemd.
Sanmartean lijkt me een opperbeste aankoop, kan alleen soms aartslui zijn en is wat blessuregevoelig. Maar in de basis is dit natuurlijk een geweldige speler waar je als hij zich ontpopt bij ons tot een topper heel aardig aan zou kunnen verdienen, ondanks dat hij 'al' 27 is. In de winterstop is het wellicht de laatste kans dat we deze potentiële topper in huis kunnen halen, voordat de Europese grootmachten geïnteresseerd in hem raken.
[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 16 september 2007 09:58:45).]
|
|
|
|