| Poster | | Topic: Wie zou jij willen zien komen (deel V) |  |
|
simonk Talent
Vak: - Posts: 70 Reg.: 23 september 2007 | Ruilen voor Buijs zou ik prima vinden, is die tenminste weg 
|
|
|
big dipper Bankzitter
Vak: - Posts: 192 Reg.: 23 mei 2005 | @DR. El Hamdoui was 2,6 mln. Heb ik al eerder gemeld, wordt alleen niet geloofd. Toch heb ik zicht gehad op de boekhouding van één van deze clubs, wil hier verder niet over uitwijden.
|
|
|
norbert Geselecteerd voor Oranje
Uit: venray Vak: Olympiatribune - NN Posts: 532 Reg.: 20 februari 2005 | v.Dijk zie ik liever komen,zal het vuurtje wel aanwakkeren.En dat zie ik Kivuvu niet doen.Deze Kivuvu heeft zeker potentie maar nog eventjes geduld hebben met hem.
|
|
|
GreyHornet Vedette
Uit: Enschede Vak: Stadiontribune - Q Posts: 2784 Reg.: 12 januari 2005 | Ik zou nog voor Stefan Radu willen opperen. Kan als Linksback en als centrale verdediger uit de voeten. Hij is zo goed als tweebenig en staat al in de belangstelling van clubs als Juventus. Deze jongen heeft een groot loopvermogen en is een echte teamspeler.
Hij zou wel eens onhaalbaar kunnen zijn maar ik zet hier eens een andere interessante naam neer. Hij speelt trouwens bij Dinamo Boekarest.
|
|
|
Wyatt Administrator
Vak: - Posts: 630 Reg.: 17 september 2007 | |
|
|