| Poster | | Topic: Het grote geruchtentopic (deel V) |  |
|
Nick.K Nationale topspeler
Uit: Roosendaal Vak: Olympiatribune - P Posts: 847 Reg.: 7 januari 2001 |
quote: marrtijn schreef:
Wel leuk dat Woerts ondanks zijn betrokkenheid bij transfers vanuit zijn vakantieadres even met Sjoerd Wierda van voetbalreport.nl belt om de Feyenoordfans van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te brengen.
Zoiets zal tegenwoordig wel transpakantie heten denk 
|
|
|
robinfaber Lid 2e elftal
Uit: Blaricum Vak: Olympiatribune - OO Posts: 162 Reg.: 27 juni 2007 |
quote: Feyenoord 100 jaar schreef:
Koller zo goed als rond met Feyenoord; Koevermans in aantocht
Volgens vele geruchten is het bijna zeker dat Jan Koller een contract voor één seizoen met nog één optie voor nog een seizoen zal gaan tekenen.
Feyenoord's directeur Chris Woerts bevestigde wel dat de onderhandelingen met de oude spits van Borussia Dortmund zijn begonnen.
Danny Koevermans schijnt nu ook in aantocht te zijn. De 28-jarige spits van Az zou gisignaleerd zijn in de Kuip.
Als het goed kunnen wij uw vanavond meer vertellen over de situatie over Koller en Koevermans.
Bron: FeyenoordTime
Als Pranjic , Koller en Koef komen , ben ik meer dan tevreden. 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 | Voor de nationale competitie zou Koller natuurlijk wel eens een gouden greep kunnen zijn! 
Mochten Koller en Koevermans komen, dan blijkt de komst van Mols totaal overbodig.
Nog mooier zou het zijn om er een toptalent bij te halen die dan veel kan leren van Makaay en Koller....
[Dit bericht is veranderd door titan57nl (op 16 augustus 2007 13:28:12).]
|
|
|
hanslagerweij Jeugdspeler
Uit: Barcelona Vak: - Posts: 49 Reg.: 13 augustus 2001 | Maak me maar wakker als ik droom; maar waarom proberen we alves niet te halen? Vraagprijs is 15 miljoen maar is duidelijk te hoog (anders was hij al lang weggeweest). Dus onderhandelbaar. Zeg dat je hem voor zo'n 12 miljoen kan krijgen, dan kunnen we het geld uit madrid meteen doorstorten naar heerenveen. Wellicht kan je zelfs nog minder betalen indien je afspreekt dat heerenveen een hoog percentage krijgt bij latere doorverkoop. Realistisch of droom?
|
|
|
Krooswijk Vaste waarde in elftal
Vak: - Posts: 426 Reg.: 22 januari 2004 |
quote: titan57nl schreef:
Voor de nationale competitie zou Koller natuurlijk wel eens een gouden greep kunnen zijn! 
Mochten Koller en Koevermans komen, dan blijkt de komst van Mols totaal overbodig.
Nog mooier zou het zijn om er een toptalent bij te halen die dan veel kan leren van Makaay en Koller....
Als je in een 4-4-2 systeem gaat spelen dan heb je zeker 4 spitsen nodig voor een geheel seizoen.
Slory kan links of rechts op het middenveld spelen dus die moet je dan niet als spits mee tellen.
|
|
|
Uit: Barcelona Vak: - Posts: 49 Reg.: 13 augustus 2001 | Nog een idee; misschien kan je wel een speciale deal maken met alves en pranjic; twee halen een betalen....
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: Nick.K schreef:
(...)
Zoiets zal tegenwoordig wel transpakantie heten denk 
:S Hoe kom je r op? 
@ hansslagerweij: Bel jij Feyenoord anders even. Geweldig idee!
