Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: 1 2 3 4 5 6 ... 112 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) 
Decker
Administrator

Vak: -
Reg.: 16 augustus 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 08:34:01.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Opvolger van deel 4.

Laatste posts daar:

quote:
Schumpie schreef:

Top 4 hengelt naar Mounir El Hamdoui

En ook goed nieuws:

Vertrek Janssen toch bespreekbaar voor RKC

quote:
BrightSideOfLife schreef:

(...)
Hoezo goed nieuws? Dat betekent dat PSV, AZ, ajaks en Twente in hem zijn geïnteresseerd hoor...

quote:
SUPERFAN schreef:

(...)

Ik vond het al onbegrijpeiljk dat we hem naar de Spurs verkochten, maar het zou een prima versterking zijn.

quote:
fey010 schreef:
quote:
Jordy_FR schreef:

(...)

Pfff.. Je bent echt dom he?

Bij tot 1 september telt 1 september niet meer mee, tot en met 31 augustus is tot 1 september 0.00 en tot en met 31 augustus 23.59,99.

Ik weet niet of het al gezegd is...Jordy goede uitleg, maarre t/m 31 augustus 23:59, 59 (een minuut heeft maar 60 seconden vandaar )

quote:
El Jefecito schreef:

Ja maar toch wat hebben de Feyenoord scouts nu voor toptalenten in het buitenland gescout? Het is gewoon puinhoop 1e klas. Zelfs een tiener met Football Manager kan het beter.

De gebroeders Kalou, Leonardo (ondanks blessures nog steeds een topper in spe)...

Barst maar weer los!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.399,0VoVo: -Opstelling: incompleet
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 08:50:48.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Janssen had ik een leuke standin/pinchhitter gevonden, maar nu we mols hebben totaal overbodig!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 15 augustus 2007 om 08:58:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
hodie schreef:

Janssen had ik een leuke standin/pinchhitter gevonden, maar nu we mols hebben totaal overbodig!!!
Gaat 99% zeker naar Roda. Nol Hendriks heeft een behoorlijke zak geld beschikbaar gesteld om Janssen te halen. Beetje vreemd voor een club die nu al drie spitsen heeft, maar toch...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moosie
Basisspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 09:03:36.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

El Hamdaoui kunnen we wel halen toch? Zal waarschijnlijk niet zo heel duur zijn, nu alleen hopen dat hij trek heeft in Feyenoord. Want laten we eerlijk wezen, de prestaties van afgelopen seizoenen laten de meeste spelers nou niet bepaald watertanden. Zeker niet als o.a. PSV en Ajax op zijn diensten uit zijn. Lijkt me een zeer goede aankoop voor een veel zachter prijsje dan reeds genoemde namen als Samaras, Koller, Smolarek ect.

Hij komt van origine bij Excelsior vandaan, dat is weer een voordeel voor ons.

[Dit bericht is veranderd door Moosie (op 15 augustus 2007 09:09:35).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
SUPERFAN
Vedette

Uit: Bilthoven
Vak: Olympiatribune - N
Reg.: 7 april 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 09:09:43.     MSN: nielsienoorlander@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Moosie schreef:

Mounir El Hamdoui kunnen we wel halen toch? Zal waarschijnlijk niet zo heel duur zijn, nu alleen hopen dat hij trek heeft in Feyenoord. Want laten we eerlijk wezen, de prestaties van afgelopen seizoenen laten de meeste spelers nou niet bepaald watertanden. Zeker niet als o.a. PSV en Ajax op zijn diensten uit zijn. Lijkt me een zeer goede aankoop voor een veel zachter prijsje dan reeds genoemde namen als Samaras, Koller ect.

Hij komt van origine bij Excelsior vandaan, dat is weer een voordeel voor ons.

