| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
Poseidon Vedette
Uit: Zwijndrecht Vak: - Posts: 1684 Reg.: 15 juli 2004 |
quote: Rico009 schreef:
We moeten lekker even Amrabat vastleggen voor een leuk prijsje. Lekker nog stallen bij VVV voor 2 seizoenen met een tussentijdse beoordeling in de zomerstop of we hem al eerder halen.
Deze jongen kan heel erg goed gaan worden en nu moeten wij eens even de concurrentie voor zijn!

Veel te grote gok, daarnaast moet Feyenoord spelers halen met een bepaald niveau, niet spelers die de potentie hebben dat minimale niveau te halen. Er lopen genoeg talenten rond, slechts weinigen worden echt goed.
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 | |
|
frenic1 Regelmatige invaller
Vak: - Posts: 299 Reg.: 1 augustus 2004 |
quote: Poseidon schreef:
(...)
Veel te grote gok, daarnaast moet Feyenoord spelers halen met een bepaald niveau, niet spelers die de potentie hebben dat minimale niveau te halen. Er lopen genoeg talenten rond, slechts weinigen worden echt goed.
IDD ex neus
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 |
quote: willem van Hanegem schreef:
arambat = ex neus
Ik vind dat zo'n onzin. Wat intereseerd het mij nou of spelers een ajax verleden hebben. Ik kijk puur naar kwaliteit. Dus je bent eigenlijk niet blij dat Feyenoord Greene heeft gehaald om maar een voorbeeld te noemen.
[Dit bericht is veranderd door Dick v/d Polder (op 10 september 2007 19:33:09).]
|
|
|
Ché Cliché Vedette
Uit: Sassenheim Vak: Olympiatribune - Z4 Posts: 9861 Reg.: 24 maart 2003 |
quote: Dick v/d Polder schreef:
(...)
Maar dat is geen reden om hem niet te kopen. Het draait hier maar om een ding, en dat is kwaliteit.
Natuurlijk is kwaliteit belangrijk. Maar ook hoe een jongen in een groep ligt. Bij Feyenoord moet iedereen waas zijn van arrogantie en eigendunk. Je moet voor het team spelen, niet voor jezelf. Ik twijfel of Vorm de persoonlijkheid heeft om bij Feyenoord te slagen. Geen woorden, maar daden he?
|
|
|
AJ Jeugdspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 54 Reg.: 7 augustus 2004 | Ik geloof nooit dat Vorm zo goed is dat hij meteen mee kan. Onze Egyptische vriend is in mijn ogen ook nog te jong en onervaren. Ik zie liever een wat meer ervaren kracht als Westerveld komen. Maar eerst eens zien hoe hij het bij de buren doet..
|
|
|
Middenveldert Vaste waarde in elftal
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 |
quote: Poseidon schreef:
Die spelers met een bepaald niveau zijn allereerst niet (meer) te betalen voor :Feyenoord. Ten tweede kun je nu best wat 'risico' lopen door te investeren in talenten die een vraagteken achter hun naam hebben. De randvoorwaarden bij Feyenoord zijn momenteel fantastisch voor dit soort spelers (Relatieve rust, een goeddraaiend, makkelijk voetballend/combinerend elftal en ervaren, grote spelers waar ze zich aan kunnen optrekken en van kunnen leren) en ze hoeven er niet direct te 'staan', aangezien het elftal vaststaat en kwalitatief ruim voldoende is...
Van deze speler weet ik nog te weinig en ik denk dat we bij Feyenoord genoeg jongens hebben rondlopen voor op zijn positie die datgene wat hij doet beter kunnen of minstens net zo goed. Maar een speler als Kivuvu (NEC) zou in de winterstop een uitstekende versterking zijn. Hij kan in de schaduw van Sahin en v.Bronckhorst proberen aan te haken en zijn minuten pakken en als hij er in de zomer in slaagt zijn kans te pakken gaan we denk ik nog een hoop van hem beleven...
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: Middenveldert schreef:
(...)
Die spelers met een bepaald niveau zijn allereerst niet (meer) te betalen voor :Feyenoord. Ten tweede kun je nu best wat 'risico' lopen door te investeren in talenten die een vraagteken achter hun naam hebben. De randvoorwaarden bij Feyenoord zijn momenteel fantastisch voor dit soort spelers (Relatieve rust, een goeddraaiend, makkelijk voetballend/combinerend elftal en ervaren, grote spelers waar ze zich aan kunnen optrekken en van kunnen leren) en ze hoeven er niet direct te 'staan', aangezien het elftal vaststaat en kwalitatief ruim voldoende is...