[Dit bericht is veranderd door marrtijn (op 16 augustus 2007 13:36:46).]
|
|
|
Uit: Barcelona Vak: - Posts: 49 Reg.: 13 augustus 2001 | Nog een idee; misschien kan je wel een speciale deal maken met alves en pranjic; twee halen een betalen....
|
|
|
Ries Lid 2e elftal
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 171 Reg.: 6 november 2005 |
quote: hanslagerweij schreef:
Maak me maar wakker als ik droom; maar waarom proberen we alves niet te halen? Vraagprijs is 15 miljoen maar is duidelijk te hoog (anders was hij al lang weggeweest). Dus onderhandelbaar. Zeg dat je hem voor zo'n 12 miljoen kan krijgen, dan kunnen we het geld uit madrid meteen doorstorten naar heerenveen. Wellicht kan je zelfs nog minder betalen indien je afspreekt dat heerenveen een hoog percentage krijgt bij latere doorverkoop. Realistisch of droom?
Droom aangezien Feyenoord nog wat leningen af te lossen heeft en al aardig wat spelers heeft gehaald voor Feyenoord gegrippen. Koller en/of Koevermans kosten veel minder, ook qua salaris.
|
|
|
hodie Vedette
Uit: mijnsheerenland Vak: Stadiontribune - RR Posts: 3573 Reg.: 9 juni 2004 |
quote: marrtijn schreef:
Wel leuk dat Woerts ondanks zijn betrokkenheid bij transfers vanuit zijn vakantieadres even met Sjoerd Wierda van voetbalreport.nl belt om de Feyenoordfans van de laatste ontwikkelingen op de hoogte te brengen.
ach waar waren de transfer van hofland ed. begonnen...juist op de camping 
|
|
|
helter skelter Meervoudig international
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 705 Reg.: 20 april 2006 | Koller is een goede versterking, nu maar hopen dat hij door de medische keuring komt
Als Koller komt lijkt de komst van Koevermans overbodig, misschien dat Feyenoord wel een jaartje wacht met Koef want dan is hij ook gelijk een stuk goedkoper
Ik weet het niet met de aangekondigde versterkingen, het zou zo maar kunnen dat er iemand komt die echt niemand had verwacht
[Dit bericht is veranderd door helter skelter (op 16 augustus 2007 13:47:05).]
|
|
|
Cruzeiro Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 224 Reg.: 23 september 2004 |
quote: DR schreef:
(...)
En wat is de rol van Woerts bij aankopen dan? Financien doet Jacobs en op technisch gebied doet hij niks. Mandaatje aan de directie en hij kan weg.
Het gaat me niet zozeer wat de rol van Woerts is, maar meer om dat het management gewoon aanwezig hoort te zijn in zo'n belangrijke periode voor de club! In de zomerperiode worden in het voetbal alle belangrijke deals gemaakt en op het moment dat bijvoorbeeld een speler wordt gepresenteerd vind ik dat het management gewoon aanwezig dient te zijn.
Als het de 31ste is geweest mogen ze allemaal op vakantie. Dan moeten de spelers en de technoische staf het verder doen.
Maar goed ik wil geen ruzie met Bronfly...dus zal niet meer over Woerts praten in dit topic 
|
|
|
titan57nl Vedette
Uit: Fortaleza Vak: - Posts: 3618 Reg.: 11 maart 2002 |
quote: hanslagerweij schreef:
Nog een idee; misschien kan je wel een speciale deal maken met alves en pranjic; twee halen een betalen....
Allemaal leuk en wel.....maar Feyenoord gaat echt geen 12 miljoen + voor een speler uitgeven.....
|
|
|
|
Kuytekind Internationale topspeler
Vak: - Posts: 903 Reg.: 23 juli 2003 |
quote: FRB schreef:
En links op het middenveld is ook nog een plek in te vullen.
Toch maar Febo Janssen...? De meesten verklaren me voor gek, maar een helaas eeuwig talent en inmiddels international moet wel wat kunnen toch? Er is plek voor LM en als back-up voor CVM. En eventueel achter de spits als Guzzie niet kan spelen.
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: Kuytekind schreef:
(...)
Toch maar Febo Janssen...? De meesten verklaren me voor gek, maar een helaas eeuwig talent en inmiddels international moet wel wat kunnen toch? Er is plek voor LM en als back-up voor CVM. En eventueel achter de spits als Guzzie niet kan spelen.
Dat is kapitaal vernietiging! Dan maar geen LM!
Maar ze zijn met Jones bezig, als je de geruchten moet geloven. Zou wel een goede moeten zijn, in ieder geval voor de bank.
|
|
|
Kralingen Basisspeler
Uit: Rotterdam Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 335 Reg.: 17 oktober 2004 |
quote: AS SC Etienne schreef:
(...)