Maar het is toch te bizar dat we hem weg lieten gaan terwijl hij al wekelijks mee trainde bij ons. Ik vind dat ecth onvoorstelbaar.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Moosie
Basisspeler

Vak: Stadiontribune - R
Reg.: 12 augustus 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 09:15:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Maar het is toch te bizar dat we hem weg lieten gaan terwijl hij al wekelijks mee trainde bij ons. Ik vind dat ecth onvoorstelbaar.
Tja, dat is een beetje, hoe populistisch en/of cliché het ook klinkt, Feyenoord-eigen. De scouting is over het algemeen prut, de begeleiding van aangekochte spelers (en dan vooral de talenten) idem dito. Laten we hopen dat Ekramy nog 1 jaar geduld op kan brengen. Eigenlijk moeten we hem gewoon verhuren, zoals hij zelf wil. Maar dit is voor Bosz onbespreekbaar.

Aan de andere kant, het feit dat El Ham bekend is met Rotterdam en de club, is weer een voordeel.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.474,2VoVo: -Opstelling: 4-4-2
BrightSideOfLife
Vedette

Uit: Roermond
Vak: Maastribune - K
Reg.: 23 september 2002
Gepost op 15 augustus 2007 om 09:16:15.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
SUPERFAN schreef:
Laten we het er maar op houden dat het "oud beleid" was en dat dit ons nu nóóit meer gaat overkomen...hoop ik, ga ik van uit...
 Help mods!
ulligan
Vedette

Uit: Groningen
Reg.: 2 oktober 2000
Gepost op 15 augustus 2007 om 09:25:03.       ICQ: 12112915  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

El Hamdaoui is volledig door het ijs gezakt in Engeland. Mensen klaagden vooral over zijn vertrek omdat hij werd gehaald door een club met een grote naam. Wat heeft hij daar nou helemaal bij Tottenham laten zien. Helemaal geen reet. Bij Willem II blinkt hij vooralsnog met name uit in geblesseerd zijn.

Het is een technisch goeie voetballer en Feyenoord mag hem van mij best halen, maar laten we nou niet net doen alsof we indertijd de nieuwe Ronaldinho hebben laten lopen. Met het vertrek van Jaja de Coelho waren er ook alweer wat azijnzeikerds die het over 'wanbeleid' hadden.

[Dit bericht is veranderd door ulligan (op 15 augustus 2007 09:26:02).]
 Help mods!
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 09:28:27.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Volgens mij was El Hamdaoui eigendom van Excelsior en hebben die hem verkocht toch??? Hij had toendertijd geen trek in Feyenoord. Ik kreeg het idee dat het toen Van Persie was die hem dat heeft ontraden.

Eerlijkheidshalve dient te worden gezegd dat Feyenoord een tijd lang ook echt een ontzettende puinhoop is geweest en dat het voor spelers toch wel een afbreukrisico met zich meebracht hier te tekenen. (Nu lijkt het er op dat alles wat beter op de rails staat en de organisatie van de club wat beter is geregeld. Maar dat moet de tijd nog maar uitwijzen natuurlijk).

El Hamdaoui is wel een heel speciale voetballer.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
RM
Jeugdspeler

Uit: Veenendaal
Reg.: 23 augustus 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 09:59:12.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik denk dat El Ham het ontbrekende stukje in de voorhoede is. We hebben straks met El Ham, Makaay en Slory 3 verschillende typen aanvallers, die het elke verdediging lastig kunnen maken. Slory kun je altijd diep sturen, El Ham moet je dubbele dekking geven omdat ie er altijd wel een keer langs komt en Makaay moet je sowieso aan de ketting leggen. Met een diepgaande de Guzman erbij heb je dan gewoon een prima aanval.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.452,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
bk
Vedette

Uit: Lobith
Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 14 maart 2000
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:05:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Het enige wat bij mij opkomt is dat El Ham, zoals hij nu al genoemd wordt, zo tegenstrijdig is aan spelers die eerder genoemd zijn.

Koevermans en Koller zijn toch totaal ander soort spitsen dan El Ham.
Ik vind dit tegenstrijdig omdat je eerst deze namen hoort en nu op eens El Ham? Het is niet logisch.

El Ham, mag van mij komen hoor, had hem liever dan Mols gezien.
 Help mods!
hodie
Vedette

Uit: mijnsheerenland
Vak: Stadiontribune - RR
Reg.: 9 juni 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:10:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bk schreef:

Het enige wat bij mij opkomt is dat El Ham, zoals hij nu al genoemd wordt, zo tegenstrijdig is aan spelers die eerder genoemd zijn.