Van deze speler weet ik nog te weinig en ik denk dat we bij Feyenoord genoeg jongens hebben rondlopen voor op zijn positie die datgene wat hij doet beter kunnen of minstens net zo goed. Maar een speler als Kivuvu (NEC) zou in de winterstop een uitstekende versterking zijn. Hij kan in de schaduw van Sahin en v.Bronckhorst proberen aan te haken en zijn minuten pakken en als hij er in de zomer in slaagt zijn kans te pakken gaan we denk ik nog een hoop van hem beleven...
Dan zie ik liever een speler uit de A jeugd doorgeschoven worden die tegen het vereiste niveau aanleunt
|
|
|
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Dan zie ik liever een speler uit de A jeugd doorgeschoven worden die tegen het vereiste niveau aanleunt
Dat zie ik sowieso liever, maar in het geval van Kivuvu denk ik dat deze speler een aantal eigenschappen heeft die we in deze selectie niet (genoeg) hebben en hij een grote potentie heeft. Of jij moet weten dat er in de jeugd nog een 'boom' rondloopt die een verdedigende/controlerende rol op het middenveld op zich kan nemen... 
|
|
|
Joszef4ever Ballenjongen
Uit: Naarden Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 20 Reg.: 5 juli 2007 | |
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | Trabelsi wacht op aanbod van Anderlecht
11/09/2007 09:44
Le Mans mag dan zijn afgehaakt, Hatem Trabelsi heeft met Anderlecht nog een ander ijzer in het vuur. De Tunesiër wacht op een aanbieding.
'Nu de deal met Le Mans is afgesprongen, staat Hatem open voor een nieuw aanbod. Hij vindt Anderlecht een topclub en Brussel is een mooie stad. Trabelsi is een betaalbare topspeler', zegt zijn zaakwaarnemer Franklin Sedoc in Het Nieuwsblad.
'Anderlecht informeerde drie weken geleden al. Manager Van Holsbeeck zei toen dat Anderlecht via e-mail een voorstel zou doen, maar die e-mail heeft ons nooit bereikt. Ik hoorde dat Herman Van Holsbeeck deze week in Brazilië zit, we wachten af tot hij terug is.'
Trabelsi is niet gehouden aan de deadline van de transfermarkt, omdat de 61-voudig international na zijn afscheid van Manchester City zonder club zit.
http://www.vi.nl/NieuwsItem/TrabelsiWachtOpAanbodVanAnderlecht.htm
|
|
|
Michael_Jordan Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: - Posts: 2380 Reg.: 20 juni 2006 | En waarom heeft Feyenoord Trabelsi nodig?
Met Greene, Lucius en Tiendalli het lijk mij een overbodige speler. Trouwens Trabelsi kampt sinds zijn vertrek uit Amsterdam met verschillende blessures. Ik verwacht niet dat hij ooit nog topfit zal worden.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 |
quote: Michael_Jordan schreef:
En waarom heeft Feyenoord Trabelsi nodig?
Met Greene, Lucius en Tiendalli het lijk mij een overbodige speler. Trouwens Trabelsi kampt sinds zijn vertrek uit Amsterdam met verschillende blessures. Ik verwacht niet dat hij ooit nog topfit zal worden.
Ik ook niet. En inderdaad, nou niet echt de positie waar we versterking nodig hebben.
|
|
|
19feyenoord08 Bankzitter
Vak: Olympiatribune - Z2 Posts: 229 Reg.: 29 juni 2007 | Ik zou Daniel Carvalho (Cska moskou) volgend seizoen graag bij ons zien! Hij is een beetje een vergeten vetballer aan t worden. Net als Diego in de tijd bij Porto.
Volgens mij heeft deze jongen een contract tot 2009.
Als Feyenoord er in slaagt kampioen te worden of door de P.O de CL haalt, is het voor hem ook aantrekkelijk..
Ik verwacht alleen dat zijn salaris eisen extreem hoog zijn.
In Vagner Love zie ik nog steeds een wel aangename versterking. Zijn contract loopt af in jan. 2008..
Bij hem ook weer t zelfde verhaal wat betreft salaris..
Als we weer terug naar de top willen moeten we toch naar zulke potentiele A spelers kijken. Vanwege het aflopen en bijna aflopen van hun contract kunnen zij interessant zijn voor ons Feyenoord.
Of het reeel is...tja.. 1e stap hebben we onlangs gezet.. Zulke spelers zou een 2e stap zijn!!
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 |
quote: 19feyenoord08 schreef:
In Vagner Love zie ik nog steeds een wel aangename versterking. Zijn contract loopt af in jan. 2008..
Denk dat ze met deze speler al een akkoord hebben bereikt. En daarom dus geen extra spits aangetrokken deze zomer. Dat half jaartje wachten voor een spits als love en een besparing van miljoenen. 
|
|
|
Uit: Den Haag Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 1442 Reg.: 22 juni 2007 | (Top)-spelers uit Rusland en de Oekraïne zijn voor Feyenoord volgens mij niet te betalen. Die gasten verdienen daar zoveel (maffia-)geld, die gaan echt niet voor een fractie in Nederland ballen, denk ik...
