| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) |  |
|
willem1969 International
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 606 Reg.: 8 mei 2005 | Eindelijk weer eens serieuze geruchten. het was al te lang stil. Wie weet krijgen we morgen net zo'n dag als een week of 6 geleden toen de transfers om je oren vlogen.
|
|
|
Yanell Talent
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 83 Reg.: 20 juni 2007 |
quote: kiprich66 schreef:
(...)
Feyenoordtime.nl???Sorry hoor,maar zeg me aub niet dat mensen zo'n site serieus nemen..... 
je weet maar nooit!.. maar ik dacht dat van Gaal koevermans niet wilde laten gaan 
|
|
|
willem van Hanegem Vedette
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: bombardier2 schreef:
Ja, er werd daar gezegd dat er een 4 jarig contract voor de Koef klaarligt en dat AZ de vraagprijs heeft laten zakken naar 4,5 miljoen. Laten we het hopen.
WAAR??????????????????????????????????? 
|
|
|
WD_1908  Nationale topspeler
Uit: Nieuw-Lekkerland Vak: Maastribune - V Posts: 1520 Reg.: 28 juni 2006 |
quote: willem van Hanegem schreef:
(...)
Dat wil je niet weten
|
|
|
paasei International
Vak: - Posts: 600 Reg.: 5 oktober 2004 |
(...)
sportweek
|
|
|
Uit: Leidschendam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 21714 Reg.: 5 januari 2003 |
quote: paasei schreef:
(...)
sportweek
Nou dan weet ik genoeg (pffffft )
Als het echt waar is herzie ik mijn mening
[Dit bericht is veranderd door willem van Hanegem (op 16 augustus 2007 21:42:37).]
|
|
|
FeyenoordSterk Vedette
Vak: Stadiontribune - R Posts: 2951 Uploads: 1 Reg.: 3 mei 2002 | Hahahahahaha 
|
|
|
Tito Ortiz Vedette
Uit: Almelo Vak: Olympiatribune - OO Posts: 12597 Reg.: 6 mei 2004 |
(...)
Nou sportweek heeft ook wel eens goeie bronnen want zei wisten als aller eerste te melden dat Drenthe een arbitrage zaak tegen Feyenoord wou beginnen. Dus laten we hopen dat ze dit weer goed hebben.
|
|
|
Heineken Vedette Winnaar WK Klassement Soccer Netwerk VoVo 2005/2006
Uit: Harderwijk Vak: - Posts: 11604 Reg.: 9 december 2001 | |
|
quote: Heineken schreef:
(...)

HEINEKEN 1-0 
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 | Ik zie het niet terug op sportweek.nl hoor, van die gedaalde vraagprijs van AZ... Iemand een link?
|
|
|
fr-fotopage Nationale topspeler
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 770 Reg.: 2 maart 2004 |
quote: bombardier2 schreef:
Koller zo goed als rond met Feyenoord; Koevermans in aantocht
Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
Feyenoord's directeur Chris Woerts bevestigde wel dat de onderhandelingen met de oude spits van Borussia Dortmund zijn begonnen.
Danny Koevermans schijnt nu ook in aantocht te zijn. De 28-jarige spits van Az zou gisignaleerd zijn in de Kuip.
Als het goed is kunnen wij U vanavond meer vertellen over de situatie van Koller en Koevermans.
Aldus Feyenoordtime.nl

ze hebben nog niks gezegd
|
|
|
willem1969 International
Uit: Veldhoven Vak: - Posts: 606 Reg.: 8 mei 2005 |
quote: fr-fotopage schreef:
(...)
ze hebben nog niks gezegd
De avond is nog lang. 
|
|
|
|
quote: willem1969 schreef:
(...)
