Feyenoord Forums
 Feyenoord Netwerk
Feyenoord Forums
 Scouting en mogelijke aankopen
Het grote geruchtentopic (deel V)
Deze topic is gesloten
inloggen | registreer | ledenlijst | kalender | opstelling | pool | battle | vovo | mom | groepen | uploads | handleiding | zoeken | mijn home | home

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 112 »

Poster
Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) 
STREETS
Vaste waarde in elftal

Uit: rotterdam de havens
Vak: -
Reg.: 21 april 2005
Gepost op 16 augustus 2007 om 14:54:00.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
rotterdam1 schreef:

Ik hoop echt dat el H. komt, echt een klasbak. Dan rest nog een linkermiddenvelder en een balvaste spits!

een klasbak die speelt bij willem 2 hmmm. hij is toch een spits? ik denk dat feyenoord nog 1 spits wil halen die er staat, dus koller, bert houdt van 4-3-3 wat moet je dan met 4 spitsen?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
akuma
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Rotterdam
Reg.: 28 februari 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 15:04:45.     MSN: marlonelshot@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
STREETS schreef:

(...)

een klasbak die speelt bij willem 2 hmmm. hij is toch een spits? ik denk dat feyenoord nog 1 spits wil halen die er staat, dus koller, bert houdt van 4-3-3 wat moet je dan met 4 spitsen?

EL.H ken voorin overal spelen links/rechts/centrum.
en hij ken achter de spits.
dus je ken zelf nadenke waar hij gaat spelen
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: -
Tito Ortiz
Vedette

Uit: Almelo
Vak: Olympiatribune - OO
Reg.: 6 mei 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 15:08:18.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
STREETS schreef:

(...)

El Hamdaoui kan ook prima aan de linker buiten kant spelen. Dus dit zou ik een logische en verstandige aankoop vinden.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 3-2 (1-1)MotM: -Battle-rating: 1.451,7VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Dn!S
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Vak: Geen Seizoen Club Card
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 15:40:17.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Nu ook op fcupdate!

Zaakwaarnemer Koller: "Feyenoord interessante optie"
16 augustus 2007

Jan Koller heeft wel oren naar een transfer naar Feyenoord. Dat heeft Pavel Paska, de zaakwaarnemer van de Tsjechische spits, donderdag laten weten aan FCUpdate.nl. Paska liet verder weten dat Koller begin volgende week zal beslissen waar zijn toekomst ligt. Ook een transfer naar Duitsland is een optie.

"Momenteel is er nog niets duidelijk", zegt de belangenbehartiger van de boomlange Tsjech. "Het enige wat zeker is, is dat Jan nog een contract heeft bij AS Monaco. De komende dagen gaan we bekijken wat de mogelijkheden zijn. Ik verwacht dat Jan begin volgende week zal beslissen of hij wil blijven, of wil vertrekken."

Mocht Koller kiezen voor een transfer, dan is Feyenoord voor hem een zeer serieuze optie. "Feyenoord is een heel grote club, een topclub", weet Paska. "Voor Jan is een transfer naar Feyenoord dus een heel interessante optie. Zeker ook omdat hij de trainer kent uit zijn periode bij Borussia Dortmund. Maar Feyenoord is niet de enige mogelijkheid. Jan kan ook naar Duitsland. Dus áls hij besluit te vertrekken, zal hij moeten kiezen tussen Nederland en Duitsland."

hoera?
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 4-4-2
willem1969
International

Uit: Veldhoven
Reg.: 8 mei 2005
Gepost op 16 augustus 2007 om 16:30:15.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Dn!S schreef:

hoera?

Als Koller voor Nederland kiest ja. En als FcUpdate een betrouwbare site is 2-maal ja
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.465,5VoVo: -Opstelling: incompleet
Kralingen
Basisspeler

Reg.: 17 oktober 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 16:48:36.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
willem1969 schreef:

(...)

Als Koller voor Nederland kiest ja. En als FcUpdate een betrouwbare site is 2-maal ja

Staat ook op FR-Fans ( redelijk betrouwbaar)
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: incompleet
Dn!S
Regelmatige invaller

Uit: rotterdam
Reg.: 26 juni 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 16:50:20.       MSN: dennis_e1989@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Veel betrouwbaarder als fcupdate zijn ze er niet naar mijn mening... dus die eerste hoera is binnen
 Help mods!
STREETS
Vaste waarde in elftal

Gepost op 16 augustus 2007 om 16:59:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koller is een reus die kan voetballen, een sterk aanspeelpunt, in combi met makaay zou t geweldig zijn. Koller brengt iets extra's op psyhologisch vlak, is gewoon een reus, we hebben veel kleine spelertjes, en als je op het veld loopt met een reus als koller, groeit het vertrouwen van de overige spelers met 10%, mocht e echt komen kunnen we echt meedoen voor het kampioenschap, heb ajax en psv gezien spelen, en die zijn echt niks verder dan ons op dit moment, psv en az moeten ook veel nieuwe spelers aanpassen, met koller doen we mee om het kampioenschap!

sterker nog als je die haalt, dan vind k eerlijk dat we de beste selectie hebben van nl! dat is mijn bescheiden mening bij az zit veel potentie maar die redden het echt niet met alleen maar jonge spelers als het er p aankomt.