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Middenveldert schreef:
(Top)-spelers uit Rusland en de Oekraïne zijn voor Feyenoord volgens mij niet te betalen. Die gasten verdienen daar zoveel (maffia-)geld, die gaan echt niet voor een fractie in Nederland ballen, denk ik...
Helemaal mee eens. En ook al zijn ze straks transfervrij, denk ik dat ze bij clubs terecht zullen komen die een veel hogere salaris kunnen bieden.
|
|
|
Bananensplit Nationale topspeler
Uit: Tilburg Vak: - Posts: 1066 Reg.: 5 juli 2006 | Dit menen jullie toch niet serieus 
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
quote: Bananensplit schreef:
(...)
Denk dat ze met deze speler al een akkoord hebben bereikt. En daarom dus geen extra spits aangetrokken deze zomer. Dat half jaartje wachten voor een spits als love en een besparing van miljoenen. 
Nee, natuurlijk zie ook ik Love niet naar Feyenoord komen. Maar wat wel opvalt, is dat hij ondangs een aflopend contract in December, nog steeds niet weet waar hij vanaf dan zal gaan spelen.
|
|
|
Buakaw Vedette
Uit: Apeldoorn Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 2911 Reg.: 12 juli 2005 |
(...)
Nee, natuurlijk zie ook ik Love niet naar Feyenoord komen. Maar wat wel opvalt, is dat hij ondangs een aflopend contract in December, nog steeds niet weet waar hij vanaf dan zal gaan spelen.
Gelukkig weet jij wat hij denkt... 
|
|
|
quote: Bananensplit schreef:
Dit menen jullie toch niet serieus 
Zeker wel! De tijden van armoede in het Russische voetbal zijn niet meer. Clubs in de top zijn allemaal in handen van Russische oligarchen die met hun speeltjes omgaan zoals Roman Abramovich met Chelsea omgaat: Money is not an issue. Spelers als Vagner Love en Daniel Carvalho zijn daar in eerste instantie al niet heengegaan vanwege het niveau of het klimaat maar puur vanwege de centen. Die gaan nu echt niet voor een fractie (want dat is het bedrag wat je in Nederland uiteindelijk netto overhoudt) van wat ze daar krijgen in de Nederlandse competitie ballen...
|
|
|
Ricardo Feyenoord/SCP Vedette
Uit: Den Haag Vak: Olympiatribune - PP Posts: 1943 Reg.: 12 augustus 2005 |
quote: 19feyenoord08 schreef:
Ik zou Daniel Carvalho (Cska moskou) volgend seizoen graag bij ons zien! Hij is een beetje een vergeten vetballer aan t worden. Net als Diego in de tijd bij Porto.
Volgens mij heeft deze jongen een contract tot 2009.
Als Feyenoord er in slaagt kampioen te worden of door de P.O de CL haalt, is het voor hem ook aantrekkelijk..
Ik verwacht alleen dat zijn salaris eisen extreem hoog zijn.
Bij hem ook weer t zelfde verhaal wat betreft salaris..
Als we weer terug naar de top willen moeten we toch naar zulke potentiele A spelers kijken. Vanwege het aflopen en bijna aflopen van hun contract kunnen zij interessant zijn voor ons Feyenoord.
Of het reeel is...tja.. 1e stap hebben we onlangs gezet.. Zulke spelers zou een 2e stap zijn!!
Dit geloof je toch niet. Love en Carvalho, beiden Braziliaans international. Die zijn voor ons écht niet te betalen. Europese topclubs zitten achter hun aan, maar veel van die clubs kunnen zelfs niet tippen aan het salaris dat ze daar verdienen.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | Staat vandaag leuk artikel over die competitie in het AD. Salarissen zijn extreem hoog, absoluut niet op te brengen.
|
|
|
Dick v/d Polder Vedette
Uit: rotterdam Vak: - Posts: 14082 Reg.: 31 juli 2004 | Aangezien Feyenoord nog op zoek is naar een spits, zou ik een hengeltje gooien naar Samaras. Dat vind ik een goede speler, en zit bij Man. City op een dood spoor.
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 |
Aangezien Feyenoord nog op zoek is naar een spits, zou ik een hengeltje gooien naar Samaras. Dat vind ik een goede speler, en zit bij Man. City op een dood spoor.
Niet zonder reden. Gefaald vanaf dag 1 daar. Volgens mij 1 leuke pot gespeeldm was dat niet zijn 1e?
Daarna niks meer laten zien. Wilde per se weg uit NL en moet dan nu alweer terug? Laat maar lekker daar zitten met zijn arrogante kutkop dat hij NL ontgroeit was.
|
|
|
|