De avond is nog lang. 
gewoon zo slechte klote site
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
(...)
gewoon zo slechte klote site
Maar ze hebben wel een hoop hits vandaag en de komende dagen, daar gaat het ze om. Dit soort sites verschijnen ook vaak om daarna in andere vorm met andere url weer ergens te verschijnen krijg ik het idee. Waarschijnlijk omdat niemand ze na verloop van tijd nog serieus neemt.
|
|
|
quote: marrtijn schreef:
(...)
Maar ze hebben wel een hoop hits vandaag en de komende dagen, daar gaat het ze om. Dit soort sites verschijnen ook vaak om daarna in andere vorm met andere url weer ergens te verschijnen krijg ik het idee. Waarschijnlijk omdat niemand ze na verloop van tijd nog serieus neemt.
Tja, ik maak gewoon een foto site, ga ook geen berichten verzinnen ofzo
|
|
|
Administrator Administrator
Vak: - Posts: 16777162 Reg.: 23 juni 2002 | Dit is een automatische waarschuwing van het feit dat deze topic kenmerken vertoont van slowchat. Chatten op het forum is niet toegestaan. Ga daarvoor naar de Feyenoord Netwerk Chatbox.
Deze waarschuwing is automatisch gegenereerd en is uitsluitend bedoeld om de deelnemers aan deze discussie er nogmaals op te wijzen dat chatten op het forum niet is toegestaan. Reacties op dit automatische bericht zijn meer dan welkom in het gastenboek; niet in deze topic! Bedankt voor de aandacht.
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
(...)
Als het echt waar is herzie ik mijn mening
HAHAHAHAHA, DAS EEN GOEIE WIMPIE

|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
(...)
Tja, ik maak gewoon een foto site, ga ook geen berichten verzinnen ofzo
Lijkt me prima 
|
|
|
FRoffa Ballenjongen
Vak: - Posts: 26 Reg.: 26 februari 2006 | sportweek? niet op de site in ieder geval. ik zie daar niks over een contract die klaar ligt..
Geruchten zijn leuk, maar kan je soms ook erg teleurstellen als het allemaal gelul is..
|
|
|
Denlag Geselecteerd voor Oranje
Uit: Westland Vak: - Posts: 505 Reg.: 5 juni 2005 |
quote: FRoffa schreef:
sportweek? niet op de site in ieder geval. ik zie daar niks over een contract die klaar ligt..
Geruchten zijn leuk, maar kan je soms ook erg teleurstellen als het allemaal gelul is..
Echt waar?
Wacht maar als je wat langer op de forum zit
Maar het blijft leuk 
|
|
|
Feyenoord 100 jaar Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 367 Reg.: 6 januari 2006 | Feyenoord winkelt verder
Na de kwaliteitsinjectie in de vorm van nieuwelingen Kevin Hofland, Giovanni van Bronckhorst en Roy Makaay gaat Feyenoord nu investeren in de breedte van de selectie. Met name in de voorhoede hopen de Rotterdammers zich op korte termijn te versterken. De clubleiding houdt de kaken stijf op elkaar, maar de namen van Jan Koller en Mounir El Hamdaoui klinken steeds nadrukkelijker.
Technisch Manager Peter Bosz wilde gisteravond, uiteraard, niet op namen ingaan. “Maar we zijn inderdaad nog steeds op zoek naar versterkingen. Hoeveel? Dat kan ik niet zeggen. Dan gaan mensen mij daar op vastpinnen en nemen de geruchten alleen maar toe. Nee, ook over in welke linie we zoeken wil ik niets kwijt. We gaan voor kwaliteit en als dat lukt zullen we dat vanzelf melden. Zo niet, dan gaan we het doen met de huidige selectie. Maar de transfermarkt sluit pas op 31 augustus, dus er kan nog van alles gebeuren.”