[Dit bericht is veranderd door STREETS (op 16 augustus 2007 17:01:04).]
 Help mods!
Javier Mascherano
Vaste waarde in elftal

Uit: Ridderkerk
Reg.: 6 april 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:07:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
STREETS schreef:

Koller is een reus die kan voetballen, een sterk aanspeelpunt, in combi met makaay zou t geweldig zijn. Koller brengt iets extra's op psyhologisch vlak, is gewoon een reus, we hebben veel kleine spelertjes, en als je op het veld loopt met een reus als koller, groeit het vertrouwen van de overige spelers met 10%, mocht e echt komen kunnen we echt meedoen voor het kampioenschap, heb ajax en psv gezien spelen, en die zijn echt niks verder dan ons op dit moment, psv en az moeten ook veel nieuwe spelers aanpassen, met koller doen we mee om het kampioenschap!

sterker nog als je die haalt, dan vind k eerlijk dat we de beste selectie hebben van nl! dat is mijn bescheiden mening bij az zit veel potentie maar die redden het echt niet met alleen maar jonge spelers als het er p aankomt.

Idd met koef en el hamdoui ben je rond en een zeer gevaarlijke outsider!

[Dit bericht is veranderd door Javier Mascherano (op 16 augustus 2007 17:08:05).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.484,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
STREETS
Vaste waarde in elftal

Gepost op 16 augustus 2007 om 17:10:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Javier Mascherano schreef:

(...)

Idd met KOLLER (of eventueel koef) en el hamdoui ben je rond en een zeer gevaarlijke outsider!

fixed it for ya.
 Help mods!
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:26:40.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik ben blij met de gruchten omtrent El Hamdoui want van spelers als Koller, Koevermans en Pranjic wordt ik niet vrolijk. Als El Hamdoui blessure vrij blijft heb je een zalige speler die je tevens door kunt verkopen voor een leuk bedrag. Pranjic zie ik absoluut niet zitten. Koevermans OF (dus niet 'en') Koller zou kunnen maar dan zie ik liever een jonge hond. Ik zie in deze 2 beide pinchhitters...
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
Larzovic
Vedette

Uit: Zwolle
Uploads: 1
Reg.: 3 juli 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:52:22.       MSN: lars_apenstaartje@hotmail.com  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Kralingen schreef:

(...)

Staat ook op FR-Fans ( redelijk betrouwbaar)

FR-fans verwijst naar fcupdate
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: 3-5-2
berg1f
Internationale topspeler

Uit: Oldenzaal
Reg.: 24 september 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 17:54:47.     MSN: heb ik  Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

Ik ben blij met de gruchten omtrent El Hamdoui want van spelers als Koller, Koevermans en Pranjic wordt ik niet vrolijk. Als El Hamdoui blessure vrij blijft heb je een zalige speler die je tevens door kunt verkopen voor een leuk bedrag. Pranjic zie ik absoluut niet zitten. Koevermans OF (dus niet 'en') Koller zou kunnen maar dan zie ik liever een jonge hond. Ik zie in deze 2 beide pinchhitters...

die El Hamdoui mag mooi in Tiburg blijven, doe mij maar Koller en de Koef
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0VoVo: -Opstelling: incompleet
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 18:16:59.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Koller zo goed als rond met Feyenoord; Koevermans in aantocht
Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
Feyenoord's directeur Chris Woerts bevestigde wel dat de onderhandelingen met de oude spits van Borussia Dortmund zijn begonnen.

Danny Koevermans schijnt nu ook in aantocht te zijn. De 28-jarige spits van Az zou gisignaleerd zijn in de Kuip.

Als het goed is kunnen wij U vanavond meer vertellen over de situatie van Koller en Koevermans.

Aldus Feyenoordtime.nl

[Dit bericht is veranderd door bombardier2 (op 16 augustus 2007 18:18:28).]
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
1peter2mary
Vaste waarde in elftal

Uit: Wateringen
Reg.: 27 mei 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 18:17:54.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja neem El Hamdoui, kunnen wij hem na een kwartier wisselen wegens een blessure. Wat heeft hij gespeeld de laatste tijd welke zekerheid heb je met hem.
De enige zekerheid heb je dat hij zeer veel geblesseerd is.