Maar ze zijn met Jones bezig, als je de geruchten moet geloven. Zou wel een goede moeten zijn, in ieder geval voor de bank.
Is dat die Jones die bij NEC heeft gespeelt. Dan zou ik dat wel een goede vinden!
|
|
|
marrtijn Vedette
Uit: amsterdam Vak: Stadiontribune - QQ Posts: 1662 Reg.: 23 december 2004 |
quote: AS SC Etienne schreef:
(...)
Koby Jones?
|
|
|
AS SC Etienne Vedette
Vak: Geen Seizoen Club Card Posts: 3355 Reg.: 18 december 2002 |
quote: Kralingen schreef:
(...)
Is dat die Jones die bij NEC heeft gespeelt. Dan zou ik dat wel een goede vinden!
Ja! die ja! 
|
|
|
Bronfly Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Stadiontribune - TT Posts: 860 Reg.: 17 augustus 2004 | Feyenoord wil Mounir El Hamdaoui
Feyenoord hoopt zich snel te versterken met Mounir El Hamdaoui.
uitgegeven: 14:08 16-08-2007 gewijzigd: 14:08 16-08-2007
De club en speler zijn met elkaar in gesprek. De Rotterdammer staat onder contract bij Willem II en begon zijn loopbaan bij Excelsior. Drie jaar geleden maakte de Marokkaan de overstap van Kralingen naar het Engelse Tottenham Hotspur, maar in Londen kon hij mede door blessures niet doorbreken. Vorig seizoen raakte El Hamdaoui zwaar geblesseerd aan zijn kruisbanden, waardoor hij bijna
het hele seizoen niet in actie kwam.
Bij Feyenoord was niemand bereikbaar voor commentaar. El Hamdaoui wilde het bericht ontkennen noch bevestigen.
Bron: Rijnmond.nl
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
quote: Bronfly schreef:
he waarom heb jij nou rood op AN?
|
|
|
santon Bankzitter
Vak: - Posts: 233 Reg.: 1 juni 2005 | worden de geruchten nu hardnekkiger of neemt iedereeen het van iedereen over???
|
|
|
Bronfly Nationale topspeler
Uit: Amsterdam Vak: Stadiontribune - TT Posts: 860 Reg.: 17 augustus 2004 |
quote: ulligan schreef:
(...)
he waarom heb jij nou rood op AN?
Rood op AN?
|
|
|
rotterdam1 Bankzitter
Uit: Rotterdam Vak: Maastribune - W1 Posts: 181 Reg.: 19 februari 2005 | Ik hoop echt dat el H. komt, echt een klasbak. Dan rest nog een linkermiddenvelder en een balvaste spits!
|
|
|
ulligan Vedette
Uit: Groningen Posts: 3955 Reg.: 2 oktober 2000 |
(...)
Rood op AN?
Ben jij dit niet?
|
|
|
Rotterdam Subway Nationale topspeler
Uit: Rotterdam Vak: - Posts: 846 Reg.: 28 juli 2006 |
Feyenoord wil Mounir El Hamdaoui
Feyenoord hoopt zich snel te versterken met Mounir El Hamdaoui.
uitgegeven: 14:08 16-08-2007 gewijzigd: 14:08 16-08-2007
De club en speler zijn met elkaar in gesprek. De Rotterdammer staat onder contract bij Willem II en begon zijn loopbaan bij Excelsior. Drie jaar geleden maakte de Marokkaan de overstap van Kralingen naar het Engelse Tottenham Hotspur, maar in Londen kon hij mede door blessures niet doorbreken. Vorig seizoen raakte El Hamdaoui zwaar geblesseerd aan zijn kruisbanden, waardoor hij bijna
het hele seizoen niet in actie kwam.
Bij Feyenoord was niemand bereikbaar voor commentaar. El Hamdaoui wilde het bericht ontkennen noch bevestigen.
Bron: Rijnmond.nl
http://www.rijnmond.nl/Homepage/Regionieuws/Sport?itemid=45705
Lijkt me niet onaardig om vanaf links te komen.
|
|
|