Enkele weken geleden zei Bosz nog dat Makaay ‘out of our league’ was. Inmiddels voelt de van Bayern München overgekomen spits zich al behoorlijk thuis in De Kuip. Hij is voor Feyenoord zonder twijfel een absolute topaankoop. Maar wat als hij geblesseerd raakt? Dan heeft trainer Bert van Marwijk alleen Michael Mols achter de hand. Dat de 36-jarige aanvaller Mols na zijn laatste seizoen bij ADO een punt achter zijn loopbaan wilde zetten, zegt genoeg over de fysieke gesteldheid van de Amsterdammer. Hij is niet in staat meerdere wedstrijden achter elkaar te spelen.
Eerder werd Danny Koevermans geregeld genoemd als aanvulling op Van Marwijks selectie. Maar toen AZ de aanvaller niet wilde laten vertrekken, verstomden die geluiden enigszins. Al zou ‘Koef’ zelf niets liever willen dan zijn handtekening zetten onder een Feyenoordcontract.
De stadionclub verlegt zijn aandacht volgens RTV Rijnmond naar El Hamdaoui, die momenteel onder contract staat bij Willem II. De Rotterdammer begon zijn profloopbaan bij Excelsior en vertrok drie seizoenen terug naar Tottenham Hotspur. Trainer Martin Jol haalde hem naar Engeland. Door een blessure kwam hij nooit in actie namens de Spurs, die hem in 2005 uitleenden aan Derby County, waar hij negen wedstrijden speelde. Vorig seizoen begon hij prima aan het seizoen bij Willem II, maar als gevolg van een zware knieblessure kwam hij niet meer aan spelen toe.
Een andere kandidaat-spits, Jan Koller van AS Monaco, heeft inmiddels via zijn zaakwaarnemer te kennen gegeven dat hij een overgang naar Rotterdam wel ziet zitten. “Een transfer naar Feyenoord is voor Jan zeker interessant”, aldus Pavel Paska. “Zeker ook omdat hij Bert van Marwijk kent uit zijn periode bij Borossia Dortmund.”
Bron:spits
|
|
|
Hans Worst Geselecteerd voor Oranje
Vak: Stadiontribune - RR Posts: 734 Reg.: 5 februari 2007 | Jammer dat het zo stil blijft rond de evt. verkopen van Pardo, Saidi en Collen. Dit zijn tóch dure spelers op de loonlijst. Kunnen we die dan echt niet kwijt?
|
|
|
DR Internationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: Olympiatribune - O Posts: 10212 Reg.: 6 februari 2006 | De zoveelste voetballer die voor het geld gaat....
FC Moscow Land Barcelona's Maxi Lopez For 2M
Barcelona have agreed a two million euro deal with FC Moscow for the sale of Maxi Lopez.
Barcelona have been looking to find a solution for Maxi Lopez, who has returned following a loan stint at Real Mallorca, with another two years remaining on his contract.
The possibility of another loan deal crashed and burned when the Catalans refused to pick up a part of his rather high salary this time around, and no club was willing to meet their 5 million euro price tag either.
However, with Barcelona rather keen to offload him, a deal has finally been struck with FC Moscow that will see the Argentine to move Russia for a bargain 2 million.
FC Moscow are currently third in the Russian League, behind Spartak Moscow and FC Zenit.
He was signed from River Plate for 7 million euros after Henrik Larsson picked up a knee ligament injury, but failed to make his mark.
The highlight of the player's rather short stint with Barca was the goal against Chelsea in the 2004-05 Champions League, a game that Rijkaard's boys went on to win.
|
|
|
SUPERFAN Vedette
Uit: Bilthoven Vak: Olympiatribune - N Posts: 5204 Reg.: 7 april 2004 |
quote: Hans Worst schreef:
Jammer dat het zo stil blijft rond de evt. verkopen van Pardo, Saidi en Collen. Dit zijn tóch dure spelers op de loonlijst. Kunnen we die dan echt niet kwijt?
Pardo , Saidi en Collen moet niet zeuren, lijkt wel of ze niet aan spelen toe willen komen want er is wel degelijk interesse in deze spelers alleen ze gaan echt veel minder verdienen dan.
|
|
|