Koevermans en Koller zijn toch totaal ander soort spitsen dan El Ham.
Ik vind dit tegenstrijdig omdat je eerst deze namen hoort en nu op eens El Ham? Het is niet logisch.

El Ham, mag van mij komen hoor, had hem liever dan Mols gezien.

el hamdaoui kan je prima halen als vervanger van makaay. zelfde soort spitsen, echte afmakers.

lekker 1-2jaar minuten laten maken en makaay die jongen de fijne kneepjes leren.

samen zie ik ze niet zo snel spelen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.488,0VoVo: -Opstelling: 4-2-4
marrtijn
Vedette

Uit: amsterdam
Vak: Stadiontribune - QQ
Reg.: 23 december 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:10:05.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
RM schreef:

Ik denk dat El Ham het ontbrekende stukje in de voorhoede is. We hebben straks met El Ham, Makaay en Slory 3 verschillende typen aanvallers, die het elke verdediging lastig kunnen maken. Slory kun je altijd diep sturen, El Ham moet je dubbele dekking geven omdat ie er altijd wel een keer langs komt en Makaay moet je sowieso aan de ketting leggen. Met een diepgaande de Guzman erbij heb je dan gewoon een prima aanval.

Dat is wel een goed plaatje idd. In bepaalde wedstrijden/ situaties zou je Hamdaoui ook nog in de buurt van MAkaay kunnen laten spelen. Koevermans naast Makaay zie ik minder zitten, El Hamdaoui kan een man uitspelen waardoor Makaay in 1 tegen 1 situaties terecht kan komen.

Hij zal bovendien wat minder kosten, en het is makkelijk onderhandelen met zijn zaakwaarnemer, dat kan gewoon per sms
 Help mods!
WD_1908 Rode kaart: waarschuwing
Nationale topspeler

Uit: Nieuw-Lekkerland
Vak: Maastribune - V
Reg.: 28 juni 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:10:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik weet het niet met die el hamdaoui. Volgens mij een eeuwig talent met eeuwige pijntjes. Maar wie weet....
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.493,3VoVo: -Opstelling: -
Biseswar
Vedette

Reg.: 15 juli 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:21:04.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

El Hamdaoui heeft na zijn Excelsior periode niks meer gepresteerd. Bij Tottenham heeft hij geen potten kunnen breken, gevolg hiervan is dat hij werd verhuurd aan Derby County. Daar liep meneer een blessure op, toen keerde hij vroegtijdig terug naar de ´Spurs´. Na zijn blessure werd hij wederom uitgeleend aan Derby County, weer liep meneer na een paar wedstrijden een blessure op en nu mocht hij wederom vroegtijdig terug keren naar Tottenham Hotspur.

Willem II kochte El Hamdaoui van de ´Spurs´, een spectaculaire aankoop uit Tilburg. WvH had Willem II geadviseerd om hem te halen. El Hamdaoui schitterde meteen in het shirt van Willem II, maar in de 5de wedstrijd raakte hij ernstig geblesseerd. Dag Seizoen!

Deze man heeft de laatste paar seizoen helemaal niks meer laten zien, erg blessure gevoelig en op zo´n iemand zitten we niet te wachten.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.438,3VoVo: -Opstelling: incompleet
Kralingen
Basisspeler

Uit: Rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 oktober 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:38:38.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Als hij niet te veel kost meteen doen!!!
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
DR
Internationale topspeler

Vak: Olympiatribune - O
Reg.: 6 februari 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:39:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kralingen schreef:

Zeker een buurman van je?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.364,9VoVo: -Opstelling: -
GlorieJaren
Lid 2e elftal

Reg.: 25 juli 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 10:58:41.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Pfff Hij zou maar destijds bij Feyenoord hebben getekend.......................................

Krijgen we hier nog ook een percentage van ???

Olympique Lyon krijgt binnenkort mogelijk een nieuwe domper te verwerken. De Franse topclub raakte onlangs doelman Gregory Coupet en verdediger Cris langdurig kwijt wegens hardnekkige knieblessures en binnenkort moet de club wellicht definitief afscheid nemen van spits Fred. De Braziliaan wil een breuk bij L'OL forceren.