[Dit bericht is veranderd door 1peter2mary (op 16 augustus 2007 18:19:25).]
 Help mods!
Bananensplit
Nationale topspeler

Uit: Tilburg
Reg.: 5 juli 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 18:20:25.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
berg1f schreef:

(...)

die El Hamdoui mag mooi in Tiburg blijven, doe mij maar Koller en de Koef

Die mogen alletwee blijven waar ze zitten en zeker 1 van de 2. Doe mij maar El Hamdoui.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV 0-3 (0-1)MotM: -Battle-rating: 1.481,6VoVo: -Opstelling: 4-4-2
feyenoordkampen
Geselecteerd voor Oranje

Uit: kampen
Vak: Stadiontribune - X3
Reg.: 6 februari 2005
Gepost op 16 augustus 2007 om 18:23:03.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
Bananensplit schreef:

(...)

Die mogen alletwee blijven waar ze zitten en zeker 1 van de 2. Doe mij maar El Hamdoui.

En hierna komt Ralph Inbar om de hoek??

Ik heb ze er alledrie wel graag bij. Maar als ik moet kiezen het liefst Koevermans
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.473,5VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MD
Vedette

Reg.: 16 juni 2003
Gepost op 16 augustus 2007 om 18:44:17.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

En Jones? Is dat nog serieus?
Er moet namelijk wel een middenvelder bij.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.475,5VoVo: -Opstelling: incompleet
paasei
International

Reg.: 5 oktober 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 18:59:35.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

de zaakwaarnemer van koevermans was vandaag in de kuip stond op het fr-forum
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: -
FR_1908
Vedette

Vak: Stadiontribune - T
Reg.: 18 april 2004
Gepost op 16 augustus 2007 om 19:03:25.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
Feyenoord's directeur Chris Woerts bevestigde wel dat de onderhandelingen met de oude spits van Borussia Dortmund zijn begonnen.

Danny Koevermans schijnt nu ook in aantocht te zijn. De 28-jarige spits van Az zou gisignaleerd zijn in de Kuip.

Als het goed is kunnen wij U vanavond meer vertellen over de situatie van Koller en Koevermans.

Aldus Feyenoordtime.nl

Aha, hij is dus gisignaleerd? Nou, dat zegt dus genoeg lijkt me
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.466,4VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MisterCro
Veelbelovend talent

Reg.: 19 juni 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 19:03:34.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ik keek gisteren op ZDF de Champions League kwalificatiewedstrijd Werder Bremen-Dinamo Zagreb. Zeker wel een hele goede wedtrijd. Ja vooral van Dinamo Zagreb zijn kant. Bremen had thuis niks in te brengen, het mocht god danken dat Balaban in de 1e helft van de 4 100% kansen maar 1 had gemaakt.

Maar wat speelde Dinamo goed(met een jong team)

Zomaar wat namen waar Feyenoord echt verder mee zou komen

Nikola Pokrivac(verdedigende middenvelder) speelde een puike partij
Etto(bestreek de hele rechterkant, is snel en had een aantal prima 1, 2 met Sammir(de andere braziliaan)
Sammir(dit seizoen gehaald, Braziliaan met een fenomenale individuele actie)

Luka Modric? tja dat is een geweldenaar! Diego? Vergeleken met Modric is Diego een redelijke voetballer(Diego zag je nergens) zelfs de duitse commentator had lovende woorden over voor Modric. Alleen Modric moet minstens 25 miljoen euro gaan kosten, en dat is voor Feyenoord onhaalbaar
 Help mods!
bombardier2
International

Vak: Olympiatribune - PP
Reg.: 3 augustus 2006
Gepost op 16 augustus 2007 om 19:03:56.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Ja, er werd daar gezegd dat er een 4 jarig contract voor de Koef klaarligt en dat AZ de vraagprijs heeft laten zakken naar 4,5 miljoen. Laten we het hopen.
 Help mods!
Pool: -, Feyenoord-PSV MotM: -Battle-rating: 1.500,0 (daag uit)VoVo: -Opstelling: 4-4-2
MisterCro
Veelbelovend talent

Reg.: 19 juni 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 19:07:24.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

Die Petr Janda van Slavia Praag vond ik trouwens ook een geweldige speler. Had een aantal goede acties(liet Stam staan alsof hij er niet stond)
 Help mods!
edje51
Talent

Reg.: 6 juni 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 19:26:06.       Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Aldus Feyenoordtime.nl

Koevermans in aantocht, daar kan ik goed mee leven
Jan Koller, ik weet het niet. Ben toch bang dat hij bij komt afbouwen, zoals ik al eerder heb verteld.
 Help mods!
kiprich66
Geselecteerd voor Oranje

Uit: Dordrecht
Vak: Marathontribune - JJ
Reg.: 10 maart 2007
Gepost op 16 augustus 2007 om 19:29:44.     Deze posting bestond nog niet tijdens je vorige bezoek aan de forums

quote:
bombardier2 schreef:

Aldus Feyenoordtime.nl

Feyenoordtime.nl???Sorry hoor,maar zeg me aub niet dat mensen zo'n site serieus nemen.....
 Help mods!

Deze topic is gesloten.
Deze topic bestaat uit 112 pagina's: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 »
Alle tijden zijn CET (Rotterdam).

Deze topic is gesloten

Contact Admins | Voorpagina Forums | Feyenoord Netwerk