Het Franse L'Equipe zegt dat de aanvaller middels een officiële verklaring heeft laten weten dat hij wil vertrekken bij Lyon. "Ik voel me goed bij de club en in dit land", schrijft Fred. "De supporters zijn geweldig en ook het team is sterk. Maar ik voel dat ik toe ben aan wat nieuws. Ik ben er van overtuigd dat dit voor mij het moment is om Lyon te verlaten. Mijn beslissing is definitief."

Coach Alain Perrin voelde zich direct genoodzaakt om te reageren op de stevige woorden van zijn aanvaller, die momenteel herstellende is van een voetblessure. Perrin maakt zich geen zorgen: "Ik vermoed dat dit gewoon een manier is om de clubleiding onder druk te zetten", aldus de oefenmeester.

De 23-jarige Fred staat sinds de zomer van 2005 onder contract bij Olympique Lyon. De spits scoorde tot dusver 25 doelpunten in 51 wedstrijden en verdiende in Frankrijk zelfs een plekje in het nationale team van Brazilië. Het contract van Fred bij Lyon loopt tot medio 2009.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Mario Been
Vedette

Uit: Amsterdam
Reg.: 1 juni 2003
Gepost op 15 augustus 2007 om 11:15:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
GlorieJaren schreef:

Pfff Hij zou maar destijds bij Feyenoord hebben getekend.......................................

Krijgen we hier nog ook een percentage van ???

Tja, jammer dat Fred dat niet wilde. Volgens mij heeft Feyenoord al een keer wat geld ontvangen voor hem en is het nu uit met de pret.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-5-1
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 15 augustus 2007 om 11:19:11.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kralingen schreef:

Een prima uitspraak als je een verzetje zoekt op de Wallen maar bij het kopen van een voetballer hoop ik dat Feyenoord wat veeleisender te werk gaat.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
Kralingen
Basisspeler

Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 17 oktober 2004
Gepost op 15 augustus 2007 om 11:27:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kalouless schreef:

(...)

Een prima uitspraak als je een verzetje zoekt op de Wallen maar bij het kopen van een voetballer hoop ik dat Feyenoord wat veeleisender te werk gaat.

Is gewoon een goede voetballer alleen veel geblesseerd. We hebben gewoon alternatieven nodig voorin en nogmaals als hij niet teveel kost zie ik hem graag komen.
 Help mods!
Dijonnie
Basisspeler

Uit: Delft
Reg.: 14 juli 2007
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:17:44.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Zoals gezegd is hij blessuregevoelig. Volgend seizoen is hij transfervrij, dus echt veel zal hij niet kosten neem ik aan.

Misschien wachten tot de winterstop en kijken hoe hij het er bij Willem II vanaf brengt. Al heb je dan weer de kans dat een andere club er met hem vandoor gaat.

Lastig, lastig, lastig.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 2-1 (1-0)MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
FRoffa
Ballenjongen

Reg.: 26 februari 2006
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:27:23.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Mounir El Hamdoui en koef halen. kost je ongeveer 9 miljoen denk. Prima toch! Niet zo zeuren om het geld er is toch voorlopig ff genoeg binnen gekomen? Wij wachten op actie feyenoord!!!
 Help mods!
Kalouless
Vedette

Reg.: 19 mei 2000
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:29:56.         ICQ: 2094357  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
FRoffa schreef:
Niet zo zeuren om het geld er is toch voorlopig ff genoeg binnen gekomen?

Zal je vies tegenvallen. Van die 13 miljoen van Drenthe blijft heel wat hangen aan strijkstokken onderweg en dan gaat nog een kwart naar de investeerders in de talentpool. Ik denk dat je blij mag zijn als Feyenoord 5-7 miljoen aan aankoopbudget vrij kan maken.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.463,7VoVo: -Opstelling: incompleet
FRB
Vedette

Vak: Maastribune - VV
Reg.: 7 augustus 2005
Gepost op 15 augustus 2007 om 12:30:47.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En links op het middenveld is ook nog een plek in te vullen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk